HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5171 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

René 27-06-2021

Gisteren een prachtige Philips 55oled935 opgehaald in Naarden. Zeer vriendelijk geholpen en goede uitleg over extra garantie, die ik daar ook genomen heb.
Kreeg nog een goede inruil prijs terug voor mijn oude Philips.

Silvester 27-06-2021

Bij de ingang was het even kijken of ik wel bij platteTV was beland door alle barbecues wat in mij ogen beetje vreemde combinatie is van tv en bbq maar dat geheel terzijde. Eenmaal binnen werd er gelijk beleefd gevraagd of hij (Naveen) mij kon helpen. Ik kwam voor een tv met soundbar waarbij hij zover mogelijk mij ten diensten probeerde te zijn ondanks dat de show model niet meewerkte Naveen toch zijn best deed om de soundbar en de kwaliteit van de tv uit te leggen en te laten zien en horen. Veel uitleg gehad over service en werd goed geholpen. Vond de winkel nog van oudsher dat over alles te praten valt zoals de webshop ook aangeeft. Al met al fijne winkel waar ik zeker terug kom! Naveen nogmaals bedankt! Mvg Silvester

M 27-06-2021

Voldoende modellen in showroom, prettig contact met, en kundig advies van de verkoper

Jeroen S. 27-06-2021

Medewerkers nemen goed de tijd, de medewerker heeft verschillende modellen laten horen en heeft product kennis. Uiteindelijk ben ik zo tot een keuze gekomen waar ik blij mee ben!

Peter C 26-06-2021

Prima geholpen.
Vooral door negatief advies waardoor ik bij juiste aankoop kwam.

Arie 26-06-2021

to the point, goeie dealmakende verkoper, die op een vriendelijke manier de producten van plattetv probeert te verkopen

Dennis 26-06-2021

PlatteTV Amsterdam is hele mooie winkel! Ook goed geholpen door Thomas. Had zelf al wat voor werk gedaan, dus zijn advies en korting waren doorslaggevend.

silke 26-06-2021

De Platte TV shop in Groningen is nieuw en prachtig ingericht met voor ieder assortiment een apart winkelgedeelte. De medewerker begreep direct wat onze wens was kwa soundbar en geluidsbelevenis en heeft ons uitstekend geadviseerd. Zeer tevreden met het product. Er liep een Samsung actie met 2 gratis speakers, vriendelijk erop gewezen. Dank ervoor!

Peter Berta 26-06-2021

I have bought my first TV (ever) via Platte TV and I was absolutely satisfied with the service back in the day. Knowing this, there was no doubt if I`d like to change my television I would visit them again. Today was that day and the guys in Groningen were really helpful and informative to help with my next choise of entertainment. No question where would I go next time....and also I recommend the store with all confidence to anyone. Thanks again!

K en H Los 26-06-2021

Op zoek naar een LG OLED TV
PLATTE TV AMSTERDAM nooit van gehoord toch naar toe gegaan
Wat een mooie winkel
de verkoper- adviseur. NICK heeft ons heel vriendelijk en UITSTEKEND geholpen, zo hebben wij de LG OLED65G1RLA gekocht
ook maken ze het waar met de korting en inruil van onze oude tv
die beloofd wordt in de advertenties
Dan komen DANNY K en EDWIN
om de tv op te hangen
en te instaleren
2 keuringe mannen

die profesioneel te werk gaan zowel het. ophangen zo netjes gedaan !!
enalatie met uitleg helemaal top
PLATTE TV mag blij zijn met zulke medewerkers!!!
ik zou PLATTE TV AMSTERDAM
zeker aanbevelen .

K en H los

MJ 26-06-2021

Heel fijn geholpen door verkoper Nick, heb de televisie nog niet, maar dan schrijf ik weer een review 😀 heel goed meegedacht en superkorting gekregen, dat wil toch iedere medemens,

Een fijne avond en een goed weekend nog

C.Kriekaard 26-06-2021

Vandaag bij Marc platte tv Utrecht de 48 c1 Lg oled tv gekocht, Marc heeft voor mij een zeer scherpe prijs gemaakt
Ben erg tevreden hoe ik door platte tv geholpen ben
Beveel deze winkel ten zeerste aan, weten waar ze het over hebben
Trouwe klanten laten ze zeker niet in de kouw staan

A 26-06-2021

Goede hulp en mooie prijzen , fijn als ze ook helpen de tv in de auto de tillen

W v S 26-06-2021

Ik heb bij PlatteTV Eindhoven een nieuwe tv aangeschaft en ben hier 200% over tevreden. Verkoper Quint heeft me hierbij heel goed geholpen en me nog een mooie korting gegeven. Aangezien ik de 70 ben gepasseerd weet ik niet of ik nog ooit een nieuwe tv aanschaf maar mocht dit wel het geval zijn dan ga ik weer naar PlatteTV Eindhoven.

Robert 26-06-2021

Wij waren erg tevreden over de klantvriendelijlheid , deskundigheid en de keuzemogelijkheid en uiteraard de prijsstelling

Cor Weijers 26-06-2021

Uitstekend geholpen nadat we in eerste instantie een voor ons te moeilijke soundbar hadden aangeschaft. Geen enkel probleem. Gekozen voor een receiver. Mooie ruime zaak, geen dozenschuiver en toch leuk geprijsd met uitstekende hulp/adviezen (Rotterdam/Jelle)

Sven 26-06-2021

Super goed geholpen en zeer tevreden met onze nieuwe televisie! Bedankt voor de service!

R. Stabler 26-06-2021

Mooie Samsung TV gekocht. Goed advies en prima service. BTW korting mooi meegenomen.

W.S. 26-06-2021

This review is updated of my previous review: previously I had an issue with my barcode has been lost, consequently someone else use my barcode to register for cashback. Plattv has been proactively contacting me and looking for feasible and satisfactory solution for me. I am really impressed with Plattv's service. their drive for excellence is 2nd to none. highly recommend the shop.

Note, it is unavoidable to have problem at some point for someone, but the attitude of customer focus and service is essential to winning the customer.

Buster 26-06-2021

Super mooie winkel, en ruim opgezet. Deskundig en aardig personeel die met je mee denken om een zo’n goed mogelijke deal te kunnen sluiten.

Cor Weijers 26-06-2021

Rick Hurkmans 26-06-2021

Goed geholpen met inruil van een tv die toch niet goed bij mijn eisen past, daarna meteen een andere gekocht.

Ricky 26-06-2021

Goeie Tex en uitleg erg geduldig heel erg vriendelijk personeel mooie ruim opgezette winkel

Jan 26-06-2021

Via de chat goed op weg geholpen. Daarna in de winkel goed en hulpvaardig bediend. Met een prijs/kwaliteit die op mijn budget is afgestemd. Kortom weer een fijne kooper aring

Bjorn Ketting 26-06-2021

Wij zijn geholpen Masie in het filiaal Rotterdam. Wat een top vent! Hij heeft alles goed uitgelegd en wij wilden direct een tv van hem kopen. Nu thuis installeren en heerlijk genieten. Ga zo door en tot de volgende keer. Want ja, ook onze volgende producten kopen we zeker bij PlatteTv.nl ❤️