HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5185 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

L.G. Romijn 21-04-2021

De tv is afgeleverd door *****
zeer nette en correcte bezorger was hier zeer tevreden over.
heeft me nog een paar goed advies gegeven wat betreft de next box van ziggo.
Hij gaf het advies om een goede HDMI kabel te kopen en dat ga ik ook eerst doen.
Nee ik ben zeer te spreken over de Platte TV. en zou zeker het aanbevelen bij kennis of familie.
Zeer fijn geholpen en ook het bestellen en bezorgen.
Officiële reactie van HelloTV 21-04-2021

Beste L.G. Romijn,

Bedankt voor het schrijven van uw review. Erg fijn om uw ervaring met ons terug te lezen en die aanbeveling is natuurlijk helemaal fijn. Heel veel plezier gewenst van uw nieuwe TV en hopelijk zien we u bij uw volgende aankoop ook weer terug.

Jeannette 21-04-2021

Dat dit nog bestaat 👍 Advies per chat uitstekend kennis van zaken.
Installateur vriendelijk, en professioneel. Geduldig met uitleggen.
Platte Tv heeft klasse. Aanrader. 🤗🤗

JH muller 21-04-2021

Super en behulpzame bezorger /tv installateur ***** ! Next time weer bestellen bij platte tv.nl
Netjes geregeld en bij hun is klant echt koning .
Super

Belinda 21-04-2021

Alles snel geregeld met vriendelijk en professioneel contact met goede toelichtingen. Heerlijk dat men niet probeert je van je keuze af te brengen en een duurdere TV aan probeert te praten dan welke we online hadden uitgezocht. Duidelijk garantiepakket en de TV werd ook nog eens netjes in de auto gelegd.

Dennis 21-04-2021

Top winkel goeie service! Vriendelijk personeel ! En meedenkend! Zeer tevreden over onze tv!

Van Rooijen 20-04-2021

Deskundige uitleg kalm en duidelijk. Ook werd de tijd genomen om de verschillen tussen een aantal tv,s te tonen.

J.weerts 20-04-2021

Wij hadden een afspraak gemaakt en we werden gelijk geholpen. Spontane jongemannen die ons een kopje koffie aanboden.We hadden onze keus gemaakt maar door de goede verkoper zijn we overgestapt naar een andere tv wat beter bij ons past.De verkoper heeft verstand van zaken en wist op alle vragen die we hadden antwoordt.Alles bij elkaar genomen hebben wij een zeer goede indruk gekregen van jullie nieuwe winkel.

P. Dujardin 20-04-2021

Heb de TV al weken van tevoren besteld ivm verhuizing en afgesproken voor een bepaalde leverdag en tijdstip. Op afgesproken dâtum en tijdstip stond DK de monteur van Platte TV voor de deur. Eerst de situatie opgenomen en toen alle spullen uitgeladen inclusief de bestelde TV. Het aan de muur bevestigen inclusief het nodige boorwerk -mbv een stofzuiger en deken- ging perfect, keurig uitgemeten, precies in het midden. Eenmaal geplaatst, uitvoerige toelichting van de afstandsbediening en de TV nog ingesteld qua kleur geluid en performance. Ook prima advies tav te gebruiken kabels, want anders komt de kwaliteit niet tot zijn recht een 1080 p kabeltje voor een 4 of 8K TV gaat niet werken natuurlijk :-)
Kortom, keurig bedrijf en top service, ik weet wel waar ik mijn volgende TV bestel!
Officiële reactie van HelloTV 20-04-2021

Beste P. Dujardin,

Bedankt voor de 10! Wat ontzettend fijn om uw ervaring terug te lezen met onze service van begin tot eind. Heel veel plezier gewenst in uw nieuwe huis en met uw nieuwe TV. Tot de volgende keer.

Officiële reactie van HelloTV 20-04-2021

Beste P. Dujardin,

Ruben 19-04-2021

Behulpzame medewerkers die goed advies geven en voor mijn gevoel, voor mij de beste tv uitkiezen en hierop ook nog goeie korting geven.

Sam 19-04-2021

Snelle en nette communicatie. Ook toen ons product niet helemaal goed bleek te zijn heeft plattetv ons snel en vriendelijk geholpen!

SvH 19-04-2021

Hele goede service in zowel de aanloop als de installatie. Eindeloos vragen kunnen stellen en geduldig advies gekregen via de chat en de app. Na aankoop in spanning na de installatie uitgekeken: toch best heftig om alles goed te krijgen zou je denken maar dat werd keurig in orde gemaakt en verliep vlot. Heel erg tevreden!

Ruud 19-04-2021

Super winkel! Heel goed geholpen,kon ook goed onderhandelen met de verkoper. Snelle levering. Zeer goede communicatie.

Tim 19-04-2021

Ik heb de TV online gekocht en opgehaald bij de winkel in Nijmegen. Wat leuk dat je dan nog uitgebreid advies krijgt over het product wat ik gekocht had. Verder is het personeel vriendelijk en heeft verstand van zaken, dit geeft vertrouwen in het product wat je gekocht hebt.

Ruud 19-04-2021

Vriendelijke en professionele medewerkers die mij een prima voorstel doen naar aanleiding van mijn wensen. Goede inruilprijs voor mij "oude" TV en soundbar. Al met al zeer tevreden over deze aankoop.

F. Heems 19-04-2021

Op advies van mijn schoonzoon de tv bij jullie bekeken en gekocht. Netjes en vakkundig geadviseerd. Was op voorraad dus konden we meteen aan het werk. Fijn geregeld

Kees houthuizen 19-04-2021

Prettig ervaring betreft de live chat.
Direct antwoordt op al mijn vragen
Goede uitleg.
En niet te vergeten , de afwikkeling thuis.
Vriendelijke jongeman netjes en beleefd.
Aanrader voor mijn vrienden

Bart-Jaap 19-04-2021

In de winkel goed geholpen en goede prijs overeengekomen.
Met de extra garantie helemaal top ben nu 3 jaar zeker van goede service.

Jason de Gouveia 18-04-2021

Op advies van een goede vriend ben ik bij terecht gekomen bij jullie. Hij heeft goede ervaring met jullie dan de concurrenten. Naveen heeft mij geholpen naar aanleiding welke tv het beste tot recht tot zijn recht komt voor de Playstation 5 welke HDMI 2.1 kabel. Ik ben blij met zijn advies om voor de LG 55cx te nemen.

Pat 18-04-2021

Vandaag een mooie tv mogen kopen, de jongens weten waar ze over praten. Ik kom hier zeker nog eens terug.

Marjolein 18-04-2021

Enorm goed geholpen door installateur Duncan van PlatteTV.nl. Niets is hem te gek om je te helpen en de installatie succesvol af te ronden. Hij neemt de after sales zeer serieus. Dat hij een stap extra doet, maakt dat hij er met kop en schouders uitsteekt en zich weet te onderscheiden tussen de vele andere installateurs van andere bedrijven. Ik kan niet anders dan hem een dikke, vette 10 te geven voor zijn inzet, geduld, vriendelijkheid en professionaliteit. En het is ook nog een lekker ding dus wat wil je als klant nog meer?! ;-)

Pablo 18-04-2021

Aron was very helpful explaining the different features of each TV, and recomending a sound system to go next to it.

Natas 18-04-2021

Super leuk en professioneel geholpen!
Maar dat wisten we alle, hebben er meerdere spullen gekocht.
Een echte aanrader.... plattetv Naarden

J 18-04-2021

Zeer tevreden met mijn aankoop bij plattetv! In de winkel werd ik al plezierig geholpen en ook de levering was top! Ondanks een kleine miscommunicatie is alles toch soepel verlopen. Installateur D heeft goed mee gedacht over de juiste plaatsing van de televisie en ook het plaatsen ging vakkundig. Na het monteren nog een duidelijke uitleg over het gebruik van de tv gekregen. Al met al een zeer plezierige ervaring waar ik erg tevreden over kan zijn.

Ik raad het zeker aan om hier een tv te kopen!

Philip 17-04-2021

Lage prijzen, goed advies, een goeie deal maken heb ik bij andere winkels nog niet meegemaakt, hier is dat wel mogelijk.

John en Rina uit Spijkenisse 17-04-2021

Duidelijke website en makkelijk te bereiken (telefoon/mail/chat). Deskundig, servicegericht met goede adviezen. De mooie winkel in Zoeterwoude op 10.04.2021 bezocht en een positieve indruk opgedaan. Gastvrij ontvangen en goed geholpen door medewerker Jelle. Uiteindelijk een offerte meegenomen en uiteindelijk tot een deal gekomen (LG Oled televisie + Denon Soundbar 550). Groot compliment aan Platte TV!