HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5183 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Juttertje 19-09-2020

Snel een goede deal met inruil kunnen maken. Levering was op keurig op tijd. Bij uitpakken bleek dat af fabriek een onderdeel van de TV voet ontbrak (TV kon wel worden neergezet). Hier trof Platte TV geen blaam. Maar hierom niet getreurd want na contact met de klantenservice was het bestellen door hen bij Samsung zo gebeurd. Vandaag hebben wij het onderdeel in goede orde ontvangen. Kortom keurig en snel geholpen door aardige medewerkers.

marcel 19-09-2020

ik was gericht op zoek naar een bepaalde tv, deze was niet op voorraad en deze in naarden besteld. alles naar wens en in de beloofde levertijd verlopen.

Bert 19-09-2020

Wij waren op bij binnenkomst de enige klant in de winkel en werden direct geholpen door Rob. Hij gaf ons uitstekend advies over de aan te kopen TV en ook over de extra mogelijkheden bij aankoop. Ook over de juiste versie voor ons kregen wij duidelijk advies en een goede prijsstelling.
Wij zijn dus uiterst tevreden over de winkel Platte TV en over de medewerkers.

Irene 19-09-2020

Goed en eerlijk advies van de medewerkers in de winkel in Groningen. Prima geholpen.

Sh 19-09-2020

Heel vriendelijk, en geduldig. Gaf ook andere alternatieven aan. Luisterend oor. Heb ook lekker met de medewerkers gelachen!

D. de Jong 19-09-2020

Vandaag, 19 september 2020, de vestiging van PLATTE TV ingelopen voor wederom een mogelijke aankoop van een nieuwe televisie. De bestemming voor de televisie is de slaapkamer. Ik schat dat dit de zoveelste keer is dat ik PLATTE TV inloop met als doel een televisie aan te kopen, echter wanneer ik me in de winkel bevind zie ik zoveel mooie modellen en ontvang ik complete informatie omtrent merk/model dat ik vaak aan het einde niet meer weet tot welke aankoop ik moet overgaan.

Vandaag toen ik Youri ontmoette kwam daar verandering in. Hij kwam zeer vriendelijk mijn partner en mij tegemoet met de vraagstelling of hij ons ergens mee van dienst kon zijn. Uiteraard bedacht ik me, maar tot welke aankoop moest ik nu overgaan? Youri bevroeg ons heel correct naar wat wij zochten tegen welk budget. Uiteraard was mijn reactie 55 inch tegen zo'n goedkoop mogelijk prijs. Echter heb ik de persoonlijkheid die wel waarde hecht aan de kwaliteit van het beeld en de verversing. Al snel kwamen we uit op een Samsung QLED of een LG OLED. Na enige conversatie werd me al snel een hoop duidelijk, namelijk dat ik voor kwaliteit wilde gaan en ik dan concessies moest maken inzake de te betalen prijs. Youri deed mij een scherp aanbod voor de LG OLED model 55CX6LA (2020), en je voelt het al, een aanbod dat ik eigenlijk niet kon weigeren. Gezien mijn voorliefde voor de LG OLED was ik voornemens te tossen of ik tot aankoop zou overgaan. Te tossen? Ja, te tossen. Echter was dit het idee van mijn partner. Ze zei: "Waarom tos je niet? Dat doe je toch wel vaker." Ik op zoek in mijn diepe lege broekzakken naar een muntje, echter was deze in geen verte te bekennen. Youri had een oplossing en kwam met een muntje van 50 cent. Deze werd opgeworpen en mijn partner riep: "Munt en dan gaan we tot aankoop over." Zo gezegd zo gedaan. Het muntje werd opgeworpen en je raadt het al: "Munt!" Vervolgens tot aankoop overgegaan en de betaling voldaan. Nu verkeren we in afwachting van het geweldige OLED-scherm. Youri, hartstikke bedankt voor je aangename, correcte en professionele deelname.

En voor zover het nog niet duidelijk is, PLATTE TV Nijmegen rocks! The place to be voor je nieuwe TV!
Officiële reactie van HelloTV 23-09-2020

Beste D. de Jong,

Zijn wij even blij dat het munt werd ;-) Maar we worden nog blijer van het feit dat u zo goed geholpen bent door onze collega Youri. We voorzien u graag van een persoonlijk advies, zodat u zeker weet dat u een TV uitkiest die past bij uw situatie en wensen. Heel veel plezier gewenst met uw prachtige nieuwe LG OLED 55CX6LA, een zeer mooie keuze! Hopelijk zien we u nog eens terug bij PlatteTV Nijmegen.

Jelske - PlatteTV

Mikey 19-09-2020

Wij zijn goed geholpen zowel online als in de winkel. Klantvriendelijk en kunnen goed meedenken. Ik ben een tevreden klant!

Piet en Sandra Sulkers 19-09-2020

Mooie winkel, veel keus in Utrecht. Heerlijke koffie en goed geholpen door ****.
We wisten al wat we wilden hebben en daardoor was het snel beklonken.

Leo 19-09-2020

X, heeft de tv netjes bezorgd en was zeer vriendelijk. De vragen die ik had werden netjes beantwoord. Wij kunnen niks negatiefs bedenken.

Bruno 19-09-2020

Fantastische aankoop

TV gekocht via E-mail contact met zeer snelle response.
Product wat ik wilde hebben was niet voorradig, maar kreeg direct een mooi alternatief aangeboden die duurder was maar toch voor dezelfde prijs kreeg aangeboden.
De prijzen waren al concurrerend vergeleken met de grote ketens.
Afgeleverd op de afgesproken levering dag, keurig geregeld. Aansluitend het A-Z servicepakket erbij genomen en de aankoop was compleet zonder zorgen.
Binnen 15 min. geïnstalleerd.
Ik ben heel tevreden met de aankoop en voldoet volledig aan mijn wensen. Goede support van de verkoper gehad zonder hem gezien en/of gesproken te hebben, alles is per mail verlopen.
Met 4 weken omruilgarantie hebben zij mijn vertrouwen volledig gewonnen.
Ik kan plattetv.nl dan ook met een gerust hart aanbevelen.

Van Der Putten 19-09-2020

Ze maken een hele goede deal. Prijs is dus super! Wat iets beter zou kunnen is dat ze al eerder een overzichtje sturen die je ik kan vullen aan gegeven en hoe je wil betalen enz. Ik heb veel op en neer gemaild en dat had makkelijker gekunt.

Geweldige service 19-09-2020

Wij hadden een TV besteld die achteraf tegen viel. 85 inch pak je niet even in de auto mee om te gaan ruilen.
PlatteTV adviseerde ons op basis van wat we zeiden en stuurde een medewerker om hem om te ruilen. Samen hebben we de eerste ingepakt em de tweede naar binnen gebracht.
Uiterst vriendelijke medewerker, legde alles keurig uit en wij hebben nu een TV die ons wel bevalt.
Bedankt voor de service en het sjouwen JG.
Hans.

Corrie 19-09-2020

Zeer ruime winkel met zeer veel televisies. Personeel zeer vriendelijk geeft goed advies zijn gelukkig niet opdringerig.
Zou deze winkel zeker aanraden.

s.de boer 19-09-2020

Goed advies, vriendelijk,snelle afhandeling,ook bij levering goed geadviseerd

Jooltje 18-09-2020

Vandaag een nieuwe TV gekocht bij platte tv te Nijmegen.
Service is TOP!! Verkopers zijn klantvriendelijk, gastvrij (koffie, thee en watertje aangeboden gekregen), er wordt de tijd voor je genomen en oude tv in kunnen ruilen met een goede waarde. Kortom voor ons een winkel die wij zeker aanraden en waar we zeker terug zullen komen (maar voor nu eerst genieten van deze aankoop hihi).

E.B 18-09-2020

We zijn echt super tevreden en blij met onze nieuwe Philips tv. Wat een kleurkwaliteit !!
Onze positieve ervaring kwam vooral door de vakkundige en goede installateur. Danny heeft erg goed werk verricht, erg professioneel en gaf goed extra advies. Kortom onze volgende tv zullen zeker weer bij Platte TV bestellen.

Hans 18-09-2020

mooie overzichtelijke winkel , aardige verkoper , acceptabele prijs wachten nu op de levering en de aansluiting .

AA 18-09-2020

JG did an excellent job. The TV installation was perfect! He was very polite and took the time to explain everything in detail. Appreciate that he called 30 mins in advance to notify of his arrival. Extremely satisfied with the service offered.

René van Leipum 18-09-2020

Verkoper zie/demonstreerde niets uit zichzelf, hij reageerde alleen kort op vragen van mij. Hij hield niet zelf het gesprek gaande en was weinig enthousiast. Wilde nog allerlei ongevraagde en ongewilde accessoires “aansmeren” en bood niets aan. Jammer, ik had bij diverse recensies zo’n positieve verhalen gelezen over platte tv en haar medewerkers maar degene die mij hielp onderscheidde zich niet.

Noppert 18-09-2020

Ik had daar een tv gekocht op goed advies. Blijkt na 2 dagen toch iets met de tv te zijn. Vond het zelf niet storend maar toch fff vragen. Moest naar de zaak komen en een nieuw tv ophalen, dit mag niet.
Werd mij netjes alles uitgelegd en advies gegeven.
André en Kevin bedankt voor de geweldige tv, die ik nu heb. Superservice en ik ben er vet blij.

Dick56 18-09-2020

Duidelijk uitleg over het product en advies en uiteindelijk een goede prijs gekregen met daarbij het gevoel dat er wordt meegedacht wat voor jou het beste is.

Bert Böning 18-09-2020

Een goede begeleiding en een eerlijk verhaal. De afgesproken prijs was geen issue.
Deskundig advies ook na een telefonisch consult.

Rienk 18-09-2020

Top site die helder en overzichtelijk is. Perfecte match voor mij was het buiten kansje. PlatteTV.nl heeft er voor gezorgd dat het er als nieuw uit zag. Ik zou deze winkel zeker adviseren aan vrienden en aan de lezers van dit bericht. Avonds besteld volgende dag in huis.

peter 18-09-2020

zeer duidelijke winkel, veel modellen aanwezig in alle soorten en maten. De verkoper Rob T heeft ons zeer goed geholpen wilde een tv kopen maar is het gesprek kon hij onze vragen zeer goed en adequaat beantwoorden. Hij heeft het zelfs voor elkaar gekregen om een ander merk te nemen wat beter was dan dat we wilde. Verkoper met lef en humor top klasse

Antoon 18-09-2020

Fijne medewerkers zowel via de chat als in de winkel in Eindhoven. We gaan volgende keer als we iets nodig hebben zeker weer naar Platte tv. Xxxx heeft ons goed geholpen. A