HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

Lilian Koot 06-04-2023

Na email contact met Collin, ben ik naar Hello Tv gegaan in Den Bosch en heb daar een televisie aangeschaft met een mooie korting. Vervolgens kwam ik thuis, zag ik dat er nog een medewerker had gereageerd met een nog mooiere korting: €50,- meer!: Tim.

Dit bedrag is alsnog naar mij overgemaakt en dat vind ik een hele goede service. Geen smoesjes die ik min of meer had verwacht: u heeft al een HDMI kabel met korting gekocht of de deal wat betreft het service-garantie contract. Nee, toen ik vroeg om dat verschil alsnog te verrekenen, was het antwoord: gaan we regelen. Stuur uw IBANnummer maar. Klaar. Geen gedoe.

Tom 06-04-2023

De winkel ziet mooi verzorgd uit. Duidelijke keuzemogelijkheden. De medewerker luistert goed naar de wensen en geeft goed onderbouwde adviezen. Kan voor ons prima de voor- en nadelen van de mogelijke aan te schaffen producten vergelijken, waardoor voor mij de keuze makkelijker wordt. Combinatie van tv met of zonder soundbar gaf voor mij de keuze.
Prima vriendelijke collega met goede kennis van zaken.

Jeroen 06-04-2023

Mooie winkel , goede luister mogelijkheden. Goed geholpen.en nog korting gekregen ook.

Lingewaard 06-04-2023

Na op internet de positieve reacties te hebben bekeken, een bezoekje gebracht aan filiaal Duiven.
Geholpen door Marc die mij prima heeft geholpen en geadviseerd.
Uiteindelijk een mooie 50" tv mee naar huis genomen die tot nu toe zeker doet wat hij moet doen.
Ook dank voor de mooie aanbieding en het helpen inladen van de tv in de auto.

joke 06-04-2023

Ik was op zoek naar een nieuwe tv.
jullie kwamen direct in beeld met de reclame ,na enig getwijfel
heb ik toch voor jullie bedrijf gekozen.

Tim 06-04-2023

Ik werd bij ontvangst snel ontvangen en zeer vriendelijk behandeld bij de aankoop van mijn LG CS 65 inch. Ook heel goed geholpen bij het inladen van de tv in mijn auto. Echt een dikke 10! En ook voor Mikki die mij online hielp en advies gaf

Jeroen 06-04-2023

Goede communicatie, goede prijs, snel en op afgesproken dag geleverd. Kan eigenlijk niks negatiefs zeggen.....

Super tevreden 06-04-2023

Wij hadden een tv besteld voor een vriendin met ALS. We kregen netjes een mail of we interesse hadden voor een nieuwer model. Zonder extra kosten schonken ze haar het nieuwere model. Top gasten echt dank ook namens haar. Ze geniet nu van prachtig beeld en geluid. Super zaak.

Erwin Bloemendal 05-04-2023

Begin 2022 een soundbar van ongeveer 700 euro gekocht met een A-Z verzekering, helaas wilt deze niet updaten naar meerdere resets, wat een bekend probleem is bij deze soundbar. Als de soundbar op wifi is aangesloten krijgt deze bij elke opstart een update scherm van 1 a 2 minuten. Eerst een tijd gewacht of het niet uiteindelijk door een nieuwe update opgelost zou worden, maar helaas. Soundbar heb ik 2 maal opgestuurd en niet gerepareerd terug gekregen, terwijl dat wel beloofd werd. Klantenservice reacties zijn vooral: reset hem, sluit hem bekabeld aan (wat niet kan), en restart je router. Natuurlijk heb ik alles, maar dan ook alles geprobeerd. En na 2 keer de soundbar kwijt te zijn geweest, willen ze alsnog de soundbar niet vervangen. Erg slechte aftersales dus met klantenservice die zich weinig verdiepen in het probleem, ookal heb ik het duidelijk uitgelegd met foto's en filmpjes en een forum met mensen met hetzelfde probleem. Ik hoop dat ik mijn probleem nog krijg opgelost door hellotv.

Ze helpen je graag als je wilt kopen, maar garantie afhandeling is in mijn situatie erg slecht.
Lilian 06-04-2023

Ik deze situatie nog niet meegemaakt bij deze winkel, maar vind het wel iets om over na te denken, want vaak is het wel zo. Wanneer er wat te verkopen valt, zijn ze allemaal wel vriendelijk en geven ze allemaal wel mooie deals weg. Dat zal bij andere winkels niet anders zijn. Maar inderdaad. Wat gebeurt er wanneer je ze nodig hebt? Vervelend voor je en bedankt voor je eerlijke review! Ik hoop van harte dat Hello tv dit alsnog netjes oppakt en afhandelt.

Sven 05-04-2023

Telefonisch onbereikbaar, maar per mail snel. Mijn tv had krassen op t scherm, maar bijzonder goed verholpen = toestel geruild. Top! Locatie Zoeterwoude, thx!

W. Weberink 05-04-2023

Wij zijn 30 maart 2023 vriendelijk ontvangen met een kopje koffie en een praatje en ik wist welke TV ik wilde hebben en X v.d. winkel in Amsterdam heeft alles in in orde gemaakt. Na enkele dagen werd ik gebeld voor de installatie van de aangekochte TV en vandaag is de TV geplaatst door de installateur Y na volle tevredenheid.
Ik zou zeker Hello TV aanprijzen bij bekenden en familie want wij zijn zeer tevreden over de aankoop.

Rolo57 05-04-2023

We kwamen voor een andere tv, echter na goed uitvragen door X en goed de verschillen te hebben laten zien toch voor een Samsung Oled tv gekozen

Peter Maat 05-04-2023

Hallo tv winkel super zijn goeie winkel medewerkers zettend veel verstand van audio en televisie en ik ben zeer netjes geholpen en heel correct ze denken met je mee dus als je tv wil kopen gaat naar deze winkel zijn we 12 Filialen door heel Nederland

Sjaak 05-04-2023

Ik heb voor deze shop gekozen omdat ik hier al 2 maal eerder een televisie heb aangeschaft 1 voor de camping en 1 voor de slaapkamer. Toen had ik goede ervaringen met de adviezen en levering en ook de prijzen.
Nu een LG oled 65G36LA aangeschaft en weer goed advies gekregen.

Herman 05-04-2023

Hulp in de winkel is top, advies is goed en de aanbiedingen realistisch.

Hulp thuis bij ophangen en installatie, van in dit geval Alex, was ook zeer professioneel en kundig.

J.Vrolijk 05-04-2023

Ik heb al eerder een nieuwe Samsung TV gekocht en vandaag zeer goed geholpen door Thoren en Stefano om ook de montage van mijn nieuwe TV met Nieuwe Sonos arc te monteren . Mede door de vriendelijke en vakkundige houding en advies ben ik dus overgegaan tot aankoop en montage . Dus wederom superservice bij Hello TV in Naarden .tot ziens bij een volgende aankoop

Eric 05-04-2023

Top advies, goeie service, professioneel personeel, mooie winkel. Goeie combi service tussen online en winkel. Snelle reactie op mails en goeie deal met elkaar gemaakt. Ook vol vertrouwen in goede service als er wat is.

HA vd Boogaard 05-04-2023

Op zoek naar een nieuwe TV. Bij Hello TV uitgekomen.
Ben uitermate tevreden over de gehele afwikkeling van de aanschaf. Kreeg snel een scherp voorstel, werd vriendelijk en adequaat geholpen door de medewerker op de app en het verzenden van de TV.
Kortom...zonder fysiek bezoek aan de winkel, heb je het gevoel daar wel geholpen te zijn.

Bep Swart 05-04-2023

Wij zijn in filiaal Amsterdam door Björn naar alle tevredenheid geholpen. Goede uitleg en prettige sfeer

J.R 05-04-2023

Ik ben vorige week maandag geholpen door C.V.K en deze jongeman hielp me zodanig goed bij het uitkiezen van mijn nieuwe televisie dat ik eigenlijk direkt al een beslissing heb kunnen maken.
Nu heb ik deze televisie gekocht op 04-04-2023 en ben ik geholpen door A.G.
Deze jongeman legde mij in geuren en kleuren uit over de service mogelijkheden en de daarbij komende hulp. Door de uitleg van de knul was ik ook enthousiast dat ik ook na zijn uitleg direkt een beslissing nam. Heel erg tevreden over de service!

Piet 05-04-2023

Uitstekende service. Een week eerder vestiging in Breda bezocht ivm Sonos demo-dag. Aankoop uiteindelijk gedaan in vestiging Eindhoven. In beide filialen prima te woord gestaan. Ondanks dat ik in Eindhoven een aardig idee had van wat ik wilde, toch nog prima geïnformeerd voor de mogelijkheden en goed meegedacht over eventuele alternatieven. Ook bij betalingsproblemen door te late opwaardering van paslimiet werd, onder het genot van een kopje koffie, naar een oplossing gezocht. En als bonus kon ik alles (nieuwe tv en Sonos geluidssysteem) meteen meenemen.

Daan 05-04-2023

Onwijs goed geholpen door installateur DK. Passie voor zijn vak, gaat pas weg als alles perfect hangt, geïnstalleerd is én duidelijk is uitgelegd. Goede service!

Jos 05-04-2023

Mooie shop. Heel goed geholpen . Veel kennis van zaken. Uitgebreid advies en heel vriendelijk personeel.

Martens 05-04-2023

Fijn geholpen in Eindhoven. Leuk team en goede know how. Ik ging voor 2 tv,s en ging weg met 2 tv,s en een sonos systeem

DannesW 05-04-2023

Snelle levering, heldere communicatie, nette prijs en goede hulp bij ophangen, instellen en oude tv elders ophangen. Kundige installatie !