HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5191 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

E. Vermeer 31-05-2022

Vanaf het begin van de aankoop via de chat tot aan de afronding van het ophangen en installeren van de tv, alles meer dan naar wens. Toppers zijn het zowel de online verkoper xxxx als de installateur yyyy.
Geen vraag is ze teveel, geduld, meedenken, beter dan ik ooit in een winkel heb meegemaakt.
Ook de installateur yyyy denkt erg goed mee en is zeer specialistisch in zijn vak. Denkt mee tot aan de kleinste details, zoals hoogte van de tv, instellingen, alle geduld en zeer netjes, ook hem is geen vraag te veel.
Tussendoor via de app nog een vraag gesteld en binnen 5 minuten terug gebeld.
Ook bij mailen naar plattetv, mail terug binnen 10 minuten.
Wat een top bedrijf is dit zeg!!!
Mensen ga zo door, ik ga jullie absoluut aanraden bij familie, kennissen en vrienden!!!
Dank jullie wel....!!!+

Jan 31-05-2022

Aantrekkelijke prijzen en vriendelijke service. Ik bestelde m'n nieuwe televisie in de chat. Dat was handig omdat ik daarbij nog wat kon onderhandelen en de winkel nog wat tips kon geven. Op zondagavond bestelde ik m'n nieuwe televisie en op dinsdagmiddag werd m'n televisie bezorgd door een vriendelijke medewerker.

Ineke Groeneveld uit Wormer 31-05-2022

Update op 31-05-2022:
De monteur kwam langs om de tv en de soundbar te installeren.
Alles werd netjes uitgepakt en geïnstalleerd.
Vriendelijk gaf hij aan hoe alles werkte en naderhand heeft hij alles nog een keer uitgelegd.
Prima service ik ga vast andere promoten om hier een tv uit te kiezen.

Review van 26-05-2022:
Op een saaie winderige Hemelvaartsdag wilde ik in Naarden bij PlatteTV een televisie kopen. Samen met dochter en schoonzoon, hadden we bij de Consumentenbond gekeken welke winkels werden aangeraden; Platte TV stond daar op de één-na-bovenste plaats en omdat deze op Hemelvaartsdag geopend waren, zijn wij gedrieën naar Naarden gereden. Best een stukje rijden vanuit Wormer, maar de deskundigheid, klantvriendelijkheid én de heerlijke cappuccino maakten alles weer goed!
We hadden ons thuis al voorbereid op een LG type uit 2020, waarvan we het geluid even wilden checken, maar in de winkel aangekomen, stonden we versteld van het ruime assortiment aan t.v.'s. Een welwillende, zeer vriendelijke verkoper hielp ons bij de toch al moeilijke keuze, want onze keuze voor een LG 2020 werd al snel vervangen door de nieuwste Samsung QLED 2022 55 inch mét jawel - op mijn oude dag - nog eens een 'sound-bar' van Denon. De hele verkoop kreeg nog een gezellig en humor-vol karakter, met ons als 'platte' Zaankanters... De verkoper had nog nooit zulke vrolijke klanten gehad en wij nog nooit zo'n spontane verkoper. Bij dezen: alsnog bedankt voor je gezellige, - maar vooral deskundige - advies. Wij verlieten zeer tevreden het pand met ik als trotse eigenares van een Samsung QLED Smart TV mét sound bar mét 5 jaar garantie (ook als 1 pixel het begeeft :)) mét kabel en toebehoren mét twee bussen schermspray inclusief bezorgen en installeren!!! Helemaal TOP!! Nu alleen nog wachten tot hij geleverd wordt en ik 24/7 kan genieten van mijn nieuwe TV!!!

N. Tuip 31-05-2022

Ik heb deze shop gekozen omdat ik mijn tv's in Naarden kocht. Aangezien dat nu ook een vestiging is van platte tv, ben ik naar Amsterdam gegaan, omdat dat dichterbij is voor mij. Ik ben heel vriendelijk geholpen. Wij kregen goed advies, en daardoor hebben wij snel een keuze kunnen maken. Dus goeie service en heel blij met onze aankoop.

Renger 31-05-2022

Ik heb alles als prettig ervaren, alleen in de winkel ontbrak de informatie over sommige zaken, daardoor heb ik nu een probleem. Verder de bezorging en installatie was perfect, zeer aardige man, erg klantgericht en bereid om met ons mee te denken, geweldig.

Maxime 31-05-2022

Mooie shop. Vriendelijk geholpen en een goede uitleg gekregen over de tv. Hij heeft me overtuigd, om de tv te kopen.
De installateur die mijn tv kwam installeren, was erg vriendelijk. Hij heeft alles rustig en goed uitgelegd. Ben erg tevreden.

Dandv 31-05-2022

Ben in de winkel in Groningen goed voorgelicht om een goede keuze te maken in zoveel aanbod. Vakkundig personeel met veel kennis. Blij met mijn Samsung Neo Qled 65 inch. Veel meer persoonlijke service dan bij de concurrent. Ga zo door 👍

Marian 31-05-2022

Wij waren op zoek naar een tv.. via google uitgekomen bij plattetv. Zijn gaan kijken in de winkel in zoeterwoude. Hele goeie service hebben verstand van wat ze verkopen. Tv besteld mooie korting gekregen.. volgende dag via de site op zoek naar een soundbar via de chat ben ik heel goed geholpen voor de keuze. Besteld en volgende dag kon ik de soundbar ophalen in zoeterwoude. Daar hele goeie uitleg gekregen. Ze hebben in zoeterwoude echt verstand van de producten die ze verkopen. Ze dringen niks op en geven mooie korting. Ben super tevreden over het personeel nemen echt de tijd voor je. Ben geholpen door ramon en justin. Echt een aanrader deze zaak!!

S.Angenent 31-05-2022

Vriendelijk en meedenkend personeel. Doen moeite voor je om een passend product te vinden. TOP!

Fam Molenaar 31-05-2022

Plattetv gezien op internet, maar wij zijn bij een plattetv winkel in Rotterdam langsgegaan en dat mooi en zeer overzichtelijk, vriendelijk verkopers, zijn niet opdringerig. Dat is fijn.
Een tv besteld en die bij ons thuis laten bezorgen inclusief installeren, een nette en vriendelijke jongeman kwam op het afgesproken tijdstip de tv bij ons thuis brengen. En nam de tijd om alles uit te leggen. Dat is fijn.
Kon geen 9.8 geven, die keuze stond er niet bij.
Vandaar de 10

Vierhanenstraat Rotterdam 31-05-2022

Duidelijke uitleg en vriendelijk geholpen deskundig klantvriendelijk
Korting is ook mogenkijk

Monique G 31-05-2022

Verkeerde tv besteld, veel te groot want 55’’. Maar dat begreep ik pas bij het afhalen… Het was geen enkel probleem om de bestelde tv om te ruilen voor een exemplaar dat wel in onze maat was: 43’’! Dat was erg fijn :-) Vriendelijke medewerkers ook. Een paar maanden geleden nog een andere tv gekocht. Ging ook allemaal erg soepel en behulpzaam met de tv in de auto krijgen. Aanrader!

inge 31-05-2022

Zeer goede service zijn wezen kijken in de winkel werden zeer prettig geholpen door robin,
Werden de volgende dag gebeld of alles naar wens was verlopen en hebben toen de bestelling geplaatst,
wouden eigenlijk een 55 inch maar zijn blij dat we geluisterd hebben naar het advies van plattetv en voor de 65 inch zijn gegaan.
Vandaag is hij geleverd en geïnstalleerd door R.S. wat een leuke kerel niks was te veel heeft geholpen om een kast van de muur te halen vanwege de kabels ,en de instellingen duidelijk uitgelegd.
Kortom van het begin tot het einde top.
Goede zaken en bij de volgende aanschaf zie ik jullie weer vriendelijke groet inge witkamp.

Bert 31-05-2022

De mensen weten weten waar ze over praten..en service is niet tevergelijken met andere winkels....super ga zo door.

Albert 31-05-2022

Prima winkel, goed en duidelijke uitleg. Geen onzin. Prima mooie ruime winkel.

E. R. 31-05-2022

Naar de winkel gegaan met een keus die ik gemaakt had. In de winkel werden andere opties benoemd en kon ik beide opties goed vergelijken, met advies en informatie van de verkoper. Uiteindelijk een heel goede keus gemaakt door te vergelijken en het advies. Blij dat mijn eerste keus niet on-line heb besteld, hierdoor een andere keus gemaakt en super blij mee.

Claudia 31-05-2022

Ik heb mijn tv online via de chat aangeschaft. Dit verliep prima en ik kreeg een mooie korting. De afspraak voor de bezorging verliep niet zoals verwacht helaas. Mijn bezorg mogelijkheden waren niet gecommuniceerd en dit was in eerste instantie niet mogelijk aangezien er geen plaats was (over twee weken). Uiteindelijk toch gelukt na enig aandringen. De bezorging verliep prima en vriendelijk en de tv is een juweel. Voor aanschaf TV is platte tv zeker een aanrader!

R&M 31-05-2022

Gisteren een TV gekocht bij het filiaal in Utrecht. Het model dat wij op het oog hadden was niet voorradig, een nieuwer model wél. Hier hebben we nog een mooie korting op gehad.

In de winkel zijn we heel professioneel en vriendelijk geholpen door (*). Voor ons een zeer positieve ervaring!
Officiële reactie van HelloTV 31-05-2022

Beste R&M,

Bedankt voor de 10! Wat fijn om te lezen dat uw ervaring in onze winkel in Utrecht zo prettig was. Heel veel plezier gewenst van uw nieuwe TV en hopelijk tot de volgende keer.

Jelske - PlatteTV

Koen 31-05-2022

Vorige week een tv en soundbar gekocht bij Platte tv. Het aanschaffen van een nieuwe tv kan erg overweldigend zijn voor mij, aangezien ik er niet veel verstand van heb.
Gelukkig werd ik deskundig geholpen door medewerker (*) van filiaal Utrecht.
Uit een gesprek met de medewerker kwam de perfecte tv en soundbar voor mijn situatie naar voren, en alles werd netjes voor mij geregeld. Snelle levertijd, behulpzaam personeel en goede service. Kortom, een zeer prettige ervaring!

richard Linders 31-05-2022

prima service en prima ontvangst van (*) in vestiging Zoeterwoude op zondagochtend. Snelle hulp en goede uitleg.

Sanne 31-05-2022

Vriendelijk en deskundig geholpen in de winkel en ook thuis is de tv netjes opgehangen aan de muur. De meneer die de tv heeft opgehangen heeft alles geïnstalleerd en uitgelegd.

Chantal 31-05-2022

Super vakkundig en vriendelijk geholpen. Meedenkend. Kapotte kabel, word netjes opgelost door een nieuwe

Annemarie 30-05-2022

Een duidelijke website met ruim aanbod waarop goed type tv’s vergeleken kunnen worden. Aangezien al die beeldscherm typen mij toch gingen duizelen een beziek gebracht aan de winkel in Zoeterwoude. Prima en vakkundig geholpen en zo de juiste keuze van tv gemaakt. Kon hem gelijk meenemen, want hij was op voorraad. Dat is pas fijn! Hij werd voor me in de auto gelegd en aansluiten thuis kostte niet veel moeite. Prachtig beeld/geluid voor de prijs/kwaliteit verhouding. Kortom nu genieten van nieuwe tv in de slaapkamer!

MMO 30-05-2022

Deskundige en duidelijke uitleg. Verder werd niets aan het toeval overgelaten, diverse vragen om te zorgen dat de installatie soepel verloopt. Installateur netjes op de afgesproken tijd, nog even belletje vooraf dat hij onderweg is, net dat beetje extra zodat er geen verrassingen zijn.
De installateur heeft daarnaast ook nog een aantal producten bij zich, helemaal top.
Kabelgoten en reinigingsmiddel voor je scherm, dat maakte het helemaal af.
Dit was niet de eerste aankoop bij platte tv maar zeker ook niet de laatste.

Miranda verkaart 30-05-2022

We werden super netjes geholpen en alles werdt super duidelijk uitgelegd door de medewerker .we zijn zeer tevreden en hopen dat de tv ons veel kijk plezier gaat geven ..!