HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

René van Leipum 18-09-2020

Verkoper zie/demonstreerde niets uit zichzelf, hij reageerde alleen kort op vragen van mij. Hij hield niet zelf het gesprek gaande en was weinig enthousiast. Wilde nog allerlei ongevraagde en ongewilde accessoires “aansmeren” en bood niets aan. Jammer, ik had bij diverse recensies zo’n positieve verhalen gelezen over platte tv en haar medewerkers maar degene die mij hielp onderscheidde zich niet.

Noppert 18-09-2020

Ik had daar een tv gekocht op goed advies. Blijkt na 2 dagen toch iets met de tv te zijn. Vond het zelf niet storend maar toch fff vragen. Moest naar de zaak komen en een nieuw tv ophalen, dit mag niet.
Werd mij netjes alles uitgelegd en advies gegeven.
André en Kevin bedankt voor de geweldige tv, die ik nu heb. Superservice en ik ben er vet blij.

Dick56 18-09-2020

Duidelijk uitleg over het product en advies en uiteindelijk een goede prijs gekregen met daarbij het gevoel dat er wordt meegedacht wat voor jou het beste is.

Bert Böning 18-09-2020

Een goede begeleiding en een eerlijk verhaal. De afgesproken prijs was geen issue.
Deskundig advies ook na een telefonisch consult.

Rienk 18-09-2020

Top site die helder en overzichtelijk is. Perfecte match voor mij was het buiten kansje. PlatteTV.nl heeft er voor gezorgd dat het er als nieuw uit zag. Ik zou deze winkel zeker adviseren aan vrienden en aan de lezers van dit bericht. Avonds besteld volgende dag in huis.

peter 18-09-2020

zeer duidelijke winkel, veel modellen aanwezig in alle soorten en maten. De verkoper Rob T heeft ons zeer goed geholpen wilde een tv kopen maar is het gesprek kon hij onze vragen zeer goed en adequaat beantwoorden. Hij heeft het zelfs voor elkaar gekregen om een ander merk te nemen wat beter was dan dat we wilde. Verkoper met lef en humor top klasse

Antoon 18-09-2020

Fijne medewerkers zowel via de chat als in de winkel in Eindhoven. We gaan volgende keer als we iets nodig hebben zeker weer naar Platte tv. Xxxx heeft ons goed geholpen. A

Wilfred Balk 18-09-2020

Goede service.
Scherpe prijzen.
Eerlijk advies.
Er wordt tijd voor je genomen.

Michiel 18-09-2020

Heel erg professioneel geholpen in de winkel in utrecht. Erg klantvriendelijk daar kunnen ze in menig winkel een voorbeeld aan nemen!!!! Ze helpen je je artikel mee naar je auto te tillen, en als het dan toch niet in de auto past, geheel kosteloos de volgende dag laten bezorgen!! Top winkel die ik iedereen aanbeveel!!!

Thomas Maas 18-09-2020

Zeer deskundig en vriendelijk geholpen. Was ook zeker onder de indruk van snelheid en achtneming regels rondom corona.
TV bevalt prima en werkt goed.
Kortom, tot nu toe een 10 waard. Xxxx

Michael van Gool 18-09-2020

heb voor platte tv winkel Breda gekozen omdat ik daar gewoon elke x weer de beste info krijg en goed en professioneel geholpen word in het bijzonder dan ook verkopen Anne
Sonos play 5 gekocht
ben dik tevreden met de sonos play 5

Ja zeker 18-09-2020

Deskundig info. De wil om iets uit te leggen. En helpen met invullen van cashback.
prettig gewinkeld kortom goede zaak.

Joël Nap 18-09-2020

Hele aanbod doorgenomen door verkoper, zocht een tv voor mijn schoonvader van 73. Na een keuze te hebben gemaakt werd mij alsnog een tv geadviseerd die goed en goedkoper was dan mijn eerste keuze, waar gebeurd dit nog( rekening houdend met een de oude man en een pensioen ) schoonvader super tevreden dat hij hierop heeft kunnen besparen, bedankt voor het juiste advies.

Piedra 18-09-2020

Zoals altijd prima service en altijd scherp geprijsd, tot de volgende keer weer!

Frans Winter 18-09-2020

Prettige monteur wij geven hem een 10 helaas kunnen geen plus erbij doen. Goede uitleg en komt goed over vandaar een 10. ga zo door

Ferdi moerkerken 18-09-2020

Ik kom hier al jaren vanuit vlaardingen naar breda... Waarom altijd goede en eerlijke service. Ook al verdienen ze er daardoor minder op... Goeie prijs voor inruil toestel.
En geen gehaaste verkopers maar mensen met geduld en kennis.
Jd bedankt voor de service

Jan van Balkom 18-09-2020

Goed advies gekregen en verkoper weet waar hij het over heeft en heeft mij snel door de enorme keuzes aan tv's geholpen. Binnen 15 min tevreden met de aankoop naar huis. De volgende keer weer terug naar platte tv.

Wheaton Williams 18-09-2020

Jelle is bij ons langs geweest. Enthousiast, vriendelijk en legde alles heel goed uit. We zijn goed geholpen en heeft alles netjes geïnstalleerd. Top service!

Gerrie Tielemans 18-09-2020

Gister geholpen door Thijs, vandaag door Shivan. Beide veel verstand van zaken. Duidelijke uitleg en klantvriendelijk. Goede service. Zal zeker bij andere mensen aanbevelen

Stefan 17-09-2020

Na een klein misverstand perfecte service door klantenservice.
Probleem snel verholpen.Alles naar wens verlopen. Zeeeeer tevreden

Hidde 17-09-2020

Zeer kundig personeel en een objectieve uitleg over de verschillende producten. Heel goed geslaagd met de in mijn ogen geweldige Sony Bravia Oled kwaliteit. Scherp en natuurgetrouw beeld. Zou hier zeker terug komen voor een televisie, bedankt!

Pieter 17-09-2020

Netjes op alles gewezen wat voor ons belangrijk was.
Goede voorlichting en nam tijd voor uitleg en het vergelijken van verschillende opties.
Aangeschaft complete set tv soundbar en beugels
De ervaring was zeer prettig in de winkel in Groningen
Officiële reactie van HelloTV 18-09-2020

Hallo Pieter,

Bedankt voor het schrijven van uw review. Wat leuk om te horen dat u gekozen heeft voor PlatteTV in Groningen.

Wij wensen u heel veel kijk- en luister plezier toe met uw complete nieuwe thuisbioscoop en zien u in de toekomst graag nog eens terug.

Jelske
PlatteTV

Merijn69 17-09-2020

Top advies. Eerlijk en onafhankelijk. Volgende aankoop gaan we ook hier doen.

Elizabeth 17-09-2020

Ik ben super tevreden over mijn ervaring met plattetv.nl. Vorige week heb ik mijn eerste bestelling geplaatst en de volgende dag keurig geleverd. Via klantenservice daarna nog fijn geholpen. Beloftes worden nagemaakt, en dat kan ik heel erg waarderen.

Dijkstra 17-09-2020

Wij hebben als hulp gebruikt gemaakt van een verkoper , was zeer behulpzaam en gaf ook goede voorlichting over beeldschermen. Iets waarvoor wij eigenlijk niet kwamen ,maar werd door ons zeer gewardeerd . Onze bestelling werd ook vlot afgehandeld . Dank hiervoor .Komen vast wel weer.