HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5176 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Bart 14-05-2021

Ontzettend goed advies en klantvriendelijk. Daarnaast ook de scherpste prijzen tov andere aanbieders.

NGJ Tervoort 14-05-2021

Heel prettig geholpen, duidelijk gericht op onze wensen. En geen nonsense verhaal. Duidelijk verstand van de verschillende tv's en het gesprek was vooral gericht op onze wensen en het budget wat we in ons hoofd hadden. Erg prettige duidelijke overzichtelijke winkel. De werknemer stond erg open voor onze vragen maar ook onze twijfels. En wist daar duidelijk antwoord op te geven.

Gerard 14-05-2021

Perfect geholpen door XXX bij Platte TV in Utrecht. Duidelijke uitleg en een goede korting.

Vincent 14-05-2021

Fijne winkel met goede personeel je voelt je meteen welkom daar.
Ze luisteren goed naar wat je wil en komen dan ook met een goede advise.

Donny 14-05-2021

Prima geholpen.
Doormiddel van even naar de winkel gaan, heb ik een juiste keuze kunnen maken.
Had ik een toestel zo besteld, dan had ik achteraf had ik met een verkeerd toestel gezeten.
Mijn dankt hiervoor.

Albert Schuringa 14-05-2021

Rustige, geordende en overzichtelijke winkel.
Zeer deskundige begeleiding die ook de tijd hebben voor alle vragen.
De verwachting en afhankelijkheden werden goed benoemd.
Tip:
1. optie om tv naast elkaar te zien qua beeldkwaliteit.
2. Veel technisch info. Alert zijn of de klant het begrijpt. (Gelukkig had ik mijn eigen expert mee).

Sjors 14-05-2021

Nette installatie, meedenkend, kundig en aardig. Alles werkend opgeleverd :)

Jeroenimo 14-05-2021

Snel en vriendelijk geholpen door Sabrina via de chat online. Mooie inruil prijs voor mijn Sony TV gekregen. Binnen een week de Samsung 75Q74A TV afgeleverd gekregen. Ik ben keurig een uur van te voren gebeld door XXX de chauffeur welke de TV kwam afleveren en kwam precies op de afgesporken tijd aan. XXX is heel vriendelijk en heeft geholpen de TV 2 etages met de trap omhoog te brengen tot in de huiskamer. Goed en nuttig advies gekregen m.b.t. onderhoud van de TV. Aanrader om hier een TV te bestellen !
Officiële reactie van HelloTV 14-05-2021

Beste Jeroen,

Bedankt voor de 10! Ontzettend fijn om te lezen dat uw ervaring van begin tot eind zo prettig is geweest en dat u ook gebruik heeft kunnen maken van onze inruilactie. Heel veel plezier gewenst van uw nieuwe Samsung TV en hopelijk zien we u nog eens terug.

Jelske - PlatteTV

Hans 14-05-2021

Reeds eerder tv voor slaapkamer aangeschaft.
Reden om naar deze winkel is de ruime keuze waardoor goed vergelijk mogelijk.

Nicolle 14-05-2021

Hallo,
Wat een service in deze winkel.
Ruim assortiment aan tv mooie winkel en vriendelijk personeel.
De tv is bij ons opgehangen en in gesteld.
Alles is suoer verlopen.
Wij zijn erg tevreden.
En hebben super veel plezier van onze aankoop.
Gr Nicolle van Baal

René 14-05-2021

Had al eerder producten besteld bij deze webshop. Altijd goed geholpen en goede informatie gekregen. Nu mijn oude apparatuur ingeruild en nieuwe aangeschaft bij hun. 👍

Kees 14-05-2021

Prima winkel,eerste contact via de mail en de tv werd geheel vrijblijvend gereserveerd dit alles was binnen 10 minuten geregeld met nog eens een mooie korting.
De andere morgen opgehaald en super geholpen
Vriendelijk personeel. Top dit verwacht ik van een winkel

Ernst Dekker 13-05-2021

Prima deal via Internet gekregen van XXXX. Daarna tv opgehaald in Amsterdam bij XXX die me prima heeft geholpen en nog een paar goede adviezen gaf.

Tevreden klant 13-05-2021

Voor plattetv gekozen vanwege de goede prijs na onderhandeling. Heb gekozen voor montage door plattetv. Monteurs XX en volgens mij XX waren erg professioneel en behulpzaam. De tv is precies ophangen zoals ik hem wou hebben in lijn met de soundbar en tv kast. Ook vragen over de tv werden met duidelijke kennis van zaken beantwoord.

Alex Kossen 13-05-2021

Nette winkel, vriendelijke en goed opgeleid personeel had veel informatie over verschillende modellen en acties. Winkel Zoeterwoude.
Ik raad iedereen aan hier langs te gaan voor advies op maat.

thijs 13-05-2021

ben zeer keurig geholpen, voor ons een goede betrouwbare winkel, mede doordat er niet opgedrongen wordt, deze winkel is door ons zeer aan te bevelen

Eric 13-05-2021

Wij hebben vandaag een TV gekocht bij Quint van team Eindhoven. Hij heeft ons erg goed geholpen en was duidelijk in zijn uitleg. Voor ons was het dan ook niet moeilijk om direct een beslissing te maken want zijn verhaal voelde goed en vertrouwd. Kortom top service!

Leon 13-05-2021

Erg uitgebreide winkel in Utrecht en goed geholpen met onze vragen. We gingen voor een 32" en hij adviseerde ons een 43" en het is inderdaad een perfect formaat voor de plaats waar ie bij ons hangt!

J. van veghel 13-05-2021

Correcte behandeling door vriendelijk en vakbekwaam personeel, zeer goede prijs-kwaliteit verhouding en een prima service, kortom aanbevelings
waardig.

Kiwicds 13-05-2021

Prima geholpen in de nieuwe, prachtige winkel in Groningen door Lloyd. Lekkere koffie gekregen, gezellig en vriendelijk personeel en een mooie ruime showroom. Toestel was op voorraad, dus prima, veel persoonlijker en goedkoper dan de grote rode electronica supermarkt om de hoek

William 13-05-2021

Erg blij met het eerlijke advies en uitleg. We overwogen een 65 inch maar ben blij dat we zijn meegegaan in het advies voor 1 maat kleiner. Alles ook rustig en duidelijk uitgelegd en meegedacht in de montage thuis aan de muur. Kortom, zeer tevreden!

M. van Dijk 13-05-2021

Super leuke en enthousiaste medewerkers. De televisie waar voor kwamen hing nog niet in de winkel ,maar ze hadden m wel in het magazijn. Ze hebben de televisie voor ons op gehangen zodat wij deze alsnog konden zien en testen. Dit noem ik nog eens service en klantvriendelijkheid. Chapeau!!!

Martin 13-05-2021

Super goed geholpen en hij nam echt de tijd. Deze verkoper van vestiging Nijmegen werkt er ook al 17 jaar, dus ervaring genoeg.
Zeer tevreden!

Hagap 13-05-2021

Op advies van mijn zoon daar besteld....vanwege de service...Ongelofelijk slecht te bereiken. Op dag van levering via chat half uur wachten en via telefoon na 33 minuten opgehangen. Via chat uiteindelijk gedreigd mijn LG 55G1Oled te annuleren. Toen pas een reactie waar ik niks mee kon. Ik had liever die 15,- euro korting laten zitten en 50 meer uitgegeven bij een zaak die wél te bereiken is. Tv's kan iedereen leveren dus moet je je op service onderscheiden. Druk is geen excuus. Meer mensen inzetten.

Eric Pront 13-05-2021

Hele prettige webshop. Goede keuze opties.
Unieke omruilmogelijkheid. PLATTE TV is de enige in ons land met deze service. Wij hebben deze omruil nu voor de derde keer gedaan in +/- 15 jaar tijd.
Afspraak voor omruiling verliep prima.
Toen Remon dan ook snel op de stoep stond werden wij helemaal blij.
Nog goede tips van Remon gekregen, helemaal top.