HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5185 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Rens 14-11-2020

De man met de bril 🤓(Michel) heeft ons heel goed geholpen. Hij was deskundig, behulpzaam en kon de voordelen voor deze dure keuze goed uitleggen. We gingen voor een kleinere led tv en vertrekken met een prachtige, voor ons, grote tv. Hij heeft ons overtuigd. We krijgen de tv 4 weken op zicht.
Dat maakte de keuze makkelijker.

R.C. Waller Diemont 14-11-2020

Op 30/10/2020 stapte ik bij Platte tv Breda binnen en raakte in gesprek met verkoper JM uit Breda. Na zoveel winkels al bezocht te hebben en omdat ik al wist wat ik wilde hebben kwam ik met hem in gesprek. Deze verkoper wist mij een heleb opel te vertellen en uit te leggen. Ook dmv een demonstratie werd mijn interesse sterker. Toen ik hem vroeg wat de levertijd was omdat veel zaken de installatie niet voor het einde van het jaar konden leveren, ging JM bellen en kwam daarna met een acceptabele levertijd en een goede prijsdeal. Ik moet er wel bij zeggen dat JM niet op voorhand wist of ik het product ging kopen, maar doordat JM mij een goed vertrouwen gaf, waar veel verkopers een voorbeeld aan kunnen nemen, heb ik besloten om de koop door te laten gaan. De levering is ook zoals afgesproken verlopen. Ik heb gekozen dat de installatie bij mij geinstalleerd werd. Dit is gebeurd binnen de afgesproken tijd. Daarvoor is er een monteur van jullie uit Doetinchem gekomen om alles aan te sluiten. Dit gaf mij nogmaals een goed gevoel,omdat deze monteur van ver moest komen. Het bewijs voor mij dat er kosten noch moeite bespaard zijn om mij tevreden te stellen. Hiervoor mijn dank! Ga op deze voet door. De monteur had mij gezegd dat ik bij latere problemen contact op kon nemen, maar dat had JM ook al gezegd. Ik wens jullie een goede toekomst.

W. WEERTS 14-11-2020

Samsung soundbar gekocht bij platte tv gekocht in Groningen omdat de prijs goed is en je ondersteuning krijgt bij je aankoop. Dat is bij alleen een webshop toch anders.De winkel zit op een mooie locatie en is ook goed bereikbaar met de auto.Ik ben goed en vriendelijk geholpen door een deskundige medewerker!

Reinout 14-11-2020

Ik kwam voor mijn eerste eigen tv, die ik ook als monitor wil gebruiken. Ik wist al een beetje welke dat zou moeten zijn, maar ik vond de Sony variant nog wat aan de dure kant. Door de verkoper geholpen en bij een LG 48CX uitgekomen met hetzelfde paneel waarvan ik het bestaan niet kende. We zijn uitgekomen op een goede prijs (onder advies) en ik heb vertrouwen dat ik door de service upgrade (kortingsprijs), straks zonder teleurstellingen zit (dode/luie pixelgarantie, ook na langer gebruik). Ik heb goed advies bij gekregen over technische eigenschappen en modi en over het schoonmaken van het display. De verkoper volgt net als ik Linus Tech Tips die ook erg was te spreken over dit model, die deze ook als monitor/tv combi adviseerde, dus ik heb er vertrouwen in dat ik de goede keus heb gemaakt!

De zaak is een mooie winkel, met een ruim aanbod en deskundige verkopers.

L 14-11-2020

Heel goed geholpen in Breda. Goede voorlichting over de diverse keuzemogelijkheden en uiteindelijk blij met onze aanschaf. Prettige winkel met kundig en aardig personeel.

L 14-11-2020

Fijn personeel en deskundig geholpen door A in Breda. Hij weet echt waar hij het over heeft en luistert naar onze behoeften, waardoor wij zeer tevreden zijn! En prettig dat hij even heeft geholpen om de nieuw aangeschafte tv in de auto te zetten.

ARR 14-11-2020

Ze nemen alle tijd, zijn erg vriendelijk en luisteren naar je wensen. Dan komen ze met een eerlijk voorstel. Ze zijn echt vakkundig. Ik ben een erg tevreden klant.

Aardbei 14-11-2020

De winkel in Amsterdam heeft een groot assortiment. Door de duidelijke uitleg en enthousiasme van de verkoper overgegaan tot koop. De prijs was tevens de laagste van alle bekende winkels. De winkel is tevens goed bereikbaar en parkeren is gratis.

Paul 14-11-2020

Vandaag weer geslaagd voor een nieuw Sonos product, niet geslaagd bij de concurrent omdat die niet een stapje extra wilde zetten. Wel bij PlatteTv.nl. Helaas was het wel druk. Maar dat is eigenlijk een logisch gevolg.

René 14-11-2020

Snel en goed geholpen, deskundig advies en voor een goede prijs mn tv dvd soundbar en kabels hier gekocht.

Robert 14-11-2020

Inmiddels mijn 3de tv hier gekocht. Middels de chat heel goed advies en een super prijs gekregen waarna ik de tv direct in de winkel kon gaan afhalen.

L.Robben 14-11-2020

Plattetv nijmegen.. vandaag geholpen door Youri... Goed advies en goede kennis van alle merken en verschillende...we gingen alleen kijken... maar hebben toch een nieuwe tv gekocht. 👍👍

Paul 14-11-2020

Had online een tv uitgezocht en ben naar de winkel gegaan in Doetinchem om deze af te halen maar deze bleek niet meer voorradig te zijn. Direct werd door de betreffende medewerker gebeld met het magazijn of het opvolgend model wel voorradig was en deze werd tegen een hele scherpe meerprijs aangeboden.

Carla Mensing 14-11-2020

Prima en prettige voorlichting. Prima service. Reeds de derde tv die wij hier gekocht hebben.

hilda 14-11-2020

zeer bekwame verkoper in de winkel goede uitleg en vriendelijk.
de man die de tv kwam ophangen en instellen is uiterst vriendelijk en was heel
rustig met uitleggen van de tv. top de tv is super.

Veggel 14-11-2020

Zeer goed geholpen door umut verstand van zaken.zeer deskundig perfecte uileg. Naam ruim de tijd.En goede korting. MvgRon.

Geurt 14-11-2020

Vandaag heb ik een Samsung QLED tv met een Sonos Play Bar gekocht bij de PlatteTV winkel in Groningen.
Ik ben zeer tevreden over de manier waarop ik geholpen ben. De verkoper nam alle tijd voor mij (ook al was het behoorlijk druk), hij was vriendelijk en had begrip voor al mijn vragen (en twijfels) en hij was deskundig.

Bart 14-11-2020

We waren online al goed gesteund! En in de winkel was het de finishing touch! Goede service en uitleg! En met grote tevredenheid een tv gekocht! Nogmaals dank je wel voor het helpen van de juiste keuze!

Mike Plezier 14-11-2020

Vandaag geholpen door Jim een super fijne medewerker
Heeft me een super deal gemaakt op de
Samsung qled 4K 75 q 90T
wordt a.s. dinsdag geleverd we zitten met smartte wachten.
mocht u een van plan zijn om een aankoop te doen dan zou ik u aanraden om het bij Platte TV te Zoeterwoude te doen

L.Robben 14-11-2020

Maaike 14-11-2020

Wij zijn in de winkel in Breda geholpen door Jordy. Hij heeft ons heel prettig en professioneel geholpen. Luisterde goed naar onze wensen en kwam niet pusherig of vervelend verkoperig over. De prijzen van de producten zijn ook goed. Bijna altijd zelfde als een van de laagste internetprijzen.

Roland 14-11-2020

Bij Platte TV Utrecht keurig geholpen door een heel vriendelijke medewerker. Hij nam uitgebreid de tijd om ons te adviseren en onze vragen te beantwoorden. Goede service en goede prijs!

Familie van den Broek 14-11-2020

De medewerkers van PlatteTV doen hun werk met plezier en passie. Met enorme precisie en plaatsing advies hebben ze de TV bij ons in de woonkamer opgehangen. Ook het bestel proces en prijs kwaliteit klopte helemaal. Jongen helemaal top! Houdt dit vast met elkaar!

Hans 14-11-2020

Deze winkel gekozen vanwege de grote keuze qua toestellen.
Ook in de zaak goed kunnen zien wat verschil is tussen de toestellen in een wat donkere lichtomgeving dat een goede keuze qua kleurinstellingen beeld en geluid te maken is.
Personeel heeft verstand van zaken....Kevin bedankt voor je vakkundige hulp bij keuze van huidige toestel....Sony Bravia

Daniel 14-11-2020

Vandaag bij plate tv in Arnhem geweest
Werd er goed ontvangen kreeg er goed advies
Mooie winkel.