HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5110 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

MMO 30-05-2022

Deskundige en duidelijke uitleg. Verder werd niets aan het toeval overgelaten, diverse vragen om te zorgen dat de installatie soepel verloopt. Installateur netjes op de afgesproken tijd, nog even belletje vooraf dat hij onderweg is, net dat beetje extra zodat er geen verrassingen zijn.
De installateur heeft daarnaast ook nog een aantal producten bij zich, helemaal top.
Kabelgoten en reinigingsmiddel voor je scherm, dat maakte het helemaal af.
Dit was niet de eerste aankoop bij platte tv maar zeker ook niet de laatste.

Miranda verkaart 30-05-2022

We werden super netjes geholpen en alles werdt super duidelijk uitgelegd door de medewerker .we zijn zeer tevreden en hopen dat de tv ons veel kijk plezier gaat geven ..!

Utrecht 30-05-2022

Mooie winkel en goed bereikbaar. Smart televisie gekocht. Daarbij vriendelijk geholpen door medewerker
Neemt de tijd om goed advies te geven. En was erg duidelijk. Heb veel plezier van mijn nieuwe aanwinst.
Keuze genoeg voor iedereen. Raad iedereen aan om naar deze winkel te gaan.

Dascalu 30-05-2022

Vandaag Danyel Y bij me lang geweest ivm aansluiten op tv /home cinema en kanalen opzetten .Hij was heel vriendelijk en ook heeft alle problemen in een professionele manier opgelost.Geweldig!Ben super tevreden!Dank je wel!!

Peter 30-05-2022

De medewerker van platte tv heeft een hele nette oplossing aangeboden voor een voor beide partijen vervelende situatie door een defect apparaat in te ruilen voor een nieuw exemplaar tegen een nette acceptabele vergoeding.

H. Willems 30-05-2022

ruime keuze uitgebreide informatie van de site vriendelijk personeel die meedenken.

Mario 30-05-2022

Ben super geholpen alles netjes geinstaleerd en uitgelegt door jop van der ven

Roland 30-05-2022

Goed advies en duidelijke uitleg van de verschillende technieken/mogelijkheden met de voor- en nadelen. Wel een tip voor PlatteTV, tel bij het berekenen van de totale aanschaf meteen de onderhouds- en garantieproducten op, dan heeft de klant meteen een goed beeld.

Kees van der Niet 30-05-2022

Was niet eerder bij Platte TV was erg plezierig winkelen. Deskundig personeel dat ruim de tijd voor je neemt, is niet opdringerig en geeft een prima advies.

Vd plas 30-05-2022

De grote keuze van toestellen, en de vriendelijkheid van personeel ,ik ben *** geholpen locatie Zoeterwoude ,duidelijke uitleg ,en informatie

soundbar. 30-05-2022

Zaterdag een soundbar gekocht bij platte T.V Zeer goed geholpen door ***, die alle moeite deed om aan onze wensen te voldoen, zeer goed gelukt, doet het erg goed, en wij zijn er erg blij mee. Fijne zaak goede hulp vaardigheid. Groeten

MARK 30-05-2022

Had hier al eerder een tv gekocht. Die heeft het helaas niet lang gedaan maar de garantie was er wel al af helaas. Ik aan de tel bellen naar platte tv filiaal Nijmegen. Ik werd vriendelijk te woord gestaan en bij het vertellen van mijn verhaal vonden ze het erg jammer voor mij en boden mij een coulance deal aan. Hier was ik erg blij mee en heb een nieuwe tv gekocht met een aardige korting. Hiervoor erg bedankt

G.Haans 30-05-2022

We zijn met het maken van onze keuze prima geholpen door ***. Goede informatie, toegespitst op onze woonsituatie. Heldere prijsafspraak, gastvrije onthaal.

Ad in 't Groen 30-05-2022

Keurig geholpen. Afspraken die via de chat tot stand waren gekomen werden gehonoreerd. Niets was te veel voor Quint. Prettig gevoel overgehouden aan het bezoek aan de winkel.

Alex M. 30-05-2022

Op hemelvaartsdag heb een Philips OLED tv gekocht in de winkel in Nijmegen. Ik had al een interessante korting gekregen bovenop de cashback van Philips. Helaas kan mijn tv pas vandaag (maandag) bezorgd worden vanwege externe vervoersproblemen. Daardoor kon het afvoeren van mijn oude toestel niet gegarandeerd worden. Gelukkig was medewerker Daniel bereid hiervoor te zorgen. Nu de TV nog: volgens de recensies moet dat goed komen. De korting die ik op de A-Z verzekering heb gekregen, maakt dat ik extra gerust gesteld ben over mijn aankoop.
In ieder geval TOP! wat service betreft. Waarschijnlijk zal ik dat ook zeggen als de tv is aangesloten.

Steven 30-05-2022

Prettig geholpen, zonder enige dwang om een bepaald merk televisie te kopen.
Goede uitleg bij de verschillende televisies en uiteindelijk uitgekomen bij de televisie, die het beste bij mij situatie past.
Ik ben nog steeds zeer tevreden met mijn aankoop.

Smeets 30-05-2022

Goede service en duidelijkheid. Medewerkers hebben veel informatie en duidelijke kennis.
Ik zou hier de volgende keer weer komen voor een TV.

Collin Dekker 30-05-2022

Zeer goed geholpen zondag in Groningen de medewerkers hebben veel kennis en denken goed mee!

MARCEL 30-05-2022

Net een tv gekocht bij Platte tv Zoeterwoude
Keurig netjes geholpen en een goed advies

Scheltjes 29-05-2022

Ik was op zoek naar een Soundbar, via Google kwam ik bij Platte TV terecht , ik heb eerst een mailtje gestuurd met de vraag wat voor Soundbar er bij mijn huidige TV zou passen (een paar suggesties gekregen) maar het was toch beter als ik langs kwam om te kijken en te luisteren en nog wat dingen door te nemen!
Ik ben die zondag daarop naar de winkel gegaan en ben vriendelijk geholpen door Mehmed in de winkel in Zoeterwoude, hij gaf goed advies (of zocht het op) bij het bepalen van mijn keuze!

Ingrid Pot 29-05-2022

Vandaag bij Platte TV Utrecht vakkundig, uitgebreid en duidelijk geholpen door Corné tijdens onze keuze voor een geluidsbar. Na alle info en geluidsdemo’s gekozen voor de Sonos Arc! Al eerder waren we zo goed geholpen door Corné, dus ook een volgende keer weten we waar wij heen gaan!

Maarten 29-05-2022

Ik ben erg goed geholpen door Danny. Hij legde alles goed uit en hielp mij om de juiste keuzes te maken. Hij probeerde mij ook geen duurdere tv te verkopen maar wist mijn wensen en wat ik wou hebben. De service is voor mij perfect geweest en ik kan niet wachten tot de tv bij mij aan de muur hangt.

Robin 29-05-2022

Prima geholpen bij de aanschaf van mijn nieuwe tv+soundbar. Professionele medewerkers met verstand van zaken. Ik zou het een ieder aanbevelen om hier langs te gaan als je goed geholpen wilt worden. Bedankt aan de medewerker

Damien 29-05-2022

Site super, contact via LiveChat was erg goed en ze hebben een mooie prijs gegeven. In de winkel nog wat extra info gekregen.

Ayla 29-05-2022

Goede service, eerlijk advies, goede prijs (en persoonlijke aanbieding wanneer je daar via de website naar vraagt), verkoper nam ruim de tijd om ons te adviseren en mee te denken. We hebben onze aankoop nog niet in huis maar we vonden onze ervaring in de winkel in ieder geval erg prettig.