HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

Gusto 02-09-2021

Fijne overzichtelijke winkel, waar je op je gemak keuzes kunt maken , ook vooral door de goede en eerlijke uitleg van de verkoper. Ook de prijs is to van andere aanbieders heel goed
Ik dacht daardoor de juiste keuze te hebben gemaakt. Ben heel tevreden met mijn oled tv.

Gusto 02-09-2021

Micheal 02-09-2021

Vandaag een nieuwe tv besteld bij platte tv een prima en duidelijk contact met de winkel.
ze denken ook met je mee. ik had in het verleden al eerder een tv bij Platte Tv Besteld.
ze zijn zeker een aanrader om in de gaten te houden. voordelig en een prettig contact.

Chrisje 02-09-2021

Goede gedegen informatie, afgestemd op mijn wensenlijst! Dus compliment hiervoor!
Ik weet nu al dat ik van het nieuwe toestel ga genieten: ben n kookfreak en heb in de winkel gezien hoe mooi de kleuren zijn....het water loopt in de mond.
Dus dank aan Quint Z. van platte tv Den Bosch.

Frans Jansen Vreling 02-09-2021

Prima uitleg over de voor en tegens van de tv’s. Ook van de extra opties Zoals garantie verlenging, omruilen en kapotte pixels. Verder ook prima uitleg over de aanschaf van ofwel een 4K dan wel een 8k tv . Aanschaf is gedaan in ‘s Hertogenbosch.

Stefan donkers 02-09-2021

Plattetv.nl is echt zeer matig qua service. Had eerst een Samsung tv uitgezocht en reeds betaald samen met een soundbar EN de aanbieding voor 3 mnd canal digitaal gratis. Toen bleek dat de tv niet meer voorradig was. In overleg werd er toen een LG geleverd. Afijn de tv en soundbar waren zo geleverd echter de code voor canal digitaal om gebruik te kunnen maken hiervan is nooit opgestuurd. Tot op heden vandaag word beloofd dat deze onderweg is maar er komt maar niks. Telefonisch zijn ze nooit te bereiken, per mail en chat wel. Maar ook daar alleen loze beloften. Ik raad deze winkel zeker niet aan wat een drama zeg!
Officiële reactie van HelloTV 03-09-2021

Beste Stefan,

Wat ontzettend vervelend om te vernemen dat u de code voor de Canal Digitaal actie niet direct heeft ontvangen. Daar is iets mis gegaan, onze excuses daarvoor. Wij hebben hierover contact met u gehad en als het goed is, heeft u inmiddels van ons de code ontvangen. Heel veel kijkplezier gewenst.

Jelske - PlatteTV

Chris Court 02-09-2021

Platte TV is een gemakkelijke en overzichtelijke website. Zowel per chat als per mail snel contact. Duidelijk wat het aanbod was. Ook mijn verzoek om te installeren kreeg ik snel een afspraak. Medewerker zijn gemakkelijk aanspreekbaar. Daarnaast is hun montageservice fantastisch met name Danny Danny K is echt een geweldige monteur. Werkt super netjes en denkt echt met je mee hoe de TV zo mooi mogelijk tot zijn recht komt. Hij verricht ook meer werkzaamheden zoals het zagen van een gat in een kastje om de snoeren netjes weg te werken. Verder weet hij ook echt inhoudelijk veel van TV's en geeft hij goede tips voor een zo'n mooi mogelijk beeld. Verder een goede concurrerende prijs en ook prettig dat ze de oude TV innemen tegen een redelijk goede prijs

Klaas 02-09-2021

Natuurlijk heeft plattetv goede online prijzen en het is fijn dat ze fysieke winkels hebben.

De ervaring begon met een prettige online chat. In de winkel werd ik direct aangesproken en werd koffie aangeboden.

Er werd veel tijd voor me genomen doir Daniel (ik was bewust op een rustig moment in de winkel) en kon uitgebreid luisteren (zocht een soundbar) en vragen stellen.

Waarom dan geen 10? Het was lastig om te onderhandelen over een betere prijs of een gratis extra. Natuurlijk kon ik dat niet anders verwachten omdat de prijzen al scherp zijn maar toch. Uiteindelijk toch een korting kunnen krijgen op een high end hdmi kabel.

J.Houtkamp 02-09-2021

De verkoper van Platte TV ( de heer Memed)was uitermate vriendelijk en zeer behulpzaam bij het geven van alle nodige informatie.
Hij nam alle tijd en geen vraag bleef onbeantwoord.
Het installeren van de nieuwe TV bij ons thuis was ook gewoon erg goed. De installateur bleek ziek te zijn maar Platte TV zorgde nog dat op de afgesproken dag de TV werd geïnstalleerd nota bene door een installateur die eigenlijk vrij was. Een betere service is niet denkbaar.

cyana van de Zand 02-09-2021

Ik heb mijn TV gekocht in Doetinchem. Mijn vorige TV kwam daar ook vandaan. De voorlichting is goed, ze kunnen duidelijk aangeven wat het verschil is tussen de TV's. Je kunt zelf ook kijken, er hangen veel TV's zodat je goed kunt vergelijken.
Levering is snel, na aankoop.

Ray 02-09-2021

Goeie en Directe electronische communicatie, flexibel in meedenken voor het juiste apparatuur, alleen telefonisch wat lastig te bereiken. Maar via de mail binnen een uur vaak al antwoord.

Dhr M Langkamp 02-09-2021

Prima geholpen in de winkel in Rotterdam. Kennis van de producten was goed op peil bij de medewerker en hij kon het ook duidelijk uitleggen aan de klant. Mocht er nog een aakoop volgen zal ik zeker eerst hier naar binnenstappen

A.A 02-09-2021

Mooie winkel, te Rotterdam, grote keuze in tv's en soundbars, van diverse topmerken.
Deskundig geholpen met het maken van de juiste keuze.
Personeel niet opdringerig , korting is zeker bespreekbaar, leuke inruilprijs voor oude tv.

Alfons 02-09-2021

Mooie grote electronica zaak met deskundig, vriendelijk personeel. Zeker de moeite waard om je op dit gebied te oriënteren!

Jan Heijmans 01-09-2021

Wat een mooie winkel is het in
Den Bosch makkelijk en centraal gelegen en dat op 2 minuten afstand van de A2
Bij binnenkomst zijn de televisie mooi gerangschikt op merk dat is erg overzichtelijk als je echt merk gericht wil kijken en daarnaast als je op zoek bent naar een suround set dan hebben ze een huiskamer ingericht met een aantal banken zodat je echt even onderuit kan zitten en de verschillende suround setjes kan beluisteren hier net als bij de televisie genoeg keuze uit alle topmerken!

Bovenal ben ik goed geholpen en erg blij met me aankoop dit is me 2e televisie van PlatteTV die ik weer voor een zacht prijsje heb kunnen bemachtigen
Me derde televisie zal ongetwijfeld weer van platteTV komen absoluut.
Officiële reactie van HelloTV 02-09-2021

Beste Jan,

Wat leuk dat u een bezoek heeft gebracht aan onze nieuwste winkel in Den Bosch en bedankt voor het mooie compliment. We waarderen het enorm dat u opnieuw voor PlatteTV heeft gekozen en verwelkomen u graag de volgende keer weer. Heel veel plezier gewenst van uw aankoop.

Jelske - PlatteTV

S. Nijdam 01-09-2021

Bij Platte TV een Samsung TV (Frame 50 inch 2021) gekocht die ook kan functioneren als schilderij. Na een eerste zeer plezierig contact met duidelijke info via de chat besloten om voor deze TV te gaan, zeker nadat we tot goede prijs (korting) waren gekomen. Vervolgens vandaag laten installeren en daar waren we zeer over te spreken (prof., deskundig en zeer netjes icm goede uitleg).

Peter 01-09-2021

Mooie website goed kontakt via internet
Mooie deal keurig afgehandeld in Naarden
Prettig en vriendelijk geholpen

Edwin 01-09-2021

Nadat we een TV gekocht hadden bleek dat we deze toch een maatje groter konden hebben. Tja, dat hadden we ook niet verwacht. Na telefonisch contact konden we de TV omruilen, goed geregeld. 's Middags nog een telefoontje van PlatteTV (**) dat het handig was om de TV direct om te wisselen daar de TV de volgende dag 100 euro duurder zou worden. Dit heet meedenken met de klant, top. Bij het omruilen zeer netjes geholpen (waarbij ze ook nog nieuwe pluggen regelden). Eigenlijk verbaasd over de goede klantenservice, top!

Dk 01-09-2021

Super geholpen en geadviseerd door *** van de winkel in Amsterdam. Kom zeker terug voor zijn goede advies.

Floor 01-09-2021

PlatteTv gekozen vanwege de prijzen en het feit dat je je oude tv kan inruilen.
In Doetinchem kreeg ik het idee dat ik heel welkom was. Werd natuurlijk heel netjes en correct geholpen.

Theo 01-09-2021

Vriendelijke verkoper die de moeite en tijd nam om ons uitleg te geven over verschillende merken en typen tv’s. Ook gaf hij goede adviezen over de geluidsdragers.
We zijn ook blij met de snelle levering.

Ebru 01-09-2021

Jordy van de platte tv aan de vierhavenstraat in rdam heeft ons keurig geholpen bij het aanschaffen van een televisie. We liepen de winkel binnen voor informatie en inspiratie en liepen de winkel weer uit met een aankoopbon van Samsung the frame televisie. Ze hebben een goede Service en zijn heel klantvriendelijk! Wij zullen hier vaker terugkomen!

Belinda Sunnotel-van Rijn 01-09-2021

Zeer mooi winkel met ruime opstelling en personeel dat op de hoogte is van alles wat met Televisies te maken heeft. Zeer kundig.
Fantastisch service is de ophang en installatie service en ook hier zeer net en kundig personeel.
**** die vandaag bij ons de installatie heeft gedaan was zeer kundig. Heeft alles zeer rustig en netjes opgehangen en alles netjes schoongemaakt. Hij nam alle tijd voor de uitleg en ging pas weg tien hij zeker wist dat we alles begrepen. Tim is een aanrader

Onrust 01-09-2021

Ik vind het fijn om bij Platte TV te winkelen ik ben geholpen door *** een vakkundig iemand. Ik ben blij dat wij een keuze hebben gemaakt na wat technische informatie licht inval in de woonkamer. Helemaal blij naar huis.

Hans 01-09-2021

We zijn vandaag naar platte tv in Eindhoven geweest voor een nieuwe tv . Daar zijn we hartelijk ontvangen door ****. We kregen meteen koffie aangeboden. We hebben hem uitgelegd waar we naar op zoek waren. Hij heeft samen met ons gekeken naar wat de mogelijkheden waren en ook de verschillen goed uitgelegd. Het was een zeer prettige ervaring hoe we daar behandeld zijn. We zijn er ook geslaagd met onze aankoop. We zijn zelfs geholpen met het laden van de tv. Het is zeker een aanrader om daar naar toe te gaan voor een nieuwe tv.