HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

Patrick 09-01-2023

Ik kende de webshop of winkelketen nog niet. ( helaas ) Op de website werd mijn interesse gewekt vanwege het feit je kunt onderhandelen over de verkoopprijs en dat ik mijn oude tv in kon ruilen. De snelheid op de website mbt de chat en email is goed. Je wordt super snel geholpen.

Sven 09-01-2023

Uitgebreid assortiment, snel geholpen en word met je meegedacht. Alles verliep netjes en soepel daarom stonden we snel weer buiten met een gloed nieuwe tv. Erg blij mee!

Een aanrader en voor herhaling vatbaar!!

Mark Y 09-01-2023

Prettige professionele winkel met voldoende personeel die weten waar ze het over hebben. Gastvrij, goede adviezen en geen moeite is teveel. Mooie en faire deals, die duidelijk toegelicht kunnen worden. Dit is onze 2 tv die we hier kochten en we zijn niet voor niks hier teruggegaan. Een 3e keer komt er ook nog wel!
Snelle levering. Prettig Whatsapp contact. Service en vriendelijkheid bij het plaatsen was super.

Jb 09-01-2023

Goede communicatie, voortreffelijk geholpen en de tv is heel snel geleverd. Bezorger was vriendelijk en attent.

Alexander.vanderbeek 09-01-2023

Na 4 weken bezig te zijn geweest opzoek naar een tv, en hello tv vaak een tv voor mij vast laten houden toch eindelijk besloten om de Samsung te nemen, elke keer weer kreeg ik goede uitleg en hulp en een mooie korting. Zometeen de tv aansluiten en lekker gamen!

Martijn 09-01-2023

Erg vriendelijke service en mogelijkheid tot met korting een ander nieuwer model te nemen

T.wenkie 09-01-2023

Na veel zoeken en zoveel tv's te hebben gezien wist ik het echt niet meer.
Fijn en netjes hulp gekregen via de chat.
Daarna een mooie tv gekocht.
Al heel snel in huis.
Ben super tevreden ermee.
Heb er lang voor moeten sparen dus blij dat ik er goeie hulp bij heb gekregen.

Andre 09-01-2023

HelloTv in Duiven bestaat uit een groep medewerkers die zeer klantvriendelijk zijn en kennis van zaken hebben. Verkoper xxx heeft ons geholpen en hij liet blijken dat hij goed op de hoogte is van de verschillen van (in ons geval) Samsung of LG tv. Op basis van zijn advies een keuze gemaakt in de winkel zonder het gevoel te hebben gehad dat hij je een bepaalde richting in duwt. De tv, een LG OLED55C25LB staat nu in huis en wij zijn daar zeer blij mee!

Wil 09-01-2023

Je wordt altijd fijn geholpen. Zijn niet opdringerig en weten waar ze over praten. En ook over de prijs is te praten. Er is altijd ruimte voor een leuke korting.

Lars 09-01-2023

Fijne en gezonde mix van Online en een daadwerkelijke winkel. Al een tijdje opzoek naar een specifieke Tv van Philips. Op internet het een en ander gevonden maar wilde de TV eerst zelf zien.. Plekken zoals Mediamarkt zijn compleet voorbij gestreefd... Maar 2 of 3 schermen staan aan en het overzicht is ver te zoeken.. Bij Hello TV, eerst een aanbod gehad via mail en daarna in de winkel definitief geholpen. Top service en mooie zaak.

Winand 09-01-2023

In Amsterdam bij B een tv gekocht. Goeie service en duidelijke antwoorden op al mijn vragen.

Stephan 09-01-2023

perfect geholpen en de aflevering en installatie kon niet beter, erg vriendelijk en behulpzaam personeel.

Colin 09-01-2023

Ze hebben hele goede service en hebben mij goedgeholpen met zoeken wat ik wouw

Hanneke 09-01-2023

Ik heb de tv in de showroom Utrecht aangeschaft en ben zeer tevreden over de uitleg en het advies door jullie medewerker xxx. Twee weken later is de TV gemonteerd en geïnstalleerd door jullie medewerker yyy.

Frank 09-01-2023

Mooie aanbieding, ik heb daarover goed contact gehad met de verkoopster. Ook gaf ze goed advies over accessoires. TV is snel geleverd. Ik ben erg tevreden.

Marja Posma 09-01-2023

Werd zeer vriendelijk en behulpzaam geholpen met verstand van zaken. Kreeg goed advies en ben zeer tevreden met mijn nieuwe Samsung TV

Ruud 09-01-2023

Filiaal Den Bosch.
Zeer netjes te woord gestaan.
Alles is goed uitgelegd.
Scherpe prijzen.

Arno 09-01-2023

Ben zeer goed geholpen door Rick in Eindhoven ekkersrijt.
Mooie tv gekocht met alles erop en eraan . Een dikke 10

Fred en Ellen 09-01-2023

Bij het uitzoeken van een Soundbar system heeft uw collega in uw vestiging Zoeterwoude mijn echtgenote en mij geweldig geadviseerd. Als senioren zijn wij niet echt 'up to date' waar het gaat om het installeren en bedienen van zo'n systeem. Mede daarom , maar ook vanwege de geluidskwaliteit zijn we uitgekomen op het Sonos Beam system met speakers en de mini subwoofer.
We hadden ons huiswerk gedaan waar het gaat om de prijs van het gehele systeem en ook daarin zijn we op een prettige wijze geadviseerd en zijn we tot een voor beide partijen prima deal gekomen op woensdag 28 december 2022. Tenslotte het toppunt van service was dat uw collega de gehele set in onze auto heeft gezet. Echt KLASSE.
Thuisgekomen de set geïnstalleerd en we zijn er ongelooflijk blij mee. Prachtig geluid en een zeer gebruiksvriendelijke bediening.

Durk 09-01-2023

Afgelopen week een mooie LG oled tv gekocht. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Niet opdringerig. Mooie deal gemaakt, dus helemaal tevreden!

Johan rodermond 09-01-2023

Goede uitleg, weet waar ze over praten en uitstekend geholpen. Ruime sortering en daarna een goede deal gesloten.

Hr. E. van den Berg 09-01-2023

Ben in Zoeterwoude geweest en ben geholpen door Simon erg vriendelijke man die de tijd neemt en goed advies geeft mooie Samsung neo Qled tv met soundbar aangeschaft echt een winkel waar goed advies boven verkopen staat

Helma Voets 09-01-2023

Mooie en prettige winkel. Goede uitleg door Dani. Hij gaf ons alle tijd, ruimte en rust om te beslissen voor welke tv we zouden kiezen. We zijn heel blij met onze nieuwe LG Oled tv.

H. van Doorn 09-01-2023

Vriendelijke, duidelijke uitleg, service en advies gekregen van verkoper Dax
Alsook de behulpzaamheid met inladen en advies over vervoer.

Calvin 09-01-2023

Online een formulier ingevuld en nog geen minuten later al reactie terug.
Zeet fijn contact.
Goeie deal gesloten en zeer snel.
Er werd ook goed meegedacht (ivm het formaat tv was het advies om met een busje te komen)
De bestelling werd van tevoren gecontroleerd en werd op de hoogte gebracht dat alles klopt, dus ik het af kon halen.
Al met al super service!