HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5178 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

QD Oled-tv 20-10-2022

Enorme keuze, alle nieuwste modellen aanwezig. Uitstekende voorlichting. Zeer goede kennis van zaken met name technische vragen over bv HDR, 10 bit irt 4k etcetera etcetera. Heel vriendelijk personeel die alle tijd voor je hebben. Goede gratis parkeergelegenheid.

E.B. 19-10-2022

Fijn geholpen door medewerker. Niet opdringerig.
Bij twijfel tussen “uitloper” en nieuw model 2 prijzen voorgelegd gekregen. Aan de hand hiervan ons zelf laten beslissen. Dit hebben we als zeer prettig ervaren.

Van Pelt 19-10-2022

Bij binnenkomst al gelijk een goed gevoel, veel keuze en vriendelijk personeel. Eerst een bakkie koffie en daarna alle tijd en duidelijke uitleg over de gekozen tv. Tot slot nog een mooie korting ontvangen en met een tevreden gevoel de winkel verlaten. Kortom zeker een aanbeveling om een keertje langs te gaan!

René Z 19-10-2022

Na een kleine zoektocht naar een nieuwe surround set, kwam ik via Google kwam ik bij een webwinkel waar ik nog van gehoord had. @HelloTV. Na wat klikken en reviews te hebben gelezen… een keuze kunnen maken. Even geklikt op de knop deal maken, en na een fijne chat sessie de deal gesloten. Netjes geholpen en het allermooiste was hij kwam een dag eerder dan ze hadden gezegd.. HelloTV jullie hebben er een nieuwe klant bij!

Katharina 19-10-2022

Mijn eerste ervaring in de winkel in Duiven was bijzonder positief. Ik was op zoek naar een betaalbare televisie voor mijn zeer oude moeder die slecht ziet. Ik ben geholpen door Marc die luisterde naar mijn wensen en budger en mij goed adviseerde. De rust en tijd die genomen werd om mijn vragen te beantwoorden en de deskundigheid van Marc maakte dat ik met plezier en vertrouwen een TV heb gekocht zeker ook omdat de geboden extra service aan huis een uitkomst is voor zeer oude mensen.

h 19-10-2022

Via de chat prima geholpen en in de winkel ook. Werd goed meegedacht en zelfs meegeholpen om de tv in de auto te leggen.

FJM 19-10-2022

Deskundig personeel (Zoeterwoude).
Nemen alle tijd voor je.
Uitstekende prijs (na korting en inruil)

gdv 19-10-2022

geen acties, geen inruil op oude tv. prijzen in de winkel komen niet overeen met de prijzen op de website, waardoor ze je zogenaamd meer korting geven.
tv's die op voorraad zijn worden beschouwd als gereserveerd, waardoor ze met een aanbieding komen van een nieuwere (lees duurdere) tv.
echter is gebeld met een grotere korting waar je dan eventueel wel mee in kan stemmen. echter zijn we er nog niet. de belofte dat de tv geleverd zal worden wordt niet nagekomen. de tv wordt ineens een dag later geleverd. hierover gebeld te hebben, krijg je geen respons. benieuwd of de tv dan nog wel komt.
dan krijg je aan het einde van de dag een mail of je tevreden bent met je aankoop. Welke aankoop, je hebt nog niets geleverd en komt hier niet op terug.
de actie voorwaarden gelezen te hebben om een review te plaatsen en kans te maken op 250 euro. ja my *ss die voorwaarden lopen tot 2017. Hello Hello.tv this is 2022.

zwaar overwegend om de bestelling te annuleren en mij te beroepen op de 14 dagen bedenktijd. maar zeker na deze tv nooit maar dan ook nooit meer bij hello.tv

Hans 19-10-2022

Om een lang verhaal kort te houden en toch alles geschreven te hebben over HelloTV te Duiven,
De verkoper Ronald, die heeft ons goed geholpen is vakkundig en beleefd geeft goede adviezen mee om thuis aan de slag te kunnen gaan met de nieuwe aankoop.

Marchie 19-10-2022

Kregen een prima TV aanbod via de chat. Oude TV konden we inruilen. We moesten even wachten tot onze nieuwe Sony Bravia in Breda was aangekomen, dat was dus vandaag. Goed en vakkundig geholpen. Wij zijn blije klant!

Tib 19-10-2022

perfect! friendly guy installed it for us and got it up and running. Great service!

Ekin 19-10-2022

Met een mooie korting een geretourneerde tv gekocht bij HelloTV. Ze kwamen de tv ophangen en werd netjes verteld hoe het werkt en duidelijke antwoorden op mijn vragen gegeven.
Het ophangen service van Hello TV is ook top en top in order. Zo gaven ze precies aan wat er gedaan moest worden en gevraagd wat me wensen waren ( moet het midden rechts ietsjes hoger )
Zelfs na het ophangen werd er netjes schoon gemaakt en dit allemaal binnen een uurtje
WAUW wat een service! Kan ik geen 11 geven ?

Vermeulen 19-10-2022

Perfect geholpen waar ik voor kwam duidelijk antwoord op de vragen. Mooie zaak overzichtelijk Top

Cimdalli 19-10-2022

Goed uitleg gekregen bij het kopen van TV en soundbar leveren monteren ook netjes op de afgesproken tijdstip professionele monteurs.

Jan 19-10-2022

zeer vriendelijk geholpen via email en de prijs kwaliteit.
er werden ook nog andere artikel aangeboden met korting.

Pimmo 19-10-2022

Zeer vakkundige verkoper met goed adviezen. Prettige, niet opdringerige manier van verkopen. Hij heeft mij zelfs kunnen overtuigen van het nemen van een andere soundbar!
Vestiging Den Bosch.

John 19-10-2022

Goede hulp en vriendelijke personeel na advies en vergelijk tussen Q en O led en Android goed keuze kunnen maken

Yolanda 19-10-2022

Keurig op tijd geleverd, opgehangen en geïnstalleerd. Alles duidelijk uitgelegd. Zeer goede bereikbaarheid via chat voor vragen. Snelle reactie. Zeer tevreden.

John 19-10-2022

Enorme goede ondersteuning en advies ter plaatse in Duiven door *****. Tevens een goede combinatieprijs ontvangen voor een tv met soundbar. De tv werd zelfs de volgende ochtend geleverd

C. Van Hellemond 19-10-2022

Nette, overzichtelijke indeling in de winkel. Vriendelijk personeel dat goed helpt, ook telefonisch. Top!

Karin 19-10-2022

Goed geholpen, alles werd duidelijk uitgelegd. eerlijk en vriendelijk. Helemaal top 👍

Fam. Boekhorst 19-10-2022

Zeer vakkundig en prettig geholpen. Goed geluisterd naar de wensen van ons en daarvoor alle tijd te genomen. Prettige en sfeervolle winkel. Opstelling tv's sluit goed aan op huiskamer verbeelding (licht en ruimte).

Henk van de steeg 18-10-2022

Mooie deal kunnen sluiten inclusief monteren. Binnen 48u netjes een afspraak kunnen maken, werd een half van tevoren netjes gebeld door medewerker xxxx. De tv is netjes en vakkundig gemonteerd, alles in goed overleg en super netjes! Medewerker xxxx is een vakman! Al met al tevreden over hello tv👍👍

Suzanne 18-10-2022

Snelle communicatie en hele fijne service gehad bij zowel de aankoop in augustus als bij het ophangen van de aangeschafte televisie vandaag. Erg blij mee!

Gerard 18-10-2022

Ik wilde een OLED TV kopen en kwam via tweakers.net op Hello TV uit. Dit gezien de goede beoordelingen en de scherpe prijs. Het contact met de klantenservice verliep zeer goed. Accuraat, vriendelijk en adviserend. Echt de goede toon. Zeer tevreden over deze communicatie. TV besteld. Werd de volgende dag (netjes verpakt) bezorgd en staat nu naar volle tevredenheid in de huiskamer. Zeer tevreden.