HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5393 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Rob 01-08-2021

Tijdens een orienterend bezoek aan de winkel in Eindhoven werden we zo goed geholpen, dat we meteen tot aankoop over zijn gegeaan.
Super service en ze hebben echt verstand van wat ze verkopen is bij veel andere grote electronica winkels wel anders!

John Bouw 01-08-2021

Super klantvriendelijk en een
duidelijke uitleg plus een mooie aanbieding gedaan van verkoper(vestiging Groningen).

Jolanda 01-08-2021

Persoonlijk contact in de winkel was fijn. Goeie tips voor keuze van de tv.
Via service pakket ook evt hulp aan huis .
Mooie korting. Erg vriendelijk en service gericht. Gekozen voor deze winkel voor service en persoonlijke benadering.

Jan Boere 01-08-2021

Ik werd duidelijk, netjes en snel geholpen waardoor ik geen overbodige tijd heb verloren.

Nico van Scheppingen 31-07-2021

Ik heb vandaag jullie filiaal bezocht in Zoeterwoude met als reden het toestel voor mijn zoon welke hij via internet besteld had om op te halen.
Ik heb toen ook gekeken en werd netjes geïnformeerd door jullie vertegenwoordiger.
Ik had ook interesse in het hetzelfde type toestel en kreeg van uw vertegenwoordiger een zeer net aanbod en uitleg.
Hierdoor heb ik toen ook meteen maar het toestel gekocht maar wel 2 maatjes kleine.
Groetjes

Mosh 31-07-2021

Plezierig te woord gestaan. Er werd voldoende tijd genomen. Ik voelde me niet gehaast of onder druk gezet. De ruimte met TV opstellingen (alles is opgehangen/geplaatst zoals dat thuis ook het geval zou zijn) is goed gedaan. Zo krijg je een beter beeld (niet grappig bedoeld;) van de TVs dan bij de MediaMarkt bijvoorbeeld. Ik zou hier zeker terugkomen.

Joshua 31-07-2021

Netjes en goed geholpen via de chat door Youri en in de winkel door de medewerker.
Als ik weer iets wil kopen kom ik zeker terug !

Arie 31-07-2021

Netjes en duidelijk geholpen goede vakbekwame uitleg duidelijk dat de verkoper er verstand van had!

Elisa 31-07-2021

Gisteren zijn we naar platte tv in Utrecht gegaan en werden daar goed geholpen door meneer N.! Omdat we doof zijn, heeft hij tijd genomen om via beeldscherm te communiceren met ons. Heel super! En ja, ook tv gekocht en meteen meegenomen naar huis! Mensen bij platte tv weten waar ze over hebben en zoals hier boven te lezen is nemen ze echt tijd voor jullie en ons! Voor de volgende keer komen we zeker weer langs bij platte tv!

Glogosa 31-07-2021

Super gemotiveerde verkoper, waardoor de keuze niet moeilijk was, ook de verschillen in tv’s wat we beter wel en niet kunnen kopen fijne winkel , zeker aan te bevelen.

R Ouwehand 31-07-2021

Goede shop met deskundige medewerkers in Naarden specifiek de medewerker A*** A** en M**

a.alexander 31-07-2021

wij hebben zelf platte t.v. gebeld waar monteur bleef. belde later terug dat het wat was uitgelopen. hadden telefoontje wel eerder verwacht. wel netjes geinstalleerd voor zover wij kunnen beoordelen. heeft werkzaamheden tot tevredenheid uitgevoerd.

Frank Janssen 31-07-2021

Super advies en altijd behulpzaam. Kom graag terug voor audio en TV maar zeer zeker ook voor alles wat met de BBQ te maken heeft.

Anja 31-07-2021

We zijn heel erg tevreden over plattetv.nl.
Zowel via de chat, met X, als in de winkel, door Y, zijn we erg goed geholpen.
We hebben de tv in Breda opgehaald. Een mooie, overzichtelijk winkel!!!

Mirjam 31-07-2021

Via internet al goed en snel geholpen, maar ook in de winkel in Eindhoven ben ik erg goed geholpen. Ook werd de enorme tv door **** in mijn auto gezet, super service! Enthousiast, kundig en vriendelijk, een aanrader!

Gijs 31-07-2021

Ongeveer een jaar geleden heb ik een tv gekocht bij deze zaak in Naarden en ben daar bijzonder goed geholpen . Nu moest ik weer een nieuwe tv erbij aankopen en kwam via speuren op het internet weer uit bij Platte tv . Dus weer naar Naarden gereden. Daar werd ik weer heel goed geadviseerd , geen opdringerige verkopers , met goede adviezen , wat bijzonder plezierig is ! Dus daar weer een aankoop gedaan natuurlijk. Proficiat voor deze zaak. !

Prins 31-07-2021

Klantenservice is slecht bereikbaar maar in de winkel werden we heel goed geholpen! Vriendelijk, persoonlijk en deskundig. *** van de vestiging Naarden nam de tijd voor ons en luisterde tussen de regels door. De aangeschafte tv werd voor ons in de auto gezet. Zeker een aanrader!

s.h. makatita 31-07-2021

goed geholpen. top. informatief, ze nemen de tijd, luisteren naar je wensen, laten neutraal alternatieven zien en de koffie was goed.

W. J. Kropff 30-07-2021

Platte TV shop in Rotterdam is een onlangs geopend filiaal van een lang bestaande keten winkels. Ze zijn gevestigd in het westelijke deel van Rotterdam in de buurt van het "Marconiplein". Voor mij was het even zoeken voor dat ik in de buurt vanaf de rijweg de duidelijk zichtbare winkel ontdekte. Maar zien is nog niet voor de deur staan omdat de shop aan de secundaire rijbaan ligt. Maar goed, het is allemaal gelukt. De oude TV op de achterbank van de auto lag liep ik naar binnen en werd overweldigd door de enorme ruimte en vriendelijk, maar belangrijker , deskundig personeel. Bij de ruim opgezette balie noemde ik mijn Naam en ordernummer. Direct werd de gereed staande nieuwe TV op een "hondje" naar binnen gereden vanuit het magazijn. De helpende verkoper liep daarna mee om de oude TV uit mijn auto te halen en naar binnen gereden. Even testen op de oude TV werkte en daarna werd na advies en afwegen voor- en nadelen all-in verzekering met pixel garantie de rekening uitgedraaid. Nabetaling werd de nieuwe TV in doos in mijn auto geschoven. Alles bij elkaar een klein kwartiertje daarna waren we weer op weg naar huis. Zeer voldaan en wel tevreden. 10 met een griffel zeggen wij dan in ROTJEKNOR!
Wat hier aan vooraf ging was de eigenlijke dealsluiter die via de "shat" (zeg ik het goed?) Op zeer correcte manier, zonder arrogant te zijn, mij deze Samsung TV adviseerde. Met veel productkennis en geduld voor ouderen kwamen we met inruil tot een echte deal die hij, bij de shop in Rotterdam, geheel uitwerkte. Perfect!!!! Ik was verbaasd dat dit vandaag de dag nog zo uitvoerig mogelijk was. En dat via INTERNET. Ga zo door!!!

Pepijn 30-07-2021

Ben heel goed geholpen in de winkel met de aanschaf van mijn nieuwe tv.
Echter bij thuis komst bleek het volledige beeldscherm gebroken te zijn.
Hierop proberen de winkel in Eindhoven te bellen, 30 min voor sluitingstijd. Na meer dan een uur maar opgegeven, daar er steeds hetzelfde bandje bleef dat het druk was.....
Dit is zeer slecht dat ze klanten die ruim voor sluitingstijd bellen simpel weg niet meer helpen...
Daarnaast heb ik ook de chat geprobeert, wat ook niets uithaalde.
Morgen maar weer terug naar de zaak, maar ben zeer benieuwd hoe de servive dan zal zijn, gezien het niet willen helpen via de telefoon, verwacht ik dat dit een hele discussie wordt.
Pepijn 31-07-2021

Platte TV heeft het super netjes en professioneel opgelost.
Hierbij wil ik ze echt aanraden en een 10 geven.

Joepa 30-07-2021

Goede service en snelle aflevering. We hadden een LG TV besteld maar kennelijk een ouder type. Platte TV kwam uit zichzelf met een beter alternatief en met extra korting. Daar hebben we gelijk van geprofiteerd. Klasse !!

Donny 30-07-2021

De medewerkers zijn uiterst behulpzaam en vriendelijk.
De actie voor inruil is echt een uitkomst. Eerst mijn TV en daarna mijn AV Reciever ingeruild met een goede deal, die ook nog enigszins onderhandelbaar was en dus voor mij altijd eerlijk voelt.

Joost 30-07-2021

Via de Live chat contact gehad, om wat vragen over de Sonos Beam te stellen.
Besloten deze aan te schaffen en op te halen in Zoeterwoude.
Na 2 dagen de mail, dat deze binnen was.
In de winkel zeer prettig geholpen!
Ben zeer tevreden over de service en de Sonos Beam!

Charles 30-07-2021

5 jaar geleden heb ik in de winkel in Groningen een Sonos installatie gekocht en toen al vond ik het een fijne winkel. Nu was ik toe aan een nieuwe televisie en kreeg ik prima advies zonder overdreven gedoe. Het is een Samsung neo qled 4K van 65 inch geworden en ben er erg blij mee. Bij dit bedrijf krijg je tenminste een goed gevoel, je wordt echt geholpen in je keuze. Volgende keer zeker weer hierheen.

H Verduijn 30-07-2021

we zijn uitstekend geholpen door XXX hij gaf goede uitleg en zijn dik tevreden met de nieuwe Philips TV