HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5184 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Maathuis 08-01-2023

de tv, met wat aanwijzingen vanuit de winkel zelf geïnstalleerd. Het is prima keuze geweest, goed advies en fijne service

Marcel 08-01-2023

In Groningen prima geholpen. Online een tv en soundbar besteld. Toch had ik twijfel. Bij ophalen alles doorgenomen en toch voor een andere tv en soundbar gekozen na prima en onderbouwd advies. Direct geïnstalleerd en uitermate tevreden over de gekochte apparatuur

Veronica 08-01-2023

Winkel waar je op alle fronten goed wordt geholpen; goed en eerlijk advies, ze nemen de tijd voor je en een lekker bakje koffie/thee en ze hebben kennis over alle tv's en soundsystem die er in de winkel te vinden zijn en meer. Ze denken met je mee en luisteren aandachtig naar jouw wensen en situatie wat maakt dat je naar buiten loopt met de tv die je wilde en ook met een goede deal/prijs! Zeer tevreden!

Ilse 08-01-2023

Zeer vriendelijk personeel alleen een bakkie koffie was wel lekker geweest dan was t voor mij een 10

Paul 08-01-2023

Afgelopen zaterdag een tv en soundbar hier gekocht. Goede service, vriendelijke verkoper die te tijd nam voor een duidelijke uitleg en heeft een mooie prijs gemaakt.
Zeer tevreden

Jet Coumans 08-01-2023

Vriendelijk en professioneel geholpen door meerdere medewerkers. Zij wisten van de hoed en de rand

Cas 08-01-2023

We zijn ontzettend goed geholpen met een LG G2 voor in de slaapkamer. Bedankt en tot de volgende keer.

Ria 08-01-2023

Heel goed geholpen. Verhaal was duidelijk en de keuze maken was dan ook niet moeilijk meer.

Sandy de Pauw 08-01-2023

Vandaag een Soundbar HW-Q990B gekocht bij Hello tv in Rotterdam.
We zijn super fijn geholpen door verkoper. En hij heeft na de aankoop geholpen om de soundbar naar de auto te brengen.Super service!!
Dankjewel.

08-01-2023 08-01-2023

Vriendelijk en kundig geholpen. Alleen jammer dat er geen koffie werd aangeboden, anders was het een 10 geworden!

Jorien 08-01-2023

Goede service zowel online als in de winkel, klantvriendelijk, duidelijke uitleg over de service, zeer behulpzaam met het in de auto leggen. dank je wel!

Michel 08-01-2023

Een zeer nette en geordende winkel.
Personeel wat echt verstand van zaken heeft.
Zeer vriendelijk en vakkundig geholpen.

Robert en Margriet 08-01-2023

Bij binnenkomst gelijk een goed gevoel, werden leuk aangesproken, en de uitleg/toelichting door verkoper was heel duidelijk en voor iedereen te begrijpen !

Ben 08-01-2023

Duidelijke toelichting en service! Verkopers niet agressief in de verkoop en geven je de ruimte om tot keuzes te komen.

Hilda Ooms-Voogt 08-01-2023

Vriendelijk geholpen en duidelijke uitleg van verschil tussen diverse merken.

Nico 08-01-2023

Goede prijs en advies. Door mee te denken in de tv opstelling kregen wij goed advies en konden we de jjuiste keuze maken.

Sanne 08-01-2023

Goed geholpen in de winkel. Tv was niet op voorraad maar zal de volgende dag geleverd worden.

Ad van Engelen 08-01-2023

Met veel geduld te woord verstaan en ook door iemand die er verstand van had, is bij een wat duurdere aankoop erg fijn!
Helemaal top !

Jos Hussaarts 08-01-2023

Verkoper heeft in alle rust de zaken eerst uitgepakt, vervolgens volgde de montage en daarna een uitgebreide installatie en uitleg.
Verkoper nam de tijd om alles over de TV en de Soundbar duidelijk uit te leggen en vragen van ons te beantwoorden. Wij hebben geen moment een spoortje van onrust of ongeduld bespeurd. Chapeau!

Anton 08-01-2023

Vriendelijk en kundig personeel, neemt de tijd om klant te helpen.
Goede prijzen en acties, ruime winkel en lekkere koffie.
Dag later gebeld voor accessoires en meteen geregeld voor de afgesproken prijs.

Richard Vereiken 08-01-2023

Eerlijk en goed advies, kundige verkopers
Duidelijke uitleg op elke vraag
Fijne en mooi winkel

Erik 08-01-2023

Ik ben zeer goed en vakkundig geholpen. Heb ruim de tijd gehad om te kunnen luisterend naar diverse speakers. Top!

Jack 08-01-2023

mooie overzichtelijke winkel,onder het genot van een bakje koffie rond gekeken.uiteindelijk over gegaan tot de aankoop van een super mooie tv,na deskundige uitleg van de medewerker [boris]

Christa Schoemaker 08-01-2023

Wij zijn in het filiaal van Amsterdam geweest nadat onze vrienden er ook een tv gekocht hebben en op sociale media reclame voor bij kwam. Wat een mooie groote ruimte en wat je kan er aan de wanden goed de verschillen zien van de soorten,merken, maten en modellen. Het personeel is vriendelijk, deskundig en niet opdringerig en laten je rustig de tijd nemen met eventuele een kop koffie erbij ;-). Wij hebben onze tv nu ruim 1 week zijn erg blij met onze keuze en raden iedereen aan zeker eens langs te gaan.

Rob 08-01-2023

Goed geholpen.deskundige medewerkers.product aangekocht voor een heel goede prijs..dik tevreden