HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5173 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Bert Bos 25-09-2022

Eigenlijk er 11 maar dat kan het systeem niet aan. De customer journey is excellent
Van de experience bij de aanschaf in de prachtige showroom onder begeleiding tot en met de installatie met alle adviezen daarbij? Met blijvende service Hulde aan Hello TV

GJ 24-09-2022

Online deal gesloten...
En kon de tv gelijk ophalen!

Top geregend en uitstekend geholpen!

Ldebrouwer 24-09-2022

Vandaag hebben wij met veel plezier bij de hello-tv vestiging in Eindhoven een nieuwe samsung qled tv aangeschaft. We hebben eerst rondgekeken en werden daarna goed geholpen bij het maken van een weloverwogen keus van onze nieuwe tv door samen de opties te vergelijken, ook met modellen die de winkel niet heeft maar wel elders te verkrijgen zijn, die wij bijvoorbeeld eerst wel op het oog hadden. Daardoor hebben we de juiste kwaliteit en het gewenste formaat kunnen krijgen dat binnen ons budget paste. De verkoper was erg meedenkend zonder opdringerig te zijn en dat hebben wij als heel erg prettig ervaren.

Martin 24-09-2022

Kreeg vandaag (zaterdag) mijn tv van Hello TV. Hij bleek defect. Ik gebruikte WhatsApp om te communiceren en kreeg contact met de Amsterdamse vestiging. Uiteindelijk heeft hij geprobeerd een spoedoplossing te vinden. Toen dit niet lukte belde hij me op en vroeg me of ik thuis was. Dat was het geval. Hij regelde een busje en is in eigen werktijd het toestel komen omruilen. DAT IS KLANTVRIENDELIJKHEID!!! Bedankt !!!!

Martin

Jacob Kuik 24-09-2022

Vanmorgen aangereden naar Son en Breugel om voor een nieuwe Samsung tv te gaan kijken.
Met dank aan Daan voor zijn professionele advies niet lang hoeven twijfelen en overgegaan naar de aankoop van de Samsung Neo QLED 4K 55QN95B (2022).
Geluk bij een ongeluk kortingsweekend en nog een leuke extra korting gekregen.
Daan super bedankt voor je advies en hulp om het toestel in onze auto te plaatsen dikke 10 👍

Jan 24-09-2022

Hello tv leverde mijn tv voir de laagste prijs op de snelste manier. Beter en meer is er niet.

Johan 24-09-2022

Mijn Samsung tv QE65QN93B bezorgd door Joey keurig op tijd en van te voren opgebeld dat hij er aan kwam.
Joey heeft prima uitleg gegeven en goede service geleverd Hello tv een aanrader voor iedereen prima ervaring zowel met de verkoop als de levering.

Glenn 24-09-2022

De shop is heel overzichtelijk, goede service en leuke kortingen! Kom hier graag mijn producten halen en voel me altijd welkom!

Juanita 24-09-2022

Super geholpen , prima raadgeving, mijn schoonmoeder is blij met haar nieuwe Samsung frame tv

Rob 24-09-2022

Een goede winkel met ruim aanbod van scherp geprijsde tv's. Het ziet er vanbinnen erg professioneel uit.
Het personeel is vriendelijk en kundig.

De tv die ik wilde was hier goedkoper dan bij de goedkoopste concurrent, dus voor mij was de keus snel gemaakt.

Ik raad HelloTV aan!

Moose 24-09-2022

Een hele mooi, ruime winkel waar je heel vriendelijk geholpen wordt door mensen met productkennis en die met je meedenken. Uiteindelijk tot een hele mooie deal gekomen onder het genot van een bakje koffie. Zeker een aanrader!

Ben Pereboom 24-09-2022

Via het filiaal in Utrecht hebben wij een nieuwe QLED TV gekocht. De advisering en verkoopbegeleiding die wij van Aron mochten ontvangen was in één woord EXCELLENT (inderdaad in hoofdletters).
A*** had een luisterend oor voor wat betreft onze wensen en eisen en hij heeft dat heel goed vertaald naar de tv die we uiteindelijk gekocht hebben. Zijn advisering was duidelijk en daar waar nodig met foto's ondersteund.
Wij zeggen: "HelloTV moet trots op zijn op medewerkers als Aron". Deze winkel is een absolute aanrader!!!

Ton Lauw 24-09-2022

Ken je de uitspraak van we doen wat we zeggen en zeggen wat we doen. Dit is typisch het voorbeeld hoe in de in de perfecte wereld zou zijn. Alles klopt van hulp bij aankoop naar service en advies. Dt is de eerste keer dat ik bij dit bedrijf een aankoop gedaan heb en twijfel dan ook geen seconden om in de toekomst dit weer te doen. Belangrijkste is dan ook een goede ervaring, raad het dan ook iedereen aan die een tv wil aanschaffen.

Willy 24-09-2022

ik was aan het rond kijken voor een samsung tv en soundbar, en na veel zoeken via google kwam ik hier bij hellotv. via chat (rechtsonder) kwam ik in gesprek met de medewerker en ik werd heel goed geholpen met advies maar ook een scherpe prijs, want het was een pakket tv en soundbar. ik kon zelfs een prijs krijgen onder die van hun en daarbij kwam nog de cashback van samsung erbij. ook de levering was gratis en zelfs de volgende dag, deze was mooi op de aangegeven tijd en vriendelijk...zeer tevreden mooie tv en schitterend geluid.

P.Nunoo 24-09-2022

De verkoper geeft duidelijk en rustig uitleg over de functies op de t.v. Ook denken ze met je mee welke andere t.v merken opties mogelijk zijn. Duidelijk uitleg van de verdere service die de winkel aanbiedt

S.M. de Koning 24-09-2022

Deze winkel ziet er goed en schoon uit het personeel is vriendelijk en je wordt goed geholpen.
Kregen gelijk wat te drinken aangeboden en zeer beleefd personeel.

Nina 24-09-2022

Eerst contact gehad via mail voor een aanbod. Snelle reactie met een mooi aanbod. Omdat we de televisie in het echt wilden zien zijn we naar het filiaal in Nijmegen gegaan. Daar werden we heel vriendelijk ontvangen en super geadviseerd en geïnformeerd door een medewerker met baard en bril over de televisie die wij op het oog hadden. Wat wij ook heel prettig hebben ervaren zijn de zitjes in de winkel. Wij hebben onder genot van een kopje koffie op een bank televisie kunnen kijken zoals je thuis zou kijken. Ook de uitleg over een soundbar en het aanbod waren duidelijk. Daarna werden de mogelijkheden van de garantie pakketten besproken. Alles bij elkaar een mooie winkelervaring, de entourage, de behandeling en de expertise. Dikke 10!

nico 24-09-2022

Duidelijke uitleg van de aan te schaffen TV's met soundbar, onder het genot van een kop koffie.
Ook de plaatsing met uitleg was rustig en duidelijk.
Wat we hebben meegemaakt waren we blij met goed en prettig personeel.

Esther van Dorst 24-09-2022

Wij zijn super goed geholpen door D***! We kregen cappuccino en hij legde de functies van de diverse tv’s goed uit. Geen druk, maar we zijn wel geslaagd!
Filiaal Eindhoven, snel en accuraat, wij zijn helemaal blij! 😄

Rob van Haaren 24-09-2022

D*** heeft ons meer dan prima geholpen. Helder en duidelijk het verschil tussen Oled en Qled uitgelegd, daarnaast is hij niet opdringerig en probeert hij, met ons budget in het achterhoofd, de juiste TV te adviseren. Leuke bijkomstigheid, bij het afrekenen bleek hij ook nog eens een extra korting te kunnen geven van € 180,-

Sanne 24-09-2022

Heel goed geholpen door Boris . Veel informatie gekregen en uitstekend advies.

Rob 24-09-2022

Verkoper D.O van HelloTV Utrecht was niet opdringerig en luisterde goed naar mijn wensen!
Goede service, prijs en product wat mij betreft!

Nicolas 24-09-2022

De shop in Breda ziet er keurig uit !
We zijn dan ook enorm goed geholpen door J***!
Hebben mooi advies gekregen en gedetailleerde uitleg. Top! Wij zijn enorm tevreden van onze aankoop en de verleende service!

Eisse Holsten Veendam 24-09-2022

geweldig en deskundig geholpen/advies gegeven bij de aanschaf van een blue ray speler. wordt snel geleverd en thuis aangesloten. Compliment!!!

Joepie777 24-09-2022

heb de tv online gekocht.
Moeilijk te bereiken per telefoon, lang wachten.
Vreemd dat ik de tv direct alles moest betalen.
Kon niet met pay pal, maar heb een aanbetaling gedaan.