HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5185 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Diana 17-06-2021

Zeer enthousiaste, gemotiveerde en vriendelijke medewerker, zeer tevreden met het resultaat!!!

Sebastiaan80 17-06-2021

Goed geholpen tijdens de aankoop van mijn OLED tv. Ook toen zich na een paar jaar problemen voordeden is dit naar alle tevredenheid opgelost.

dhr. Van Kampen 17-06-2021

zeer professioneel, kundig en klantgericht door medewerker geadviseerd. Zodoende de juiste televisie ( ook achteraf) gekocht.

Marcel 17-06-2021

Een zeer nette en kundig bedrijf ook de verkoper heeft verstand van zaken
Kom zeker weer terug

Marten 17-06-2021

Gisteren hebben de verkopers onze nieuwe TV opgehangen en geïnstalleerd. Handig dat ze de functies die je dagelijks gebruikt op een afstandsbediening hebben gezet. Ze leggen alles duidelijk uit en gaan pas weg als je tevreden bent. Je treft het als zij langskomen.
Officiële reactie van HelloTV 17-06-2021

Beste Marten,

Bedankt voor de 10! Wat ontzettend fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over uw aankoop bij ons en over de service van onze installateurs. We gaan inderdaad pas weg als we weten dat u tevreden bent over de TV. Heel veel kijkplezier gewenst en hopelijk zien we u nog eens terug.

Jelske - PlatteTV

Marie-José 17-06-2021

Ik ben zeer tevreden over de aankoop van Het Raam. De verkoper heeft mij uitgebreid antwoord gegeven op de vele vragen. Hij heeft mij op een prettige manier advies gegeven.
Ik ben ook zeer tevreden over de installatie. Een handige jongen die rustig en snel werkt. Ook hij gaf op een prettige manier uitleg.

KeesCie 17-06-2021

Naar filiaal in Breda geweest. Goede voorlichting, alle tijd voor de kopers en vriendelijk personeel. Voordeel is dat je de oude tv in kan ruilen.

A. Nieuwkoop 17-06-2021

Waarom een 10? Aanvankelijk was dit cijfer feitelijk een 1 want mijn bestelling bleek niet te worden geleverd op de afgesproken en beloofde datum. Dit terwijl het (het was een cadeau) belangrijk was en hier van tevoren over was geinformeerd. Echter toen liet PlatteTV zien waarin het zich kan onderscheiden van andere partijen wanter werd creatief meegedacht en een meer dan acceptabele oplossing aangeboden waardoor alles toch nog goed kwam. En wanneer je zo mee denkt, durft af te wijken van het voor de hand liggende en gewoon vriendelijk bent geholpen dan verdien je een 10.

H vd Linden 17-06-2021

Top winkel , vriendelijk personeel , zijn goed op de hoogte. Duidelijk en geduldig . 3 tv’s gekocht een aanrader !

Ton 16-06-2021

Via buren aan deze winkel gekomen in Utrecht
Eerst een soundbar gekocht en geholpen door Marc
Zeer vakkundig geholpen en klantvrienlijk.
Hetzelfde afgelopen week bij de aankoop van een Samsung Frame televisie ook geholpen
Ook weer alles rustig uitgelegd en zeer vriendelijk (Marc)
Kortom goede prijs en de winkel een aanrader

Bob Osté 16-06-2021

Goede ervaring met Platte tv. Leuke deal kunnen maken. Ook de installateur *** heeft alle tijd genomen om alles naar tevredenheid op te lossen. Nu de komende tijd ervaren hoe de tv bevalt.

? 16-06-2021

Ik ben zeer tevreden over uw bedrijf de levering /plaatsen en afregelen (door X en zijn kollega) en ik beveel u aan! .

Rein 16-06-2021

Perfecte afhandeling van de nieuwe TV. Op het afgesproken tijdstip -scherp op tijd - is de TV professioneel opgehangen en geïnstalleerd. Alles verliep als een geoliede machine. Een zeer tevreden klant over de installateurs en Platte TV.

Rein 16-06-2021

A-nn 16-06-2021

Online aanvraag gedaan voor inruil, waar snel en adequaat op is gereageerd , goede prinsen toestel stond klaar in Groningen , prima en prettig geholpen!

Paul 16-06-2021

Liepen eigenlijk toevallig binnen bij “platte tv” op weg naar de bcc. Allemachtig wat een verschil, de aankleding van de winkel en de bereidwillige en vakkundige hulp van zowel Jelle als Amit. Op zulke kerels kan je bouwen. Ze konden al onze vragen beantwoorden en namen de tijd. Tussendoor nog even wezen neuzen bij concurrenten maar dat was drie keer niks. Bevelen deze winkel ten zeerste aan….

Alexander Achilles 16-06-2021

Prettige ruime winkel, vriendelijk, deskundig personeel. Scherpe prijs na inruil en cashback. Levering en installatie eveneens perfect en servicegevoelig. Een aanrader!

Marcel 16-06-2021

Prima tv voor een goede prijs. Alles werkt mooi, f1tv, Netflix en meer... makkelijk bedienbaar en snel. Toch blij dat ik voor een android tv gegaan ben.

Nathalie hogeling 16-06-2021

Super vriendelijk en goed geïnformeerd !
En een snelle service. Wij vinden het de moeite waard om er een stukje voor te rijden!

Jelle Baarssen 15-06-2021

Zeer goed advies gekregen van de verkoper xxxx bij het kopen van een soundbar. Ook bij een eerdere aankoop van een TV, werd ik zeer goed geholpen door de heer xxxx.

John 15-06-2021

Verstand van zaken en erg goed geadviseerd zonder opdringerig te zijn, blij met de mogelijkheid mijn huidige nog zeer goede Samsung tv te kunnen inruilen voor een alleszins redelijke bedrag.
Officiële reactie van HelloTV 17-06-2021

Beste John,

Bedankt voor de 10! Wat leuk dat u gebruik heeft kunnen maken van onze inruilactie bij de aanschaf van uw nieuwe TV. Heel veel kijkplezier gewenst en hopelijk zien we u nog eens terug.

Jelske - PlatteTV

Sander 15-06-2021

Fijne winkel met per fabrikant alles gesorteerd. Overzichtelijk en veel aandacht voor de klant en zijn vragen.
Al eerder een tv gekocht en daarom weer terug gegaan.

Henk C. 15-06-2021

Via de chat functie op de site hebben we een goede deal kunnen maken met ........ voor een LG OLED tv.
Toen we half uur later in de winkel in Groningen kwamen had ...... de bestelling al klaar staan. Hij heeft ons alles over het toestel verteld en nog mogelijke alternatieven laten zien.
Uiteindelijk de LG gekocht en meegenomen, waarbij we zelfs werden geholpen met het inladen.
Geweldige winkel ! Helemaal top !

Jeroen 15-06-2021

Erg goed en professioneel geholpen door de mensen in het filiaal Utrecht. Goed advies, meedenken over prijs/kwaliteit. Eigenlijk het enige aandachtspunt dat ik in eerder contact niet te spreken was over de online en telefonische klantenservice, maar in de winkel in Utrecht heel plezierig!

Cor 15-06-2021

Mijn TV heb ik al eerder gekocht via PlatteTV online, en de begeleiding in dat process was perfect en de prijs ook.
Daarna heb ik toch besloten om een andere muurbeugel te willen gebruiken (was toen nog niet leverbaar) en het omruilen daarvan ging wat moeizaam. Maar uiteindelijk prima gelukt en de klantenservice en winkel in Zoeterwoude hebben dit perfect opgepakt.