HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

Andijo 04-07-2021

Mijn huidige Philips 55POS9002 OLED TV kreeg wat kuren. Met verkoper van PlatteTV een prima deal kunnen sluiten voor een vervangende OLED TV van LG. Goede service, klantgericht en betrouwbaar!

Hetty 04-07-2021

We zijn in de winkel keurig geholpen, de deskundigheid was top en het was een bekwamende vriendelijke medewerker.

Inge 04-07-2021

Tv en sound bar gekocht, uitstekend geholpen en een goede deal gemaakt.
Perfect geïnstalleerd en opgehangen,kortom een tevreden klant.

Ton 04-07-2021

Fantastisch geholpen . Bekwaam niet opdringerig vakbekwame verkoper. Iets om terug naar toe gaan.

HCV 04-07-2021

Recentelijk on line al goede ervaringen met het kopen van een nieuwe TV. Nu het weer kan in de winkel een Sonos Move speaker gekocht. Prima geholpen. Vriendelijke medewerker. Goede uitleg en ook nog wat korting gekregen bij aanschaf.

Stefan 04-07-2021

Deskundig personeel met goede service zowel via de chat als telefonisch. Goede inruil voor mijn vorige tv gekregen. Dankzij hun advies de juiste keuze qua tv gemaakt. Ook de bezorging ging goed, keurig op de afgesproken dag en tijdsperiode. De bezorger was ook zorgzaam en netjes. Had eerst wat twijfel, maar die is weg!

Arjen Heidema 04-07-2021

Ik ben bij PlatteTV in Groningen geweest. Ruime (gratis) parkeergelegenheid. De winkel ziet er keurig netjes uit, groot assortiment en het belangrijkste: geen opdringerige verkopers. Ik heb rustig kunnen rondkijken en ik heb uiteindelijk mijn keuze gemaakt, mede door de verkoper (Henk-Jan) die alle tijd voor mij had om mij te adviseren. Als klap op de vuurpijl heb ik een mooie inruilprijs voor mijn oude tv ontvangen. Betaling en afspraak over aflevering verliepen uiterst soepel; kon eigen tijdstip voor de aflevering opgeven. De installateur, Skip, belde een haf uur van tevoren dat hij onderweg was. Keurig! Afspraak = afspraak en dat geeft vertrouwen. Uitermate klantvriendelijk personeel, zeker een aanrader voor toekomstige kopers.

Henk van der Schans 04-07-2021

Heb mijn vorige tv ook bij jullie gekocht. 6 jaar geleden neergezet en nooit problemen gehad. Prijstechnisch is platte tv ook goed.
Heb nu mijn tv laten installeren door instaleur A en dit is heel vakkundig gedaan.. Deze jongen heeft inzicht en goede ideeen, werkt secuur en schoon.
In onze volsmond ,, EEN VAKMENNEKE ''

Gert 04-07-2021

Afspraak keurig nagekomen het werk is secuur en netjes uitgevoerd uitleg duidelijk
Zelfs de tip om de sticker te fotograveren voor de plaatsing was erg nuttig voor de cashback

Ay 03-07-2021

Duidelijke uitleg, mooi aanbod aan tv's, vriendelijk en behulpzaam personeel, fijne service in de zaak van Eindhoven. Super tevreden!

Amsterdam 03-07-2021

In de winkel werden wij door een vriendelijke jongen geholpen. Goed advies gekregen en daardoor de juiste tv gekozen. De bezorger belde netjes van tevoren en was op tijd. DannyK heeft de tv keurig opgehangen en gelukkig dat hij mee dacht bij de hoogte. Plattetv zal ik zeker aanraden.

Aspie 03-07-2021

Vandaag op een goede en duidelijke manier aan een mooie nieuwe tv geholpen door Daan van de vestiging in Son/Eindhoven. Ik twijfelde over het formaat van de tv maar kan deze omruilen als het niet bevalt. Een prettige en duidelijke manier van communiceren zonder een verkoop te pushen. Prima gedaan, Daan van Platte-Tv.

Rutger Opdam 03-07-2021

Wij hebben een tijdje terug een Tv gekocht bij platte tv maar helaas kregen we strepen in het beeld. Wij werden goed geholpen door Platte TV in de winkel en we hebben een nieuw toestel gekregen.

De tv werd zelfs door de medewerkers de auto in getild👍🏻Top service!

Kali 03-07-2021

Heel erg tevreden! Aardige medewerkers en behulpzaam.
Service is uitstekend! Voor mij geen minpunten en daarom geef ik ze een dikke 10!

Appie 03-07-2021

Vriendelijk behulpzaam en netjes mooie winkel goede service personeel heel aardig en behulpzaam uitleg is goed en duidelijk.

Marco 03-07-2021

Goed geholpen door een aardige en kundige medewerker. Zal in de toekomst zeker terugkeren voor meer aankopen.

Marijke 03-07-2021

Top levering en geduldige aardige meneer die geweest is en alles heeft uitgelegd.

3 7 2021 03-07-2021

Geweldig wat een service .Ik was van plan een andere TV te kopen maar door Thijs uit Eindhoven die mij te woord stond via de live chat die me geweldig geholpen heeft met technische instructies .Daarna via Samsung alles opgelost op Zaterdag
Heel veel dank Thijs en platte TV natuurlijk .

Erwin 03-07-2021

Snelle montage, netjes gewerkt door ***. Gaf perfecte uitleg over mogelijkheden en onmogelijkheden.
Duidelijke instructie over de oneindige mogelijkheden van onze nieuwe televisie. Top!!

Kosterman 02-07-2021

Geweldig. Zeer goed meedenkend. Perfecte service en goede communicatie. Alles goed geïnstalleerd.

Jeroen 02-07-2021

Fijne winkel goed geholpen met juiste informatie
Geen onzin verhalen .
Kan iedereen aanbevelen daar een tv te kopen .

Peter &Tina 02-07-2021

Na vele weken van zoeken en vergelijken kwamen wij bij platte tv uit.
Na het lezen van verschillende reviews wilde wij toch eens daar in Amsterdam Zuid gaan kijken.
Eenmaal daar aangekomen werden wij vriendelijk en toch met nette afstand i.v.m. de corona regels welkom geheten, kopje koffie zei de vriendelijk gastvrouw en dat was een verademing bij al die andere winkels waar we geweest waren.
Bij het zien van de vele tv's werden wij het spoor bijster, echter een jongeman genaamd Devon kwam ons redden en vroeg meteen, wat wilt u beide?
Mijn vrouw had immers andere wensen als ik.
Na deze aangehoord te hebben is hij professioneel op zoek gegaan en ja hij vond waar wij al tijden naar op zoek waren.
Maar toen kwam het, wij zijn a-technisch en hadden hulp nodig bij zowel de aansluiting en instelling als onze Onkyo.
Geen probleem zei de jonge verkoper, als Danny K. het niet kan, kan niemand het.
En ja, vandaag kwam de beroemde Danny K. en ja we waren sceptisch omdat er al zoveel mensen geprobeerd hadden om goed geluid in ons systeem te krijgen.
Nou, de kanjer, mag ik nu wel zeggen, stopte niet tot mijn vrouw en ik blij zaten te kijken en te luisteren naar het beeld en geluid.
Eindeloos geduld had hij met ons, wel 3x alles uitgelegd.
ik weet dat dit een lange review is maar ik wilde dit toch even allemaal melden.
Beste mensen van Platte Tv super bedankt voor de hulp, vriendelijkheid en expertise!
Vanavond kijken we Avatar!
P.S. misschien wil Danny K. onze buurman worden 😊

Johan 02-07-2021

De TV is geïnstalleerd door een kerel D. 👍met passie voor zijn vak, en heeft de TV dermate afgesteld op top niveau, winst voor Platte TV

Blezer Montage 02-07-2021

Zeer goede en snelle service. Denken met je mee en dragen oplossingen aan.
Gewoon top.

Stef 02-07-2021

Goede uitleg in de winkel
En de installateur Danny k was top nam de tijd en heeft goed advies gegeven hoe de tv moest hangen