HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5195 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Hegeert 27-01-2023

Na een aantal .... te hebben bezocht, kreeg ik een tip dat ik ook eens naar Hello tv moest kijken. We kwamen rond 19.00 uur in Duiven aan dankzij een file. Beetje laat dus. Ik het mijn huiswerk gedaan en noemde mijn eisenpakket. Ik kwam eigenlijk voor een Sony bravia maar de medewerker die mij hielp attendeerde om ook even naar een ander merk te kijken. Deze was goedkoper en voldeed ruimschoots aan onze eisen. Hij nam alle tijd voor ons en zijn perfect geholpen. Zelfs na sluitingstijd. We zijn zelfs met 2 tv's weggegaan. 1 voor normaal en 1 voor gamen. Alle twee van Samsung. Prachtige winkel en ruime parkeergelegenheid. Hulde

Martijn 27-01-2023

Na een flinke verbouwing van het hoofdkantoor hebben we 4 overbodige televisies moeiteloos om kunnen ruilen voor andere toestellen, die wel benodigd waren. Klasse!

Kool 27-01-2023

Supergoed geholpen in de vestiging in Naarden. Heel behulpzaam en klantvriendelijk. Gister is de TV bezorgd, heel blij mee! Echt een aanrader om naar deze winkel te gaan.

Henny Ooms 27-01-2023

Hele mooie winkel,bijzonder aardig en kundig personeel nemen echt de tijd nog voor je,Ben geholpen door Daan die mij goed advies heeft gegeven om mijn keuze te maken de QD Oled 55S95B Samsung is een geweldige Tv en je krijgt ook nog een leuke korting,ik ben er heel erg blij mee Top.

Maurice 27-01-2023

Deskundig advies gekregen en netjes geholpen met in de auto inladen. Daarbij ook een flinke korting mogen ontvangen van HelloTV. Ik ben zeer tevreden!

Marcel 27-01-2023

Hellotv Nijmegen. Gister een mooie Samsung Neo QLED 8K 65QN800B (2022) gekocht. Ik had het e.e.a al via internet uitgezocht en bij diverse concurente na dit toestel geïnformeerd. Ik merkte op dat ze bij Hellotv duidelijk wisten waar ze over praten, en kreeg ook nog praktisch tips. Dit ontbrak het bij de concurrenten nogal eens aan. Er hing een goede sfeer, en de prijs was concurrent. Ook was de zaak netjes en ordelijk zodat het toestel goed beken en vergeleken kon worden. Zeker een aanrader.

J&A 27-01-2023

Overzichtelijke site, in de winkel vriendelijk en correct geholpen. Bekende merken en op voorraad

Alex Z 27-01-2023

De winkel was ruim en gemakkelijk te navigeren. De vertegenwoordiger was zeer deskundig en attent op mijn eisen en hielp me de beste optie voor mijn behoeften te vinden. Het was de moeite waard om de winkel persoonlijk te bezoeken om de producten te zien en met een expert te praten. Bedankt!

Alfred vW 27-01-2023

Snelle levering prijzen bespreekbaar en uitstekende en snelle service. Na wat overleg over het te kiezen type en over de prijs kreeg ik binnen een aantal minuten via de mail en scherpe prijs aangeboden.

Oostwouder 26-01-2023

Van de week langs geweest na twee formaten gekeken te hebben zijn we vandaag toch voor de 65 inch gegaan.
Erg prettige communicatie zowel via de site als in de winkel, kregen nog extra 50 euro korting.
Dat is altijd meegenomen! Fijne verkopers en niet opdringerig top service

Maartje 26-01-2023

Goed en enthousiast geholpen door de verkoper en hij kon veel kennis met ons delen over beeld en geluid. Zo konden wij snel een goede keuze maken.

R.G. Vos 26-01-2023

Vandaag de tv bezorgd, opgehangen en geïnstalleerd door HelloTV. Deze jongeman was erg vriendelijk, meedenkend en behulpzaam. We zijn overal prima uitgekomen en heeft het erg netjes gedaan. We zijn heel blij met het eindresultaat en daarvoor wil ik jullie hartelijk voor danken. Niets op aan te merken, aanrader!

Ed Gijsbers 26-01-2023

Klantvriendelijke webshop met aantrekkelijke aanbiedingen en inruil. Levering conform afspraak.

Ricardo 26-01-2023

Vandaag geslaagd bij hellotv in den Bosch wij waren specifiek opzoek naar 2 tv's die binnen onze budget paste. Dit is mede gelukt dan medewerkers. Super goed geholpen en vooral eerlijk een meedenkend. En ze maken een mooie prijs voor je. IK weet in ieder geval dat ik de volgende keer weer naar hellotv ga. Bedankt !

Marijke 26-01-2023

Vandaag een nieuwe tv gekocht bij HelloTV. Ik ben onder de indruk van hun werkwijze. Na vriendelijk en behulpzaam mailcontact, kreeg ik een leuke deal in hun actieweek, waardoor ik me de aanschaf van de “Beste Koop” van de Consumentenbond kon permitteren. Het advies om het Servicepakket TV aan te schaffen, met o.a. pixelgarantie, heb ik opgevolgd. Omdat ik toevallig vandaag in de buurt was, ben ik de tv van mijn keuze gaan bekijken in de winkel van HelloTV in Duiven . Ook daar werd ik oprecht vriendelijk geadviseerd en was er alle aandacht voor mij als klant. Daarom en natuurlijk ook omdat de tv me aanstond, ben ik overgegaan tot de aankoop van mijn nieuwe tv bij HelloTV.

Gerhard 26-01-2023

In Den Bosch bij Collin vandaag een nieuwe geluidsinstallatie gekocht. Prima geholpen, deskundige voorlichting. De set moet ik nog krijgen, maar ik ga ervan uit dat dat ook helemaal goed komt.

Michel 26-01-2023

Deskundige en vriendelijke monteur. Op tijd. Werkt snel en netjes. Geen verbeterpunten.

Lja 26-01-2023

Fijne winkel om te zoeken naar de product die je wil je word ook door het personeel fijn en goed geholpen levering was goed een aanrader

Ser 26-01-2023

Ik ben vanaf mijn eerste contact via de website/chat enorm goed geholpen. De expertise druipt er vanaf bij alle medewerkers zowel in de winkel als online. Ik kan dit bedrijf echt aanraden, voor ieder advies en hulpvraag word je perfect geholpen. Een zeer tevreden klant die echt iedereen zou aanraden om je tv hier te kopen. Prijs en kwaliteit is perfect en de enorm empathische medewerkers maken het een perfecte buying trip! Ga zo door jongens!

Henk Beekwilder 26-01-2023

Het is een prachtige winkel in Den Bosch,goede uitleg van de verkoper kopje koffie erbij.raad het de mensen aan een kijkje te nemen.

Lemmens 26-01-2023

Een nette en frisse winkel, je wordt begroet maar zitten niet meteen in je nek!
We zijn prima geholpen en voldoende uitleg.
Zijn hier al eerder geweest en zeer tevreden!

JH de Jager 26-01-2023

Prima shop, snel geholpen, goede uitleg en garantie was binnen een half uur klaar.

Henk 26-01-2023

We kregen een mooi aanbod voor de Samsung TV die we wilden. Naar de vestiging in Rotterdam waar we prima uitleg en hulp kregen van medewerker jordy. We wilden de tv direct in de auto meenemen en was met hulp zo gebeurd.
Alleen maar positief.

KN 26-01-2023

Super ervaring gehad met HelloTV! Vorige week een nieuwe televisie besteld voor - op dat moment - de scherpste prijs online. Een week later zie ik dat de televisie nóg goedkoper wordt aangeboden. Na overleg met de klantenservice, kreeg ik het verschil retour. En ook enorm blij met de televisie, natuurlijk. Kortom, zeer tevreden en zou HelloTV zeker aanraden.

Ria 26-01-2023

Hello TV Den Bosch is een fijne winkel met kundig personeel om je TV of Soundbar te kopen. Goede uitleg gekregen toen we nog twijfelden tussen een nieuwe receiver of een Soundbar. De eerste Soundbar die we kochten werkte niet op onze Philips TV, probleemloos weer teruggebracht en ons geld stond snel weer op de rekening. Nu bij Hello TV Den Bosch een andere Soundbar gekocht, de prijs is scherp en je krijgt ook nog korting.