HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5185 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Jolanda Wijntjes 30-11-2020

Vriendelijk geholpen door xxx , eerste keer weggelopen en toch na half uur terug gekomen door zijn enthousiasme. Goed verhaal, goede uitleg en met blij gevoel de deur uit met aankoop tv en alle toebehoren. Top

Roel D 30-11-2020

Wij zijn erg tevreden over de snelle service van PlatteTV via de chat en in de winkel. Uiteindelijk op de valreep gekozen voor de 65Q90T i.c.m. een zeer aantrekkelijke korting die elke concurrent omver blies. Top service en bedankt xxx, voor al je hulp!!

L. Rosendahl 30-11-2020

Vandaag bij PlatteTV Arnhem een TV gekocht met de hulp van xxx. Hij nam de tijd, heeft alle mogelijkheden uitgelegd, heeft mij geadviseerd in mijn wensen en wilde de TV eventueel zelfs thuis komen brengen. Top service!

Nancy 30-11-2020

Wij hebben een Samsung TV en soundbar in de winkel in Nijmegen gekocht en zijn daar geholpen door een zeer vriendelijke en kundige jongeman met bril. Hij nam de tijd om mij en mijn man alles goed uit te leggen onder het genot van een lekkere cappuccino. Wij waren zeer te vrede met hoe wij te woord zijn gestaan, en de uitleg was ook prima maar ondanks dat hebben wij toch de soundbar terug gebracht. Dit omdat ik er niet goed mee overweg kon, en dat lag niet aan de uitleg maar aan mij. Het was geen enkel probleem en wij kregen dan ook direct ons geld terug. Ik raad deze winkel dan ook zeker aan, ook omdat ze veel keuze mogelijkheid hebben. Ik geef het cijfer 9 en geen 10 alleen omdat ik vind dat niemand perfect is.

Mark 30-11-2020

Moesten wel wat lang wachten op iemand die ons kon helpen, maar het was ook heel druk. En de hulp die we kregen was heel goed. Rustig, duidelijk en volledig.

Jelle 30-11-2020

Zelfs op een drukke zaterdag werden we meteen geholpen door een vriendelijke medewerker met veel verstand van zaken. Hij vroeg naar ons budget en legde perfect uit wat de voor en nadelen waren van bijvoorbeeld Qled en Oled. Hij nam uitgebreid de tijd voor ons en gaf ons daarna nog een demonstratie van de diverse Soundbars. Ook probeerde hij mee te denken met een goede deal. Bovendien kon ik mijn oude televisie voor een mooi bedrag inleveren! Uiteindelijk heb ik fantastische televisie (Samsung The Frame, 55 inch) en een Sonos soundbar gekocht. De televisie werd keurig naar mijn auto gebracht. De soundbar werd de volgende werkdag thuis bezorgd. Kortom, super producten en een persoonlijke service voor een zeer prima prijs!

Roco 30-11-2020

Top winkel echte service nog !! zoals het behoort. goed advies en geen opdringerige verkopers.
Mensen weten waar ze over praten.
Kortom een echte aanrader!

Reina & Bernd 30-11-2020

Beste xxx van PlatteTV.nl,

Gisteren (zondag 29 november) hebben we een Samsung Frame Qled tv in jullie winkel in Zoeterwoude gekocht.
Tsja wat zullen we over de service zeggen? Waar bleef die gladde verkopersglimlach op het moment dat we besloten van 43 inch naar 50 te gaan? Mondkapjes verbergen een hoop.
Hoe veel tijd nam je wel niet om ons de weg te wijzen door de wereld van 50 en 100 Herz, of over de breedte van de kabelstekker om ons te behoeden voor een te smalle inbouwkabelgoot.
Zomaar zonder trui meelopen met de aankoop naar onze auto om uit te puzzelen hoe we dat enorme pakket in een Volvo V70 kregen!
Dus voor dit zeldzame gedrag belonen we jou en je collega’s met een dikke 10!

Hartelijke groet,

TOP in Kennis, Kunde en Service 30-11-2020

Na in de winkels van zowel BCC als Mediamarkt teleurgesteld te zijn over kennis van producten en enorme haast verder gezocht en op de site van PlatteTV gekomen. Daar zag ik goede recensies. Moest er wel 65 km voor rijden maar in de winkel in Amsterdam was ondanks de hectiek van black-friday alle rust om klanten te woord te staan. Ik werd geholpen door xxx die mijn vragen over TV-Audio-tuner en CD-DVD-speler meteen begreep en meerdere oplossingen aangaf hoe dit op te lossen. Hierdoor technieken geleerd waardoor ik alle producten kon kopen en minder hoefde te investeren. Prima geholpen door meteen de spullen mee te kunnen nemen en geholpen met inladen. Inmiddels kon ik zelf alles installeren en werkt het perfect en zijn wij super tevreden. Dikke welverdiende 10.

René Valensa 30-11-2020

Prachtige en overzichtelijke winkel in Amsterdam met alle merken en formaten TV's gesorteerd bij elkaar. Personeel heel voorkomend, behulpzaam en informatief zonder opdringerig te zijn. Goede uitleg op technische vragen.

Dick Lindnberg 30-11-2020

Bijna 5 jaar geleden kocht ik mijn eerste Oled-tv bij PlatteTV. Een LG van 65". In die tijd nog zeer prijzig. Helaas lieten de vermaledijde logo's links- en rechtsboven hun sporen na : inbranders. Ik moet zeggen dat de nieuwe LG's daar inmiddels een softwarematige bescherming tegen bieden. Omdat ik gelukkig een garantie van 5 jaar had genomen, belde ik PlatteTV. Daar namen ze zonder problemen direct actie. Michiel van PlatteTV Nijmegen vertelde me, dat de reparatiekosten erg hoog waren. Hij bood me de mogelijkheid om voor een aantrekkelijk bedrag - het was ook nog eens Black Friday - een nieuwe aan te schaffen. Zo gezegd, zo gedaan. Op zondagmorgen om 11.00 uur ging de telefoon. Er ging nog wat van de prijs af. Nieuwe 5jaar-garantie geregeld ( altijd doen !). De koop werd beklonken. Michiel, je bent mijn working hero ( zelfs op zondagochtend ) ! En PlatteTV Nijmegen super. Ze komen na wat ze beloven. Zelfs meer dan dat . Over de nieuwe tv, een LG Oled 77cx, zal ik berichten, als ik ervaring ermee heb opgedaan.

Bas 30-11-2020

Goed geholpen. Vriendelijk personeel. Goede prijs. Eerlijk over wat wel niet nodig is.

Harold 30-11-2020

Mooie nette winkel met kundig personeel! Ga zeker weer naar Groningen voor de aanschaf van de volgende tv.

Henk Miltenburg 30-11-2020

Spontaan naar de winkel in Utrecht gereden. Nooit eerder van platte tv gehoord. Werden zeer vakkundig geholpen met een nieuwe tv. Wat heel goed was is dat we met een goedkoper alternatief zijn geholpen wat net zo goed voor onze situatie is.

Max 30-11-2020

Aangezien ik jongsleden ben verhuisd ging ik op zoek naar een tv en geluidssysteem. Deze zoektocht hebt ik eerst online gedaan, waarna ik toch wel de producten wou zien die ik van plan was om aan te schaffen. Hiervoor ben ik naar PlatteTV Nijmegen gegaan, daar waren alle werknemers druk bezig met klanten helpen. Eenmaal binnen ging ik dus zelf opzoek naar de gewenste producten. Zoekende naar de producten en even later op mijn telefoon kijkend naar de black Friday deals van andere bedrijven, schuilend achter een kolom, werd ik aangesproken door mr. R. Deze heeft mij vriendelijk geholpen en al mijn gewenste producten bij elkaar gezet, zodat ik een goed beeld kreeg van wat ik in mijn woonkamer wou installeren. Het stond allemaal naar mijn tevredenheid. Echter, er was wel een prijsverschil met overige aanbieders door black Friday deals. De heer R. ging nog kijken naar wat hij aan de prijs kon doen. Helaas voor mij kon hij deze niet lager aanbieden dan de overige aanbieders, maar de prijzen wel matchen. Wat ook niet gek is, omdat de concurrenten met zeer goede black Friday deals eigenlijk al onder een rendabele verkoopprijs zaten. Voor mij bleef in de winkel de keuze over om de producten online te bestellen, ten minste te proberen in de chaos van webwinkels die door drukte niet goed functioneerde, of de producten direct mee te nemen bij Platte TV Nijmegen. Keuze makkelijk gemaakt voor mij. Diezelfde avond liep ik boven mijn eigen verwachting al naar buiten met mijn gewenste producten voor een zeer goede prijs!
Kortom, ik ben een tevreden klant. Platte TV Nijmegen heeft oog voor wie de winkel binnenkomt, ookal is het druk, en helpen je graag en doen dat vriendelijk. Ze hebben zelfs de showroom speciaal voor mij verbouwd en hebben een mooie deal gemaakt.
Hierbij wil ik nogmaals de heer R. bedanken.

Rashid kasri 30-11-2020

Ben super goed geholpen in Naarden de verkoper heeft echt alles gegeven wat hij had was duidelijk spontaan vriendelijke en naam alle tijd voor je en het belangrijkst was dat ik daar aantal dagen ben geweest en hij wist mijn naam en kwam me gelijk helpen super fijn. De prijs was ook super goed niets te klachten .

Dirk 30-11-2020

Prima begeleiding in de winkel, snelle plaatsingsservice. Beduidend beter dan concurrerende winkels. Keurig prijsniveau.

Diederik Jonkers 30-11-2020

Door al het Black Friday geweld on en offline had ik naar mijn idee best een goede keuze gemaakt. Op de website gereserveerd en vervolgens de auto in gesprongen om hem op te halen. De winkel zag er rustig en netjes uit en het personeel was druk in de weer om iedereen zo goed en geduldig mogelijk te helpen, hierdoor moest ik zelf even wachten.

Eenmaal aan de beurt en verteld dat ik mijn reservering kwam ophalen vroeg ik of ik de juiste keuze heb gemaakt. Door de directe vragen van de werknemer die mij hielp wist hij snel te filteren en kwamen we erachter dat de tv te weinig kon voor wat wij wilden. Door een simpele test van een snel beeld af te spelen op twee verschillende tv’s was de twijfel helemaal weg en stond ik open voor zijn expertise.

We kregen een bakje koffie terwijl hij voor ons ging bekijken welke dan het beste alternatief was en liet nog steeds open om de tv te halen waarvoor ik kwam dus het kwam over als oprecht en geen verkooptruc. Twee andere modellen bekeken, een van Sony omdat ik daar merktrouw aan ben en een van LG omdat de werknemer deze in alle opzichten veel beter vond dan waar ik voor kwam. De keuze is snel gemaakt, inpakken want dan was alles net op tijd geïnstalleerd voor de GP van Azerbeidzjan maar helaas paste hij niet in mijn auto. Geen zorgen zei de werknemer en hij bracht de tv weer naar binnen en verzorgde een PostNL extra&home bezorging voor ons. Nu wordt hij morgen bezorgd en in de woonkamer uitgepakt, getest en bekeken op eventuele beschadigingen voordat de bezorger vertrekt.

Kortom, we hebben in de winkel zelf mogen ervaren hoe wij tv willen kijken en daar zijn we uitstekend in ondersteund. Ik zou deze winkel aan iedereen aanbevelen die zelf niet zoveel verstand heeft van al die specificaties en nog onzeker is over de keuze van de juiste televisie, laat je dan hier adviseren!

Aroena 30-11-2020

Keurig geholpen in de mooie showroom in Zoeterwoude. Erg mooie TV gekocht met pixelgrantie. We werden goed geholpen met het inladen van de TV in de auto, heel erg tevreden!

Hennie 30-11-2020

Mijn man, zoon en dochter gingen naar de winkel Platte TV in Eindhoven. Nick heeft ze enorm goed geholpen. Ze gingen die dag met 2 televisies naar huis. Één voor onze dochter, de ander voor de zoon. De dag erna zijn mijn man en ik gegaan en hebben een geweldig mooie Soundbar gekocht die we op het oog hadden. Super fijn dat je zoveel kunt zien en beluisteren in de winkel. Goed geholpen ook!

Mats 29-11-2020

Heel veel geduld en aandacht gekregen. Heeft alle kennis en geeft eerlijk zijn mening over de producten.

Karen 29-11-2020

Ruim opgezette winkel. Meer dan voldoende personeel. Direct geholpen. Klantvriendelijk, behulpzaam. Erg prettig. Verkoopster kwam nog naar ons terug om ons nog wat extra uitleg te geven, omdat ze twijfelde of het duidelijk genoeg was. Heel prettig! Top service. Overigens niet alleen in de winkel, maar ook via de mail.

Bert 29-11-2020

Ik ging goed voorbereid naar de winkel; voor mij ging de keuze tussen 2 toestellen (LG CX/Samsung Q90T). Ondanks dat ik mijn huiswerk had gedaan wist de verkoper mij toch extra adviezen te bieden om tot een keuze te komen. Het gekozen toestel was elders 50 euro goedkoper, dit bedrag zijn ze mij ook nog tegemoet gekomen in de aanschafwaarde. Kortom; tevreden en met een top toestel naar huis!

Henk 29-11-2020

Als je weet waar je naar op zoek bent, zoals ik, geen beïnvloeding door de verkoper voor een ander tv toestel

Marc 29-11-2020

De naam Platte tv in combinatie met de hoge korting zetten mij aan het twijfelen. Zo een vreemde naam en zo veel korting dat kan nooit kloppen. Daarom ben ik naar de fysieke winkel in Zoeterwoude gegaan. Het blijkt dat ze echt bestaan, een mooie ruime en overzichtelijke winkel met vakkundig personeel. De verkoper hielp mij niet alleen het juiste tv toestel kiezen hij legde mij ook hoe ik mijn bestaande apparaat optimaal kon benutten in combinatie met de nieuwe tv. Toen bleek dat mijn tv niet in mijn kofferbak paste werd deze de volgende dag keurig, zonder extra kosten, thuis bezorgd.