HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

R.J Smorenburg 05-03-2023

Wederom goed geholpen met aanschaf nieuwe televisie.
Ruime keus en geen opdringerig personeel.

Erik 05-03-2023

In het filiaal Eindhoven keurig geholpen onder het genot van een "bakske" koffie.
Bij binnenkomst geen verkopers die direct op je afvliegen om iets te verkopen. Na rondgekeken te hebben, samen met de verkoper gekeken naar mijn wensen en tot de koop gekomen van een OLED tv met een bijpassende soundbar. Door de kortingen een mooie prijs betaald. De verkoper heeft keurig geholpen met inladen en rende me zelfs na, toen hij nog een foutje in de factuur zag.

Robin 05-03-2023

Zeer vriendelijk ontvangen.. top service!
Niet alleen de prijs is goed, ook de afhandeling is prettig!

Roy 05-03-2023

Winkel is goed opgezet. In mijn geval ging ik voor audio. De verkoper kon me laten horen hoe het geluid is en gaf me alle ruimte om mijn beslissing te maken. Wat ik wou was ook op voorraad dus kon het ook direct meenemen.

Harry S 05-03-2023

Op zoek naar een nieuwe Sony TV hebben we gekeken naar TV Speciaalzaken. Hierbij viel HelloTV op. Vanuit onze woonplaats was Utrecht de place to go en gezien one binding met utrecht geen punt
Wij zijn direct heel vriendelijk en open benaderd door Aron en hij informeerde ons over de werkwijze van helloTV. Hij heeft onze interesses, maar ook zeker onze wensen geïnventariseerd. Uiteindelijk hebben we na hele kundige gesprekken en zeker het goede advies uiteindelijk gekozen voor de Sony Bravis Oled. Aron was uiterst informatief, besprak met geduld alle plussen en minnen wat ons een goed gevoel en vertrouwen gaf.
Vandaag de oude TV gedeinstalleerd en vanavond zeer genoten van de aankoop. Klasse service van Hello tv

Marcus 04-03-2023

was al heel goed geholpen door het filiaal in Naarden bij de aanschaf van een samsung tv, deze beviel mij op een aantal punten niet dus na een week terug naar de zaak waar we heel vriendelijk en zonder problemen de tv konden omruilen voor een ander merk.
De verkoper was heel vriendelijk en behulpzaam.

Johan 04-03-2023

Onze verkoper luisterde erg goed maar onze wensen en was zeer vriendelijk en beleefd. Hij liet ons meerdere opties uitvoerig bekijken en nadat we onze keus hadden gemaakt, gaf de verkoper ons een zeer aantrekkelijke setprijs (tv+ geluidssysteem).
De winkel is naar onze mening overzichtelijk en netjes ingedeeld. Wij geven geen tien want er moet altijd ruimte zijn voor verbetering al kunnen wij op dit moment hog niks bedenken.

Herman 04-03-2023

Voor shop gekozen omdat ze me betrouwbaar leken vanwege de fysieke winkels. Montage en levering zoals overeengekomen, prima winkel, montage en uitleg.

Menno en Petra 04-03-2023

Prettige open winkel in Groningen. Na eerst rustig rondgekeken te hebben kwam medewerker er aan om te vragen of hij ons kon helpen. Niet opdringerig, wel meedenkend en goed adviserend. Prettige winkel met prettig contact. Zou deze winkel zeer aanbevelen.

RobRoy 04-03-2023

Vanaf 07-10-2022 kocht ik een sonos arc + 3x sonos one sl + 2x Sanus Speakerstandaards.
Het is nu 04-03-2023 en nog steeds kan ik niet zien bij mijn bestellingen wat ik bij HelloTv heb gekocht.
Antwoord van HelloTv is: we zijn er mee bezig. Nu, het moet toch niet zo moeilijk zijn om er voor te zorgen dat de gekochte items terug te zien zijn bij mijn bestelgeschiedenis. Dus niet, ik krijg nog steeds het onderstaande:

Er ging iets verkeerd
Het spijt ons, we hebben de pagina geprobeerd te laden maar er ging iets mis. Je kan de pagina proberen te herladen, als dat niet werkt zouden we je kunnen helpen via de chatknop onderin de pagina.

mvg HWg

Mon52 04-03-2023

Zeer correcte afhandeling van de bestelling, zeer goede prijs en snelle bezorging op een professionele manier.

Sandra 04-03-2023

Hele vriendelijke serieuze verkopers. Goed geholpen. Waren behulpzaam kreeg goede uitleg.

Sybrichje 04-03-2023

Ik vond de verkoper mee denkend, enthousiast, fijn en eerlijk. Hij dacht mee aan onze wensen en we hoorde goede verhalen over de winkel.

Maurice 04-03-2023

Fijn geholpen en er werd goed geluisterd naar mij als klant. Dat vind ik belangrijk.
Dank je wel!

Hans 04-03-2023

Afgelopen week een Samsung tv en soundbar in de vestiging in Amsterdam gekocht. Alle ruimte en de tv's staan keurig per merk opgesteld. De medewerker was zeer kundig en legde alles rustig uit. Beide op voorraad en thuis meteen geïnstalleerd. Was even zoeken met de instellingen maar alles werkt prima. Top beeld en geluid. Ook radio via de soundbar werkt prima. Daar hoeft de tv niet voor aan. Echt een aanrader om eens langs te gaan als je een tv zoekt. Ook prima mogelijkheid om je auto te parkeren.

Tim 04-03-2023

Goed en prettig geholpen in de winkel in Zoeterwoude. Niet opdringerig maar wel alles goed en duidelijk uitgelegd.
Zeer tevreden.

Evaline van der Vring 04-03-2023

Ik ben super tevreden over de dienstverlening in de winkel en installatie van de monteurs D & R

jnntt 04-03-2023

heel blij met de duidelijke uitleg en hulp bij de aankoop van mijn nieuwe marantz 🤩

Laura 04-03-2023

Eergisteren via WhatsApp een tv gekocht waarbij we onze oude tv konden inruilen. Gisteren al gelijk thuis geleverd en ze hebben geholpen om de oude tv van de muurbeugel te halen.
Goede snelle en eerlijke service!

Sari 04-03-2023

Op advies van een kennis zijn we bij deze winkel uitgekomen. We zijn deskundig en prettig geholpen en kregen koffie aangeboden. De verkoper wist ons goed de verschillen tussen de verschillende tv's uit te leggen.

Ron 04-03-2023

Wij zijn geholpen door C**** in filiaal Den Bosch hij heeft duidelijk uitleg gegeven over verschillende tv's waardoor we een goede keuze hebben kungen maken.
We hebben ook nog een leuke korting gekregen.
Dankjewel C***.

Ger van Uum 04-03-2023

De denonsoundbar was uit gevallen monteur is gekomen en weer aan de praat gekregen leuke gast niets was te veel hij heeft alles opnieuw geïnstalleerd super ben er heel blij mee

Willie Geerling 04-03-2023

Overzichtelijk en uitnodigend ! Leuke shop! Goed geholpen door verkoper heef5 ons goed advies gegeven ! Over muurbeugels Sonos en we hebben een tv voor slaapkamer gekocht voor een goede prijs!

Gijs 04-03-2023

Onze oude tv was kapot gegaan net buiten de garantie periode (voor de 3e maal het zelfde deffect), welnu konden wij voor 'de inkoop prijs' een andere/nieuwe tv aanschaffen volgens phillips (enige minpunt is dat dit niet te controleren is) en raar dat er niet een andere tv aangeboden was aangezien philips hem niet meer kon repareren. Buiten dit om zijn wij goed geholpen. Totdat wij een ander toestel konen aanschaffen hebben wij een leentoestel ontvangen (erg netjes, al mag dat wel als je een tv van 1400 euro gekocht heb en die al na 3,5 jaar kapot is). De philips tv die wij nu hebben ziet er in eerste instantie goed uit en het geluid klinkt erg goed.

john 04-03-2023

Zeer kundig geholpen. Kennnis van zaken. Ook goed geholpen om een keuze te maken.