HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

Henk , uit den bosch 20-12-2021

Prettige winkel en goede uitleg over het product.
Vandaag geholpen door xxx een vriendelijke jongen met verstand van zaken.

Jur 20-12-2021

Goed geholpen door Sohrab. Ik twijfelde tussen twee tv’s en door zijn goede uitleg heb ik de juiste tv gekozen. Bedankt voor de goede service.

Vincent 20-12-2021

De chatmedewerker was doortastend door het door mij gewenste tv-toestel bij het magazijn klaar te laten zetten. De medewerkers (o.a. Laurens) in Doetinchem ter plaatse gaven goede service door het oude toestel uit mijn auto te halen en het nieuwe toestel in te laden.
Een minpuntje vond ik de bewegwijzering naar het filiaal in Doetinchem (de showroom ligt verscholen achter een groot bedrijfspand). Het was even zoeken. Verder vond ik de prijs van de Hirschmann kabel die ik aanschafte, achteraf erg hoog.
Afgezien van dit minpunt vind ik deze winkelketen zeker een aanrader!

Hans 20-12-2021

Perfecte aflevering en geen haast dus duidelijke uitleg nemen zeker de tijd voor de klant!
In één woord geweldig!

Danny 20-12-2021

Levering duurde iets langer maar toch goed gekomen met vandaag een goed gemotiveerde monteur die mijn 85 inch keurig heeft opgehangen en geïnstalleerd! Goed werk platte tv!!

Herman 20-12-2021

We zijn ontzettend goed geholpen bij de aanschaf van onze TV en soundbar. We kregen een eerlijk advies over de afmeting van de TV (dus niet zomaar gaan voor de grootste). Het is allemaal heel klantvriendelijk en en ondanks de drukte wordt alles vlot en goed afgehandeld. Bij thuiskomst had ik nog een vraag en via de online chat werd mijn vraag direct naar tevredenheid beantwoord. Kortom, een aanrader als je een goed advies en een scherpre prijs wil voor je TV.

Jos.toes@home.nl 20-12-2021

Je wordt keurig geholpen,en door vakkundig mensen.
Ze weten waar ze over praten.

Joosten 19-12-2021

De verkoper heeft mij erg goed geholpen bij het kiezen van een televisie die afgestemd is op mijn wensen. Geen opdringerig gedrag en mij gewoon in alle rust geholpen. Ook toen ik na aankoop nog even met mijn vrouw terugkwam voor wat aanvullende vragen, nam hij alle tijd voor ons.

S. van der Molen 19-12-2021

Ondanks de eerste dag na de lockdown, super geholpen door Collin van Kemenade in Den Bosch, vriendelijk en duidelijk verhaal bij de tv die wij hebben gekocht!

Thomassen 19-12-2021

Ik ben zeer tevreden over Platte TV, ze maken een persoonlijke deal voor je die zeer aantrekkelijk is. De TV ophangen ging gepaard met wat probleempjes met de uitsparing voor kabels. Maar de medewerker heeft enorm goed geholpen om alles toch nog voor elkaar te krijgen! Ook de surround set is direct prima ingesteld en aangesloten.

Voordeel dat ze een eigen service hebben die bezorgt en installeert en niet zoals grotere zaken dit uitbesteden en je dus vaak haastwerk krijgt.

Bert 19-12-2021

In de winkel eerst rustig kunnen kijken en pas nadat we gingen zittenop een bank op de opties te bespreken kwam er een medewerker bij. Erg plezierig en dus niet opdringerig. Kregen op een rustige manier uitleg zonder vakjargon. Ook na de aankoop hulp ontvangen om de tv in de auto (ruime parkeergelegenheid) te leggen.

Gilsing 19-12-2021

Luisteren naar de wensen van de klant.Duidelijke uitleg van de tv.vriendelijke verkoper.
Ruim aanbod maar zeker niet te veel wat het kopen van een tv makkelijker maakt

Henri Slegers 19-12-2021

Nadat ik eerst op internet heb gezocht naar een nieuwe tv kwam ik bij Plattetv terecht.
Ik kwam erachter dat ze ook een winkel hebben in Son daar ben ik gaan kijken .
Daar goed ontvangen met een kopje koffie en geholpen door verkoper.
Na goede uitleg van hem heb ik besloten om daar een nieuwe tv te kopen .
Ik zou zeker Plattetv aanbevelen bij vrienden en familie om daar te gaan kijken om een nieuwe tv te kopen.

Robert 19-12-2021

Vorige week zondag geweest bij verkoper van platte tv Denbosch. verkoper heeft voor ons een zwarte Sonos ARC kunnen leveren , topservice.

John 19-12-2021

Duidleijk overzicht en opstelling van diversen merken TV. Belangrijkste verkoper die weet wat de klant wil maar vooral kennis heeft van de producten die in zijn winkel staan. Het geven van juiste advies en kennis van zijn producten geeft de doorslag.

Rens en Ingrid 19-12-2021

Mooie Samsung tv gekocht door het goede advies en deskundige hulp bij de keuze door Toby van platte tv Naarden.

Daan 19-12-2021

Eerlijk shop.. Verstand van zaken erg goed geholpen in de winkel in groningen en bij de klantenservice..
Ik zou mensen zeker adviseren hier een tv te kopen

J 19-12-2021

Goede adviseur, geeft niet zijn eigen mening , maar pas als je erom vraagt. Heeft geduldig als onze vragen beantwoord. We hadden vragen over Philips, Sony en Samsung tv, de adviseur heeft ons daarbij zeer goed geholpen. We waren erg tevreden over deze service. We hebben uiteindelijk een sony tv aangeschaft.

Bert Eckhardt 19-12-2021

... van Platte TV Amsterdam heeft onze tv perfect opgehangen. Hij dacht heel goed mee over de problemen en na het ophangen heeft alle randapparatuur aangesloten en alles perfect geïnstalleerd en het mooiste is dat bijna alles met de afstandsbediening van LG gebruikt kan worden. Toppie ...

JFvHussen 19-12-2021

Ruime keuze in de winkel, jonge jongens die graag willen helpen met een keuze te maken en luisteren naar de wens van de klant, erg geduldig.
Aankoop: Samsung 75QN95A

Manon 19-12-2021

Het was fijn om in de winkel alle modellen te kunnen bekijken en er wat uitleg bij te krijgen. Dax heeft alles goed uitgelegd en onze tv werd snel geleverd.

Stephen 19-12-2021

Ik ging al met een voorkeur van televisie naar de winkel toe om te bekijken hoe de televisie er in het echt uit ziet en hoe het geluid er van klinkt. De hulp en deskundigheid van de vertegenwoordiger is helemaal geweldig geweest! Een goed bakkie koffie gekregen, de tijd en ruimte gekregen om even met de televisie bekend te raken en nog een leuke aanbieding gekregen van de vertegenwoordiger!
Al met al een geweldige mooie winkel met deskundig personeel die de beste keuze voor de consument wilt maken voor de beste prijs die er te krijgen is! Echt een aanrader!

Hennita 19-12-2021

Mooie winkel en erg vriendelijk personeel die ons goed hebben geholpen met onze keus Het personeel die de tv bij ons hebben gemonteerd waren erg netjes en vriendelijk en hebben de tv opgehangen en alles geïnstalleerd alles was luid en duidelijk en wij zijn erg te spreken over hoe wij zijn geholpen

Herman 19-12-2021

Voor het eerst deze winkel bezocht. We zijn erg goed geholpen en hebben duidelijke uitleg gehad over verschil van de merken . Uiteindelijk gekozen voor een philips oled tv. Voor een volgende aanschaf gaan we zeker weer langs.

Christa 19-12-2021

Danny K heeft mij erg goed geadviseerd met welke tv ik het beste kon nemen en vervolgens heeft hij geholpen met alles ophangen en installeren. Hij werkt erg netjes en hij is ook nog eens erg grappig ;) Al met al een super goede ervaring met platte tv vanuit Amsterdam.