HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5378 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

C. J. Lisseveld 23-10-2021

wij zijn op een keurige en deskundige wijze geholpen door Bryan. Zijn uitleg was prima en duidelijk betreffende de LG Oled 55 inch.
Ook het voordeel inzake was prima en geen kwestie van opdringen.
In 1 woord klasse.

Hermö 23-10-2021

Een TV winkel, dat is het. Alle bekenste merken zijn geclusterd opgesteld. Hiervan staan diverse modellen in deze winkel.
Ik had eerst op het web gezocht naar een TV en had een gevonden bij PlatteTV voor het uit te geven bedrag. Winkelverkoper dhr Umut (R'dam) heeft mij prima te woord gestaan en adviseerde mij het model 2021 waar ik wel erg tevreden mee ben. Prachtige kleuren en uitgebreidere bedieningsmogelijkheden. Top!

Rob 23-10-2021

Hele prettige winkel met zeer bekwaam en erg vriendelijke personeel met goede prijzen.

Goeie tent! 23-10-2021

Ik heb mijn aankoop gedaan in Naarden. De avonden daarvoor contact gezicht via chat. Ik werd geduldig "te woord gestaan" door Shivan op al mijn vragen. Uiteindelijk een deal kunnen maken. De volgende dag afgehaald en alles stond klaar. E.e.a. keurig uitgelegd en in de auto getild. Fijne tent, zou er zo weer kopen.

Paul 23-10-2021

Het was even wachten in de winkel voordat ik geholpen werd (personeel is schaats en het was zaterdagmiddag). Maar toen ik geholpen werd door Bjorn had hij alle tijd voor me. In mijn keuze voor Denon Home speakers liet hij me middels mijn favoriete muziek (goede verkoop techniek) rustig luisteren. En gaf me goed advies waardoor ik snel kon beslissen (niet mijn sterkste punt). En…..mijn keuze was op voorraad (bij veel andere winkels niet). Bij de kassa kreeg ik nog extra korting. Dus mijn zaterdag kon niet meer stuk. Bedankt!

G&S 23-10-2021

Review 2/3

Naar aanleiding van ons vorig bezoek en leuke ervaring met het personeel van PlatteTV (***) besloten wij om weer terug te gaan omdat we een tweede TV wouden aanschaffen.

Dit keer hielp *** ons, een nieuw gezicht voor ons maar het maakte de ervaring niet minder leuk! We twijfelden nog een beetje in welke televisie het werd, maar we betrokken *** half mee in onze keuze tijdens een typische man-haalt-vrouw-in-relatie-over-om-toch-een-duurdere-tv-aan-te-schaffen gesprek. Het ging om de sony bravia xr-55a84j en aangezien we ook de 65 inch hebben plus er momenteel een leuke cashback actie is, was de keuze snel gemaakt.

Al met al, leuke ervaring met **** en hij kon ons ook de juiste informatie verschaffen over de vragen die we hadden dus we zijn wederom blij en ook dit keer krijgt PlatteTV en *** een 10 van ons.

A. Fortes 23-10-2021

Was benieuwd hoe de nieuwe zaak eruit zag voor een nieuwe tv. Sony Bravia xr65x94j en werd super goed geholpen door Masie en zijn uitleg over alles en heb maar gelijk een tv gekocht.

Tiebosch 23-10-2021

Wij hebben de televisie + geluidsinstallatie gekocht bij platteTV in den bosch. Wij zijn hartelijk ontvangen en daarna bijzonder vriendelijk en goed geholpen door Collin! Al onze vragen werden beantwoord en alle tijd werd voor ons genomen. Wij zijn super tevreden over de service en de klantvriendelijkheid die wij kregen! Wij zouden zeker adviseren om een bezoek te brengen aan de winkel om een goede keuze te maken bij de aanschaf van een televisie.

Peter 23-10-2021

Na uitvoerig te zijn geinformeerd over de diverse toestellen hebben wij gekozen voor de Philips.
We waren wel gecharmeerd van Ambilight, maar dat is persoonlijk. Vrijdag was het zover dat de TV werd geleverd. Toestel is vakkundig geinstalleerd met SK en AT. Daarna samen de mogelijkheden doorgenomen en de instellingen naar onze voorkeur ingesteld. Het gehele verloop hebben we als prettig ervaren.

Coen 23-10-2021

Vakkundige en prima begeleiding bij aankoop. Vriendelijke en zeer behulpzame verkoper

Henk Vos 23-10-2021

ruime keuze tv's en soundbars
ondanks dat er wat mis gegaan was , met levering
het werkt ook prima opgelost onze verkoper C**** kwam zelf leveren en aansluiten
onze dank daar voor
ook goed geholpen met invullen van papieren en account aan maken
we zijn tevreden en succes met de zaak

Antonio 23-10-2021

Fijne prijs voor mijn OLED, fijn personeel met goede uitleg over de betreffende televisie.

Naïra 23-10-2021

Afgelopen maandag ik heb en oled lg gekocht in denbosch en gisteren heb ik nog en LGsoundbar gekocht en ik ben geholpen door de zelfde verkoper c***. C*** is zo goed en duidelijk hij legt alles precies uit, wat ik platte tv kan aanraden is dat C**** moet blijven werken bij platte tv want hij is echt top top Van de top en hij heeft geen haast hij lecht alles goedt en tegenwoordig kom je niet zulke verkopers tegen zoals C**** 👍👍👍👍🙏🙏🙏🙏👍👍👍👍
Naïra

Pmsik 23-10-2021

Snel en nononses. Waren ze allemaal maar zo.
Ook de aanbiedingen zijn zeer de moeite waard en moet je niet vergeten.

Bart 23-10-2021

Zeer mooie en nette winkel met vakkundige medewerkers. Goed en duidelijk advies en zeker een winkel waar je als klant behandeld wordt. Zeker aan te bevelen als je op zoek bent naar de juiste televisie.

Sunnoise 23-10-2021

Prima winkel, goed en degelijk advies gekregen. Op zondagmiddag via de chatmogelijkheid van PlatteTV deze aanschaf gedaan. Ging perfect.

Joost Meijer 22-10-2021

Door de medewerker prima geholpen. Mooie korting gekregen. Kortom, ik ben meer dan tevreden.

A 22-10-2021

Ik ben heel erg goed geholpen goed geïnformeerd over de verschillende tv’s.

Rick 22-10-2021

Ik ben ontzettend goed geholpen! Ik heb meerdere keren contact gehad met een verkoper die er al 18 jaar werkt. Hij dacht mee met mijn wensen en zo zijn we op een mooie 75 inch tv gekomen. Ik ga veel kijk plezier beleven!

Marius 22-10-2021

Online Marantz NR1200 gekocht en tevens wat apparatuur ingeruild, snel geregeld en plaats uitgekozen (Groningen) waar ik de spullen kon brengen en afhalen, wat na drie dagen al plaats kon vinden. Fraaie en nieuwe , grote winkel waar ik snel en goed ben geholpen. Iets om te onthouden voor een volgende keer !

Carlo B. 22-10-2021

Vandaag door Nick geholpen in de vestiging van Amsterdam. Allereerst een prettig ontvangst en er werd meteen koffie aangeboden.
Mochten we vragen hebben konden we deze stellen maar even rustig eerst zelf rondkijken was uiteraard geen probleem.
Vervolgens eerlijk en deskundig advies gehad. Via de mail hadden we al een mooie korting aangeboden gekregen. Dus alles keurig rondgemaakt. Platte tv is zeer zeker aan te raden.

MLV1982 22-10-2021

Helaas bleek de oude televisie een hele dure reparatie te moeten ondergaan, welke geen garantie meer had.

Deze televisie was 4 jaar geleden ook bij PlatteTV aangeschaft, ze hebben meegedacht hierin en gezorgd dat ik toch heb gekozen voor een nieuwe televisie, tegen een schappelijke prijs.

Michiel van vestiging Nijmegen, dank voor de tijd, die je hebt genomen en natuurlijk ook de andere medewerkers, die ik eerder online heb gesproken!

Lesley 22-10-2021

Super goed geholpen in Amsterdam door verkoper N
Vriendelijk heldere en duidelijke uitleg

Jan van Rooijen 22-10-2021

Gisterenmiddag een Samsung TV gekocht bij Platte TV in Utrecht. Vamorgen om 08.10 bezorgd.
Verkoper Aron heeft ons geweldig geholpen. Zijn deskundig advies hebben ons over de streep gehaald.
Ruim 1 jaar geleden hebben wij ook een TV gekocht. Ook toen was Aron de verkoper. Wij zijn voorlopig voorzien. Maar PLATTE TV is het juiste adres. Met deskundige en vriendelijke verkopers.
Een aanrader.

Joris 22-10-2021

Zeer deskundige en vriendelijke uitleg bij de aankoop van mijn TV. Ook werd gewezen op wat extra’s die erg makkelijk zijn voor het gebruik en onderhoud van de tv