HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5176 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

v Ketel 28-10-2021

Netjes en duidelijk geholpen met goed advies voor de juiste tv.
goede en duidelijke uitleg .
En even meegelopen naar de auto om hem netjes in de auto te leggen.
Zeer tevreden en mooie winkel

Paul Spiertz 28-10-2021

Wij werden geweldig geholpen met al onze vragen die we hadden. We hadden ons via internet gedegen voorbereid en de vragen die bleven werden deskundig beantwoord! Na de praktijk luister- en kijktest waren we overtuigd en hebben we een mooie 55 inch OLED LG tv gekocht en een Sonos set: Beam en 2 one boxen. Tevens een ophang beugel en HDMI kabel. Ook de administratieve afhandeling verliep zeer prettig.

Hans/Utrechtse Heuvelrug 28-10-2021

Goed geholpen bij de keuze tussen OLED en QLED-tv. En goed advies voor een paar aanvullende aankopen. Platte TV in Utrecht en met name ook de adviseur daar zou ik zeker aanbevelen wanneer er een nieuwe tv gekocht moet worden.

Tavenier 28-10-2021

Erg goed geholpen en de juiste informatie onder het genot van een bakkie koffie

WL 28-10-2021

Naveen nam de tijd om on s te helpen en al mijn vragen te beantwoorden . Ook mijn meest techische vragen werden netjes beantwoord . Ik heb een zeer goed gevoel bij deze winkel en kwam er al graag maar zal zeker terugkomen.

Koen 28-10-2021

We hadden van te voren een voorkeur, de verkoper hielp echter met het laten zien van alle alternatieven. Hij was goed op de hoogte van alle techniek. Prettige in communicatie.

Ruud 28-10-2021

klant vriendelijk en behulpzaam en goede voorlichting en geen druk om te kopen

Quality reviewer 28-10-2021

Deskundige en geinteresseerde service door verkoper ui winkel A’dam. En de mogelijkheid tot inruil van de oude TV tegen een faire prijs doen besluiten de Sony 83A90j te kopen. Ook nav Review

Smit 28-10-2021

Keurige winkel, vriendelijk en deskundig geholpen. Ruime keuze.
Bij het ophalen werd geholpen om de doos naar de auto te brengen en in te laden.
Prettig dat inruil van de oude tv mogelijk is.

Dobo 28-10-2021

Geholpen door de vestiging Amsterdam. kenmerken:

- Vriendelijk
- Volledig geïnformeerd
- Vakkundig
- Komt afspraken na

HPA de Beer 28-10-2021

Uitstekend geholpen. Deskundig en op een leuke manier werd er uitgelegd over de platte tv. Inruil oude tv werd niet moeilijk over gedaan.

Ab 28-10-2021

Vriendelijk personeel, denkt goed mee. Bekijken verschillende opties met je. Wij zijn tevreden over onze aankoop!

Beez 28-10-2021

Top installateur Edwin!
Dacht mee om alles zo mooi mogelijk op te zetten en passend te maken met de al reeds bestaande kabelgoot.

Jonge van de winkel. Zijn naam vergeten tevens een goed geïnformeerde en kundige persoon die met ons mee dacht.

Overal aanrader!

Ary 28-10-2021

De bestelde TV opgehaald in de winkel en daarbij bijzonder prettig te woord gestaan en geholpen bij het in de wagen zetten van de TV.

Emile 28-10-2021

Super goed geholpen door Collin uit de winkel Den Bosch. Je kunt merken dat hij al een flinke tijd meedraait in deze wereld. Hij heeft ons meegenomen in de aankoop, uitgebreid de tijd er voor genomen, heeft verschillen laten zien en is ingegaan op onze vragen. Nogmaals, super geholpen tegen een zeer goede prijs!

B 28-10-2021

Een mooie winkel, overzichtelijk.
Het product wat ik zocht was niet op voorraad in de winkel, maar werd keurig geholpen door de vriendelijke medewerker. Als het goed is word morgen het product thuis netjes bezorgd. Als ik toe ben aan een nieuwe tv kom ik zeker terug

Tini Kwaks 27-10-2021

Perfect geholpen. alle uitleg gekregen bij mijn gekochte product. En zelfs een lekker kopje koffie vorr mij en mijn vrouw.

Pip 27-10-2021

Zeer vriendelijk geholpen via de chat door Youri. Snelle bezorging, afspraken zijn nagekomen. Mooi dat oude TV ingeruild kon worden. Bezorger was vakkundig, vriendelijk en behulpzaam.

Terry 27-10-2021

Tijdens het eerste oriëntatie bezoek hebben we goed advies gekregen en werd er ruimschoots tijd genomen om antwoord op onze vragen te krijgen. We kregen een goed beeld van de voor- en nadelen van de verschillende modellen. Na ons huiswerk gedaan te hebben konden we een paar dagen later een keuze maken en hebben we een goede en eerlijke deal kunnen sluiten.
Officiële reactie van HelloTV 28-10-2021

Beste Terry,

Bedankt voor de 10! Wat leuk om te lezen dat u zich tijdens uw bezoek aan onze winkel zo goed heeft kunnen oriënteren en antwoord heeft gekregen op al uw vragen. Uiteindelijk heeft het dus geresulteerd in een mooie deal. Heel veel plezier gewenst van uw aankoop en hopelijk zien we u nog eens terug.

Jelske - PlatteTV

AMHan 27-10-2021

Mijn beoordeling is gebaseerd op de niet opdringerige maar prettige manier van informatie geven over de diverse TV's waarbij ik een keus heb kunnen maken, waar ik na levering geen spijt van heb.
Ook zeer tevreden over het snelle contact betreffende de geplande leverdatum en de levering keurig op de geplande tijd.

Arne Bok 27-10-2021

Alles was prima verzorgd. Installateur werkte zeer netjes, gaf goede adviezen en heeft alles piekfijn uitgelegd. Super ervaring dus!

Lars 27-10-2021

Was me aan t oriënteren en kwam hier terecht. Zag dat je korting aan kon vragen op tv. Dit verliep echt vlekkeloos. Duidelijke communicatie en afspraken. Netjes door medewerkers nog doorgevraagd omtrent servicepakket en/of accessoires, zonder daarbij drammend of betweterig over te komen. Mogen andere webshops voorbeeld aan nemen.

Bezorgafspraak netjes via Whatsapp en op moment van bezorging uiterst vriendelijk en hulpvaardig te woord gestaan.

Waarom dan geen 10? Omdat het inloggen op de site wel werkt maar ik tot op heden nog geen enkele keer de daadwerkelijke order in heb kunnen zien. Ook geen factuur beschikbaar. Hierover gechat met medewerker (wederom vriendelijk en correct te woord gestaan) en blijkt dat men over is naar nieuwe site. Echter, ik als klant kom dus gewoon niet bij order en factuur. Had ik toch graag gehad voor eigen administratie. Service zou zijn om deze alsnog toe te sturen via mail o.i.d., maar blijkbaar ook niet mogelijk.

Als jullie dit stukje service gerichtheid nog inbouwen, komt wat mij betreft die 10 vanzelf!

L. van der Lee 27-10-2021

Super snel, vriendelijk en vakkundig geholpen door de medewerker van de winkel in Amsterdam.

Marin 27-10-2021

Mooie winkel, heel veel keuze en goede uitstalling van de verschillende merken TV's. Professionele verkoper. De verkoper genaamd Shivan, weet waar hij over spreekt. Rechttoe rechtaan verhaal en dat maakte dat ik snel kon besluiten om een goede tv te kopen.

Astrid 27-10-2021

Om te beginnen een prachtige winkel, makkelijk te bereiken en gratis voor de deur parkeerruimte. Bij binnenkomst direct een prettige sfeer ervaren van jongen mensen die stuk voor stuk groeten en ook onderling duidelijk prettig met elkaar omgaan.
Geholpen door Thomas die we kunnen omschrijven als een open, vriendelijke, vakkundige verkoper die met zijn klanten meedenkt. Prettig bezoek, veel fijner en persoonlijker dan een grote megastore.
AANRADER!