HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5173 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Martijn 27-05-2021

Perfect en snel geholpen wat ook mijn wens was. ik had niet heel veel tijd.
Naast dat ik voor een nieuwe tv kwam haalde de verkoper er snel een monteur bij voor advies tv beugel.
Een bezoek aan deze vestiging in Naarden is zeer aan te raden.

Peter pluer 27-05-2021

Al eerder tv gekocht en nu weer omdat de uitleg en de service zeer goed is van platte tv en de laagste prijzen

Kritische klant 27-05-2021

Duidelijke schriftelijke afspraken over levering, in bedrijfstelling en muurmontage.
De chat op hun site werkt prima en je krijgt kopie van gesprek. Al met al professionele zaak.

Michiel 27-05-2021

Goed snel en deskundig geholpen door de verkoper.
De kennis over de kleine verschillen in merken was boven verwachting

Ed Bertens 27-05-2021

Een hele prettige winkel met zeer beleefde en vakkundig personeel. Ook de koffie is prima. Over de aankoopprijs is ook nog te onderhandelen. Wij zijn prima geholpen door Nick. Eventuele andere aankopen gaan wij zeker naar deze winkel, Misschien voor een barbeque .

Petra 27-05-2021

We zijn in Groningen fantastische geholpen door Marco Hij gaf goede adviezen en prima inlichtingen over de TV en soundbar daarvoor ónze Dank aan

Michel 27-05-2021

Omdat mijn TV al wat ouder is en sommige dingen niet meer ondersteunt ben ik gaan kijken voor een nieuwe. ik had al goede berichten gehoord over platte tv en dus op deze site gaan kijken. ik moet zeggen dat het een hele goede site is overzichtelijk en heel makkelijk chatten met deskundige. uiteindelijk in de winkel in Breda heeft Jordi mij uitstekend geholpen en ben ik geslaagd met een prachtige nieuwe TV. Gewoon een hele goede zaak waar nog de tijd wordt genomen voor je zodat alles duidelijk en helder is.

Lennart 27-05-2021

Ik had de tv een week geleden besteld, echter was er iets mis gegaan met het op de hoogte houden van de orderstatus. Aangezien ik dichtbij het filiaal woon ben ik even langsgereden, omdat ik maar niks hoorde. Hier werd ik vriendelijk ontvangen en geholpen door Timothy, hij heeft gelijk alles geregeld en ik kon na eventjes wachten zelfs mijn tv meenemen! Een dikke 10 voor Timothy en het probleemoplossend vermogen van de zaak!

Mark 27-05-2021

Wat een top winkel met top personeel. Ik heb gisteren de Samsung 65QN95A Neo QLED gekocht in de winkel in Groningen. Ik kreeg goede uitleg over de televisies. Top!!

Bob 27-05-2021

platte tv vestiging zoeterwoude is een winkel waar je eerlijk en uitgebreid wordt geholpen zodat je met een tevreden gevoel de winkel uit loopt.

Philip 27-05-2021

Snelle service via website en afgehaald in de winkel te Groningen. Vriendelijk en goed voorgelicht door Marco. Al met al, zeer tevreden.

Mireille Verkerk 27-05-2021

De reden dat we voor jullie winkel hebben gekozen is dat we graag deskundig advies willen hebben. Een grote winkel met veel keuze. Personeel wat de tijd voor je neemt en geduldig is. Goede uitleg en desnoods ook meerdere keren ;-)
Officiële reactie van HelloTV 27-05-2021

Beste Mireille,

Bedankt voor de 10! In onze winkels kunnen we u onze TV's en audio optimaal laten ervaren, zien en beluisteren, dus heel begrijpelijk dat u graag naar de winkel komt. Heel veel plezier gewenst van uw aankoop en hopelijk zien we u nog eens terug.

Jelske - PlatteTV

Karin 27-05-2021

Na een niet zo'n leuke ervaring met een kapotte afgeleverde tv, en erg lang wachten voor omruilen, gisteren onze nieuwe tv bezorgd door Stijn. Een hele nette vriendelijke en behulpzame bezorger die ook nog heel even gebleven is om te kijken of de televisie nu wel heel was. Dit moest aangegeven staan maar dat stond niet op de opdracht en hij was toch zo keurig om het dan toch van me aan te nemen. ( had dit in whatsapp staan maar was niet nodig ) Fijn dat het nu geregeld is, erg blij met de tv, een super mooie Serif can Samsung. Dank jullie wel en nogmaals bedankt Stijn, laten ze maar zuinig op je zijn daar bij platte tv. Mvg Karin

Kars Veling 27-05-2021

Bijzonder prettig ontvangen en deskundig geholpen in Utrecht. Gewoon een groot verschil met andere tv-winkels.

Jan 27-05-2021

Nieuwe TV besteld in Breda, geleverd echter beeldscherm vertoonde 5 zogenaamde dode pixels. Melding gedaan en zonder probleem is de tv omgeruild door een zeer vakkundige en vriendelijke medewerker van platte tv Eindhoven. Super service!

Hennie 27-05-2021

Platte TV heeft goede aanbiedingen. Daarnaast zijn wij in de winkel in Breda zeer goed geholpen door Thomas.

Jeroen 27-05-2021

Ruim, overzichtelijk assortiment en een prima service. Van een uitgebreid advies tot en met de hulp bij het inladen in de auto.

Roxanne 27-05-2021

Prima prijzen, snelle service zowel via de chat als in de winkel en goed geholpen.

Donny 26-05-2021

Ik ging naar deze winkel omdat hun unieke concept waarbij je de oude tv kunt inruilen. Ik had oog voor een game televisie, en kwam voor een Sony.
Uiteindelijk na advies van amit, heb ik een mooie deal kunnen sluiten voor een LG met betere specificaties en een betaalbare prijs. Amit handelt Eerlijk goed en vlot. Voor mij kon het echt niet beter.

Ik hoop voorlopig geen nieuwe tv meer nodig te hebben maar raad de winkel met volle overtuiging aan.

jan Mand 26-05-2021

ik heb de shop gekozen omdat de meeste korting en de inruil van de oude tv
de bezorger was er om 17:30 uur en om 19:30 uur was hij klaar met tv ophangen en installeren en een goed advies en uitleg en hij neemt zijn tijd er voor

Paul Gelens 26-05-2021

Super netjes behandeld in de showroom, juiste adviezen gekregen en nog een topaanbieding gekregen ook. Verder een afspraak gemaakt over de aflevering thuis en gekozen voor TV installatie door monteur. Ook dit werd allemaal netjes geregeld volgens afspraak. Een keurige nette installateur heeft alles aangesloten, gecheckt en uitgelegd. Kortom voor ons een dikke 10!!

Ed 26-05-2021

Super goed geholpen door de medewerkers uit Naarden. Men weet daar waar men het over heeft, echte professionals.

Jan 26-05-2021

Vriendelijke service, scherpe prijs en omruilgarantie. Toen ik van de omruilgarantie gebruik wilde maken werd dit vlekkeloos geregeld. Ook in verdere communicatie erg prettig en flexibel. Ik ben geholpen in Utrecht.

Rob 26-05-2021

Goed advies gekregen van de verkopers. Ook voor een geringe meerprijs pixelverzekering erbij genomen, toch een extra zekerheid om lang van de tv te genieten.

Arie Hovestad 26-05-2021

Nette winkel in Utrecht, we zijn goed geholpen door X en natuurlijk de prijs van toestel was goedkoper dan in andere winkels.