HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5184 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Daniel 14-08-2022

Vriendelijke en deskundige hulp, erg blij met mijn nieuwe Sonos move!
Maat van me die mee was is ook blij met zijn nieuwe tv

Leon 14-08-2022

Fijn geholpen . Goed advies van Simon G. gekregen bij de aanschaf van een nieuwe tv inclusief soundbar bij Hello tv te Zoeterwoude.

KD.arts 14-08-2022

snelle en goede communicatie via de chat
monteur was vriendelijk, goed in zijn werk en gaf goede extra adviezen

Janneke 14-08-2022

smorgens via de chat de prijs afgesproken. Er is toen nagekeken of het op voorraad was in Rotterdam. het was op voorraad dus konden het gelijk ophalen. Al met al had ik al zeer vlug het bestelde in huis.

M.Warnaar 14-08-2022

levering was niet op juiste datum geleverd, omdat de verkoper de gegevens niet had doorgeven aan Post.nl. Maar na een telefoontje is het de andere dag bezorgd.

Herman Grunberg 14-08-2022

Vriendelijk personeel, prima service. Komt afspraak stipt op na. Goede uitleg apparaat

Alex Darroodi 14-08-2022

Zeer vriendelijke en behulpzame medewerkers, duidelijke informatie over de aankoop.

Henk Woudenberg 13-08-2022

Vriendelijke deskundig personeel zeer veel geduld en zeker instaat om een goede deal te maken als je hebt voor bereid

Rob 13-08-2022

Prettig en vakkundig te woord gestaan .
Enkele goede tips ontvangen ( kosteloos)

Herbert Priem 13-08-2022

Vandaag nieuwe Philips 65Oled807 geleverd gekregen en geinstalleerd
Wat een mooi toestel met super beeld
Verkoop en installatie is zeer professioneel en zeer prettig
En aangesloten op mijn Bose sound systeem
Wat alles compleet maakt
Meteen genieten van films en uitzendingen met nieuwste Oled EX en geluid

Brandsma 13-08-2022

Keurig geholpen door de medewerker met advies op maat. En netjes de ruimte gekregen om zelf een afweging te maken.

Ron 13-08-2022

Verkopers met verstand van zaken. Helpen je keurig, leggen alles duidelijk uit en maken ook nog een mooie prijs voor je. Wij zijn super geholpen door Ronald van de vestiging in Duiven.

Ronald Dech 13-08-2022

Super vriendelijk geholpen door Michiel en eerlijk advies gekregen over de diverse toestellen,ook heeft hij de verzekering goed opgepakt en net voorstel gedaan bin me nieuwe aankoop .

Toni 13-08-2022

Zeer vriendelijke installateur met een passie voor zijn vak. Alles netjes en op tijd geleverd. Topservice en een top tv!

franksw 12-08-2022

Goede hulp geboden zowel online as in de winkel top, levering was ook goed en netjes

Peter Koelewijn 12-08-2022

Super geholpen en samen de tv in me Suzuki alto gedrukt! Scherpe prijs gehad helemaal top

René en Iris Vanetie 12-08-2022

Vandaag zijn we bij HelloTV in Duiven binnengestapt en dat was zeker geen misstap!
We hadden van tevoren op de zeer overzichtelijke site van HelloTV al het e.e.a. bekeken en waren nieuwsgierig geworden naar een QLED Samsung tv.
Eenmaal binnen konden we op ons gemak, nadat we vriendelijk verwelkomt waren, even rondlopen om de winkel te verkennen.
Vervolgens werden we aangesproken door Marco, een verkoper van Hello TV, die ons professioneel, haarfijn en geduldig uitleg heeft gegeven over de QLED tv’s van Samsung waar onze voorkeur naar uitging.
Na zijn uitleg kwamen we ook in gesprek met Tessa van Hello TV en was het niet alleen gezellig maar ook zeer helder waardoor wij onze keuze gemakkelijk konden maken m.b.t. een aanschaf van de QLED Samsung tv.
Ook de inruilwaarde van onze oude tv was zeer naar tevredenheid.
Al met al een TOP winkel met SUPER TOP personeel en een scherpe prijs voor onze nieuwe tv!

henk linders 12-08-2022

Eerlijk en zeer correct geeft je de tijd om toch nog na te denken,zeer hulpvaardig

Paulus 12-08-2022

Zijn op 3augustus in de nieuwe winkel van Hello tv in Duiven geweest mooi en strak interieur vriendelijke ontvangst.Hadden geen bepaalde merk op het oog wel groter Vindt de Philips er mooi uitzien grof geborsteld frame De verkoper gaf ons een duidelijke uitleg over de techniek van deze tijd kwam met een Samsung deze was ook gelijk 100 Herz voor vloeierende beelden dus besloten dit toestel te nemen zat nog veel meer techniek op bleek niet op voorraad werdt ons zelfde tv maar duurder type aangeboden prima dus bakje koffie was ook lekker fijne winkel goed personeel ga zo door

Gerritje 12-08-2022

11-08 - '22 in Zoeterwoude bij Hello Tv geweest en daar zijn wij geholpen door ...... .
Zeer vriendelijk en behulpzaam heeft ons veel uitgelegd met wat de verschillen zijn tussen alle Tv's ,
wij zagen door de bomen het bos niet meer.
We zijn uiteindelijk goed geslaagd en zijn zeer tevreden .
Nu alleen nog even wachten op de instalatie hoe dat verloopt als dat ook oke is helemaal geweldig.

Alleen een puntje van iritatie is nu ik de review aan het schrijven ben gelijk een pop up van kan ik je helpen en wil je korting ,,, ik zou de site even aanpassen dit is zeer vervelend .

groet.....

Fam vd Pol 12-08-2022

Ik werd zeer kundig en vriendelijk geholpen door de dame achter de balie. Zij heeft eerst duidelijk uitgelegd waar ik op moest letten bij de keuze van onze tv. Wij hadden reeds wat voor onderzoek gedaan, maar kwamen er dankzij haar achter dat wij nog een belangrijk punt vergeten waren. Zij adviseerde mij vervolgens top en kon ook nog eens een mooi aanbod doen op een tv van mijn keuze. Ik was eerst gereserveerd en ben nog even verder gaan kijken. Toch besloot ik om terug te gaan naar deze winkel en op het aanbod in te gaan. Vervolgens hebben zij ook de grote tv voor mij in de auto gelegd. Echt geweldige service, rustige en geduldige medewerkers die uiterst vriendelijk helpen bij de keuze. De winkel overigens is net geopend en zeer prettig. Niet schreeuwerig als veel andere electronica zaken. Tevens wordt je netjes een kopje koffie aangeboden. Kortom een top service. Nu hopen dat wij de tv ook een 10 gaan geven ;)

Ad van Hal 12-08-2022

Conform de gemaakte afspraak keurig op het afgesproken tijdstip aanwezig. De tv als ook de sountbar netjes en vakkundig geplaatst. Enig minpuntje. Helaas bij vertrek een drempel beschadigd door de gereedschapskist.

Ronald 12-08-2022

mooie winkel in Breda, goed en vriendelijk personeel wat goede uitleg geeft

Cas 11-08-2022

Een betere service kan je ten aanzien van televisies niet krijgen dan bij deze partij. Bijzonder kundige personeel en vooral zeer vriendelijk. Elke volgende tv zal hier worden gekocht en binnen de vrienden - en kennissenkring zal deze partij actief worden aangeraden.

Ter context, een ouder model tv is vervangen voor een nieuwer model met gratis waterpas plaatsing van de LG W-serie (model WX). Deze televisie behoort strak tegen de muur te worden geplaatst om het glass on display volledig tot zijn recht te doen komen.

Frans van Tuijl 11-08-2022

Mooie winkel en heel fijn personeel goede uitleg fijn geholpen nette monteur die de tv kwam brengen en installeren