HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5173 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Pepijn 20-02-2022

Scherpe tarieven en heb zelfs nog wat korting gekregen omdat ik een pakket had van tv en soundbar en kabels. Tijdens het afrekenen nam de verkoper nog uithebreid de tijd om uit te leggen hoe ik het product onderhoud en fabrieks voorwaarden nog eens doorgenomen...klasse. vergeleken met andere grote aanbieders, is plattetv een goede aanbieder.

Harm 20-02-2022

Heb een tv gekocht bij platte tv in Groningen, Ben uitstekend geholpen en zij namen de tijd voor mij, uitgebreid uitleg gekregen en met plezier hier een tv gekocht alle lof voor het personeel

F. Van de Spreng 20-02-2022

Gebruiksvriendelijke site, advies bij het maken van een passende keuze van aankoop in de winkel Utrecht en prettig contact en nette service van de monteur bij aflevering.

dennis 20-02-2022

gewoon super
heb nu net mijn 75 inch tv gekregen
tim de monteur heb hem weer geweldig geïnstalleerd

en de winkel in breda is gewoon goed geen gezeik je word goed en eerlijk geholpen ga zo door

Devlin 20-02-2022

In 2018 hier mijn eerste 65 inch gekocht en al die tijd veel plezier van gehad maar wou toch nog een maatje groter, ik kreeg zo’n mooie deal voor mijn oude tv die kon ik niet laten lopen. Ik woon op de eerste verdieping en had niks afgesproken van het naar boven brengen, was helemaal geen probleem zei de bezorger doen we wel even samen. Super service hartstikke bedankt

Pascal 20-02-2022

Goed online geholpen met het maken van de keuze voor onze tv. Goede deal gekregen voor de tv inclusief installatie met ophangen. A kwam de TV met veel enthousiasme bij ons installeren en legde de nodige functies aan ons uit. Tv hangt nu netjes in onze slaapkamer en wij kijken er met volle te tevredenheid naar! Goede service!

Simon Sanders 20-02-2022

Ik ben erg fijn geholpen in de winkel van Platte TV Groningen. 2 maal bezocht en bij mijn eerste bezoek erg prettig geholpen. Er werd gevraagd wat de wens was en kreeg daarop een eerlijk advies. Er werd tijd genomen om alles uit te leggen van de diverse televisies en de verschillen. Bij mijn 2e bezoek definitief een keuze gemaakt en een mooi exemplaar gekocht. Ook toen weer heel netjes en goed geholpen. Goed advies ook over de bekabeling en andere opties.
Kortom ik ben erg tevreden over de winkel en de mannen van Platte TV Groningen.

T.W. 20-02-2022

Ik geef deze beoordeling omdat wij zeer goed geholpen zijn door Collin in het filiaal den Bosch. Wij kwamen daar op zaterdag tegen het einde van middag. Werden goed ontvangen en er werd ons gelijk ook iets te drinken aangeboden. Er werd uitgebreid uitleg gegeven over de TV die wij wilde hebben. Ook over de mogelijkheden wat de garantie betreft. Ook al liep het naar sluitingstijd werd er geen enkele druk uitgeoefend. Wij gingen rond 18.15 nadat we de voor ons juiste tv hadden aangeschaft weer weg.

In deze vestiging prima behandeld en zou dit filiaal iedereen aanbevelen.

Familie maas 20-02-2022

Tv gekocht in zoeterwoude rijswijk goede uitleg en demonstratie gehad donderdag daarop thuis bezorgd en opgehangen professionele geïnstalleerd en uit leg gekregen zeer tevreden familie ..... zoetermeer

Barry 20-02-2022

Vandaag een tv gekocht bij Platte tv in Utrecht zeer goed geholpen door verkoper legde alles goed uit en deed een mooie aanbieding erg blij met de tv voor onze zoon.

Jogu 20-02-2022

Wat een aangename verrassing was het toen we bij jullie de showroom binnen kwamen.Alles per merk keurig bij elkaar te beoordelen om zodoende een goede keuze te kunnen maken .we werden geholpen door een vriendelijke en vakbekwame verkoper,en zullen eenieder adviseren bij dit bedrijf te gaan kijken als potentiële kopers

Willem Mulder 20-02-2022

Mooie shop, alles goed overzichtelijk. Fijn geholpen door verkoper, deskundige uitleg en goed advies. Aanschaf Samsung NeoLed TV. 75" prachtig toestel en wat een mooi beeld. Mijn zoon heeft 2jaar geleden hier ook een Samsung TV gekocht ook zeer tevreden en zei toen daar moet jij ook heen.

Maarten 20-02-2022

Zeer goed geholpen, prima service.
Het parkeren bij de winkel Utrecht is wat lastig, maar dat maakt de mooie winkel meer dan goed.

John 20-02-2022

Mijn tv vervangen, op internet info op gezocht. Mijn keus viel op Samsung Neo QLED 4K Q series waar te koop bij Platte TV Breda. Bij binnenkomst werd ik netjes te woord gestaan door een verkoper met de nodige kennis over de TV die ik op het oog had, Na een uitgebreide uitleg wist ik dat dit hem werd. Er werd extra korting aangeboden en als ik mijn oude TV inleverde dan kreeg ik na controle ook een inruil prijs. Dus besloot ik ook een soundbar te nemen van Samsung Q serries. Het viel op als klanten binnen kwamen die moesten wachten netjes een koffie aangeboden kregen van een van de verkopers. Wat ook opviel dat de producten zoals de tv,s en soundbars niet zo druk opgesteld waren zodat je geen overzicht had en dat is heel prettig. Conclusie fijne verkopers zonder opdringerig te zijn.
Een goed overzicht van het product wat je kiest en de service is top. Dit kan ik beamen omdat er na de koop er een probleem was die gelijk opgelost werd. Platte TV is voor mij een aanrader.

Robbiew 20-02-2022

Ik ben, na lang zoeken, onderzoeken en vergelijken, terecht gekomen bij plattetv
Op de site van platte tv staat heel duidelijk
de beschrijving van de tv en waar deze het beste voor is zoals gamen en sport kijken.
Na een snelle reactie op de chat , waar ik wat vragen had, heb ik een mooie deal kunnen sluiten en de tv gekocht.
4 dagen later werd deze ook keurig gebracht en de bezorger was aller vriendelijk en heeft me goed geholpen met wat uitleg over de tv.
Al met al ben ik super blij met mijn nieuwe qled 75 inch Samsung tv en de afhandeling van platte tv.

B bakker 20-02-2022

Vriendelijke personeel.
Vragen of u interesse heeft in iets en wijze je de weg waar voor u komt en als je vragen heeft kunnen ze je goed te woord staan hebben er zeker verstand van .
Helpen je graag maar dringen je niks op .
verkoper heeft ons vakkundig uitgelegd en goed te word gestaan niks was teveel voor hem.
Schone en goed verzorgde winkel .
Komen zeker hier nog eens terug.
Blij met onze nieuwe aankoop de soundbar HW-Q950A.
Gr .....

Bas 20-02-2022

Ik was op zoek naar een nieuwe tv. Na het lezen van een aantal testen, wist ik welke tv’ s bij mijn wensenlijstje hoorden. Op de website van Platte TV waren deze te koop. Ik wil een tv wel live hebben gezien voordat ik tot koop overga. Dus op naar Platte TV. Daar waren de tv’s van de website echter niet meer te koop. Dat vind ik een slechte zaak! Haal ze dan van de site af!
Platte TV in Utrecht een een knappe zaak, de tv’s die daar staan zijn de topmodellen van de verschillende merken. DAX, de verkoper heeft mij vervolgens prima geholpen. Hij adviseerde een LG OLED 55 C16 LA. Hij gaf een duidelijke uitgebreide beschrijving van deze tv. Daarnaast werd er een keurige prijs geoffreerd. Mede door zijn vriendelijke en deskundige handelen, heb ik toch de tv gekocht die mij blij maakte. Zelfs de tv in mijn auto zetten, was geen enkele probleem. Dat noem ik nog eens klantvriendelijk!

Sander 20-02-2022

Afgelopen zaterdag ochtend een LG 32" smart-TV voor in de slaapkamer gehaald bij de winkel in Rotterdam.
Mooie en erg ruime winkel, veel keus en de verkopers weten waar ze over praten.
Ik ben goed geholpen, zeker met de keuze maken, dit omdat de Samsung welke ik op het oog had niet op voorraad was.

Michel en Pauline 20-02-2022

Team van Plattetv is snel, hulpvaardig en denkt mee. Wij zijn online geholpen door Tim en in het filiaal Zoeterwoude door Simon.

Netjenet 20-02-2022

Scherpe prijzen. In de winkel in Zoeterwoude bijzonder vriendelijk, hulpvaardig en kundig geholpen door Burak.

Arie 20-02-2022

Ik had eerder een oled tv gekocht via internet bij platte tv ,de verkoper heeft prima geholpen en de tv werd op de afgesproken datum geleverd echter beviel de tv niet hij was voor mij te donker wat ik ook probeerde met de instellingen dus platte tv gebeld mijn verhaal gedaan en zonder probleem de tv terug gegeven en mijn geld terug gekregen na de ervaring uiteraard weer een tv (Sony Bravia KD 75 x89j) bij platte tv gekocht wederom weer top geholpen deze tv is tot op heden prima naar mijn zin eerst was ik een beetje sceptisch over beoordelingen maar platte tv is een topzaak met topservice kunnen heel veel zaken een voorbeeld aan nemen ik zou zeggen ga zo door met deze manier van zaken doen 👍top

Bertus 20-02-2022

Voor de aanschaf van een LG Soundbar / DSP11RA had ik al via e-mail een offerte ontvangen.
Echter wilde ik vooraf nog informatie inwinnen over de in-en outs van een dergelijk systeem.
De outlet in Doetinchem is voor mij het dichtst in de buurt en dmv enkele enthousiaste en deskundige medewerkers kon ik mijn keus direct omzetten in een transactie. Zien/ horen = kopen. Ik ben er van overtuigd dat een mooie fysieke lokatie ,zoals in Doetinchem, een prima aanvulling is op de e- commerce van “ Platte TV “.
Aansluiting op mijn LG Oled was simpel. Geluid is prachtig. Ik hoop er nog lang van te kunnen genieten.

Maartje 20-02-2022

De verkoop ging prima, werden zeer netjes geholpen en goed geadviseerd, inmiddels alle spullen gekregen en geïnstalleerd. Ook dit is uiterst netjes gedaan. Kortom zeer tevreden

Maartje 20-02-2022

We werden uiterst netjes geholpen, het moet allemaal nog geleverd worden dus daar heb ik verder geen ervaring mee.

Khalid 20-02-2022

Ik wil hierbij adviseur Jeroen van K. bedanken voor de zeer attente, servicegerichte en klantgerichte dienstverlening! Hierdoor heb ik snel de keuze kunnen maken welke tv ik wou hebben en kom ik de volgende keer zeker weer terug om nieuwe producten aan te schaffen. Vriendelijk bedankt Jeroen van K.