HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5173 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Davy 09-05-2021

We hebben eerst rustig een rondje door de winkel gelopen en toen kwam medewerker J. ons vragen of hij kon helpen. We hebben uitgelegd wat we verwachten van een tv en hij deed ons een mooi bod. Een buitenkansje. Toen we thuis kwamen was er toch een probleem maar na contact is het super opgelost. We hebben nu een hele mooi tv en komen de volgende keer zeker terug. Ook voor een BBQ.

Marion 09-05-2021

Winkel Utrecht echt een top zaak
Monteur dk is 2x bij me geweest op advies van de gebruikt gemaakt van de omruil vandaag de LG nanocell 75 gemonteerd net als de 1e keer echt top zeer vriendelijke aangename jongeman deze hou ik in mij systeem niks is hem teveel en gaat pas de deur uit als alles recht hangt echt een toppertje

Sara 09-05-2021

Vrijdag hebben we een tv gekocht in de winkel in Breda. We zijn zeer vriendelijk ontvangen en vriendelijk en professioneel geholpen. We kregen duidelijke uitleg waardoor we onze keus konden maken. Er werd ruim de tijd voor ons genomen zodat we ons op ons gemak voelden. We zijn super blij met onze nieuwe Tv!

Letsmove verhuizingen 09-05-2021

Voor kwaliteit, expertise, juiste advies en service moet je hier zijn!! Uitstekend geholpen door Danny..

Sayf 09-05-2021

Danny heeft ons 2 uur lang te woord gestaan en uiteindelijk hebben wij 4 tv’s aangekocht... Denkt met alles mee, top service!!!

Jeroen Drenth 08-05-2021

Snelle chatfunctie en goed advies! Daarnaast direct via de chat een mooie prijsafspraak kunnen maken. Binnen 24 uur hing de Android televisie aan de muur!!

Ludy 08-05-2021

Mooie winkel, vriendelijk en behulpzame personeel. Veel keus en scherpe prijzen

Danny 08-05-2021

Vandaag een nieuwe tv aangeschaft bij platte tv. Ik zocht een winkel die verstand van zaken heeft en platte tv heeft daar zeer bekwaamde mensen voor. Werd netjes geholpen en er zijn geen vragen onbeantwoord gebleven. Er was enige twijfel tussen de Oled of Qled en het werd wel duidelijk dat Qled bij ons thuis het beste past i.v.m. licht inval. Danny bedankt en natuurlijk je mede collega’s en wij gaan zeer genieten van onze nieuwe televisie!

Jan Jaap 08-05-2021

Vandaag bij plattetv.nl in Nijmegen geweest. We werden uiterst kundig geholpen door een medewerker met al 17 jaar ervaring. Naast heldere uitleg werd er ook goed meegedacht naar wat goed was voor onze woonsituatie. Al met al verlieten we zeer tevreden en met een mooie tv de winkel.

Arjan de Klerk 08-05-2021

Vandaag per e-mail een inruilprijs op een bepaalde TV aangevraagd. Binnen de beloofde 10 minuten al reactie dat er op de door mij gekozen TV eigenlijk geen ruimte voor inruilkorting meer mogelijk was, maar dat er op een ander model wel wat meer mogelijk was, inclusief een link naar het andere toestel. Na wat heen en weer mailen, wat overigens erg soepel verliep, een hele mooie inruilprijs voor mijn oude TV gekregen en de deal dezelfde middag nog rond kunnen maken bij het filiaal Utrecht. Mijn dank aan Tim en Nikki voor de snelle reacties en het uitzoeken én de mooie inruilprijs. Zo, biertje erbij en verder kijken en genieten van mijn nieuwe TV.

Bert IJtsma 08-05-2021

Site is gebruiksvriendelijk en duidelijk. Communicatie via de chat is goed. Bezorging op tijd. Bezorger vriendelijk en kwam vakkundig over. Op site beland middels mond op mond reclame. Aanbevelenswaardig.

John 08-05-2021

Ik werd zeer goed geholpen. Duurde wat langer omdat het volgens de verkoper nog nooit zo druk was geweest. Dit betekend iets langer wachten, maar wil ook zeggen dat het een goede zaak is dat het zo druk is. Geeft mij in ieder geval veel vertrouwen. Ik kreeg een goede deal voor de TV en ook garantiepakket is een aanrader.

Franklin 08-05-2021

In het weekend nog snel een tv kunnen bestellen persoon in de chat was vriendelijk en behulpzaam en hebben een goede deal kunnen maken

Wat platte tv toch wel bijzonder maakt naar mijn mening is dat ze open Staan voor onderhandelen en zich niet zo strak houden aan de soms duren prijzen
Wat fijn is voor de klant waardoor platte tv in tegenstelling tot andere concurrenten een grote voorsprong heeft

Bezorger was vriendelijk en op tijd samen even een praatje gemaakt helemaal top

Ik geef een 9 omdat ik vind dat er altijd ruimte is voor verbetering
Zoals bevoobeeld

Is het mogelijk om mensen lid te laten worden bij de winkel en dan eens in de zoveel tijd een cadeau of korting te krijgen

Of als een klant een dure aankoop doet
van bevoobeeld 1200 een eenmalige aanbod word gedaan op een groter scherm of gratis neerzetten van een tv wat fijn is voor mensen zo als ouderen of mensen met een aandoening

Geef klanten folders waar ze in kunnen zien wat de voor en nadelen zijn van een oled of Led tv verschillende tussen HD 2k 4k

Als platte tv zich blijft investeren in de klant zal de klant blijven investeren in de winkel op naar die 10

Martin 08-05-2021

Bijzonder veel keuze en overzichtelijk opgesteld.
Wij werden op een vriendelijke en deskundige manier in de vestiging Naarden geholpen door Tijs.
Aan alle aspecten werd aandacht gegeven: van tv tot en met kabel.
Er werd ruim de tijd genomen om tot een keuze te komen.

Paul 08-05-2021

De verkoper liet ons keurig even rustig kijken en vroeg na een minuut of 5 of hij iets voor ons kon betekenen, wij hadden al een tv uitgezocht via internet maar door het goede maar absoluut NIET opdringerige advies hebben wij besloten voor een ander toestel te kiezen die wel wat duurder was ,maar ook groter.
Inmiddels staat de televisie en wij zijn erg blij met deze keuze we hebben een prachtig beeld en zeer mooi geluid een film beleef je op deze manier veel intenser. We hebben nu onze eigen bioscoop thuis.
Top!!!

RK 08-05-2021

We hebben 4 tv’s gekocht bij Danny. Je moet bij hem zijn voor uitleg, service, kennis en een goede deal!!!

Martin 08-05-2021

Bijzonder veel keuze en overzichtelijk opgesteld.
Wij werden op een vriendelijke en deskundige manier geholpen door Tijs.
Aan alle aspecten werd aandacht gegeven: van tv tot en met kabel.
Er werd ruim de tijd genomen om tot een keuze te komen.

M. v/d Klift 08-05-2021

Kan niet anders zeggen dat wij prima geholpen zijn. De verkoper neemt ruim de tijd, weet waarover hij praat en geeft je zeker niet het gevoel dat je ergens toe gedwongen wordt. Mocht er naderhand iets nodig zijn dan staan ze nog steeds voor je klaar. Wij hebben in het filiaal te Utrecht onze spullen gekocht en in de toekomst zullen wij dit zeker weer doen.
Danny, hartelijk dank.

Maria 08-05-2021

Een nieuwe televisie met oled. Het was in de winkel druk maar ondanks dat was de informatie uitgebreid en vakkundig.
Thuis bleek alle info te kloppen en we zijn heel blij met de nieuwe aankoop.

Bart Teunis 08-05-2021

Vandaag bij PlatteTV in filiaal Eindhoven geweest. Ontzettend kundig geholpen door Boris bij de aanschaf van een Lg Oled scherm. Nu wachten tot maandag..😁
Top bedrijf!

JW 08-05-2021

Wij zijn ontzettend goed geholpen in de winkel en de installatie was super.

Jan C Kraal 08-05-2021

Prachtige LG Oled 55 tv gekocht, bestelling verliep soepel via chat verkeer.
Bezorgmoment werd keurig via WhatsApp geregeld.
Bezorging kwam op afgesproken tijd en ik kreeg vriendelijk en professioneel uitleg over plaatsing en installatie.
Ben heel blij met aanschaf via platte tv.

Nils 07-05-2021

Mooi winkel waar je rustig kunt rondkijken. De verkoper heeft me geholpen met mijn vragen en was assertief, niet agressief. Met een offerte met extra korting heb ik thuis overlegd en de dag er na de koop rondgemaakt. Helaas was de tv net niet meer op voorraad, dus ik heb een preorder voor de nieuwe levering. Ik kan anderen aanraden ook hier voor een tv te kijken vanwege de service van een gespecialiseerde winkel en scherpe prijzen.

Mariska 07-05-2021

De medewerkers in Naarden helpen je heel prettig, nemen genoeg tijd voor je, en ook online via de chat was het prettig communiceren. Goed advies gekregen en daardoor overtuigd een keus kunnen maken. Wel heb ik uiteindelijk drie verschillende prijzen ontvangen voor dezelfde tv. Via de chat een offerte, in de winkel een aanbod en nog een aanbod via de pre-order. Als jullie klantcommunicatie zouden bundelen op basis van mailadres dan werkt het niet langs elkaar heen! Heb natuurlijk voor het meest voordelige aanbod gekozen. Zou iedereen deze winkel aanraden, zeker die in Naarden.

Platte tv Nijmegen 07-05-2021

Michael in Nijmegen heeft ons fantastisch geholpen. Gingen voor een Philips maar uiteindelijk door een goede onderbouwing in het verschil tussen Philips en LG voor de OLED van LG gegaan. Geen moment spijt. Voor mij is de LG de grote winnaar! Fantastisch beeld en geluid met een optimaal bedieningsgemak. Micheal bedankt!! Hans