HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5184 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Anton 26-11-2020

Sinterklaas is weer in Nederland, tijd voor een mooie TV voor aan de wand. Jelle in Zoeterwoude kwam ons tegemoet, en wat hielp hij ons toch goed. 18 uur zegt de klok, tijd voor het Sinterklaas journaal in 4K en in 55 inch met Diewertje Blok. Ook al is Piet nog zo snel, niet zo snel als de mannen van PlatteTV, dankjewel!

Robbert uit Pijnacker 26-11-2020

Platte TV in Zoeterwoude, een oase van kennis,

Een TV kopen is lastiger dan het kopen van kaas. Er is veel aanbod, en de verschillen zijn niet meteen zichtbaar. Gelukkig strooide Jelle zijn wijsheid, ervaring en humor over ons uit.

Jelle hiep ons hier goed bij, was eerlijk en straalde uit plezier te hebben in zijn werk. Dit heeft ons ertoe bewogen dat we meteen die avond de TV gekocht hebben! Ook hebben we de tv standaard en het Sonos systeem gehoord en besproken, we komen daar graag een keer voor terug.

Groet, Robbert

J B M van Leeuwen 26-11-2020

Net over de vloermat heen ,hartelijk welkom kom binnen zei Thoren, klikte meteen, heel goed advies, weet waar hij over praat , gewoon en top kerel, mag mijn buurman worden

Remco 26-11-2020

Netjes en goed geholpen. Was super. En gelijk de tv mee naar huis, dat was fijn gezien de oude defect was gegaan de dag ervoor.

gIDION 26-11-2020

had liever 0 sterren willen geven maar dat gaat niet.
Ik moet er zelf achter aan gaan om te vragen waar me tv blijft.
niemand die wat wist waar die was.
door de drukte duurt het allemaal wat langer begrijpelijk, maar dan wordt je ook nog eens 2 x weg gedrukt. het heeft me meer dan 2 uur geduurd om antwoord te krijgen.
denk je bij een goede tokko een tv te kopen maar helaas is het niet zo, je kan beter bij de mediamarkt of bcc bestellen die leveren wel gewoon op tijd !!
moet nu een week wachten op me tv BIZAR

Jan 26-11-2020

Leuke winkel goed ingedeeld. Per merk een hoekje met een zitje. Aardig personeel. Met goed advies ook met een alternatief advies. Nemen de tijd voor je.

Willem van Kerkwijk 26-11-2020

Ruim een jaar geleden in deze winkel geweest en toen een perfecte uitleg en heel eerlijk advies gekregen over de mogelijkheden en voor en nadelen van de diverse soorten TV's. Pas nu overgegaan tot aanschaf van een Philips OLED tv omdat de verbouwing nu pas klaar is. Verkoopster Sanne gaf ook nu weer duidelijk en eerlijk advies en tips, groot voordeel, ze bleef mij aankijken tijdens het gesprek ipv gedachteloos haar verkooppraatje te houden, SUPERTOP is vaak wel anders.

ramon 26-11-2020

diverse producten aangeschaft bij platte tv maar er was iedere keer wat mis . Dit is ook bekend bij platte tv . Maandag zou er een bestelling geleverd worden wederom niets . Dit is voor mij de laatste keer dat ik hier iets gekocht heb . Ze zijn echt onbereikbaar , komen afspraken niet na . ik beveel platte tv dus ook absoluut niet aan .

Victor 26-11-2020

Erg prettige winkel met vakkundig advies. Zelfs toen er voor ons een klant erg onbeleefd was, bleef de verkoper netjes en professioneel de klant te woord staan. Verder ben ik zelf heel blij met het advies rondom de afmeting van de TV en erg blij met mijn uiteindelijke keuze!

fran.sid 26-11-2020

goede website, heb via mail contact gezocht prima geholpen , tv laten instaleren, vriendelijke man die wist wat hij deed en goede uitleg gaf over de bediening, top !

Jan van Dodewaard 26-11-2020

Goede service, duidelijke uitleg en zeer klantvriendelijk. Jelle
Ik zou het iedereen aanraden hier zaken te doen.

Patrick Zegers 26-11-2020

Ik ben erg goed geholpen in de winkel in Doetinchem en snelle reactie via de mail!
De verkoper was vriendelijk en gaf prima advies. Er wordt uitgebreid de tijd genomen.
Zeer tevreden!

Alex 26-11-2020

Op goed overzichtelijke site keuze gemaakt, daarna naar winkel gegaan. Mooie winkel met opstelling van tv's op merk. Ondanks drukte, moest wel lang wachten, werd ik prima geholpen en voorzien van een goed advies. Geweldige deal kunnen sluiten, en service tot in de auto.

Bas Langeveld 26-11-2020

Top geholpen in utrecht. Goede uitleg en mijn keuze bevestigd. Erg blij met de aanschaf

Klaas 26-11-2020

Online een tv gekocht, de tv bleek niet 100% te werken.

Service pakket erbij gekocht. Wat u op de site kan lezen wat u hiervoor zou krijgen.
Weggegooid geld!! Ze vragen of u dan naar een winkel wilt komen ipv dat ze bij u komen haha
Woon een uur van de winkel vandaan!! Daar betaal je dan € 9,99 voor een service pakket A-Z
Trap hier niet in!!

Telefonisch niet bereikbaar

Op mails voor service word niet of nauwelijks op gereageerd!

Wel als u doet als u zogenaamd een tv wilt kopen, binnen 5 minuten reactie. Ze gaan dus voor verkoop ipv service s

Ik koop hier nooit geen tv weer!!

Daan 26-11-2020

Ik ben deze week uitstekend geholpen in de vestiging in Naarden. samenhebben we een keuze gemaakt voor de ideale smart tv in mijn slaapkamer. Na advies heb ik een mooi voorstel gehad voor een tv inclusief beugel.

Jan vd wiel 26-11-2020

Zaterdag heeft Skip bij ons de tv en soundbar opgehangen dit ging niet helemaal goed.Naar het weekend terug geweest in de winkel.Dinsdagmorgen is hij bij ons geweest en alles naar volle tevreden opgelost zeker een bedrijf om heen te gaan Wij zijn dik tevreden over de mensen die er werken top.

Peter & Lieske 26-11-2020

Vrienden van ons kochten onlangs een nieuwe televisie bij de Platte TV in Breda. Wij waren gefascineerd door de mooie beeldkwaliteit alsmede het grote en duidelijke beeldformaat en de styling van het apparaat. Alhoewel onze televisie nog niet aan vervanging toe was, zijn we enkele dagen later in hetzelfde verkooppunt in Breda gaan kijken. Na deze eerste oriëntatie zijn we gisteren opnieuw naar dit filiaal gegaan om tot koop over te gaan. Wij werden daar geholpen door de klantvriendelijke, goed gemanierde en vakkundige verkoper JM uit Breda. Deze jonge verkoper heeft ons op een integere wijze geholpen met de juiste keuze van onze nieuwe televisie. Bij ons pakket van randvoorwaarden voor ’n nieuwe televisie, pasten enkele merken. JM kon ons daarbij exact en feilloos vertellen wat bij de diverse merken de voor- en tegens en de doorslaggevende argumenten inzake de producteigenschappen waren in ons geval. Hierbij nam JM ruimschoots en geduldig de tijd voor ons. Zijn advies en manier van handelen hebben wij als zeer prettig en uiterst professioneel ervaren. De televisie staat inmiddels te pronken in onze woonkamer. Geweldig kijkgenot. We zijn er zeer tevreden en blij mee! Compliment voor de leverancier, compliment voor het product en uiteraard ’n compliment voor JM!

rene 26-11-2020

Nette shop, ruime maar niet overdadige keuze van belangrijkste merken TV's en beperkt audio. Was vergeten te melden dat het vestiging Zoeterwoude was, er zijn verschillende vestigingen.

Zora 26-11-2020

Onwijs goed en snel geholpen door medewerker. We werden van duidelijke info voorzien en er kwam zelfs een meter tevoorschijn om te kijken of de tv in de auto zou passen, omdat er hem zo snel mogelijk in huis wilden hebben. Wij gaan nergens anders meer een tv kopen in de toekomst en heb het gelijk aangeraden bij familie en vrienden!

Hoed 26-11-2020

In de wereld van TV en Audio is Platte TV echt een verademing. Ik heb onze TV en soundbar via internet gekocht en ik heb van Platte TV via de chat heel goed advies gekregen. Er werd direct een installatie afspraak gemaakt en de installateurs D en R stonden exact op tijd voor de deur. Ook van deze twee kanjers heb ik de nodige goede adviezen gekregen die er voor zorgen dat ik optimaal resultaat uit de installatie kan halen.
Installatie door Platte TV is zeer zeker aan te bevelen!

Nathalie 26-11-2020

Wij zijn in de winkel geweest in Arnhem, al een aantal keer. Wij worden daar altijd fijn geholpen ze hebben er alle tijd voor je en laten je ook rustig kijken. Deze keer zijn we fijn geholpen.

Aldenzee 26-11-2020

Zeer goed geholpen nog even de levering afwachten tot heden de beteren onder de besten

Peter 26-11-2020

NEtte winkel,goed overzicht,prettige voorlichting
Goede aanbieding gekregen .

Fabian 26-11-2020

Geweldige service en veel kennis. Had mijzelf goed ingelezen waardoor ik kan bevestigen dat er geen incorrecte verkooppraatjes werden toegepast.