HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5190 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Ellen 27-10-2022

Bij de vestiging in Duiven zijn wij zeer professioneel en vriendelijk geholpen door de verkoper. Hij luistert goed naar de wensen van de klant. Hij liet ook goed de verschillen zien tussen de TV modellen. Bij de sound bars heeft hij ook een goed advies gegeven n.a.v onze wensen. Dus wij zijn zeer tevreden over deze vestiging.

Christ 27-10-2022

Vandaag naar Hello TV in Den Bosch geweest. Medewerker Collin heeft ons deskundig geadviseerd bij de aankoop van een TV en soundbar. En een prima prijs!!

Ronald 27-10-2022

Via de website een offerte aangevraagd en daarna naar de winkel in Den Bosch om de tv te bestellen. SUPER geholpen door Collin. Hele fijne winkel. Aanrader!!!

Ivo 27-10-2022

Goede korting gekregen op onze TV, erg fijn. Daarnaast ook snelle reacties van HelloTV in het mailverkeer. Prettige ervaring dus!

Judika 27-10-2022

Hello TV, doen wat ze beloven. Snelle levering. Geen dag wachten op de monteur, met één telefoontje weet je wanneer de monteur bij je arriveert. Monteur installeert je tv naar jouw wensen met jouw apps. Advies in de winkel is uitstekend. Niet opdringend.
Wij hebben de verzekering afgesloten en na een week vonden we de tv toch te klein en konden deze probleemloos omruilen voor een groter formaat. Sluit de verzekering af is mijn advies; het geeft je een veilig gevoel. De prijzen zijn zeer scherp, heb ze nergens goedkoper gezien. Blij met 2 nieuwe tv's, kunnen we weer jaren probleemloos kijken.

BA 27-10-2022

Bij het informeren naar een kortingsdeal voor een bepaald model, bood de medewerker een nog betere deal aan voor een nieuwer model uit 2022. Dat vindt ik nog eens meedenken en goede service. Ze gaan voor de beste deal voor de klant! Ook werd goed advies gegeven over extra garantie en te gebruiken kabels. En ook over deze zaken kon een goede deal worden gemaakt.

Danny 27-10-2022

Op de dag langs geweest. Met goede aandacht geholpen door Danny. Heeft zijn kennis en ervaring kunnen goed kunnen overbrengen naar mij. De winkel (in Utrecht) ziet er schoon en overzichtelijk uit. Verkoop voor een Sonos set is goed verlopen.

Conclusie:
- Spontane medewerkers
- Medewerker(s) denken goed met je mee
- Winkel ziet er overzichtelijk en schoon eruit
- Lekker koffie niet te vergeten.

Bezoek dus Hello TV! Echt een aanrader

John 27-10-2022

Soundbar gekocht. En deze is geweldig.
Medewerkers zijn vriendelijk. En service geweldig (meerder aankopen gedaan).

Wat wel deze keer erg jammer was dat ik de aankoop deed. Door onjuiste informatie. De verkoper had niet de juiste technische kennis. Hierdoor 970 euro meer uit gegeven dan nodig.

Dit is wel voor het eerst dat dit gebeurde.

Verder totaal tevreden met hellotv.

Nico van de Ven 27-10-2022

Mooie ruime winkel ziet er netjes ik werd vriendelijk en goed geholpen alles werd goed uitgelegd

J. van Veldhuijsen 27-10-2022

Wij zijn eerst prettig geholpen via de chat. Iemand die ook goed meedacht.
Daarna naar de winkel in Groningen. Hier heel prettig geholpen. Er ware nog 2 toestellen waar wij tussen twijfelden. Door goed advies over de plaats waar de tv moest komen, tot een keuze gekomen.
De prijs was ook heel schappelijk.

J Visser 27-10-2022

Zeer deskundig advies, uitermate correcte behandeling. Goede inruil, personeel vriendelijk en behulpzaam.

Dirk 27-10-2022

Ik heb bij HelloTV een Denon AVR gekocht ter vervanging van de vorige die ruim 20 jaar is meegegaan.
Prima Service en beantwoorden van vragen. Ruime en overzichtelijke opstelling van alle apparatuur.

Annelies 27-10-2022

Super goed geholpen door Stephano! Begreep precies wat wij zochten en adviseerde lekker duidelijk.

Jaco 27-10-2022

Een duidelijke site, waar je je nodige informatie weg kan halen. Vult ook goed aan bij een bezoek aan het filiaal. In het filiaal wordt je kundig geholpen, waardoor je absoluut geen spijt krijg na de koop. Kortom een site met een human touch en perfecte prijs/kwaliteit

Sherwin 27-10-2022

Super service van Hellotv. Heel erg bedankt.

Van begin tot het einde. Eerst goed geholpen door klantenservice, beste prijs gegeven, denken met je mee in jouw behoeftes en leveren ontzettend snel. Daarna door monteur (D.H). Vriendelijke, klantgericht en denk mee met het plaatsen van je tv aan de muur. Binnen uurtje was alles klaar. Ook belangrijk, toont interesse. Voor dat je het weet hangt je tv en zijn ze al weer weg. Dankjewel Hellotv ik heb jullie al aangeraden bij familie en vrienden!

Toemen 27-10-2022

Ik werd goed geadviseerd met meerdere opties en eerlijk advies! Er werd niet gepushed of zo, gewoon een prettig gesprek en ik hield er een goed gevoel aan over en een tv.
Bij thuiskomst en installatie bleek het scherm beschadigd. 1 belletje en het werd keurig geregeld. Nieuwe tv inmiddels ontvangen en hangt. Super service!!

Jan 27-10-2022

Opzoek gegaan naar een goed adres in de buurt. We kwamen zo terecht bij Hello TV na vergelijking met concurrenten in de buurt. We wilden echt zien wat we gingen kopen.
Het was druk in de winkel maar werden toch redelijk snel en goed geholpen. Hierdoor hebben we een keuze na tevredenheid kunnen maken.
Verder was vooral het afleveren met het instaleren van de TV is heel plezierig en goed verlopen.
Dus op dit moment een zeer tevreden klant.

Vedrano 27-10-2022

Leuke winkel in Naarden, met veel tv's die je kan bekijken voor het kopen. Via de chat een goede korting gekregen op de tv, in de winkel korting op de pixelgarantie. Geholpen met het inladen in de auto, alles was gewoon super geregeld.

Bert de Goijer 27-10-2022

Ik ben zeer goed en vakkundig geholpen met de keuze van een Samsung tv
De verkoper was zeer vakkundigen en klant gericht ,bedankt daar voor

Ronald S. 27-10-2022

Door RH in Duiven geholpen. Super advies en gegaan voor het beste resultaat (prijs) technisch. Vriendelijk en goed onderbouwend waarom ik juist deze uitvoering in mijn situatie het beste kan kiezen. Het gaat hier om de nieuw geopende vestiging in Duiven.

Rob Ros 27-10-2022

Wij liepen bij toeval naar binnen bij Hello TV in Den Bosch en werden te woord gestaan door Thijs. Thijs is deskundig, enthousiast, adviseert goed en rustig en beantwoordt alle vragen geduldig. Wij hadden geen hele concrete plannen voor de aanschaf van een nieuwe TV, maar hadden zo'n goed en vertrouwd gevoel dat we en een nieuwe TV en een soundbarinstallatie hebben gekocht. In de showroom werd de combinatie die we gekocht hebben, uitgebreid gedemonstreerd en wij waren 'verkocht'. Fijne winkel, klantgerichte benadering, deskundige advisering. TOP. We kozen voor bezorging met installatie. De grote TV (75 inch) moest ook opgehangen worden. Op 26-10-2022 ging het gebeuren. Wij werden bezocht door Edwin, een hele aardige en deskundige kerel, die ons uitgebreid alles heeft uitgelegd en heel netjes heeft gewerkt. Hij belde vooraf om te melden hoe laat hij er zou zijn. Het ging allemaal heel professioneel en voorspoedig. Zeer goede ervaring dus.

Hello tv 27-10-2022

Product perfect Levering Netjes snel en vriendelijk en de de meldingen naar de cliënt prima dus Chapeau

John Br 26-10-2022

Prima online hulp van een medewerker, om tot een juiste keuze van de tv te komen, en dat tegen een zeer scherpe prijs. Goed geinformeerd wat betreft pixel en 4 weken omruilgarantie.
De volgende dag werd de tv bezorgd, volgens afspraak en op tijd.
Al met al ben ik zeer tevreden met de handelswijze en de aankoop !

AAG.oornink 26-10-2022

Heerlijk om je apparatuur te kopen vriendelijke verkopers and goed advice zo ik zou deze winkels aan raden om je spullen te kopen en goed informatie te krijgen over het product

Hajar 26-10-2022

Vandaag in de vestiging in Den Bosch geweest voor een soundbar en een tv beugel. Enkele weken geleden ook een tv gekocht bij hello tv waar we erg tevreden over zijn! Vandaag werden we geholpen door X. Hij gaf ons goede uitleg en kwam met een mooie combideal. Wederom erg tevreden over de service bij hellotv!