HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5178 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Ebbe 06-02-2023

Hele prettige winkel met een keurige ontvangst. Kregen koffie/thee aangeboden, super vriendelijk. Geholpen door Sanne die héél kundig was en ons alles kon uitleggen. Mede door haar de koop gedaan.

Henk 06-02-2023

Zeer deskundig advies, alles rustig uitgelegd en verschillen tussen de tv merken laten zien

Mous 06-02-2023

Nemen alle tijd voor je en leggen alles in duideljke taal uit. Dat vind ik belangrijk.

PJ Mulder 06-02-2023

zeer goede winkel en vriendelijke bediening,ik ben met name tevreden over xxx ,de installateur,kundig en zeer veel geduld tonend mbt de uitleg.Chapeau !!!!

DvL 06-02-2023

Goed geholpen in winkel in Zoeterwoude. Dank je wel Simon G. Goede service en er werd goed meegedacht.

Anoniem 05-02-2023

Vriendelijke en kundige medewerker. Gaf eerlijk advies over de tv die we in gedachte hadden wat uiteindelijk tot aanschaf van een andere tv leidde die beter paste.

Glenn 05-02-2023

HelloTV heeft een erg mooie en ruime winkel in Rotterdam. Ik ben hier erg goed geholpen bii de aanschaf van een aantal Sonos producten. Naast dat ze erg goede prijzen hebben, heeft HelloTV ook een erg goede service. We zijn namelijk in de winkel erg goed geholpen. Op advies van het personeel hebben we juist besloten om ons geluidssysteem wat “kleiner” te houden dan in eerste instantie gepland. Na het uittesten van de producten in de winkel kwamen we erg achter dat alleen een soundbar en subwoofer voldoende was. Dit op het advies van de verkoper. Een keuze waar we nu nog steeds erg blij mee zijn! Top prijzen en top advies.

Metri 05-02-2023

Danny K from Amsterdam did a fabulous job with mounting my 83 inch OLED TV on the wall. He suggested good options for the wall mount and also for the warranty options. He even took off the existing TV from the wall. It was quick and neat job. Very pleased with the work done by him. My rating is mainly for Danny K. On the HelloTV delivery and customer service, its another matter altogether. Customer service doesnt know what procurement is doing and simply give out information which are not correct in their Web chat. Phone calls and whatsapp messages are not answered. So its a mixed feeling. They do give the best TV deals though.

Calvin 05-02-2023

Goede extra korting gekregen. Snel contact en denken goed mee. Snelle bezorging.

Douwe 05-02-2023

Korting gekregen op een mooie OLED TV en de oude modellen zonder gedoe ingeruild. De monteur was aardig en meedenkend, heeft nog advies gegeven over het schoonmaken van het scherm en een aanbeveling gedaan voor een muurbeugel. Goede service wat mij betreft! Ik ben even voorzien qua TV en audio apparatuur, maar ik zou hier zeker weer iets kopen

Martijn 05-02-2023

Via de chat op de website contact gehad, vriendelijk en netjes geholpen

Uiteindelijk naar Groningen geweest, door Marco super vriendelijk geholpen.
Nemen alle tijd voor kundig advies en daardoor ook de gewenste televisie gekocht.

Colin 05-02-2023

Vriendelijke en correcte communicatie. Zeer snelle levering. Zeer scherpe prijzen. Kortom: fantastische service.

Robby 05-02-2023

Uitleg was zeer goed. Mee gedacht aan budget dit vind ik zeer belangrijk. voordelen en nadelen van de producten.
Advies over garantie en deze ook afgesloten. Ik vind dit ideaal de ophaalservice en breng service.
Ik raad mijn familie en vrienden aan om hier te kopen

Anouk 05-02-2023

We zijn goed geholpen in de vestiging in Duiven. De informatie die we kregen was duidelijk en we zijn met een zeer tevreden gevoel en mooie tv de deur uitgegaan.

Monique 05-02-2023

Voor de 1e keer bij Hellotv een aankoop gedaan. Wij kenden de winkelketen nog niet. Wij zijn absoluut verrast. Vriendelijke en deskundige medewerkers en een mooie deal gehad. Oude tv ingeruild. Fijn dat die tv ook weer een andere eigenaar krijgt ik beveel graag deze winkel in Zoeterwoude aan.

Balkema 05-02-2023

leuke winkel, behulpzaam personeel, zeker een aanrader als je een nieuwe televisie wilt kopen.

Rob 05-02-2023

Mooie simpele winkel nu kan je een keuze maken niet 101 verschillende apparaten
Goede informatie en hulp maar ook heel belangrijk een hele mooie prijs aanbieding
Aanrader 😁👌

Ferry 05-02-2023

Vandaag een nieuwe tv gekocht in Rotterdam. Veel keuze, wij kwamen voor een bepaald model. Na een goed gesprek met een verkoper zijn we toch voor een andere gegaan. Uitstekende service en snelle levering, Voor relatief weinig geld kan je je nieuwe tv extra verzekeren bij hun, top!

B. Schoenmakers 05-02-2023

De soundbar lg is geweldig.
Alleen de levering kan beter,er werd geschreven,voor zo laat bestellen morgen leveren. Helaas was dit niet,moest zelf reageren waarom niet geleverd, logistiek iets mis gegaan. Dan hoor je niets. Was vorig jaar met de tv het zelfde. Nu dat ik alles heb ben ik heel erg blij. Hoop bij de eventuele volgende bestelling dat het beter gaat. Dank je wel voor de mooie producten. Mvg Bert

Arend 05-02-2023

Zeer ruime keuze en eenvoudig bestellen ondanks dat het bij mij haperde kon ik gelijk met de assistentie van medewerker via online chat de bestelling gewoon afronden het bestelde is snel geleverd en voldoet aan verwachtingen.

Thomas 05-02-2023

Erg prettige winkel. Ten alle tijden mee te denken , informeren, alternatieve opties . Service zeer goed dank!

Mevrouw. Vertegaal 05-02-2023

Hallo TV is een prachtige zaak in Den Bosch.
Heb daar een televisie gekocht en ben fantastisch en deskundig geholpen door verkoper Ze hebben ook alle tijd voor je.
Hartelijk dank daarvoor!

Joyce 05-02-2023

Een perfecte en snelle service en goede prijs voor producten. Ik raad dit bedrijf iedereen aan.

H.Pauel 05-02-2023

Prima, duidelijk en snel geholpen met goede uitleg om thuis aan de slag te gaan. Nu een prima tv voor een hele mooie prijs

C. Van hulten 05-02-2023

Ben vergeten er den Bosch bij te zetten. Een prima winkel. Goede sevice. En verkoper had alle tijd voor ons.