HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5185 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Johan 10-01-2023

Prima geholpen met de keuze voor TV en soundbar. Snelle reactie op vragen en een scherpe prijs gekregen.

Els Visser 10-01-2023

Wij zijn ontzettend prettig geholpen met de aanschaf van een nieuwe TV. Medewerker xxxx ( de rust zelve) heeft op een goede manier uitgelegd wat het verschil is tussen de verschillende TV.S wij zijn zeer tevreden met onze aankoop

Alst 10-01-2023

In Rotterdam via medewerker xxxx een mooie samsung TV en soundbar gekocht voor een mooie prijs, goed advies gekregen voor enkele opties. Prima levering binnen 1 dag en prima verpakt.

Karin 10-01-2023

Onze eerdere ervaring met Hello tv was positief, en dat is nu ook weer. Vlot en duidelijk antwoord op onze vragen, en een zeer vriendelijke, klantgerichte, medewerker over de vloer gehad. Top

Jeroen Basstein 10-01-2023

Zeer vakkundig te woord gestaan en goed geholpen met kiezen van de juiste tv ook nemen ze alle tijd voor je ondanks alle drukte in de winkel helaas was bij postnl mijn tv zoek geraakt ook hierin was hellotv zeer behulpzaam door een leen tv aan te bieden!

died 10-01-2023

Na bij een aantal andere winkels geweest te zijn kreeg ik een zeer goede aanbieding van HelloTV. De deal was na enkele keren heen en weer mailen snel gemaakt. Laatste punten nog via chat geregeld. De tv was snel verstuurd en ben er erg blij mee. het enige min punt is dat Hello Tv niet telefonisch te bereiken is.

Rodger Kant 10-01-2023

Vandaag mijn nieuwe tv gekregen, werd door ... van Hello (tv) gebracht en aangesloten, ik kan niet anders zeggen dat dat fantastisch is gedaan, vakkundig en geduldig, totaal geen gevoel van haast, alles netjes aangesloten en uitgelegd. Helemaal blij mee!

René C 10-01-2023

Perfect geholpen door ... in Breda. Alle tijd genomen om onder het genot van lekkere koffie precies uit te leggen wat de verschillen zijn tussen de diverse merken en soorten tv's.
Het was vooraf mijn bedoeling om vooral een oriënterend bezoek te brengen aan Hello tv, maar uiteindelijk ben ik toch vertrokken met een Samsung 55s95b oled tv.
Fantastisch beeld en geluid, echt een goed advies gekregen en de juiste keus gemaakt.

Azzadine 10-01-2023

Goed geholpen weer met deskundig advies! Er werd goed meegedacht in alle facetten waardoor ik helemaal ontzorgd werd.

Kevin Matzen 10-01-2023

Zeer klantvriendelijk en fijne service! Kopje koffie erbij en binnen één halfuur hadden wij een goede deal, bedankt en zal zeker andere aanbevelen bij jullie langs te komen

Nick 10-01-2023

Allereerst een mooie deal kunnen maken via de website, fijn persoonlijk contact. Dan is het vervolgens altijd even afwachten tot de levering en in dit geval ook installatie/montage van een nieuwe 85” tv. En dit was zowaar nog prettiger! Echt super goed geholpen door .... Belde netjes vooraf om door te geven dat hij onderweg was. Heeft alles zeer zorgvuldig en professioneel netjes afgemeten, de tv opgehangen en advies gegeven. Bovendien ook nog een prettige en gezellige gozer. Kortom, alle complimenten voor ... en de service van HelloTV!

Paul 10-01-2023

Prima uitleg, eerlijk advies en uitstekende service!
... bedankt voor je hulp!

Antoine 10-01-2023

snelle positieve reactie op vraag of ik nog korting kon krijgen omdat de TV elders goedkoper was. Daarnaast snel leverbaar. Kon de TV na n uur al ophalen.

Jelle 10-01-2023

Vriendelijk geholpen per mail, duidelijke communicatie, voortvarend, meedenkend. In de winkel ook goed geholpen, duidelijke informatie. Hele fijne winkel! Aanrader

Randy 10-01-2023

Super vriendelijke geholpen door (*), gaf eerlijk advies en smeerde mij niets aan.
Hebben nu een mooiere en betere tv dan gepland en dat voor een hele mooie prijs.

Don 10-01-2023

Vandaag bij Hello tv een Samsung qd oled tv en sounbar q990b gekocht de verkoper was erg attent en heeft ons goed uitgelegd.oude tv en soundbar een goede prijs gegeven top.wij waren zeer tevreden over Hello tv.

Mae 10-01-2023

I was really happy with the process in store, we were advised by (*), we kinda knew what TV to purchase, asked about the specs etc, what size and in terms of insurance, within a few minutes we walked out happy.

After 6 weeks, December 6th Danny the installer came by, very friendly explained everything. He installed it perfectly, set it up showed us how to use it, currently enjoying the new tv.
Very satisfied and happy with the purchase, also (#) advised us to extend the warranty not sure if we missed that part in store but glad (#) mentioned it.
Thank you very much!

Marc 10-01-2023

Klantvriendelijk, verstand van zaken, aardig en behulpzaam personeel. Personeel weet waar ze over praten, goed en duidelijk advies.

CN MOK 09-01-2023

Goede en professionele service en uitleg over verschillende tv types. Goede adviseur, geen verkooppraatje. Verantwoord voor de klant maar ook voor de zaak.

Nick 09-01-2023

Top service
Goed geholpen met aanschaf tv.
Snel geleverd en thuisbezorgd.
Heel erg blij mee.

Mariska 09-01-2023

(*) van Hello tv in Rotterdam doet net dat beetje extra voor jou als klant! Denkt met je mee, heeft uitstekende kennis v alle zaken! Ik was best een Kieskeurige klant en heb de winkel verlaten als zeer tevreden klant. Topservice! Ook mooie ruime winkel waar je alles kunt zien en zo toch net een betere beleving krijgt dan online.

Gino 09-01-2023

Fijne klantenservice en snelle levering! Ook erg goed geholpen met een aantal vragen over welk ophang systeem het meest geschikt is. Zou hellotv zeker aanraden!

Wim 09-01-2023

Samsung 55 Inc online via chat gekocht. In tegenstelling tot wat ik verwachtte, ging dat prima. Tv werd de volgende dag geleverd. Wilde de Tv ook laten ophangen. Dat kon enkele weken later, was voor mij geen probleem. Na het ophangen leek het of de Tv niet helemaal recht hij. App gestuurd en de volgende dag werd ik gelijk gebeld voor een afspraak. Klasse👌 Tv bleek perfect te hangen, probleem zat in mijn nieuwe Tv meubel. Inmiddels opgelost. Service is dus prima

Jacobus Zwart 09-01-2023

Ik heb bij hello tv een L.G tv besteld online ten eerste was hello tv de goedkoopste in Nederland .
En werd de tv keurig op tijd geleverd .
dus ten tweede ik kan iedereen aanraden om bij deze winkel wat te bestellen zo komen keurig hun
afspraken na.

Harry 09-01-2023

Een nieuwe soundbar gekocht bij hello tv Groningen, mooie prijs afgesproken en nog wat oude apparatuur ingeruild. Prettig en deskundig personeel.