HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5189 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

L van der velden 13-12-2022

Nette winkel met veel keus een lekker bakje koffie en goede uitleg van het product.

Patrick Groeneveld 13-12-2022

Wat een mooie winkel in Zoeterwoude.
Super leuk geholpen en top dat iedereen veel verstand heeft van de sets.
Alle vragen werden netjes beantwoord.

Een aanrader dus!

Mr. SCHRAMA 13-12-2022

Ik heb na aanvraag extra korting gekregen. Ik ontving goed advies en de tv hangt prachtig met de juiste beugel. Na de 1e levering had ik strepen in het scherm. Gelukkig had ik ook pixel garantie, die was niet nodig maar mocht vrijwel direct de tv komen omruilen. Service die je verwacht van bij een aankoop van ca 1700,-

Jan 13-12-2022

Na een teleurstellend bezoek aan concurrent in Duiven {geen expertise en deskundigheid] naar de de tv-speciaalzaak in Duiven : Hellotv. Hier wel een deskundig advies : precieze kennis van de verschillende tv's ,geen levering van oudere modellen en een goede prijs.
Bedankt

Wim Smit 13-12-2022

Goede informatie en uitleg en daar wordt de tijd voor genomen en de prijs is goed afgesproken

Gerda 12-12-2022

Goed advies en goede service eventueel met kosteloos omruiling van de tv met ander formaat. Maar dat was niet nodig door het goede advies!

Henri 12-12-2022

We zijn in de winkel in Nijmegen fantastisch geholpen. Hij adviseerde ons bij de aankoop van een nieuwe tv. Naast het feit dat hij aandacht voor onze wensen had attendeerde hij ons op zaken waar we niet bij hadden stilgestaan. Top

Femke 12-12-2022

Vragen worden snel beantwoord via de chat of mail, en ondanks de drukte hadden we de tv binnen 2 dagen in huis.

Jeroen 12-12-2022

Prima advies, dank daarvoor! Flexibele opstelling en kon TV meteen meenemen, dat was prettig. Mooie winkel overigens.

Michel de Jong 12-12-2022

uitstekende service en een goed functioneerde website waarbij de digitale assistentie van de verkoper constructief en ook snel bijdraagt om tot de gewenste aankoop te komen.

Ronald 12-12-2022

Heb een samsung TV 65q77b gekocht en ben geholpen door xxx. Ben fantastisch geholpen ,goede kennis van zaken en goede deal kunnen maken .Top verkopen zeker een 10+

Gerard Schuth 12-12-2022

Ik ben zeer tevreden over de snelle bestelling en beantwoorden van vragen via de app n.a.v. zoekraken bij post.nl van mijn pakket. Snel opgelost, zo ook het het ruilen van mijn Denon cd receiver, nadat was gebleken dat een uitgang het niet deed. Snel en accuraat. Hartelijk dan daarvoor

MPV 12-12-2022

In eerste instantie op basis van prijs en betere installatiemogelijkheden. Via het salesteam goede aanvullende informatie ontvangen en aanbevelingen (maar kan wel wat sneller qua aangeven van alle opties met voor en nadelen)

De installatie service was prima ! goed meedenken en vriendelijke installateur en alles keurig verzorgd en netjes achtergelaten

H. Hortensius 12-12-2022

Serieus, kundig en correct&vriendelijk geholpen bij Hello TV in Naarden.
Geen tijdsdruk. Goede inleving in de situatie van de klant & met respect voor de klant.

Willem 12-12-2022

Ik ben erg goed geholpen en heb een scherpe deal kunnen maken.
Helaas was er een streep in het beeld zichtbaar toe ik de TV had geïnstalleerd. ik heb toen gelijk contact met de klantenservice opgenomen. Daar ben ik goed geholpen en na het appen van wat foto's waarop de streep zichtbaar was een voorstel gekregen om de TV om te ruilen. Ik was niet in de gelegenheid om zelf naar de winkel te komen en toen is de TV bij mij thuis omgeruild.
Perfecte service dus, ik kan iedereen aan raden om bij HelloTV een TV te kopen, scherpe deal en zeer goede service.

Groet Willem

Jac Smeijers 12-12-2022

eerst op de website van Hello TV gekeken en korting gevraagd die ik heb gekregen. Daarna in de winkel in Den Bosch prima uitleg gekregen en een TV gekocht die we konden omruilen. Uiteindelijk voor een groter exemplaar gekozen en dit wordt nu gratis omgeruild uiteraard onder bijbetaling van de meerprijs voor de grotere TV

Yvonne de Jong 12-12-2022

Wij waren al geruime tijd op zoek naar een nieuwe televisie omdat onze huidige tv inmiddels 12 jaar oud was en we graag een tv met nieuwe mogelijkheden wilden hebben. Eerst bij diverse winkels gekeken en om info gevraagd alleen hadden we wat discussie samen over de grote; 75 of 65 inch, Qled of toch Oled. Bij HelloTV kregen wij de mogelijkheid als de 75 inch thuis toch te groot leek te zijn we deze om kunnen ruilen voor een 65 inch. Geweldig; weg keuzestress. Tevens werd er een goede uitleg gegeven over de verschillende instellingen en konden we een leuke deal maken met evt. inruil van onze oude televisie. De mogelijkheid achteraf nog aan te geven of je het toestel op wilt laten hangen en installeren is echt top service. Jongens hartstikke bedankt voor jullie advies, tijd en goede service!

Stef 12-12-2022

Elke vraag werd duidelijk en professioneel beantwoord. Was de eerste keer dat ik iets via HelloTV kocht, waarschijnlijk niet de laatste.

ld waalkens 12-12-2022

ben daar vriendelijk geholpen en een goede uitleg van de sonos aperatuur bedankt

Steinie 11-12-2022

Ruime winkel, mooie ingericht. Vriendelijk personeel wat gelukkig niet constant achter je aanloopt maar er wel is wanneer je vragen hebt.

Marga 11-12-2022

Je komt als leek binnen lopen en dan is het prettig dat je geholpen wordt door geïnteresseerd en deskundig personeel en dat je dan de winkel verlaat met een blij gevoel!

Hanane el khinifri 11-12-2022

Goeieavond .

Als eerste wat ben jij een topper! Wat een goeie service dat je hebt geleverd! Ik kon alleen maar genieten van hoe je je werk hebt gedaan. Je hebtt alles tot in de puntjes geregeld en gedaan. Ik ben hartstikke en meer dan tevreden. Je hebt alles netjes en haarfijn uitgelegd en mij is nog de juiste tips gegeven. Ik waardeer echt iemand als jou heel erg veel. Heb alleen maar goeds over je te zeggen en over je service en als persoon zijnde! Hartelijk dank oprecht voor alles en ik hoop je nog is tegen te komen.

Een tevreden klant die zeker terug komt

Angèle 11-12-2022

Super prettig geholpen door de heren in de winkel. Kundig, maar vooral rustig en kalm.zeker een reden om weer een keer terug te komen mocht dit nodig zijn.

Jan 11-12-2022

Een zeer goede en eerlijke uitleg gehad. Geen agressieve verkoop. Op een goede manier onze keuze kunnen bepalen. Wij gaan deze winkel (Breda)zeker bij anderen aanbevelen

Freek 11-12-2022

Veel keus en goed verzorgde winkel, vriendelijk personeel en deskundig advies.
de levering was snel zoals afgesproken.