HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5191 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

DannyK of anders gezegd Installateur DK 19-05-2022

Goed uitgelegd. Mooi werk geleverd en netjes alles opgeruimd. Kortom erg tevreden

Jorine 19-05-2022

Door pech met een eerdere aankoop, bij platteTV Amsterdam terecht gekomen. Duidelijk aangegeven wat het probleem was en daarom had ik een bepaald budget. Verkoper N. kwam vervolgens met 3 mooie alternatieven. Hij nam de tijd en moeite om de verschillen tussen de 3 modellen uit te leggen. Service gericht en dikke 10!
Verder een goede deal kunnen sluiten voor de tv met bezorgen,installatie en met inname van oude tv, wat wil je nog meer?
Mocht ik weer eens wat nodig hebben, ga ik zeker weer naar PlatteTV.nl

P.Smit 19-05-2022

Ten eerste, keurig op afgesproken tijd aanwezig.2 installatie wordt duidelijk uitgelegd.En ten 3e als alles is aangesloten heldere uitleg hoe en wat de bediening werkt.

At Snel 19-05-2022

bij binnenkomst vriendelijk te woord gestaan. direct koffie (en ook nog goede) van deze zeer vriendelijke en professionele verkoper.

Ibrahim Bouazzati 19-05-2022

De medewerkers zijn ontzettend behulpzaam. Bij mijn zoektocht naar een nieuwe tv hebben ze mij precies de verschillen kunnen wijzen en de voor en nadelen per tv

I van Til 19-05-2022

OP 0905 belde ik met "de Platte TV" in Nijmegen omstreeks 17.00 uur. Dinsdagochtend (de vlg. dag!) kon ik hem om 10.30 uur ophalen en om 15.00uur hing die aan de muur dankzij een handige vriend!
Dit was alleen maar mgl.dankzij de accurate en enthousiaste hulp informatie en optreden van 3 jonge medewerkers van jullie bedrijf. Ik had al 2 maanden zitten wachten op een LG oled 48 inch bij een bedrijf hier in Arnhem. ze deden nog wat van de adviesprijs af dus ik ben hartstikke blij dat ik zo goed en snel geholpen ben door jullie bedrijf. Ik had er nog nooit van gehoord (kan ook aan mij liggen) maar maak gerust meer reclame voor deze zaak. Nogmaals dank!

Topaankoop 19-05-2022

Goede uitleg, goed geïnformeerd over de mogelijkheden en uiteindelijk een mooie TV gekocht. De aanw site verkoper Tholen heeft ons geholpen en adviseerde op een eerlijke manier.

Jeroen 19-05-2022

Mooi optijd echt en zeer vriendelijke monteur. En alle kabels netjes aangesloten op mij ruil versterker. En alles ook uitgelegd top.

Hans van der Horst 19-05-2022

Goed afgeleverd door Ishak, voor levering +/- 10 minuten gebeld en binnen gebracht.
Geen klachten een goede bezorger.

Steven 19-05-2022

Goed service en uitleg. Tv inruilen is ook snel en een goede zaak. Assortiment is ruim.

Aad 19-05-2022

Wat een fijne winkel is dit! Na wat speurwerk op het internet voor een nieuwe tv kwam ik al snel bij Platter uit. Afgelopen zaterdag naar de winkel in Zoeterwoude gegaan en daar zeer goed voorgelicht over de voor en nadelen van diverse tv's. Na een mooie offerte en wat telefonisch overleg met David, bedankt voor het aangename contact David, een zeer goede deal gekregen voor de Samsung QE65QN93A. Dat heeft David binnen een kwartier geregeld en ben ik naar Zoeterwoude gereden waar Mehmed mij meer dan uitstekend geholpen heeft, bedankt voor de heerlijke koffie Mehmed, als keurig netjes geregeld en zelfs geholpen de toch wel grote doos in de auto te krijgen, helemaal top! En wat ben ik blij om nog zo'n bedrijf te treffen en wat een prachtige tv, heel blij mee! David en Mehmed van Plattetv bedankt! Aad

Yvonne Hoff 18-05-2022

Ik was blij verrast met de super professionele service van Edwin. Hij dacht mee over oplossingen om de nieuwe platte tv zo goed mogelijk aan de muursteun te bevestigen. Niets was hem teveel voor het correct uitvoeren van de installatie. Ga zo door. Volgende keer weer een tv van plattetv.nl.

nigel 18-05-2022

de winkel in de den Bosch is een mooie winkel en het personeel is zeer klant vriendelijk. goed geholpen en bovenal zeer goed geïnformeerd over onze keuze van tv en de garanties. zeker een aanrader om naar toe te gaan.

Top webshop 18-05-2022

Wederom ben ik top geholpen en was alles weer perfect geregeld. De jongens die komen brengen zijn altijd zeer vriendelijk en behulpzaam. Ook voor mijn volgende televisie klop ik weer bij jullie aan! Bedankt!

Marco 18-05-2022

Goede uitleg in de winkel, uitgebreide service mogelijkheden en zeer professioneel en vriendelijk geïnstalleerd.

Alea en Alfred 18-05-2022

Blij met onze aankoop.
Vriendelijk personeel goed alles uitgelegd verstand van wat ze verkopen, ze weten waar ze over praten. Kort om het is zeker een aanrader om de winkel in Doetinchem te bezoeken.

Alea en Alfred

C.Zwart 18-05-2022

Super dat Nick in de vestiging Amsterdam zo met ons mee dacht. Geweldig geholpen, goede service fijne hulp om alles in de auto te plaatsen! een dikke 10!!

PvTol 18-05-2022

Nadat wij vanmorgen eerst informatie hadden ingewonnen bij een concurrent, ivm de mogelijke aanschaf van een nieuwe TV, besloten we toch weer eens langs de Platte TV te gaan.
Bij de concurrent een niet erg informatief gesprek verder, kwamen wij vanmiddag bij jullie in de winkel. Het was voor ons, lekker rustig maar wij kregen alle tijd om eerst rustig rond te kijken.
Even later kregen wij de vraag of wij vragen hadden of dat we misschien meer informatie nodig hadden.
B te AMS heeft echt goed geïnformeerd wat onze wensen waren en wilde weten of we misschien toch nog meer wilde weten. Uiteindelijk heeft hij ons heel duidelijk uitgelegd wat de verschillen zijn tussen de toestellen van onze keuze. Hij komt echt heel professioneel, vriendelijk en rustig op ons over en al snel wisten we eigenlijk dat we zouden gaan beslissen.
Maar dan komt uiteindelijk de laatste ronde, doen we het of doen we het niet ?? B heeft niets afgedwongen of geforceerd en dat maakte voor ons het beslissen een stuk makkelijker.
Het ja-woord volgde en na de nodige informatie te hebben ontvangen omtrent service, garantie, onderhoud ed hebben wij afgerekend.
De TV stond al op een rolwagentje en vervolgens heeft B geholpen de TV op een veilige manier in de auto te krijgen.
Bedankt B voor je kennis en professionaliteit. Inmiddels staat de TV op zijn plek.
WIJ zijn heel blij met de TV ( samsung NEO Qled ) en met B van Platte TV AMS.
Wij zijn al meerdere keren hier geslaagd voor kwaliteit spullen in diverse filialen en altijd naar tevredenheid

Hans 18-05-2022

Bij mijn bezoek aan het filiaal in Zoeterwoude-Rijndijk ben ik zeer vriendelijk geholpen. Ik kreeg uitgebreid uitleg en advies bij de aanschaf van een tv. Ook kreeg ik nog een leuke korting op de adviesprijs. Alles bij elkaar ben ik zeer tevreden.

Arnold 18-05-2022

Het is toch prettiger om een TV echt te zien en te horen, voordat je er eén koopt. We zijn prima geholpen door Daniel.
We konden daarom bewust kiezen, kopen en zelfs meteen meenemen.

johan weeda 18-05-2022

ik ben hier heel goed geholpen goede service doen wat ze zeggen ev ze beloven niets wat ze niet waar kunnen maken

nvt 18-05-2022

Vandaag hebben wij onze nieuwe tv ontvangen van platte TV. Deze werd zeer deskundig geïnstalleerd door *****. Tevens gaf hij uitgebreid uitleg over de tv en diverse tips.
Wij zeer tevreden. Gewoon een topper
Officiële reactie van HelloTV 18-05-2022

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor de 10! Wat ontzettend fijn om te lezen dat u zo prettig geholpen bent en dan de installatie van uw tv zo deskundig is verlopen. Heel veel kijkplezier gewenst en graag tot een volgende keer.

Jelske - PlatteTV

B.J.Hansler 17-05-2022

Prima medewerkers komen na wat ze beloven. Keurige aflevering en installatie van mijn nieuwe TV.

Marco 17-05-2022

Goed en kundig advies in de winkel, waarbij de verkopers goed naar de behoeften van de klant luisteren. Nog beter was de installatie en advies aan huis hoe en waar precies de TV te plaatsen. Daarbij is ook netjes en schoon gewerkt door de installateurs (xxxx en yyyy).

Peter Natrop 17-05-2022

Bij deze wil ik een compliment maken voor de goede en duidelijke uitleg bij de koop en keuze van een tv met soundbar.
Ik kreeg een heel duidelijke uitleg en vergelijk van de verschillende apparaten ten opzichte van elkaar.
Ook een goede deal kunnen maken met inruil van de oude tv.
Alles thuis geïnstalleerd en super blij met de tv en soundbar.
👍