HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5173 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Philip Blommaert 10-02-2022

Ik ben weer super geholpen door jullie, echt top service die jullie geven!!! Ik zou jullie geen tien geven, maar een dikke twintig!!! Ook de mooie kortingen die jullie geven is TOP, waarvoor dank! Ik ga zeker nog dingen bij jullie kopen, en zal zeker de mensen die ik ken zeker jullie firma aanraden. (Heb dit ook al gedaan) en waren zeeeeer tevreden van jullie service......

Johan Bentvelzen 10-02-2022

Onlangs Platte tv geraadpleegd voor een probleem bij de gekochte soudbar, in deze heeft Joey dit voortreffelijk en professioneel opgepakt, waarvoor dank!
In zeer korte tijd 3 x contact gehad inzake aanschaf apparatuur en kan niets anders concluderen dat de medewerkers van Platte TV(Zoeterwoude) mij fantastisch hebben geholpen, ben slechter gewend. Zelfs op een zondag werd een probleem voor mij opgelost, TOP
Hartelijke Groet,

PHJJOUD 10-02-2022

Uitvoerig advies met mooie aanbieding. Verkoper R nam de tijd voor ons ondanks onderbezetting geen haastwerk.

M.M.Bergervoet 10-02-2022

Fantastische winkel, waarin je uitermate goed wordt voorgelicht om tot een goede keuze te komen van apparatuur. Ze nemen rustig de tijd voor je. De levering, bezorging aan huis en afstemming van de TV gebeurt heel professioneel. De monteur Ayrton leverde goed werk en voorzag ons ook nog met goede tips.

Alex de Groot 10-02-2022

Ik vind plattetv Naarden een zeer prettige winkel waar je goed kunt vergelijken in verschillende prijsklassen. Het personeel, in dit geval Bryan, heeft ons zeer goed geholpen met het maken van een keuze voor een tv met daarbij een soundbar. Doordat hij de prijs nog iets scherper kon maken was het allemaal snel geregeld. De laatste tv uit voorraad alswel de laatste soundbar uit voorraad en geholpen door een naamgenoot, het had zo moeten zijn.
Uitermate tevreden met deze winkel en zal in de toekomst hier zeker terugkomen.

EEN TOPDEAL MET DE JUISTE SERVICE 10-02-2022

Vanaf het moment van online aankoop tot en met de thuisbezorging heb ik verschillende van Platte TV medewerkers ervaren die service verlenen bij de aankoop van mijn sonos beam gen2.
Bvendien geniet ik momenteel al van het imponerende geluid van deze beam bij de tv en steaming van muziek.
Ik overweeg om binnenkort de sonos installatie verder uit te gaan bereiden en komt deze in plaats van mijn huidige stereo apparatuur.
Nogmaals jullie hebben voor mij een 10 verdiend!

Henk Louter 10-02-2022

Goed geholpen en verstand van zaken, en een nette prijs betaald voor een mooi product

Paolo 10-02-2022

Alle jaren kijk regelmatig naar testen, ontwikkelingen etc. Op een gegeven moment wil je een TV gaan kopen. Ik had nog een lijstje met vragen en ben gaan kijken bij Platte TV in Naarden. Hier werden een aantal van mijn vragen beantwoord en kon ik de verschillende mogelijkheden bekijken. Nog even getwijfeld tussen twee modellen maar uiteindelijk gekozen voor een LG OLED65G1RLA. Ben een paar dagen later naar de site gegaan en een chat gestart. Hier kon ik al mijn nog resterende vragen stellen en kwamen we een voor mij passende prijs overeen. Ook heb ik een Sonos Beam Gen2 en een Sonos sub aangeschaft. Het hele proces liep soepel en perfect en na de betaling werd een afspraak voor installatie van de TV en Sonos ingepland. Dank voor al je goede adviezen “Bjorn online”.! De verwachtingen voor de installatie waren bij mij hooggespannen. Er waren nog wel een paar uitdagingen met een holle wand waar de TV moest komen te hangen. De installateur (Edwin) kwam keurig op tijd en werkt zeer systematisch. Je kunt zien dat hij een ervaren installateur is. Zowel de TV als de uitbreiding van mijn Sonos systeem werden vakkundig opgehangen en toen alles hing en aangesloten was, werd ook de TV en de Sonos als een surround systeem softwarematig ingeregeld. Ik raad ook iedereen aan de installatie altijd aan Platte TV over te laten. De tarieven zijn schappelijk en alles wordt perfect geïnstalleerd. Alles hangt mooi, jammer dat ik geen foto aan de review kan toevoegen. Dankjewel Edwin! Wat bij betreft dus een dikke 10 voor Platte TV.
Officiële reactie van HelloTV 10-02-2022

Beste Paolo,

Bedankt voor de 10 en uw uitgebreide review. Wat ontzettend fijn om te lezen dat u zowel in de winkel als online zo prettig geholpen bent bij de aankoop van uw TV en audio en dat onze installateur u ook met een tevreden gevoel heeft achtergelaten. Heel veel kijk- en luisterplezier gewenst!

Jelske - PlatteTV

Loepien 10-02-2022

Deze winkel is een aanrader,niet alleen de veelheid van producten,maar ook en vooral
De kundigheid van het personeel,die alles weten over het product dat je wilt kopen.
En ze doen wat ze zeggen,ik ben positief over deze winkel,en zij komen met oplossingen
waar je zelf niet aan hebt gedacht. Vr Gr Lub

Bert 10-02-2022

Heeft nog niet de naam van bol.com/mediamarkt maar is veel goedkoper en de service is top, verlengde garantie, omruilgarantie binnen 4 weken werkt zoals het hoort, hiervan wel helaas gebruik moeten maken door defecte soundbar maar omruil aan huis is wel een fijne service! Snelle reactie chat, mail, alleen telefonisch minder goed bereikbaar en dat is een verbeterpunt!

J. Meijlink 09-02-2022

Zeer vriendelijke monteur en behulpzaam , alles goed geïnstalleerd.
Belde of hij iets eerder kon komen ( ook heel fijn)
En heeft zijn werk netjes af geleverd

Chantal 09-02-2022

Wat een service en vriendelijkheid (via chat en Naarden), dikke complimenten.

Ik vroeg mij af of ik mijn 65" om kon ruilen na de officiële ruilperiode voor een 55", toevallig stelde ik die vraag via de chat in een actieweekend waar ik niet van op de hoogte was. Het was geen enkel probleem en ik kreeg zelfs het prijsverschil van dat moment binnen een paar dagen terug, heel netjes.

Helaas bleek de nieuwe tv veel problemen te geven met wifi. Ook hierbij probeerden ze mee te zoeken naar het probleem. Uiteindelijk heeft Samsung ook nog op afstand in mijn tv gekeken, het probleem bleef.

Dit keer is de tv, na alle pogingen, een dag later al kosteloos omgeruild. Medewerker van Naarden (Stephano) heeft thuis zelfs nog geholpen met inpakken omdat mij dat niet alleen lukte. Ook begreep ik dat de TV nog van ver was gekomen.

In de winkel in Naarden weten ze ook echt veel over de TV's, Audio en accessoires.

Ben zeer tevreden over de service, hulp en vriendelijkheid (kan geen minpunt bedenken).

En nu kijk ik zeer tevreden en zonder problemen naar prachtig beeld (en geluid via de bij behorende soundbar).
Aanrader!!!

Frank 09-02-2022

Vandaag m'n soundbar ingeruild tegen een nieuwe in Eindhoven. Was er snel geleverd en goed geholpen door vriendelijk personeel. Is voor herhaling vatbaar maar dan voor een ander product.

Martin 09-02-2022

Wij zijn super goed geholpen bij platte TV Groningen. De verkopers zijn vriendelijk, hebben kennis van zaken, geven goed advies en hebben tijd voor hun klanten. Wij zijn erg blij met onze nieuwe tv en soundbar.

Irfaan 09-02-2022

Ik ben zeer tevreden over de service die mij is verleend door *** bij het filiaal in Rotterdam. Ben heel vriendelijk geholpen en heb een prachtige tv voor een mooie deal kunnen krijgen. Ook ben ik goed geïnformeerd over de verzekering en heb ik besloten om deze erbij te nemen. Nogmaals bedankt voor de service!

Freek 09-02-2022

Super goed geholpen vriendelijk personeel en product simpel geïnstalleerd zoals was uitgelegd

John 09-02-2022

Oled TV mooi op tijd thuis bezorgd en naar zolder gebracht voor onze zoon , oude plasma ingeruild en nog iets voor terug gekregen ,wij zijn weer blij met platte TV en met onze Oled TV natuurlijk ,Bedankt!!!

Pieter 09-02-2022

Prima shop en behulpzame medewerkers met goede kennis en adviezen, we zijn vandaag geholpen door Toby. We komen hier al jaren als we weer aan een nieuwe tv toe zijn en altijd goede ervaringen.

Frank van Eeden 09-02-2022

Ik had nog geen ervaring met platte tv.
Via de internetsite goede info en leuke prijsindicatie gekregen, in de winkel in Rotterdam geholpen door Marc, ik kan deze winkel en verkoper aan iedereen aan bevelen. Veel dank voor de service en informatie.

Niels 09-02-2022

Ik kwam langs voor een TV. Goede uitleg over de voors en tegens van de verschillende merken. mooie deal gemaakt, ik ben blij dat ik even ben langsgegaan.

Chris Paauwe 09-02-2022

De website vind ik erg overzichtelijk en de filters maken het zoeken makkelijk en snel. De adviezen die ik van de chat medewerker kreeg waren erg helpend. In de winkel werd ruim de tijd genomen om allerlei opties door te nemen en om een zo goed en eerlijk mogelijk advies te geven. Uiteindelijk was de prijs/kwaliteit en de voorgestelde korting dusdanig interessant dat we een mooie LG TV gekocht hebben die afgelopen weekend geïnstalleerd is. De monteur was precies op tijd, vrolijk en legde exact uit wat hij ging doen. Zijn adviezen waren ook helder en duidelijk. Het resultaat is dan ook meer dan geweldig. Een echte thuisbioscoop. Het enige 'minpuntje', voor zover je dit zo kan noemen is er nog geen beugels bijzaten om de soundbar aan de TV te bevestigen, wat overigens weer wel een goed advies was van de monteur. Dit koste dan nog wel 60 euro extra. Was wat mij betreft beter geweest als dat in de winkel al was besproken.

Danny 09-02-2022

Fijne winkel om vooraf online een goed beeld te schetsen van je wensen en om uiteindelijk in de winkel je keuze te maken. Er is goed te onderhandelen als jezelf een reëel beeld hebt van de waarde van je inruil. Als ik nog eens iets nodig heb zal ik zeker terugkomen.

Egon 09-02-2022

In Nijmegen in de winkel geweest. Fantastische service, duidelijk uitleg over de mogelijkheden die elke tv heeft. What you see is what you get!!!

Prijs/kwaliteit verhouding is prima in orde.

Vriendelijk personeel die de tijd voor je neemt.

Arnie 09-02-2022

We hadden gekozen om bij PlatteTv te kijken omdat we verwachten dat daar veel kennis is over tv's. Daarnaast hadden wij VVV bonnen gekregen en bij navraag via de chat bij PlatteTV konden we deze in de winkel inleveren, dit was echter niet het geval maar het is wel netjes opgelost.

We zijn prettig geholpen, er werd echt geluisterd naar onze behoefte en we kregen een eerlijk en professioneel advies.

Bij betalen bleek dat we de VVV bonnen niet in konden leveren, echter is met ons naar een mooie oplossing gekeken!

Slaats 09-02-2022

Team Platte TV in Eindhoven heeft ons fantastisch geholpen.
Tezamen met eerder vergaarde internetinformatie en hun kennis tot een weloverwogen aankoop kunnen komen. Mooi dat in hun aanbod ook de inruil van onze oude televisie zat.
Daarom kijken wij vanaf gisteren ook naar een mooie grote 65 inch Oled TV van LG, type G, tegen een mooie prijs.
Platte TV op de Ekkersrijt Eindhoven een aanrader voor televisiezoekers.