HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5189 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Michiel 26-09-2022

Ik ben fantastisch geholpen door *** in Amsterdam van Hello TV. Ik wilde slechts kijken naar een Samsung The Frame 65" en de bijpassende Samsung sound-bar en informeren naar de features en prijs. Uiteindelijk beide gekocht! Winkel is een ervaring. Zoveel mooie tv's. Ik ben goed geholpen en *** had diepgaande kennis over alles (bijv. PS5 en The Frame welke HDMI kabel om 120Hz te krijgen). Ik ga daar zeker weer heen voor mijn volgende tv!

RBO 26-09-2022

Kundig advies. Alle topmodellen in de winkel aanwezig. Goed en duidelijk geholpen en ene goede prijs.
Deze winkel kan ik iedereen aanraden die een TV zoekt

Mieke 26-09-2022

Ik ben geholpen door een zeer vriendelijke jongeman. Ik had een vraag of een paar achterspeakers en ik ben met een nieuwe Sonos Beam en one de deur uitgegaan. Hij had erg veel geduld en zonder druk heeft hij mij advies gegeven. Een echte aanrader!

Leo 26-09-2022

Een prima aanbieding gekregen, snel overleg en binnen 1 dag product geleverd!

Ronald 26-09-2022

prettige winkel, overzichtelijk en vriendelijk personeel. Goede prijs (laagste prijs wordt gematcht)

goede hulp bij het kiezen van een tv 26-09-2022

Super goed geholpen.. ik kwam voor Philips 43PUS7906 maar ging na het doorvragen er met een betere (LG 43UP78006LB) en een met bijna dezelfde prijs de deur uit. Zoals in de winkel was uitgelegd was de installatie een fluitje. Dank voor het goede advies.

Peter 26-09-2022

Aangeraden door een vriend. Eerste medewerker was kortaf en niet zo vriendelijk, maar de tweede, Mehmed Memed, maakte dat goed op uiterst vriendelijke en professionele wijze.

Bas 26-09-2022

Prachtige winkel, waar alle tv gedemonstreerd kunnen worden.
Hartelijk ontvangst met koffie. Verkoopster S. was vriendelijk en goed opende hoogte van de techniek van de TV Ze gaf uitstekend advies.
Blij met onze aanschaf tegen een scherpe prijs.
Na 10 jaar weer terug bij HelloTV. Eerst prima advies gehad met een adviseur via de chatbox. Daarna naar de winkel om het in het echt te zien. Wederom een uitstekende ervaring.

Blokker 26-09-2022

We zijn vriendelijk en deskundig geholpen. We zijn zeer tevreden en vinden Hello TV Zoeterwoude echt een aanrader voor de aanschaf van uw apparatuur.

Tim van Gisbergen 26-09-2022

Boris nam alle tijd om mee te kijken naar onze wensen en gaf goed advies wat daarbij paste en waar we zelf niet aan gedacht hadden. Fijne rustige winkel met bekwaam personeel. Wij zijn erg tevreden!

Hello TV Amsterdam, Daniël Goedkoopstraat 21b 26-09-2022

prettig ontvangst door het winkelpersoneel. Er is een goed en in mijn beleving objectief advies gegeven waardoor ik een goede keuze heb kunnen maken. Inmiddels heb ik al met veel plezier van mijn product (Samsung Qled TV) kunnen genieten.

Jos 26-09-2022

De verkoper luisterde goed naar mijn wensen, opmerkingen, heeft rustig alle tijd genomen terwijl er veel drukte in de winkel was. Uiteraard ook nog geholpen met het inladen van de TV

Joris van Aken 26-09-2022

Wij waren via het internet voor het eerst met jullie in contact gekomen en dit is uiterst goed bevallen. We zijn zeer goed geholpen door Boris. Hij was zeer kundig en wat ons vooral beviel was dat hij luisterde naar onze wensen en hierop zijn advies gaf.

Nick 26-09-2022

Via de online chat een flinke korting aangeboden gekregen op een soundbar die ik wilde kopen en deze kon ik direct ophalen bij de dichtstbijzijnde winkel (Utrecht). Snelle, vriendelijke en meedenkende medewerkers.

P Hermans 26-09-2022

Zeer overzichtelijke shop, rustige sfeer, zeer klantvriendelijk en verkopers nemen echt de tijd voor de klant.

Matheus 26-09-2022

Super vriendelijke medewerkers met veel kennis. Super goed geholpen door middel van duidelijk en eerlijk advies.

Adriano 26-09-2022

Netjes en goed geholpen. Scherpe prijs en mooie ruime kijk en keuze showroom. Uitgebreide en deskundige voorlichting gehad. Verkoper nam uitgebreid de tijd. Vooral de scherpe prijs was fijn.
Mij hebben ze uitstekend geholpen.

de Waart 26-09-2022

We hebben bij Hello tv Utrecht net de 2e tv gekocht, na een goede uitleg en wat onderhandellen over de prijs zijn we er toch weer uitgekomen.
De levering incl. ophangen, afstellen enz. hebben we ook laten verzorgen en Edwin de installateur heeft dat zeer goed en netjes gedaan.

Fred 25-09-2022

Na contact via de chat van hello tv met een verkoper hij heeft mij uitstekend geholpen met het bestellen van een soundbar .De dag erna naar de winkel in r.dam waar een andere verkoper mij verder heeft geholpen heel goede service een top winkel ik ga hier zeker de volgende keer weer kopen

Marten 25-09-2022

Goed geholpen bij HelloTV Zoeterwoude door een verkoper .
Het voelde ongedwongen en zeer welkom aan. De verkoper nam ruim de tijd voor ons en onze keuze voor een nieuwe TV. Hij gaf kundig advies, goede informatie en liet diverse content zien zodat je ook het beeldscherm beter kon beoordelen dan met de standaard promo beelden van de fabrikant. Daarbovenop kregen wij een mooie persoonlijke deal voor de TV en aanverwante zaken.
Kortom verkoop helemaal super, echter was de TV niet op voorraad in het filiaal waardoor deze thuis geleverd zou worden de volgende dag. Helemaal prima natuurlijk alleen ging hiermee iets niet goed (wat in principe niet had mogen gebeuren) waardoor de levering een dag later werd. Een domper op een anders vlekkeloos proces.
Hierdoor werd de levering van de TV een flinke uitdaging aan onze kant.
Er was namelijk geen tijdvak vast te zetten (eigenlijk onbegrijpelijk uit klantenservice oogpunt) en hierdoor was het dus een gok of de TV geleverd zou worden wanneer wij thuis konden zijn.
De avond van te voren netjes een een tijdvak per mail ontvangen van de logistieke partner van HelloTV ofwel van Spreuwel transport. Dit tijdvak schikte niet helemaal begon eerder dan er iemand thuis kon zijn, gebeld met van Spreuwel Transport wanneer er iemand thuis zou zijn. Dit zou doorgegeven worden aan de chauffeur en deze zou sowieso bellen wanneer deze onderweg was voor levering. Om een nog langer verhaal kort te maken is dit in samenwerking met de chauffeur van van Spreuwel transport alsnog helemaal goed gekomen een dik compliment ook voor deze chauffeur en zijn klantvriendelijkheid en klantgerichtheid.

Hellotv 25-09-2022

Ik ben zeer tevreden over de informatie die ik heb ontvangen over de TV merk Philips. Daan heeft alle voor- en nadeken verteld , verder ook de verschillen goed uitgelegd over de verschillende types van philips. Kortom TOP

Wim 25-09-2022

In de prachtige ruime winkel in Rotterdam hebben wij een televisie uitgezocht.
We werden prima geholpen, er werd alle tijd voor ons genomen.
Fijn dat er een winkel in Rotterdam is die echt gespecialiseerd is in televisie en wat er mee te maken heeft.
Dus met verstand van zaken en geduld om de klant goed te helpen.

Kai 25-09-2022

Het is de tweede tv die we hier kopen. Er is een prettige sfeer en DAX heeft ons zeer kundig en vriendelijk geholpen. Ook werd er commercieel fijn meegedacht. Top winkel en kundig en vriendelijk personeel.

Ferry 25-09-2022

Vriendelijk geholpen door Dex, weet waar hij over praat en is een verkoper die je graag helpt. Toppertje.

Cennet 25-09-2022

Vandaag bij Hello tv in Amsterdam geweest voor een nieuwe tv. Fijn personeel en goed advies gekregen.