HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

hans akkermans 18-03-2021

ben in contact gekomen bij platte tv in eindhoven via de mail
ben heel goed geholpen eerst met de mail over en weer perfect
in de winkel in eindhoven op gaan halen ook daar heel netjes geholpen
een aanrader voor iedereen

Frank 18-03-2021

Gisteren werd de Arc door Alex geïnstalleerd en ik was maar wat blij met de kennis, kunde en geduld van Alex. Omdat de WiFi niet al te sterk voor het updaten van de Arc was en het nogal lang duurde, paste Alex een andere aanpak toe. Dat had ikzelf nooit gekund. Dus was ik uiterst tevreden met het werk van Alex. Kon niet beter!

htca 18-03-2021

Prima hulp, waarbij met alle wensen rekening wordt gehouden. Schakelen naar het niveau van de klant en leggen geduldig uit!

C 18-03-2021

Erg fijne communicatie en hulp van Ronald. dit voor het zoeken van de juiste TV en service hierbij bedankt

Rini 18-03-2021

Onze TV sneuvelde in de morgen. We hebben gechat met Naveen in Utrecht en zoals gewoonlijk van PlatteTV een bijzonder concurrerende prijs gekregen. Aan het het eind van de middag opgehaald en door Naveen in onze auto gelegd. Wat een fijn bedrijf is dat toch ......
Officiële reactie van HelloTV 18-03-2021

Beste Rini,

Allereerst natuurlijk heel erg vervelend dat uw TV kapot ging, maar wel heel erg fijn om te lezen dat u aan het einde van de middag al in het bezit was van uw nieuwe TV. Hopelijk heeft u er heel veel plezier van. Tot de volgende keer!

GB 18-03-2021

Via website plattetv.nl Samsung 32 inch besteld. Helaas vonden wij dit toestel te klein. Contact opgenomen met winkel in Groningen (Henk Jan) en fantastisch geholpen. Toestel geruild (doos hadden we wel open gemaakt) voor een groter toestel van Samsung. Gevraagd naar 4 bouten voor een tv lift en deze er gratis bij gekregen. Prima service. Voor herhaling vatbaar!

Dogan 18-03-2021

Ik kom eerste keer deze zaak voor tv kijken.Alle personeel waren zo vriendelijk en goed,gelijk heb ik een tv gekocht.Ik heb mijn zaak gevonden.Bedank voor vriendelijkheid en tot ziens....

Frits 17-03-2021

Alle medewerkers (er geen 1 uitgezonderd) zijn erg vriendelijk. Ze komen erg behulpzaam over en ik denk ook echt dat ze kundig zijn.

Zelf heb ik bijna 3 maanden op een subwoofer moeten wachten die uiteindelijk niet geleverd is/kon worden door plattetv. Toezeggingen over de levering werden niet nagekomen en het initiatief over de status hiervan lag steeds bij mij.

Uiteindelijk is het betaalde bedrag van dat gedeelte van die overeenkomst netjes door ze terugbetaald na een dag of 4 na ontbinding.

Zoals gezegd; niet veel op de medewerkers aan te merken, wel op de communicatie en verwachtingmanagement
Officiële reactie van HelloTV 18-03-2021

Beste Frits,

Bedankt voor het schrijven van uw review en voor uw feedback, dit zullen we zeker intern bespreken. Erg vervelend dat u het door u gewenste product uiteindelijk niet geleverd kon worden. Inmiddels is het retourbedrag naar u terugbetaald. Mochten we u toch nog ergens bij kunnen helpen, dan staan we voor u klaar.

Tim M 17-03-2021

Erg goed geholpen in Nijmegen! Erg tevreden over het product, klantvriendelijk en de service. Bedankt **!

Tim M 17-03-2021

Erg goed geholpen in nijmegen! Mooie deal kunnen maken en zeer tevreden over het product en de klantvriendelijk en de service. Bedankt **!

Perfect geholpen bij keuze en installatie. 17-03-2021

Vandaag onze nieuwe tv geleverd en netjes opgehangen.
Goede geholpen bij de keuze en nu ook top geholpen.
Zal zeker weer een bestelling plaatsen bij André en PlatteTV.

Hans 17-03-2021

Het is lastig om een shop te bekijken omdat we met regels te maken opgesteld door de overheid. En het ging ook alleen maar om een ophaal product. Een keus hadden we al gemaakt wat we wilde hebben. Na wat misverstanden over het vml verkeerd lezen van de opdrachtnummers bleek dat het apparaat toch wel degelijk voor ons gereserveerd stond in Zoeterwoude.

Keurig ontvangen en geholpen met informatie hoe e.e.a aan te sluiten is. De winkel ziet er zeker erg netjes uit en ik denk wel dat de medewerkers zeer deskundig zijn. Zeker in tegenstelling van een winkel waar we eerder deze morgen waren. Ik kan gerust zeggen dat je hier goed geholpen wordt ook via de chatoptie.

Gijsje 17-03-2021

Geweldig geholpen, alles goed uitgelegd. Keurig op tijd. We zijn heel tevreden

Felix 17-03-2021

Goed geholpen in de winkel in Nijmegen geen opdringerige verkoper kan deze winkel zeker aanraden goede actie korting. Ik kan weer tevreden formule 1 kijken.

Felix 17-03-2021

Prettig geholpen goed advies en mooie actie korting. En bij het verkopen van extra garantie zei ik nee en dat respecteerde verkoper niet blijven aandringen.

G.j.schultz 17-03-2021

Erg klantvriendelijk...goede prijs, Installatie service is erg goed. (**)
Enige minpunt is telefonische bereikbaarheid. Via Whatsapp uiteindelijk goed geholpen.

Ger 17-03-2021

Sapo voor de verkoper. ben zeer goed geholpen en samen met de verkoper tot de juiste keuzen gekomen.

Karin Voorn 17-03-2021

Voor de 2e keer hier iets gekocht. Nu een tv en alles weer hartstikke goed geregeld. Goede communicatie wat de ophaalafspraak betreft. Winkel netjes en niet zo'n schreeuwend als veel winkels.

Marcvw 17-03-2021

Afspraak gemaakt en naar de showroom in Naarden geweest. Top geholpen en veel advies gekregen en de TV besteld.

V weerlee 17-03-2021

Hebben voor deze winkel gekozen omdat hey product wat we wilde goedkoop was .
Heel fijn geholpen super klantvriendelijk daarom een 10
Als we nog wat nodig hebben gaan we zeker naar deze winkel terug

Angelo 17-03-2021

We hebben goede informatie gehad over de aanschaf van de nieuwe TV. Zeer tevrede.

Davey wantia 17-03-2021

Ondanks de corona heel rustig en eerlijk geholpen door de medewerker. Eerlijk advies en niet opdringerig het is dat we er hopelijk lang mee kunnen doen maar we gaan hier in de toekomst zeker terug komen we hebben uiteindelijk 2 tv's gekocht en een serroundset van Samsung. Ik zou platte tv echt aan iedereen aanraden!

Paul 17-03-2021

Echt een geweldige service van plattetv.nl. De aankoop was al erg prettig en scherp in de pricing. Het contact om een afspraak te maken voor levering, ophanging en installatie van de TV verliep soepel. Duidelijk tijdsvenster en een half uur voor levering een telefoontje. Ron heeft alles opgehangen en geïnstalleerd waarbij hij goed heeft meegedacht en zelfs een andere muurbeugel heeft gebruikt om het netter op te hangen. De LG 65CX is een plaatje aan de muur. Laat de SONOS ARC (back-order) maar snel komen! Top service!
Officiële reactie van HelloTV 17-03-2021

Beste Paul,

Bedankt voor de 10! Wat fijn om uw ervaring met ons tijdens de aankoop en installatie terug te lezen. U heeft een zeer mooie keuze gemaakt met de LG 65CX, hopelijk kunt u ook snel gaan genieten het prachtige geluid van de Sonos Arc. Heel veel plezier gewenst van uw aankopen en hopelijk tot de volgende keer.

Rick van Dellen 17-03-2021

Heb op 28 februari de Denon Receiver AVR-X2700H besteld. Er werd destijds duidelijk erbij vermeld dat er een langere levertijd op zat. Heel transparant dus. Gisteren 16 maart werd ik gebeld door een medewerker van Platte TV Doetinchem dat ik mijn bestelling kon ophalen. Tevens mijn complimenten dat je inruil kunt doen en er ook nog een zeer leuke prijs voor krijgt. Tevens is er ook nog te onderhandelen over de prijs! Ik heb dit al eens gedaan met een televisie en nu wederom met de receiver! Top geregeld bij Platte TV!

Evert 17-03-2021

Prima service en snelle afhandeling. De installateur was prima op tijd ,belde netjes vantevoren en werkte snel en accuraat. Heeft alles ingesteld en aangesloten naar mijn wensen. Zou platte tv zeker aanraden bij anderen!