HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5185 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Luc Boons 10-06-2022

3 de maal gekocht bij Platte TV. Reden ... reden : Hoge kwalitatieve hulp bij keuzevorming. Zeer geduldig en vriendelijk. Zeer goed prijsvorming en onberispelijke levering en montage.
Ruime keuze - ruime voorraad - snelle en onberispelijke levering en montage en zeer gunstig geprijsd.
maximum aantal sterren

RH66 10-06-2022

Ik was op zoek naar een moeilijk te vinden 32 inch Samsung Frame TV model 2022. Via de site van PlatteTV heb ik er eentje gevonden. In de chat met een medewerker kreeg ik deskundig advies. En kreeg ook een mooie korting op de genoemde prijs. De medewerker heeft gekeken waar ik zo dicht mogelijk bij mijn woonplaats een exemplaar af zou kunnen halen. Dat bleek in Amsterdam. Van alles wat we hebben afgesproken kreeg ik ook snel na de chat een duidelijke mail met bevestiging van de afspraken.
In Amsterdam aangekomen ben ik zeer vriendelijke ontvangen. De TV stond inderdaad klaar en ik heb tevens een uitgebreide deskundige uitleg ontvangen, waarin bijvoorbeeld werd gewezen op de voordelen van een pixelgarantie, aangezien fabrikanten hier niet meer in voorzien. Kortom een uitstekende ervaring, waardoor ik voor een volgende aankoop zeker weer bij PlatteTV langsga.

Olaf van Ewijk 10-06-2022

Prima geholpen met advies voor een nieuwe TV
Goede service en erg vriendelijk verkopers.

Vincentie 10-06-2022

Mijn keuze voor de platte tv was de prijs en de aanbieding van korting of of inruilen van de oude tv.
Dani heeft mij duidelijke uitleg gegeven betreft de tv daarom ook de keuze gemaakt

Lars 09-06-2022

Erg vriendelijk geholpen door een van de medewerkers. Hij bood zelfs aan om mijn aangeschafte Sonos spullen naar de auto te brengen. Top service voor een top prijs.

Chris 09-06-2022

Prima geholpen..de TV netejes voor mij in de auto gezet...mannen top gedaan alles stond gereed...klasse

Igor 09-06-2022

Prijs zeer goed
Goede service
Vriendelijke medewerkers met verstand van zaken.
Profesioneel.

JM.v.d heijden de smit 09-06-2022

We zijn er goed geholpen in de vestiging te Utrecht door DAX en Naveen. We komen zeer zeker terug voor een volgende aankoop.

Auktje 09-06-2022

Mooie rustige winkel, ik werd meteen vriendelijk en deskundig geholpen.
Ik was goed voorbereid op mijn keuze van TV, dus al snel werd ik naar het toestel van keuze geleid. Ik kon uit 3 modellen kiezen. De medewerker beschreef voor mij de voordelen van elk toestel, dus de juiste keuze voor mij liet niet lang op zich wachten.

cherry 09-06-2022

De hele aankoop van de tv, inclusief het kortingsaanbod etc en het daarbij behorende mail verkeer is allemaal goed en snel verlopen.

Gisteren is onze samsung 85 inch tv opgehangen en geïnstalleerd.
Wat een aardige man! Het was een aardige klus maar hij heeft alles netjes opgehangen en goed en duidelijk uitgelegd en dat alles met een vriendelijke lach.

Ilona 09-06-2022

Vorig jaar een soundbar gekocht bij de Platte TV in Amsterdam en toen zo goed geholpen, dat we nu gelijk daarheen gingen voor een nieuwe tv. Weer prima geholpen. Personeel met verstand van zaken en ze nemen voor iedereen de tijd. Dat betekent wel dat je ook even moet wachten tot je geholpen wordt, maar dat hebben wij er graag voor over.

Lorenzo 09-06-2022

15:30 aangekomen in de winkel
Na 1 minuut werd ik al te woord gestaan
Deze man moest nog eten en zou dan komen
Dit had hij al zes keer uitgesteld
Ik zij zeker ga lekker eten ik heb de tijd
Maar toch komt hij al na een minuut
Toch mij helpen
Super toch goede uitleg
Mooie deal kunnen maken
Bedankt hiervoor
Aardige goozer met verstand van zaken

Tony Moget 09-06-2022

Vriendelijke man die mij geholpen heeft, mijn vader was er eerder en had goede ervaringen ook met hem. Bij toeval was het dezelfde toen ik er met mijn moeder heen ging. Later voor mezelf koos ik hem ook. Door goede reviews van de winkel en website ben ik op PlatteTV gekomen.

EAM 09-06-2022

Internetbedrijf Plattetv benaderd voor een tv. Zeer snel een reactie ontvangen en een aantrekkelijke korting ontvangen (natuurlijk vergeleken met andere website). TV in Eindhoven opgehaald waar ik wederom op een zeer sympathieke manier werd geholpen.
Conclusie, snel, vriendelijk, kennis van zaken en prijstechnisch aantrekkelijk

Bas 09-06-2022

Uitstekende service: van persoonlijk aanbod, tot ophangen en vriendelijke en goede uitleg door monteur. 10 uit 10.

Lide 09-06-2022

In Naarden goede voorlichting gehad van Tijs, waardoor het niet moeilijk was te beslissen welke tv ik ging kopen. Er werd al snel een afspraak voor bezorgen en installeren gemaakt. Danyel heeft mijn nieuwe tv geïnstalleerd. Hij gaf uitstekende uitleg. Hij raadde mij ook aan een nieuwe hdmi-kabel te gebruiken om een betere ontvangst te hebben. Die had hij ook bij zich. Ik verheug me erop nu met meer plezier tv te kijken door een veel beter beeld dan met m'n oude tv die ook een stuk kleiner was.

Paul van Kuijk 09-06-2022

Zeer goed geholpen door de verkoper die mij alle verschillen heeft laten zien tussen de diverse modellen. Uiteindelijk nog goed advies gekregen over het onderhoud van de televisie. Mijn vorige tv kwam ook al bij jullie vandaan en wederom zeer tevreden hoe ik geholpen ben. Ik zou Platte TV aan iedereen aanbevelen! Nogmaals hartelijk dank!!

Rob Deckers 09-06-2022

Koop al jaren bij Plattetv. Vandaag een dolby surround set gekocht na een uitstekend advies van de verkoper in de vestiging in Naarden.
Los van de scherpe prijs is de manier waarop je wordt geholpen zeker aanleiding voor mij om terug te keren in de toekomst.

Robert Chow 09-06-2022

Uitstekend geholpen en een mooie prijs. Ik heb minstens drie tv’s hier gekocht en tot nu toe geen problemen gehad.

Fred 09-06-2022

Nette wat donkere winkel, met verkopers (man met bril/baard) die een goede uitleg geven. Wat minder is dat bij aanschaf men toch probeert extra opties, verzekeringen ed. erbij te verkopen.
Later ook nog via wattsapp contact gehad, goed geholpen.

Jos 09-06-2022

Mooie overzichtelijke winkel in Den Bosch. Duidelijke informatie door een vriendelijke medewerker. Hierdoor hebben wij een goede keus kunnen maken.

P de groot 09-06-2022

kort en bondig prima winkel deskundig personeel en ook nog eens een vriendelijke monteur die de tv
vakkundig aan de wand bevestigde

Frans 09-06-2022

Zeer goed en vriendelijk, vandaag de samsung soundbar gekocht, samsung hw-q930b.Geholpen door simon en altijd weer een goede prijs. Ik kan iedereen plattetv aanraden.

Goan 09-06-2022

De manier waarop men de klant helpt bij het maken van de optimale keuze is fenomenaal. Geen moeite wordt gespaard om aan hierin bij te dragen. Zelfs de Alternatien A - B opstellen zodat de klant zijn oordeel makkelijk en onderbouwd kan maken, valt binnen hun service.
Ook de mogelijkheid om in te ruilen is uniek te noemen
Mijn wens is nu kog een brug te ver, maar Ik weet waar ik mijn TV ga kopen en adviseer anderen dat ook te doen.

H Quint 09-06-2022

Ontzettend goed geholpen bij platte tv in Amsterdam goede uitleg over alles zoals garantie zoals de pixelgarantie .
Wij raden iedereen aan om naar de winkel in Amsterdam te gaan.