HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

Barry Huisveld 27-10-2020

Ik ben zeer tevreden over de winkel in Breda en ben daar ook zeer goed geholpen. Op elke vraag die ik had kreeg ik duidelijk antwoord en dat gaf me een heel fijn gevoel. Voor een volgende aankoop zal ik zeker weer terugkomen

Vincent 27-10-2020

Snelle, adequate service. Overzichtelijke website. Mooi aanbod. Scherpe prijzen. En ook nog eens vriendelijk aan de telefoon, in het geval van een vraag.
Ken ze al wat jaartjes, met nog nooit teleurgesteld.

Henk van het Goor 27-10-2020

Perfecte service van de medewerker van Platte TV. Hij gaf nog extra mondelinge informatie over de installatie van een Sonos Soundbar en duidelijk uitleg over het verschil van de goedkopere Sonos Beam en de duurdere Sonos Soundbar.

Lindsey 27-10-2020

Ik ben zeer professioneel en goed geholpen in de winkel in Amsterdam. De voor- en nadelen werden mij duidelijk uitgelegd en de alle opties werden besproken

HW Aalbers. 27-10-2020

mooie shop werd snel geholpen met zeer goeie adviezen.
vond alleen de extra garantie bij kopen iets wat bij de tv hoort.
verder dik tevreden.

Arold de Bont 27-10-2020

Online via chat eerste goede en duidelijke contact gehad, dit resulteerde in aanbod voor aanschaf nieuwe TV inclusief inruil oude. Nieuwe TV was dezelfde dag beschikbaar, en is door mij opgehaald.
Wat ik beetje jammer vond dat ik in de winkel een verhaal kreeg over mogelijke extra garantie die ik kon kopen; dit had ik liever al in het chat contact gehoord, dan was ik beter voorbereid geweest. IK vind het niet prettig om bij de koop alsnog aanvullende informatie te krijgen over mogelijke extra garantie (is beetje het gevoel dat je hebt bij autohuur waarbij ze je allerlei aanvullende verzekeringen proberen aan te smeren :-). Dit was verder best een duidelijk gesprek over die garantie, alleen voor mij te laat (had dus bij 1e contact al genoemd moeten worden)

Andries bosman 27-10-2020

Deskundigheid van personeel die met je meedenkt
Is geweldig en zeer geduldig goede uitleg
Ruime keus aan tv’s
Nette winkel

P. den Brabander 27-10-2020

K4 TV en soundbar bij filiaal Breda aangeschaft. Deskundig personeel (geholpen door *). Zeer goed advies en uitleg. Geeft voor- nadelen van jouw keus maar dringt niet aan om een duurder model aan te schaffen.

R van Elst 27-10-2020

Mooie winkel, en erg tevreden over het winkelpersoneel. Uiteindelijk met een mooie tv de deur uit gegaan, voor een goede prijs.

Astrid Kuijten 27-10-2020

We zijn zeer goed en deskundig geholpen door (*) In Eindhoven!

Wat zullen we gaan genieten van ons nieuwe Sonos systeem!

Vorig jaar hebben we al een tv gekocht bij deze vestiging, toentertijd ook zeer goed geholpen daarom ook nu onze aankoop weer bij platte tv gedaan.
Officiële reactie van HelloTV 27-10-2020

Beste Astrid,

Wat leuk dat u weer heeft gekozen voor PlatteTV, ditmaal voor de aanschaf van uw Sonos systeem. We doen ons best om u te voorzien van een zo goed mogelijk advies en een zo scherp mogelijke prijs, het is fijn om te lezen dat dat ook zo ervaren wordt.

Heel veel plezier gewenst van uw nieuwe Sonos systeem en hopelijk zien we u ook voor uw volgende aankoop terug in onze winkel in Eindhoven.

Jelske - PlatteTV

Verheul 27-10-2020

Fijn personeel,
televisie afgehaald in Arnhem. Goede uitleg gehad van personeel.

Henk 27-10-2020

Voordeligste aanbieding van Philips TV en de volgende dag al in huis. Sneller kon niet. Super tevreden.

Angela 27-10-2020

Vriendelijk geholpen, kennis van zaken en ondanks de drukte in de winkel alle tijd genomen voor elke klant! Vrijblijvend advies. Goede prijs.

Guy 27-10-2020

Installateur (*) heeft de tv keurig opgehangen, de bekabeling aangelegd en alles prima ingesteld. Ik ben zeer tevreden over de service en over de tv!

Marcel 26-10-2020

Het zien van de TV's in de showroom in Eindhoven en het aanvullend advies van (*) was net datgene dat ik nodig had om een goed keuze te maken. Mooi prijsvoorstel dus de koop was snel rond. Top.

Ben 26-10-2020

Top winkel en super geholpen door (*)
Goed geïnformeerd over de producten die we hebben gekozen!

Tinydice 26-10-2020

Erg veel keuze en kennis van zaken. Ik ben erg goed en vriendelijk geholpen en hoop nog lang van mijn nieuwe tv ongestoord te mogen genieten.

Fam. Van As 26-10-2020

Hallo, wij zijn via onze beste vrienden verwezen om een kijkje te nemen bij Plattetv te Zoeterwoude. Sony Bravia, daar ging het om. Bij een ander tvaanbieder hadden we er al 1 gekocht maar was nog niet geleverd. Bij Plattetv te Zoeterwoude hebben we toch een ander type van Sony Bravia besteld. Wat ons verastte was dat deze type voor ons toch iets beter was. Geannuleerd bij de ander, gekocht bij Plattetv. We zijn ontzettend goed geholpen door de verkoper van Plattetv te Zoeterwoude. Ik zal ook iedereen in mijn omgeving doorgeven dat wij zo goed geholpen zijn. Wat een service, een dikke 10 voor het personeel

L.J.V.E. Eliens 26-10-2020

Uitstekende prijs en dienstverlening. Snelle afhandeling en volgende dag levering. Mijn volgende tv koop ik wederom hier.

Mark Jansen 26-10-2020

Snelle en complete service van begin tot eind. Hier wordt klant is koning nog echt waargemaakt !

Alwin 26-10-2020

Bij binnenkomst werd ik begroet en snel geholpen door het personeel. Hoewel deze medewerker net was begonnen werd ik goed te woord gestaan en bezit hij voldoende kennis om mij te helpen. Al met al een prettige ervaring.

Arthur 26-10-2020

Ruime gelegenheid om diverse TV-s goed te bekijken. Geen opdringende verkopers.

Peter Voorthuijzen 26-10-2020

Ik heb al meer keer een TV hier gekocht en alle keren kreeg ik een beter advies dan wat ik zelf eerst had willen koken. En het was achteraf ook nog de betere TV. Dus echt geweldig en vakkundig personeel. Dank je wel

L.Alofs / A. Hofs 26-10-2020

Wij zijn hier prettig geholpen bij platte tv in Nijmegen. Hij heeft ons goed geadviseerd waardoor wij nu een mooie tv in onze huiskamer hebben staan. De uitleg over en de toepassingen van de tv was goed (wij hadden nog niet eerder een smart tv) en de service prima. Kortom, een aanrader voor wie nog op zoek is naar een goede tv voor een betaalbare prijs.

Peter Bolk 26-10-2020

Zeer goed geholpen door een sympathieke medewerker kundig advies gekregen en dat gaf de doorslag om te kopen