HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5179 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Jeroen vd H 25-11-2023

Ik heb eerst via de webshop contact gehad. Was heel prettig en kundig advies gekregen. Wilde toch graag de tv zien en ben in de winkel in Amsterdam gaan kijken. We werden geholpen door een kundige vlotte jongedame. Ze heeft ons geholpen bij de keuze. Altijd beetje lastig dat er een HDMI kabel, foam schoonmaak en extra garantiegesprek aan vast zit. Maar ben heel tevreden en kijk uit naar de levering van de nieuwe tv.

Asim Kilic 25-11-2023

De producten die ik heb gekocht zijn prima. De manier waarop hello tv producten verkoopt is ondermaats. De verkopers zijn opdringerrig en wanneer ze een nee horen kan je dat direct van hun gezicht aflezen. De manier van verkopen in de winkel en online moet echt beter. Ook de advies die ik kreeg bij de sonos arc was onjuist. De hdmi kabel van de sonos arc zou volgens hun geen dolby atmos ondersteunen. Hierdoor zou ik volgens hun een hdmi 2.1 kabel moeten kopen twv 50 euro. Dit is echt onzin!

Willem. 25-11-2023

Zijn know how, het ons vriendelijk en helpend te woord te staan was op en top.
Zeer tevreden over.

lammerts 25-11-2023

snel en goed geholpen bij het zoeken maar de juiste tv voor op de slaapkamer van me zoon

Ronald 25-11-2023

Fijne winkel aardige medewerkers en duidelijke uitleg met wat ik gekocht heb.
En ook de spullen nog netjes naar de auto gebracht geweldige service.
Kom er zeker weer terug.

Bestuursrecht 25-11-2023

Ik vond de shop van buiten een eyecatcher om te vinden, van binnen overzichtelijk en geordend met vriendelijk en behulpzaam personeel met kennis van zaken. Verkoper Dax sprak mij aan en al na enkele minuten had hij door wat ik precies zocht, al kon ik dat zelf niet duidelijk verwoorden. Op mijn verzoek liet zijn collega mij de gewenste soundbar beluisteren, waarna Dax een correcte uitleg gaf over het verschil in tv.'s. Al met al een goede offerte ontvangen en ter plaatse diezelfde morgen beide gewenste apparaten gekocht met vooraf duidelijk aflevervoorwaarden voor plaatsing en installatie. Topbedrijf en complimenten voor Dax en zijn collega.

K.Z 25-11-2023

Mooie winkel waar je in alle rust van af een gemakkelijk zittende bank alle TV toestellen
kan bekijken en vergelijken. Tijdens de aankoop werd bij ons heel vakkundig door hr Masie duidelijk uitgelegd wat voor verschillende mogelijkheden er aanwezig zijn.
Top winkel!!!!

Bert Kolen 25-11-2023

Keurig op afgesproken tijd onze nieuwe tv geleverd en perfect geïnstalleerd. Daarna rustig de bediening aan ons uitgelegd. Zelfs hulp gekregen met het wegwerken van kabels in de onderstaande kast. Perfect HELLO TV.
Zeer tevreden

John van Delen 25-11-2023

Adequaat geholpen met zeer ruime kennis van zaken.
Verkopen vraagt of er nog andere apparaten aan vervanging toe zijn zonder op te dringen.

Joost 25-11-2023

Ik werd ontzettend vriendelijk ontvangen en uitgebreid geïnformeerd en geadviseerd door Daniël. Met geduld en kennis van zaken.

Frank 25-11-2023

Prima winkel met voldoende keuze. Vriendelijke medewerkers die goede uitleg geven. Moest wat langer wachten ivm de drukte.

Véronique 25-11-2023

Prima geholpen door twee aardige jongens. Goed advies en fijne service tot en met het in de auto plaatsen van mijn tweedehandse OLED tv.

Margot Teubel 25-11-2023

Hoorde van familie van hello tv. Aangenaam verrast over de vriendelijke uitleg en hoe we geholpen werden.Zeker een aanrader om door te geven.

Terwisga 25-11-2023

Heel goed en uitgebreid advies gehad van Corne. Hij nam alle tijd voor ons en heeft goed naar onze wensen geluisterd. En ook nog mooie korting gegeven op de tv en bijkomende zaken. Heel tevreden over Hellotv

Hamza 25-11-2023

Ik ben heel blij met mijn aankoop en heel blij met de hulp van Masie. Enorm bedankt voor het geduld en uitgebreide uitleg.

Richard de R 25-11-2023

Ruime winkel met vriendelijk personeel, weten waarover ze praten, nemen ruim de tijd voor je en proberen ook de best mogelijke prijs aan te bieden. Medewerker Eertwijn heeft ons uitstekend geholpen. Top HelloTV.

Hans 25-11-2023

Ruime keuze, veel modellen op voorraad, kundig en vriendelijk personeel, komen uit zichzelf met goede uitleg en hebben gewoon een goed verhaal, op een leuke, informele manier. Het gekochte artikel wordt naar je auto gebracht. Wat mij betreft zeker een shop waar ik terug zou gaan!

Stan Heemskerk 25-11-2023

Goede vriendelijk hulp , weten veel van hun producten af. En kreeg op alles een eerlijke deal👍🏻

Wouter 25-11-2023

Zeer goed geholpen door Dax, duidelijke en heldere uitleg over het verschil tussen de tv,s.
Gekozen voor de Samsung oled tv, blij mee

Esther 25-11-2023

Rustige , professionele en duidelijke uitleg gekregen.
Vriendelijke verkoper Aron en een prettige binnenkomst / ontvangst door de gastdame.

Frans 25-11-2023

Hello tv in Groningen. Vriendelijk geholpen, geen poespas, eerlijk en vertelt precies zoals het is.
Ook de BF korting die ik online kreeg werd overgenomen zonder dat ik daar bewijs voor had.

Ahmet K 24-11-2023

Vandaag Smart TV gekocht bij Hello TV. We zijn met een warme welkom ontvangen en kregen een heerlijke koffie bij binnenkomst. Ben aandachtig geholpen door mevr. Sanne, klantvriendelijk, lief, duidelijk, vrolijk en goed kennis over de producten. Gaf een goed vertrouwd gevoel. Als je een smart tv of bijbehorende producten nodig hebt dan ben je bij Hello tv op het goede adres!!

Sylvester 24-11-2023

Wij hebben vandaag de zoveelste tv hier gekocht door de aanhoudende goede service en prijs.
Een aanrader voor een ieder die opzoek is naar een nieuwe tv.

Hendrik 24-11-2023

Bij binnenkomst van de winkel in Groningen werd ik aangesproken door Marco, die naar mijn wensen luisterde en met mij op zoek ging naar de tv die ik wilde zien. Marco vertelde dat er ook een andere tv was met een betere beeldkwaliteit en toen hij mij de verschillen toonde was ik overtuigd dat ik voor de betere beeldkwaliteit wilde gaan. Op de vraag wat de black Friday prijs was, kwam er een hele mooie aanbieding uit en was de keuze snel gemaakt. De TV wordt volgende week geleverd, omdat hij te groot was om in de auto te laden.

- 24-11-2023

Vaak is Hellotv de goedkoopste en meestal hebben ze goeie deals. Ik ging naar de winkel om mijn product op te halen zoals beschreven in een mail die ik kreeg, maar het product was blijkbaar niet eens op voorraad, het ergste was dat het product nog is meer afgeprijst was dan de deal die ik had gemaakt. Maar mijn adviseur zei “dat ze de min in gingen” als ze lager dan de gemaakte deal zouden gaan. Ze waren er zelf niet eens van op de hoogte dat op de website het product 50’euro goedkoper was dan onze deal.. dus je hoeft ze niet altijd te geloven, ze kunnen altijd lager gaan dan het bedrag wat ze aangeven. Ook al zeggen ze “dan gaan we de - in”.