HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5191 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Willem Broere 23-09-2023

Hele nette en grote winkel.
Goed geholpen nadat er app contact is geweest over de prijs en inruil oude toestel. Ook fijn dat er voor de winkel een parkeerstrook is voor laden en lossen

Ricky Daal 22-09-2023

Ik ben uitermate goed geholpen door Jerreau in de vestiging van Naarden. Ik had een zeer scherp geprijsde aanbieding gezien bij de concurrent. Jerreau is above and beyond gegaan om dit aanbod te matchen. Zeer vriendelijk en deskundig personeel. Ik voelde me geen nummertje zoals bij vele andere winkels, maar ik werd ontvangen en geholpen zoals het hoort. Ik zou iedereen aanraden om hier zijn aankoop te doen. Van mij krijgt Hellotv een 10+. Als ik weer een beeld- en geluidsproduct nodig heb ga ik met alle liefde mijn producten hier weer halen. Bedankt van de topservice!

Akdim 22-09-2023

De shop is gespecialiseerd in de verkoop van televisies. Ik ben vriendelijk te woord gestaan en geholpen in de HelloTV winkel in Utrecht door de medewerker N. Hij nam de tijd om mij uitvoerig de verschillen tussen de tv’s uit te leggen.

Steve de M 22-09-2023

Voor een verse tv altijd eerst naar hello tv.. inmiddels vandaag de derde keer daar een tv gekocht, gelijk 2 kleinere erbij gekocht voor andere ruimtes. Supergoed geholpen door medewerker van de locatie Utrecht. Zeer vriendelijk tijdens telefonisch advies, tijdens mijn bezoek aan de winkel en zelfs bij het inladen in de auto. Ik blijf er terugkomen.

dagmar 22-09-2023

Aanvankelijk contact via de chat en later in de winkel. Goed en duidelijk advies.
Met name de montage op thuis was perfect geregeld. Vriendelijke technische man die meedacht en zelfs bereid was een stapje extra te doen en het snoer in de muur weg te werken. Werkte netjes en was duidelijk ter zake kundig, Dank je Davey! (DH)

Klepper58 22-09-2023

Vandaag nieuwe tv ontvangen en vakkundig geïnstalleerd door monteur Skip. Goede uitleg van de werking van de tv en nog wat aanvullende adviezen. Tot nu toe zijn wij zeer tevreden over hoe alles verlopen is.

Efi en elena Chandrinou 22-09-2023

Super hartelijk personeel behulpzaam en topservice we komen graag nog een keer terug en we gaan het zeker doorvertellen aan vrienden

Rick holleman 22-09-2023

Op advies van een vriend naar hellotv gegaan nadat ik eerst met een andere aanbieder bezig was. Deze had ook goede reviews maar daar zaten toch nog addertjes onder het gras.zij hebben dit haarfijn uitgelegd hoe dat dan zat met een eerlijke verwijzing naar Samsung Nederland. Uiteindelijk en met snelle e-mail reacties van hellotv zijn we op een mooie en eerlijke prijs gekomen. Netjes een link gehad en uiteraard nog andere vragen mbt aansluitingen van een eventuele muziekinstallatie. Na betaling werd de volgende dag de tv geleverd door PostNL extra die de tv netjes in de woonkamer brachten. Wij zijn er blij mee dat alles zo goed is afgehandeld.

Max Rauwé 22-09-2023

Kreeg op iedere vraag goed antwoord.
Goede prijs/kwaliteit verhouding. Aardige verkoper en ook daarvoor prima en snel contact met Hello tv

Samsung TV 22-09-2023

Goede en deskundige advisering maar vooral eerlijk. Samsung TV gekocht in de winkel Amsterdam.

Rudy te Papendrecht. 22-09-2023

Heel geduldig, vriendelijk, gastvrij en vooral zeer deskundig geholpen door topverkoper Ralf. Hoop dat ik zijn naam mag noemen, zijn collega's zijn net zo bekwaam als hij. Mooie Samsung 55 inch Neo QLed tv gekocht voor een mooie prijs. Het was binnen 2 jaar onze 3e grote stereo aankoop bij Hello tv in Breda. en alles werkt en klinkt zoals je vooraf hebt gehoopt. De koffie is gratis en parkeren idem dito. We bereiden ons volgende bezoek reeds voor.

Fr 22-09-2023

Duidelijke uitleg en mooie korting. Ben zeer goed geholpen en heb al meer ervaringen opgedaan bij hellotv. Altijd vakkundig advies gekregen en en altijd zeer tevreden geweest. Verkoper neemt de tijd voor je en helpt je ook bij het kiezen, of je nou voor een goedkope tv komt of een duurdere dat maakt bij hellotv geen verschil.

Jan van der Reijden 22-09-2023

Geweldig geholpen met goede informatie, kan helaas maar een 10 geven maar voor ons was het een 10+.

E. Staudt 22-09-2023

In ieder geval op adviezen van vrienden en familie. Plus een uitstekende klantvriendelijke behandeling met goede en neutrale informatie. Zeer adequaat functioneren en van de werknemer.

Rahman 22-09-2023

Op 15 september 2023 bij de vestiging te Doetinchem geweest voor de bezichtiging van een tv en soundbar. Wij zijn op een deskundige wijze geholpen door.....l die met ons meedacht en adviseerde wat ontzettend hielp bij het maken van onze keus. Zelfde dag eerst de Samsung OLED 65S95C (2023) gekocht en een aantal dagen later de Samsung Soundbar. Ervaring met deze zaak was dan ook uitstekend. Zou iedereen aanraden en aanbevelen om een bezoek aan deze winkel te brengen.

Jaap 22-09-2023

Nieuw TV gekocht op basis van mooi aanbod inclusief inruil oude TV. Ik kon de TV gelijk ophalen in de winkel in Groningen en hier zeer vriendelijk en vakkundig geholpen.

Bart 21-09-2023

Ik wordt prima geholpen in de winkel. Ik krijg bij de televisie een gebruikte en niet functionerende afstandsbediening. Ik mail daar netjes over. Of ik naar de winkel kan komen voor een generiek exemplaar want opsturen doen ze niet. Ik heb inmiddels bij bol.com een besteld die morgen komt.

Arie 21-09-2023

Vandaag is onze Samsung tv gratis omgerolen voor een Sony Bravia. We hadden hiervoor een LG oled en konden niet wennen aan de Qled scherm. We hebben contact gelegd met HelloTV en onze bezorgdheid uitgesproken. Men reageerde heel positief en er werd gelijk meegedacht. Er werd ons gelijk een Sony Bravia aangeboden met een kleine bijbetaling werd alles netjes omgerolen. De servicemonteur DK kwam hem omruilen en de nieuwe tv installeren en kalibreren. Kwam zelf ook met een idee om de soundbar die van Samsung was eventueel te vervangen voor een Sony. DK belde meteen met de inkoopadviseur om dit na te vragen en eventueel te kijken wat er geregeld kon worden. Helemaal top wat een service, je wordt compleet ontzorgd dat willen we toch allemaal? Wat een topservice DK en we hopen tot snel wanneer je de nieuwe Sony soundbar komt installeren.

Pim 21-09-2023

Goed en duidelijk advies. Klantvriendelijk en deskundig. Direct antwoord op mijn schriftelijke vragen.

Gerbert Huibers 21-09-2023

Afgelopen maandag een prachtige Samsung TV gekocht bij HelloTV in Nijmegen, Ik ben daar goed en snel geholpen. De verkoper stelde gerichte vragen en kon mij goed advies geven. Inmiddels hangt de TV in de woonkamer en zijn we zeer tevreden over het mooie grote en scherpe scherm.
HelloTV 22-09-2023

Hallo Gerbert,

Bedankt voor de 10! Wat fijn dat je zo prettig geholpen bent in onze winkel in Nijmegen, met een prachtige nieuwe tv als resultaat. Heel veel kijkplezier gewenst en graag tot een volgende keer.

Jelske - HelloTV

Vd plas 21-09-2023

Duidelijk uitleg over product ,vriendelijk geholpen, in een ruim opgezette winkel

SjefZ 21-09-2023

Overzichtelijk en alles prima te bekijken en beluisteren. Goed en gemotiveerd geholpen.

Mike 21-09-2023

Rustige sfeer, goed geholpen door Bjurn. Niet opdringerig en een goed duidelijk helder advies. Ga zo door.

Stephan 21-09-2023

Tv 3,5 jaar geleden aangeschaft en nu helaas al kapot. Geen garantie helaas. Reparatie is begrijpelijk verhoudingsgewijs kostbaar, dus toch op zoek naar een nieuw toestel voor mijn oude vader die veel naar voetbal kijkt. Perfect geholpen met een mooie coulance regeling als compensatie voor het snelle kapot gaan van vorige TV.
Met goed gevoel de deur uitgegaan!

René 21-09-2023

Vandaag voor het eerst bij Hellotv geweest voor de aanschaf van een soundbar.
Ik wist van tevoren wat ik wilde hebben dus dat was niet zo moeilijk.
Maar waar koop ik de soundbar.
Ik vind het belangrijk dat na aankoop mocht er wat gebeuren met je soundbar je geholpen wordt en niet afgewimpeld wordt .
De reviews komen er heel goed uit dus de stoute schoenen aan getrokken en langs gegaan.
Alle verkopers waren druk bezig met klanten dus eventjes moeten wachten, wat later kwam er een verkopen naar me toe of ik al geholpen werd .
Na uitleg waarvoor ik kwam werd ik zeer snel en vakkundig geholpen.
Hier kom ik zeker terug voor mijn volgende aankoop