HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

Bjorn 22-12-2022

Had een tv besteld online,maar wilde tv zelf ophalen. Maar had gezegd doe maar afleveren maar via chat gezegd kom hem wel ophalen. (Zou hem maandag ophalen maar werd paar dagen eerder donderdag.) aangekomen bij winkel Naarden tv stond niet klaar begrijpelijk ben iets wat te vroeg. Uiteindelijk met andere tv naar huis en volgende dag toch laten leveren. Prima tent aardig personeel goed geholpen. Zeer tevreden

Mdc 22-12-2022

Vakkundig goed advies tussen verschillende merken enthousiast en ga met goed gevoel naar huis

Rob 22-12-2022

In filiaal Zoeterwoude keurig geholpen. bij de aanschaf van een Denon 550 soundbar.
De verkoper is vriendelijk en heeft verstand van zaken. Met betrekking tot een reeds ontvangen prijsvoorstel
geen discussie en koop snel gesloten. Installatie thuis snel en makkelijk, zoals reeds door de verkoper aangegeven. Kortom zeer tevreden, na eerder ook een TV daar gekocht te hebben met volle tevredenheid. Daarbij zijn artikelen scherp geprijsd, niet geheel onbelangrijk.

Frans 22-12-2022

We waren de enige klanten in de winkel. Degene die ons hielp leek niet erg gemotiveerd om ons te helpen, we hebben zelf moeten vragen om koffie, werd niet vanzelf aangeboden . Soms werd er niet geantwoord op mijn vragen.
Werd ons (71, 72 jaar) ook niet aangeboden om ons te helpen de grote tv-doos in de auto te leggen. Hij bleef liever zelf binnen.

Jan van der Burg 22-12-2022

Het contact via de mail liep bijzonder goed.Offerte met korting was bijna dezelfde dag binnen.Heel snelle reactie op vragen met duidelijke en vriendelijke uitleg.Ook het afleveren via post nl ging bijzondere goed.Veel info over het tijdstip van aflevering

Sander 22-12-2022

Super netjes geholpen ,na een aantal keer via de app contact gehad te hebben toch even in de winkel naar verschillende typen beeld gaan kijken .uiteindelijk na een prima uitleg hopelijk de goede keuze kunnen maken . Morgen levering 🤞🏻

Flexman 22-12-2022

Wist eigenlijk al wat ik wilde hebben. Na nogmaals me te laten voorlichten overgegaan tot aanschaf. Korting was ook prima en reeel.

Sjaak Nootdorp 22-12-2022

Wij zijn fantastisch geholpen in Zoeterwoude. Konden onze gekochte Led TV omruilen (met bijbetaling uiteraard, maar met een heel goede deal) voor een geweldige OLED Philips TV. Bedankt.

Ko 22-12-2022

Ik was op zoek naar een 50 inch tv en vond een mooi samsung neo led toestel bij hellotv wat aan mijn eisen voldeed, na betaling bleek het toestel jammergenoeg in de tussentijd uitverkocht. Toen ik hello tv van mijn teleurstelling op de hoogte bracht. Hebben ze me 55 inch versie van het toestel ter compensatie aangeboden. Ik was zeer aangenaam verrast door dit aanbod en heb het toestel wat in Groningen voorradig bleek daar opgehaald. En ben erg blij met het toestel met een haarscherp beeld en erg goed geluid. En zal iedereen die een nieuw tv toestel zoekt hellotv zonder twijfel aanraden. Een goede klantenservice die met je meedenkt super

ger smit 22-12-2022

Wij zijn keurig geholpen door Stefano ,heeft alles uitgelegd. Wij mijn zoon en ik waren daardoor overtuigd om 2 exemplaren te kopen.Alles uitgepakt en zijn zeer tevreden met alles.Misschien gaan wij nog een soundbar aanscaffen.

Met vr.gr. Ger en Barry Smit.

RE 22-12-2022

Verkoper T in Amsterdam: professioneel en vakkunding advies van T ontvangen. Heel veel kennis over techniek van tv en werkt heel klantgericht met een persoonlijk aandacht voor de mens. Vergeet even de cijfers want T is daar niet mee bezig. Echte topper en echte aanrader deze winkel en adviseur!!!!

Rodney Zandkuijl 22-12-2022

Je word er vriendelijk en goed geholpen!
Ik kom al 20 jaar in het filiaal in Naarden.
Ik heb mijn hele goede deal in hold gezet maar ik ga het alsnog doen!
Hier kan je echt met vertrouwen een tv kopen! Ik ga voor de Sony bravia xr 75x94k!

Martin 22-12-2022

Scherpe prijs en vakkundig uitleg gekregen.
Een verademing met de concurrent.

Skuffy 22-12-2022

Ik werd goed geholpen en ge-adviseerd bij HelloTV Zoeterwoude Rijndijk zonder dat de verkoper aandrong. Ik werd geholpen door Ramon. Ik ben blij met mijn nieuwe aankoop.

Raj 22-12-2022

Edwin en Wesley hebben bij mij tv geïnstalleerd. Beide heren hebben een top werk geleverd.

Musa 22-12-2022

Goed geholpen door Hellotv eerst via mail daarna in de winkel in Breda. In de winkel zijn al mijn vragen die ik had goed uitgelegd, gespecialiseerd personeel en nemen alle tijd voor je. Zeer scherpe prijzen en uiteindelijk 2 tv’s aangeschaft. Top zaak! Thanks guys!

Nieuwe zeer tevreden klant met een nieuwe LG TV 22-12-2022

Ik heb vorige maand tijdens Black Friday de LG OLED55G26LA gekocht. De winkel had eerst een redelijke deal maar was gelijk aan andere webshops. Toen zag ik het kopje "persoonlijke korting aanvragen". Toen kreeg ik een hele leuke persoonlijke deal aangeboden gekregen + nog de €100 cashback van LG. Ik werd vriendelijk en snel geholpen in de winkel toen ik de tv kwam ophalen in de winkel. Toen werd mij ook nog een mooi aanbod gedaan van HelloTV voor hun speciale garantie voor een hele mooie prijs. Ik ben super tevreden over de klantvriendelijkheid, snelheid en de mooie prijs van HelloTV. Tot de volgende aankoop!

Ronald 22-12-2022

Super blij met mijn arc, sub mini en one sl’s
En er vriendelijk geholpen in Eindhoven.👍👍👍

Veel keus, goed advies, gelijk meenemen! 22-12-2022

Bij een bezoek aan de HelloTV winkel zijn wij netjes geholpen door een van de medewerkers. Het was redelijk druk, ondanks dat werd er uitgebreid advies gegeven op onze vraag 'wij zoeken een OLED tv'. Er zijn meerdere producten getoond in de showroom en zelfs vergelijkingen gedaan. Daarna zijn we tot een goede deal gekomen, ondanks de misgelopen acties van Black Friday. De tv is zelfs met hulp van een medewerker in de auto ingeladen. Dat is nog eens service!

tevredenklant 22-12-2022

Hello tv was een verademing in vergelijk met eerdere retailers. Het zat hem.in de mate van betrokkenheid, aandacht en kunde. Objectieve kennis en inzicht. Vriendelijk geholpen en samen de beste tv uitgezocht. Er werd goef meegedacht met de ophang beugel. Achteraf bleek de cashback actie niet meer te gelden..ik werd na 5 min uit de winkel hierover netjes teruggebeld en gecompenseerd. Eerlijk en integer. Hier kom ik als klant graag terug.

Kees 22-12-2022

ik ben erg netjes geholpen en een zeer mooie aanbieding gekregen voor mijn samsung tv.

Dennis 22-12-2022

Ik vind de reclame een zeer aanvullende informatie anders had ik niet eens gaan kijken op de site dus bijdeze een goede set.😀

Brouwer 21-12-2022

Ik ben netjes geholpen in vestiging Doetinchem,gister nieuwe tv besteld vandaag al ontvangen ben er blij mee!
Goede service en nette prijs👍

G.Visser (amsterdam) 21-12-2022

Keurig en vlot geholpen.
vandaag geplaatst door een kundige installateur, duidelijke uitleg, goede service.

Marcus 21-12-2022

Bij aankomst in de winkel konden we eerst rustig rondkijken bij de televisies na een tijdje gaf de verkoper tekst en uitleg bij de televisie die we online bekeken hadden.