HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5173 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

S.Koendjbiharie 22-08-2021

Wij hebben 29 juli 2021 tv sonos beamer dvd speler gekocht bij patte tv geholpen door Jordy vriendelijk fijn om zo behandeld te worden denkt ook mee met klant.
Super fijn geholpen

S.Koendjbiharie 22-08-2021

13 augustus Duncan ons tv en alles geïnstalleerd super goed gedaan.
Heel erg bedankt super alles netjes afgewerkt.
Klant vriendelijk

johny 22-08-2021

uitstekende bediening en advies ben buitengewoon tevreden zal het iedereen aanbevelen bovendien kun je over de prijs onderhandellen

Marcel 21-08-2021

Goede service van personeel . Denken echt met je mee. En weet echt waar hij het over heeft
Jammer dat ze geen demo van dit aparraat hadden staan.

Marcel 21-08-2021

Goede service. Alleen jammer dat ik het apparaat niet als demo model kon bekijken. Deze was niet aanwezig.

Tim B is Cool 21-08-2021

Op vrijdag 20 aug 2021 is Tim B bij ons thuis geweest om aan tv te werken. Een kundige jongeman die weet waar hij over praat. Geen woorden maar daden. Zo rap en kundig dat hij te werk ging. Vriendelijk en behulpzaam. Blij met onze Qled 4k tv, maar deze werkte niet naar behoren ook ivm soundbar. Bij het vernieuwen van de kabels en instellingen die Tim B heeft verricht,zijn wij erg content met het beeld en geluid. Hij heeft ons ieder moment goed geïnformeerd.
Jullie team denkt erg goed mee en is leuk in de omgang.
Zowel telefonisch,via chat,maar ook thuis over de vloer. Daarnaast netjes en correct. BEDANKT TIM B!!!

J.Fellinga 21-08-2021

Ik vind deze shop keurig en echt uitnodigend om verder te kijken. De medewerkers zijn deskundig en nemen de tijd voor de klant. Geen gehaast. Goede uitleg en demonstratie van een eventuele keuze.
Ik heb dit als zeer goed en vertrouwd ervaren.

John vd Wielen 21-08-2021

Mooi aangeklede winkel. Opstelling met bankstellen, zoals je thuis naar de tv kijkt. Zeer ruime keuze. Onze verkoopmedewerker Nouri Sohrab nam alle tijd om onze vragen te beantwoorden en om een demo te geven. De service en klantvriendelijkheid die wij kregen, vind je nog maar weinig.

Stef 21-08-2021

Mooie winkel in Amsterdam,super geholpen.ze nemen echt de tijd voor je
Mooie prijzen na de korting

Vincent B. 21-08-2021

Rob heeft ons in de Nijmeegse winkel uitstekend geholpen. Op onze vragen die toch ook diepgaand waren wist hij de juist antwoorden te geven 😉 (wij waren goed voorbereid). We zijn erg tevreden met de aankoop, de verkoper en PlatteTV.

J 21-08-2021

Ik ben vakkundig geholpen door een zeer deskundig en uitermate behulpzaam personeelslid van platte tv.
Ik ben ook zeer tevreden met mijn nieuwe aankoop nl. een Yamaha r- n602
Reciever

stippie076 21-08-2021

Ruime winkel met veel keuze. Makkelijk aangezien we om de hoek wonen. Op donderdag avond binnen gelopen met bepaald model en budget in gedachten. Na goed en duidelijk advies van Ralf toch een ander type (oled ipv led) gekozen ivm betere zwartwaarden. Dus uiteindelijk wel wat meer uitgegeven maar denk dat het dat zeker waard is. Oude tv en defecte tv mee ingeruild. Nu aansluiten en genieten maar.

Karo 21-08-2021

Mooie grote winkel en vriendelijk gemotiveerd personeel met goede kennis van zaken.

Hugo 21-08-2021

Wij hebben al vier televisies bij Platte tv.nl in Breda gekocht.
Eigenlijk zegt dat al genoeg, als een winkel je niet bevalt, dan ga je niet meer terug, bij Platte tv.nl kom je dus wel terug.
Ik heb meerdere kennissen die op mijn aanraden bij Platte tv.nl een tv hebben gekocht.
Vriendelijke bediening, behulpzaam, meedenkend en een beetje korting is bijna altijd mogelijk.
Ook het extra garantie pakket, waar ik eerder geen voorstander van was, heb ik nu al een paar keer genomen.
Ik kan dit iedereen aanbevelen, wij hebben al twee keer met een tv de pech gehad dat hij na twee jaar en een paar maanden defect ging, en zonder het extra garantie pakket heb je dan hoge kosten aan een reparatie.
Doen dus die extra garantie nemen, het heeft meer voordelen dan alleen een verlenging met een jaar.
Wij zijn bij de laatste aanschaf en afhandeling van een vorig defect goed geholpen door J**.

Klaasvaak 21-08-2021

Deze winkel heeft mij goed geholpen en goed advies was opzoek naar een ander model tv maar wegens goed advies voor deze gekozen en super blij mee

Wim Crama 21-08-2021

De verkopers zijn deskundig en vriendelijk, geven goede uitleg over de verschillende tv's/soundbars.
De levering verliep soepel en snel.
Het installeren van de tv en soundbar kan geregeld worden door Platte tv's.

John de Mink 21-08-2021

Edwin heeft echt super goed gewerkt en uitgelegd!!!!! zo hoort het ook. Thans Edwin super thanx. Zeker is deze adviseur overal aan te bevelen. Platte tv kan trots zijn op deze mensen!!!! gr john de mink

Rewien 21-08-2021

Uitstekende service! Personeel heeft kennis van de apparaten en ben erg vriendelijk geholpen!

Max 21-08-2021

TV gekocht in Nijmegen. Prima service en goede uitleg! en super snelle service! Ben erg blij met mijn nieuwe TV

Bert 21-08-2021

Prettige winkel met uitstekende en vriendelijke verkopers.
Kundig en efficiënt geholpen bij de aanschaf van een
Sony Bravia xr-65A90 j Oled tv.

Dewi van Aalten 21-08-2021

We werden goed ontvangen, ruime keus aan tv’s, we hadden zelf al wat uitgezocht dus konden we specifieker zoeken, hierbij werden we geholpen door Rob. Hij heeft veel verstand van zaken en weet hij waar hij het over heeft. En als we een bepaalde tv bestelde zou hij onze lunch betalen, toen we terug kwamen hebben we de tv besteld en hij heeft wat kado gedaan vanwege de afspraak dat hij onze lunch zou betalen. Buiten dat word je een eerlijk behandeld en word geen onzin verkocht prettig winkelen dus

Rene 20-08-2021

Goed geholpen, duidelijke antwoorden op mijn vragen. Vriendelijke deskundige medewerker, zeker niet opdringerig met een goed advies.

Frans 20-08-2021

Ruime keuze. Website is compleet en op vragen wordt direct en adequaat gereageerd. In de winkel is men erg behulpzaam en schroomt niet om alternatieven aan te dragen waardoor je uitgedaagd wordt om je voorgenomen keuze nogmaals te toetsen. Dit is erg nuttig! Ook is men niet te flauw om je op interessante aanbiedingen te wijzen.

Wim 20-08-2021

Betreft een probleem met een van mij nieuwe Yamaha luidsprekers.Na een fijn telefoon gesprek met Jos in de vestiging Breda, is afgesproken dat ik de luidspreker kon komen omwisselen. Jos was niet aanwezig maar collega Ralf was op de hoogte van het probleem en de gemaakte afspraak. Netjes geholpen door Ralf. Erg goed dat ze elkaar hadden ingelicht .

Zoutman 20-08-2021

Eigenlijk kwamen we per toeval terecht in deze winkel te Zoeterwoude.
Omdat we zo vriendelijk en deskundig geholpen werden door Mehmed hebben we een nieuwe T.V. en ook een surround systeem gekocht.
Eerlijk advies en zeer vriendelijk.
Aanrader.