HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5173 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

R. Guitoneau 02-10-2020

Na slechte ervaringen met mijn Samsung 65Q90R terug gegaan naar de winkel in Naarden. Daar goed geholpen door XXX . Toch weer teruggestapt naar Sony (55AG9). Advies was goed en heeft zijn best gedaan om er een goede deal uit te halen. Waarom geen 10? De inruilwaarde van de Samsung was ver beneden peil. Verder prima geholpen. Koop daar al mijn TV's. Aanradertje.

Wouter 02-10-2020

Heel erg goed geholpen in de winkel in Naarden. In eerste instantie op de chat was aangegeven dat beide tv's in de showroom zouden staan. Helaas beide dus niet.... Verkeerd voorgelicht. Gelukkig zijn we in de winkel wel erg goed geholpen. Goed voorgelicht en op basis daarvan toch een andere tv gekocht dan eerst de bedoeling was. Mooie prijs gemaakt in combi met een Sonos systeem. Zou deze winkel zeker aanraden bij een nieuwe tv. Onze vorige TV die we kochten kwam ook hier vandaag. Toen nog Plasmadiscounter.

Omawil49 02-10-2020

Heb nu voor de tweede keer een mooie televisie hier gekocht omdat de eerste keer zo goed bevallen was wederom weer voor plattetv.nl gekozen.

j lettinga 01-10-2020

op zoek naar een nieuwe tv terecht gekomen bij plattetv.nl. op een aantal vragen snel antwoord via de chat. de gewenste tv voor een mooie prijs en na bestellen prima op de hoogte gehouden omtrent bestelstatus. eventuele klachten bij retour of andere afhandelingsproblemen nog niet aan de orde geweest dus daar kan ik geen oordeel over geven. tot nu toe tevreden.

Serwa 01-10-2020

Online mooie deal gezien. Besloten naar de winkel te gaan. Na wat uitleg en advies kwamen we samen emt de medewerker tot een betere deal. Mooie weekend aanbieding gezien waar van prijs te goed was voor de tv. Zelfde dag besteld online en gelijk thuis. Vriendelijk en deskundige medewerkers daar. Ik zou zeker nog een keer daar shoppen! Mooie prijzen vergeleken met andere aanbieders!

Ton 01-10-2020

via internet ben ik bij PlatteTV terecht gekomen en verbaasde me over de prijzen bij dit bedrijf. Uitgaande van de kleine lettertjes blijkt hier niets van te bestaan. Mijn oog viel op een Philips TV ruim 100 euro goedkoper dan bij de concurrent. snelle service met gratis bezorging en een contract afgesloten met extra garantie voor weinig. een snelle levering via Post.nl . voor mij is platteTV een aanbeveling.

Wensley 01-10-2020

Een absolute 10! Eerlijk en oprecht advies. De medewerkers van PlatteTV luisteren naar de klant en vragen goed door naar de wens van de klant. Daarbij schromen zij ook niet om zelfs een goedkoper exemplaar of andere merk aan te bieden wanneer dit beter bij de wens van de klant past. Daarnaast kunnen de medewerkers ook echt advies en technische achtergrond bieden ipv bordjes oplezen bij grote multimedia reuzen. Aanrader!!!

W. van den Bos 01-10-2020

Plattetv is een goede en betrouwbare winkel. Een tv gekocht voor mijn kleindochter die studeert in Amsterdam. De tv was niet op voorraad maar was al na 2 dagen binnen. Vriendelijke bediening toen we de tv ophaalde in Amsterdam. De tv werkt prima.

Iwan 01-10-2020

Voor ons nieuwbouwhuis zijn wij op zoek geweest naar een nieuwe tv die zou past bij onze stijl. We kwamen uit bij een 55" Samsung Frame. Op internet alle info gezocht en uiteraard prijzen vergeleken. Ik ben iemand die voor kwaliteit gaat, maar als er dan ook een financieel voordeeltje aan zit, dan ben ik snel om. Ik kwam oa. uit op PlatteTV, maar deze was niet de goedkoopste. Ik heb dan ook eerlijk gevraagd waarom er prijsverschillen zijn van 250 / 300 euro. Het antwoord dat ik kreeg was duidelijk, maar alleen vanuit hun eigen kracht gegeven. Geen slecht woord over de andere aanbieder... Ik was om!
Ik hou van persoonlijk contact en dus ben ik naar de winkel gegaan in Amsterdam. Mijn broer meegenomen, want die had ook wel interesse. We zijn geholpen door Nick, nette gozer, goede babbel en eerlijk: topverkoper. Ik ben zelf ook een salesman, dus we spreken elkaars taal. Alles uitgelegd, alles laten zien, en een goede aanbieding gedaan voor 2x 55" Samsung Frame. Hij blij, wij nog blijer!

Het is een net filiaal, met goede verkopers. Netjes, niet opdringerig en laten elkaar in hun waarde. Ik verwacht ook dat toen wij buiten stonden met onze tv's ze elkaar een high-five hebben gegeven...

Thanks voor je tijd!
Officiële reactie van HelloTV 01-10-2020

Beste Iwan,

Bedankt voor uw uitgebreide review. Wat leuk om te horen dat u na het gesprek in de de chat naar de winkel in Amsterdam gekomen bent. Wij voorzien onze klanten graag van persoonlijk advies voor de beste tv voor uw wensen en hiervoor uiteraard de beste prijs, fijn om van een salesman te horen dat dat ook is gelukt.

Heel veel kijkplezier gewenst, maar dat komt vast goed met de Samsung The Frame!

Jelske
PlatteTV

Michael 01-10-2020

Meerdere tv's en accessoires besteld. Prima geholpen en snelle levering van producten. Op naar de volgende bestelling!

Marcel heinsman 01-10-2020

Super geholpen weer door Dirk T.
Fijne winkel en slaag altijd. Toch advies gekregen voor een beter en ander model. Bedankt voor de service.

Wouter Donkers 01-10-2020

Goed advies gekregen in de winkel in Nijmegen. Juist afgestemd op mijn behoeften en daarom tevreden uit de deur gelopen. Aankoop bevalt enorm goed. Vriendelijk personeel verder en ze weten waar ze het over hebben.
Hierna moest ik nog een versterker (oud en niet van hun) aansluiten en had wat problemen en ook meteen goed geholpen met sterk advies. Hier staat duidelijk advies boven verkopen.

Mark 01-10-2020

Geholpen in winkel in Utrecht door Danny.

Prettige winkel met snelle levering!
Helaas klopte de online winkelvoorraad niet, maar de volgende dag werd het artikel in de ochtend al thuis geleverd.
Zeer goede service met uitgebreid uitleg en advies waarbij alle prijsklassen bespreekbaar waren (verkoper begon zelf netjes conservatief).
Verkoper wist duidelijk waar hij het over had en gaf een passend persoonlijk advies.

Chrisma 01-10-2020

Super klantvriendelijk, ook het installeren van het toestel wordt alle tijd genomen en duidelijk uitgelegd.

Settle 01-10-2020

Personeel vriendelijk en behulpzaam. Ik ging er voor het eerst naar toe, omdat ik een scherpe prijs verwachtte en die heb ik ook gekregen :-)

Aanrader!

M.R. Jonkers 01-10-2020

Mensen in de winkel en online zijn vriendelijk en behulpzaam en nemen de tijd voor je. Wat ze beloven en aanbieden maken ze ook waar. Het advies is goed en de prijzen zijn scherp. Indien de bestelde spullen aanwezig zijn kun je die direct meenemen of het wordt bij je thuis bezorgt.

Jeroen 01-10-2020

In de winkel (Zoeterwoude) goed geholpen. Vakkundig en vriendelijk.
Jammer dat beloofd wordt dat ik geen reclame e-mails ga ontvangen en dan toch binnen 2 dagen eentje in m'n mailbox krijg.
Tip: Stuur de factuur dan ook direct digitaal.

Sidin25 01-10-2020

Voor de winkel geef ik als cijfer een 7 omdat het nogal lang duurde voor ik werd geholpen. De desbetreffende verkoper raadde mij een 55inch Qled
aan terwijl ik voor de 65inch kwam omdat de 65inch ruim 600 euro duurder zou uitvallen
Eenmaal thuisgekomen toch nog gekeken op de site van Platte tv en kwam er achter dat de 65inch toch leverbaar was met 550euro korting als summerdeal
Dus via de site de 65 inch besteld en de offerte in de winkel geannuleerd
Dinsdag 26 september werd de tv geleverd door de installateur D
Deze heeft veel verstand van zaken betreffende het aansluiten en heeft mij zeer goed geholpen
Wel jammer dat ik 120 euro extra heb moeten uitgeven voor voor de juiste verbindingskabels,iets wat ze mij op voorhand hadden kunnen adviseren
Kortom, míjn Bose soundbar komt nu wel veel beter tot zijn recht en het beeld is in 1 woord geweldig

Haro 01-10-2020

Vriendelijke monteur. Werkt netjes en zorgt dat alles werkt voordat hij vertrekt, ook de reeds eerder aangeschafte sonosboxen.

Willem 30-09-2020

Op zaterdagavond een tv besteld. Op maandag geleverd. Top.
En scherp geprijsd.

Edu 30-09-2020

Vanmiddag in Groningen door André geholpen. Ik zag het even niet meer zitten met mijn Sonos-systeem. Via een postorderbedrijf uitbreiding gekocht, maar koppeling lukte niet en daarom maar retour gestuurd. Maar de aanbieding van Platte-TV lokte toch en na een uitgebreide instructie van André toch met 2 boxjes naar huis. Alles draait nu perfect en het is genieten geblazen van mijn platencollectie. Super dienstverlening!

Rico1961 30-09-2020

Na de aankoop van mijn t.v. heb ik toch besloten om deze om te ruilen voor een maat groter.
Zondag heb ik contact gezocht via de email en binnen enkele minuten kreeg ik al een reactie, welk toestel ik zou willen hebben.
Maandagochtend was alles via de email heel snel geregeld.
Ben zeer snel en uiterst klantvriendelijk geholpen door alle medewerkers.
Voor een ieder die een nieuwe t.v. wil kopen, ga naar platte TV, deze service vindt je nergens meer.

Peter 30-09-2020

Uitstekend meegedacht en geadviseerd in onze thuissituatie en wensen met de nieuwe TV. Echt de tijd en rust genomen om tot een goed, gedegen en volledig advies te komen.

Paul 30-09-2020

IVM issues met de samsung tv moest de tv omgeruild worden, de LG GX is weer prima geinstalleerd door installateur D. uit Purmerend, net als vorige keer, heeft ook advies gegeven over bekabeling en instellingen. Top installateur.

Claudia 30-09-2020

Al jaren koop ik mijn tv/audio apparatuur bij deze winkel. Altijd topservice, uitleg, prijs en levering. Voor mij blijft dit dé winkel!