HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5176 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

astrid 23-05-2021

in de winkel in zoeterwoude geweest erg goed en vriendelijk geholpen plus een mooie korting.

JtL 23-05-2021

Na diverse concurenten, een eerder bezoek aan de winkel in Naarden en reviews te hebben doorgenomen zijn wij op basis van een pushmail van Platte TV uiteindelijk weer naar Naarden vertrokken om gebruik te maken van de mooie aanbiedingen en de prima begeleiding in de winkel waar we deze keer op een prima manier werden geholpen door xxx. Na het ontvangen van de eerlijke informatie voor zowel de Samsung TV en diverse surround Sonos producten hebven wij het besluit genomen om op de uiteindelijke nette aanbieding in te gaan. Eerlijk en open advies waar je de juiste beslissing op kunt nemen. Dank voor je hulp en eerlijke advies xxx. Nu nog even wachten op de uiteindelijke levering en installatie van de producten en het genieten kan beginnen.

Zoeterwoude 23-05-2021

De TV is perfekt geinstalleerd en de werking is goed uitgelegd. Zelfs de stofzuiger heeft hij gevraagd om de boel netjes achter te laten. Top .....

WOUTER 23-05-2021

Erg goed geholpen door xxx. Neemt de tijd voor je en is vakkundig. Veel know-how maar kan zich ook in de klant verplaatsen en de informatie begrijpelijk overbrengen voor minder technische mensen. Lekker kopje koffie aangeboden. PlatteTV heeft een goede voorraad. Met een goed gevoel de winkel uit gelopen!

Bert 23-05-2021

Erg prettige winkel met goede service. Geholpen door xxx voor de tweede keer en wederom erg prettig geholpen om een juiste keuze te maken. Ook nu in Groningen een mooie nieuwe afdeling voor het testen van Soundbars. Perfect om de goede keuze te maken.

Patrick 23-05-2021

Oude tv ging zaterdag stuk en had dus snel een nieuwe nodig. Had al eerder van deze winkel gehoord recensies gelezen. Ben netjes geholpen door de medewerker, hij heeft zelfs de tv in de auto gezet.

Serginio 23-05-2021

Ik was opzoek naar een qled tv. Ik werd in de mooie winkel snel en heel vriendelijk geholpen. Ik beveel deze winkel zeker aan.

Jans Weessies 23-05-2021

Gezien mijn eerdere ervaring met PLATTETV beschouw ik deze Fa als een goed geoliede en soepel draaiende machine.
Alles klopt, goede en duidelijke site, vlotte levering, snel reageren op vragen en vriendelijk personeel met goede adviezen.
Petje af !

J.Beyer 23-05-2021

Naar de winkel in Amsterdam gegaan op aanraden van collega, werden daar zeer vriendelijk en deskundig geholpen door Jeroen, ondanks de drukte, ook een nette prijs gekregen voor aankoop, alle service - bezorgen -ophangen etc, dit is gedaan door Danny K, die dat met veel kennis/vakmanschap heeft gedaan, ook heeft hij de tijd genomen om alles uit te leggen op een top manier omdat hij goed begrijpt dat het voor ouderen 75+ zoals wij wat moeilijker is / TOP

Bas 23-05-2021

Super persoonlijk contact, zowel offline als online. Daarnaast het gevoel dat je echt spreekt met mensen die er verstand van hebben en niet alleen iets proberen te verkopen.

Kees van B 23-05-2021

J, is een vriendelijke verkoper met versten van de producten. Geeft adviezen en wil meedenken over een goede combinatie van producten voor een scherpe prijs. Ook de verlengde garantie is goed uitgelegd. Ik zou iedereen aanraden bij Platte TV te kopen en zeker bij deze verkoper.

Wesley 23-05-2021

Goed geholpen in het filiaal Nijmegen door de verkoper David. Kundige en correcte verkoper met een hoop kennis van zijn producten.

Dirk 23-05-2021

Net geen 10, ben na een opmerking “ wij verkopen sinds kort B&W luidsprekerboxen” bij het ophalen van mijn receiver 2 weken geleden gaan chatten met een medewerker van Platte TV. Ik werd hierbij op een nette manier geholpen en heb een set boxen aangeschaft.
Heb gekozen voor ophalen en ook daar vriendelijk en netjes geholpen totdat ik met mijn aankoop wegging. Ik stond daar met een grote doos boxen en een deur die niet automatisch open gaat het werd door geen enkele medewerker opgemerkt. Dat had naar mijn mening beter gekund. Dit en helaas de ervaring met de vorige aankoop doet mij besluiten niet voor de 10 te gaan.

Evers Totaal Afbouw Dhr. DRJ. Evers 23-05-2021

Mooie overzichtelijke winkel met veel kennis en uitleg,
goede prijsverhouding t.o.v. andere winkelketen.

super tevreden over deze geweldige Oled TV (platte TV)

beveel deze winkel zeer aan !!!!!!

Hans 23-05-2021

Ik parkeer altijd bij hen voor de deur als ik naar Karwei ga. Is gratis en altijd plaats. Intrigerende naam, "Platte TV". Als je in de etalage kijkt zie je alleen maar bolle barbecues. Uit nieuwsgierigheid toch maar eens naar binnen gelopen. Een oase van rust en achter de barbecues prachtige (inderdaad platte) TV's. Ik trof de ideale verkoper die verschillen, plussen en minnen uitlegde van soorten schermen, merken en prijzen. Kopje koffie erbij. Ik viel meteen voor een Sony KE-48A9 en ik denk dat ik binnen 20 minuten weer buiten stond met de platte TV, muursteun, kabels, korting en de belofte dat ik de TV terug mocht brengen als die niet beviel. Ik had het idee dat ik de perfecte koop had gedaan. We waren geloof ik allebei een beetje verbaasd. De verkoper stond er op dat hij zelf de TV naar mijn auto bracht. Thuis heb ik nog eens vergelijkend onderzoek gedaan en bleek dat ik bij platte TV het goedkoopste uit was. En de TV is geweldig. Ik zit nu al 2 dagen naar het Eurovisie songfestival te kijken. Doe ik anders nooit. Samenvattend: perfecte TV, perfecte verkoper, perfecte winkel, perfecte service

Frank 23-05-2021

Prettig geholpen in Zoeterwoude. Ondanks dat wij al een toestel in ons hoofd hadden, uitgebreid geïnformeerd over verschillende toestellen en merken en de voor- en nadelen.
Ook voor een aan te schaffen surround systeem overgehaald om een betere keus te maken door een zeer mooi systeem te laten horen.
Echt meerwaarde om even naar de winkel te komen!
Goede service tot en met het inladen toe.

Haye westerhoff 23-05-2021

Geweldig service werd super snel geholpen personeel zeer klantvriendelijk en handig tips en leerzaam

Henk S 22-05-2021

Duidelijke uitleg en geen opdringerige verkoop. Netjes ontvangen en prima afhandeling.

Martijn 22-05-2021

Toffe gasten die graag helpen met het uitzoeken van een tv. Ondanks dat de winkel verhuist is hebben ze al veel dingen goed voor elkaar. Geen kleine letters bij het afsluiten van een extra (pixel) garantie.

m.van Buuren 22-05-2021

Erg fijne en overzichtelijke winkel met prettig en niet te opdringerig personeel

Miek 22-05-2021

Na via de mail een kortingsaanbieding te hebben gekregen perfect geholpen in de vestiging Groningen.

R. van Dijk 22-05-2021

Vandaag tv aangeschaft in Utrecht. Na lang zoeken op internet uiteindelijk aantrekkelijkste prijs in de regio. Gebeld, gereserveerd en meteen opgehaald. Netjes gereserveerd, graag volgende keer weer !

Paul 22-05-2021

Heel aardig personeel, super geholpen, mooie winkel, service tot de auto. Was ons eerste keer zou er zo nog een keer naar toe gaan.

Tobias 22-05-2021

Deskundig en vriendelijk personeel, ik heb ook snel antwoord gekregen op mijn vragen via de chat.

Kevin 22-05-2021

Gisteren een tv gekocht bij PlatteTV Utrecht. De service was meer dan uitstekend. De uitleg en het mee denken was erg goed