HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5173 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Jan Willem 15-10-2020

Na een wat aarzelende start met het online beantwoorden van een ingezonden inruil formulier vervolgens een uitstekende ervaring in de winkel in Amsterdam bij de aankoop van een Sonos one set. Vriendelijk, deskundig. Een plezierige ervaring en reden om terug te komen. En niet onbelangrijk: de speakers waren snel geïnstalleerd en zijn boven verwachting.

Dennis 15-10-2020

Ik was eigenlijk op zoek naar alleen een soundbar.
Bij jullie vond ik de juiste prijs voor de nieuwe samsung soundbar.
Ik heb via de chat contact met jullie gezocht en ben daar goed geholpen door Ronald.
Uiteindelijk ben ik een TV en soundbar(set) rijker!
Ik heb mijn oude tv in Zoeterwoude ingeleverd en ben daar goed geholpen door Amit en nog een collega. Echt super dat je je oude toestel kun inleveren.
De winkel die ze daar hebben is ook erg mooi.
Al met al top!

Er 15-10-2020

Mooie , ruimtelijke , overzichtelijke winkel ! Veel keus!
Vriendelijk personeel. Goede bereikbaarheid en parkeergelegenheid

Robert 15-10-2020

Terugkerende klant bij deze winkel. Zeer tevreden over proces van aankoop en ook de levering en installatie was top. Voor de installatie van de QLED TV werd ruim de tijd genomen en de informatievoorziening was uitstekend.
Van mij een dikke 9.

Peter 15-10-2020

Goed en deskundig advies met daarbij een uitstekende service. Snelle levering.

BramHarbers 15-10-2020

Ik heb een speciale aanbieding gekregen waardoor de televisie een stuk goedkoper was dan bij andere leveraars. Verder zijn de medewerkers vriendelijk en behulpzaam. Levering ook de volgende dag binnen gekregen, en verder alles goed gegaan. Ik ben erg tevreden.

Rob 15-10-2020

Ik zie liever alle playseat modellen bij elkaar staan om wat makkelijker te kunnen vergelijken.
Verder mis ik veel soorten pedalen en sturen die wel online staan.
Even testen van de spullen is misschien ook wel handig.
Verder een prima winkel met goede hulp en mooie spullen.

Zeeuws genoegen 15-10-2020

Wij waren op zoek naar een TV voor in onze woonkamer. Dat er nog geen hing was omdat we niet z’n lelijk groot zwart ding aan onze witte
Muur wilde hebben. De Samsung Frame is naast TV ook een schilderij en zijn hiervoor gegaan. Maar waar vind ik dan de beste prijs? En service? Via kieskeurig.nl kwamen we al gauw op PlATTETV.NL uit. Meteen contact via chat en binnen 2 minuten had ik de beste prijs al in mijn mailbox. Omdat ik twijfelde over het formaat is het wel fijn om bij PLATTETV Breda nog even live in de te kunnen kijken. 55 inch moest hem worden en wilde deze direct meenemen. En wat Denk je ? Hij was te groot voor mijn auto 🤔 “ geen probleem dan leveren wij hem toch gewoon morgen bij u thuis “ en zo geschiede . Nu super blij met onze Samsung Frame aan de muur zowel als tv en als schilderij 👍🏻

En o ja ik heb er oom nog het A-z service totaal pakket bij genomen zo ben ik ook nog 3 jaar lang verzekerd voor service aan huis, 100% pixelgarantie en leentoestel service . Dus van mij krijgt PLATTETV.NL een dikke 10

Michel steeman 15-10-2020

Goed assortiment 1 van de scherpste prijzen .Goeie snelle service .aanrader dus

P. Welling 15-10-2020

Voor de aanschaf van een tv bij platte tv om advies gevraagd over een bepaald type.
Hierop het antwoord om voor een ander type te kiezen. Hiernaar geluisterd en tv bevalt zeer goed en voor de beste prijs ! de tv ook nog gratis thuisbezorgd. We zijn zeer tevreden.

Joyce 15-10-2020

Ik heb de winkel in Groningen bezocht. Ben zeer vriendelijk geholpen door medewerker Andre. Andre gaf een vakkundig advies en dacht mee. De winkel is ruim opgezet waardoor je goed rond kan kijken. Nadeel is de wachttijd waardoor ik toch enige tijd moest wachten voordat ik geholpen werd. Dit ligt niet aan de medewerkers, maar aan de hoeveelheid bezoekers.

Walter Hoebee 15-10-2020

Wat ik zeer waardeerde dat de desbetreffende installateur direct verbeter mogelijkheden zag zonder deze op te dringen. Het heeft ertoe geleid dat er een ruil komt van Samsung naar Sony. Tegelijkertijd is dit een minpunt voor de verkoper die mij destijds geholpen heeft. Twee redenen: 1) Sony heeft een speaker die als central speaker ook over de versterker kan. 2)De connectbpox is in cobinatie met versterker niet bruikbaar.

Ron 15-10-2020

1 - In eerste instantie d.m.v. een chat sessie informatie ingewonnen, goed geholpen, goede heldere informatie gekregen. Goede uitleg over de prijsverschillen op internet!! Perfect dus. (let op voor buitenlandse import die goedkoper worden aangeboden)
2 - Bezoek aan de winkel Zoeterwoude, prima geholpen, leuk gesprek gehad, duidelijke uitleg en TV uitgezocht.
3 - Waarom dan geen 10 zou je zeggen. Dat zit hem hem in de verkoop methode van de extra verzekering. Op mijn vraag of ik een extra/andere kabel nodig had was het antwoord: niet nodig, alles werkt thuis gewoon. Later toen we twijfelden over de noodzaak van de extra verzekering was het verhaal dat we toch een extra kabel nodig hadden om optimaal van de beeldkwaliteit te kunnen genieten. Die kregen we er dan bij als we de verzekering zouden nemen. Zonder extra kabel zou het geen zin hebben om een andere tv aan te schaffen werd gezegd. Kortom een verkoop methode die niet goed voelt. Stond op het punt om de TV te laten staan. Ik vraag mij nog steeds af of de extra kabel wel nodig was en dat is jammer.
Officiële reactie van HelloTV 15-10-2020

Beste Ron,

Vervelend dat u deze ervaring heeft, dit klinkt niet zoals u van onze verkopers mag verwachten. We zoeken graag uit wat hier misgaat. Zou u een mail willen sturen naar contact@plattetv.nl met daarin uw ordernummer? We zien uw reactie graag tegemoet.

Jelske - PlatteTV

F&A Son 14-10-2020

Vandaag even bij Platte TV in Son (Eindhoven) binnen gelopen. Geholpen door erg vriendelijke verkoper, Nick. Neemt alle tijd en geeft objectief en vrijblijvend advies. In de winkel kun je alle apparatuur vergelijken en tot een goede keuze komen. Opnieuw geslaagd bij Platte TV!

Jordy 14-10-2020

Fijne ruime winkel, producten overzichtelijk opgesteld en deskundig advies.

Hans uit Breda 14-10-2020

14 oktober 2020. We moeten weer rekenen op een tweede weliswaar gedeeltelijke lockdown. Je kunt er boos om worden of zoeken naar iets wat je blij maakt. In mijn achterhoofd speelt dat ik af en toe weer CD’s wil draaien en vaker radio ga luisteren. Dan moet mijn Sonosset (Arc, Sub en 2x One uitgebreid worden met een Sonos Five. Even de straat over gestoken en lekker gebabbeld met verkoper van Platte TV Breda. Ook een aanhanger van de Sonosreligie. Na dat gesprek weet ik hoe ik de lockdown door kom: met een Sonos Five erbij. De medewerker doet een aantrekkelijk prijsvoorstel en ik besluit de deal te maken. Thuis alles met alle Sobosgemak aangesloten en de CD-kast weer eens open getrokken. Streamen is en blijft leuk, maar ouderwets CD’s draaien ook. Inu gezond blijven om de crisis door te komen. Fijn dat er zulke verkopers zijn, die niet vóór maar met je mee denken. Dikke 10 voor Platte TV en verkoper !

Roger Sanders 14-10-2020

Plattetv.nl is een perfecte shop! Goed aanbod, behulpzame medewerkers die altijd klaar staan om je te assisteren. Het bestelproces is gemakkelijk en de levering was snel. Niets op aan te merken!!

Arn Tonk 14-10-2020

PlatteTV biedt een prima bod voor inruiltv, waardoor aanschaf van nieuwe 55 inch Samsung tv heel aantrekkelijk wordt. Vervolgens een gepaste aanbieding van een 65 inch tegen heel gunstige condities, mede vanwege de teruggave van Samsung.
PlatteTV reageert adequaat op mailberichten, en afspraak is afspraak, geen gedoe of ja maar. Dat maakt een heel betrouwbare indruk.
Volgens afspraak vindt inruil plaats, en wordt de nieuwe tv uit de doos gemonteerd en netjes op de plek gezet.
Kortom, PlatteTV was voor mij tot nu toe onbekend, maar heeft een zeer goede indruk op mij gemaakt. Klantvriendelijkheid meen grote K!
De volgende aankoop audio/video bij PlatteTV, dat staat nu al vast.

VgGerrit 14-10-2020

Goede website. Via de online chat snel antwoord. Woensdag NM besteld, zaterdag geleverd. Deze winkel gekozen wegens de vele positieve reviews.

Daphne Lardinois 14-10-2020

Goede service via het internet en een leuke korting gekregen. Kortom een tevreden klant erbij. De volgende tv zal ik zeker weer bij plattetv.nl kopen!

Eppie 14-10-2020

Wij zijn zeer tevreden over Platte tv prettige en vriendelijke bediening , ook de berichtgeving na een bestelling is vlot . Kan deze zaak aan overeen aanbevelen.

Edwin 14-10-2020

Onlangs is onze nieuwe TV, de LG GX lijn 77" geleverd en op fantastische wijze gemonteerd. De installateur heeft uitstekend en keurig werk geleverd, alles uitgelegd wat hij ging doen en alles nauwkeurig en waterpas opgehangen. Na de fysieke installatie heeft hij ook de ZIGGO box, de SONOS ARC gekoppeld en ons een uitstekende instructie gegeven. we konden daarna direct aan de slag met de TV.
Bedankt voor het mooie werk

Teddy 14-10-2020

Net een nieuwe versterker gekocht van Yamaha. Ik ben heel goed geholpen door een van de plattetv Arnhem medewerkers!
Ga zo door!!

GJeeninga 14-10-2020

Zeer prettige winkel , Vriendelijk en deskundig personeel . Fijn geholpen en niet opdringerig
Alle tijd voor de klant en een luisterend oor
Deze zaak zeker aan te bevelen

JM uit Breda 14-10-2020

De allereerste keer dat we zomaar even kwamen kijken wat de mogelijkheden waren omtrent bbqen en de vele soorten. Werden we al zeer netjes te woord gestaan en gingen we naar buiten met een hoop informatie over een boretti én een buitenkeuken combi. Dat idee heeft ons de dag erop doen besluiten om tot aankoop over te gaan. Toen er echter een paar dingen in de levering niet heel goed verliepen heeft het personeel van deze winkel in Breda het zeer professioneel en netjes met ons opgelost. Kortom uiteindelijk zeer tevreden klant en wij veel plezier van onze bbq en buitenkeuken. Winkel is netjes en betrouwbaar en vriendelijk personeel.