HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

Henk 17-11-2020

Een prima winkel in Naarden. Ook heel deskundig met een prima voorlichting.
De prijs was ook prima.
Het omruilen naar een Oled tv ging snel
met een aardige bezorger die goede uitleg gaf.
Nadeel moet ik helaas ook doorgeven en dat is de lange wachttijd aan de telefoon.

K. Bonnema 17-11-2020

Heel prettig geholpen door verkoper xxxx in de winkel in Groningen. Hij nam de tijd, was deskundig, vriendelijk en dacht mee. Kortom een aanrader.

HansR 17-11-2020

65" Samsung The Frame tezamen met een Q90R en rear Box steunen van Vebos besteld en de volgende dag geleverd. Ook nog eens korting gehad! Prima gedaan!

Harry 17-11-2020

Na veel zoeken was plattetv de enige die bereidt was om de bestelling te bezorgen. 17:00 uur was het eerste kontakt via de live chat. Tot mijn verrassing ook nog een aanbieding en de volgende ochtend stond de tv in de woonkamer. Een kleine onduidelijkheid bij het installeren via weer de live chat opgelost. Perfecte service.
Een dikke tien.

Leendert 17-11-2020

Voorheen ook al bij platte tv tv gekocht, nog steeds goed service, goede prijs, goede verkoop, niet opdringerig. Duidelijk aangegeven wat wel en niet mogelijk is, op voorraad en snelle levering (vandaag gekocht (zaterdag 16:00 uur, maandag in huis).

J vd Ark 17-11-2020

Vandaag bij Platte TV een nieuwe TV aangeschaft. Wij zijn daar op aanraden van een familie lid terecht gekomen. Wij zijn heel te vrede over hoe wij daar behandeld zijn. Prettige. Verkoper ( ... ). Niets was hem te veel. Hele goede adviezen. Top winkel.

T Klein 17-11-2020

Deze webwinkel in Amsterdam aan bevolen door vriend en ben gaan kijken , werd erg goed geholpen en mooie winkel . Je kan ook een deal sluiten.
Gelijk een tv mee genomen Ton Aalsmeer

Katy 17-11-2020

Wij hebben gekozen voor een speciaal zaak in tv’s en zijn er zeer tevreden over.
In de chat kregen we goede productinformatie en adviezen. Tenslotte ook een goede deal. Voor de zekerheid nog even een kijkje genomen in Utrecht. Alle toestellen hangen er op kijkhoogte(!) en in een ruimte met goede maar niet te heldere verlichting.
We kregen voorlichting over de invloed van nieuwe technieken op het beeld ( bv minder blooming), ondersteund door filmpjes.
En konden de beeldkwaliteit van verschillende tv’s vergelijken middels dezelfde video.
Ook niet onbelangrijk: er wordt. Coronaproof gewerkt en de koffie is goed!

Diana Rijkers 17-11-2020

Helemaal top! Goede prijs / kwaliteit en vooral ook goede service. Monteur A...heeft bij ons de samsung frame gemonteerd en geinstalleerd en tevens de sonos playbar. Het resultaat mag er wezen. Daarom dan ook een 10!

J.Bierens 17-11-2020

Goede service, kon zonder problemen tv omruilen. Goed advies maar respect voor onze keuze.

Jan 17-11-2020

je koopt niet elke dag een nieuwe TV, zelfs niet elk jaar. Maar wanneer je na 10 jaar toe bent aan een nieuwe TV ga je terug naar die winkel waar je de vorige keer ook bent geweest en destijds perfect bent geholpen: PlatteTV in Nijmegen. Medewerker (met bril, net als ik last van beslagen brillenglazen vanwege de mondkapjes) luistert goed naar wat je eisen en wensen zijn en onder genot van een kop koffie lopen we langs de relevante modellen. Hij wist me duidelijk de pro's en cons van de modellen uit te leggen en uiteindelijk op de Sony KD-49XH9505 uitgekomen, extra aantrekkelijk door de cash back actie. Werd netjes op de hoogte gehouden van de levering en een week later stond ie in m'n woonkamer. Extra makkelijk van PlatteTV is dat je vantevoren middels de chat je huiswerk kan doen: welke modellen zijn relevant? welke aanbiedingen zijn er? waarna je met je short list naar de winkel kan gaan voor je uiteindelijke keuze! Wanneer familie, vrienden of kennissen een nieuwe TV nodig hebben adviseer ik ze gewoon naar PlatteTV te gaan, niet verder kijken...
Officiële reactie van HelloTV 17-11-2020

Beste Jan,

Wat leuk dat u ons na 10 jaar weer terug hebt weten te vinden én dat u 10 jaar lang heeft kunnen genieten van uw TV. We snappen ook heel goed dat het geen beslissing is die u zomaar neemt, dus daarom proberen we u ook zo goed mogelijk te helpen bij het maken van deze keuze. Heel veel plezier gewenst met uw nieuwe TV, hopelijk zien we u ook voor de volgende TV weer terug bij PlatteTV Nijmegen.

Jelske - PlatteTV

Tom 17-11-2020

Fijne winkel met veel keus en ervaring.

Binnen de garantie periode ging mijn receiver kapot.
Opgestuurd voor reparatie wat heel lang duurde (11+ weken). Er waren problemen met levering van onderdelen maar dit is prima opgelost door Platte tv!

Johan moen 17-11-2020

Mooie winkel goed bereikbaar eerlijke service goed geholpen en nu kijken we naar een heel helder beeld op een mooie tv

Tom 17-11-2020

Een aantal jaren geleden hier een tv gekocht. Voor de 2e keer hier een tv gekocht. Keuze is ruim en de prijzen zijn zeker OK.
Voor mij is een fysieke winkel een toegevoegde waarde, goed en vriendelijk geholpen in de winkel.

Kera 17-11-2020

Geduld hebben tot de komst van de experts was moeilijk, maar is uiteindelijk beloond met de ervaring dat we vakkundig, met passie en plezier zijn geholpen door (*) en (%).
Meesterschap is getoond; ondanks een vermoeide werkdag zijn deze boys vol humor en precisie aan de slag gegaan. Onze tv hangt nu op enkele centimeters van de wand: beeld en geluid zijn excellent. Een tien hebben deze kerels dubbel en dwars verdiend. Chapeau!

Martijn 17-11-2020

Goed en duidelijk advies. Fijne service en mogelijkheid om achteraf nog korting te krijgen mocht de tv nog goedkoper worden.

Paula Jordao 17-11-2020

Winkel in Utrecht heeft een ruim en overzichtelijk aanbod aan tv's.
Verkoper is heel klantvriendelijk maar ook doortastend. Hij heeft veel kennis van zaken. Complimenten!

W. WEERTS 17-11-2020

Samsung soundbar gekocht bij platte tv gekocht in Groningen omdat de prijs goed is en je ondersteuning krijgt bij je aankoop. Dat is bij alleen een webshop toch anders.De winkel zit op een mooie locatie en is ook goed bereikbaar met de auto.Ik ben goed en vriendelijk geholpen door een deskundige medewerker!

René 16-11-2020

Na lang wikken en wegen hebben wij besloten om een 65" qled aan te schaffen. De aanloop naar de aankoop was prettig en het contact met de klantenservice snel en netjes.
Toen de tv eenmaal opgehaald was schrokken wij echter wat van het formaat en na contact met de service afdeling hebben wij afgesproken dat we van 65 naar 55" gingen.
De nieuwe ophaal/aflever afspraak is deze zelfde dag nog gepland. De service monteur (*) was keurig op tijd en ontzettend netjes.
De afgeleverde 55" past veel beter bij ons interieur dus wij zijn dik tevreden. Service en communicatie waar wij niets meer dan lof voor hebben, ga zo door!

Hans Mart 16-11-2020

Locatie om Playseat te “testen” vanwege Corona grote vraag en weinig keus. Professioneel geholpen om een aantrekkelijk pakket seat/stuur/pedalen set samen te stellen. Top!! Wacht levering met spanning af!

Ron 16-11-2020

Bij Platte TV in Breda een Sony TV en Sonos geluidsysteem aangeschaft. Luc heeft mij prima geholpen met het maken van de juiste keuze. Fijn om in de winkel de apparatuur te zien te horen. En alles op voorraad dus kon alles direct meenemen.

Michel 16-11-2020

Onze tv gekocht in filiaal Groningen op aanraden van familie. En ze hadden helemaal gelijk! We zijn erg goed geholpen door de medewerker. Hij had op elke vraag een snel/goed/duidelijke en heel belangrijk voor ons eerlijk antwoord. Installeren van de tv was, zoals de verkoper al aangegeven had, een makkie!
Ik raad iedereen deze winkel aan!!

Franklin olivieira 16-11-2020

Ik kan het voorlopig alleen maar hebben over de behandeling in de winkel in Amsterdam Zuidoost. We moesten even wachten voor we aan de beurt waren. Dat werd ruimschoots goed gemaakt met de prettige wijze waarop wij uitleg kregen over het gewenste product dat we dan ook meteen aanschaften.

Mark M 16-11-2020

Goede deal kunnen sluiten dus daar zeer tevreden over. Hier heef platte tv zijn belofte waar gemaakt. Echter de hoeveelheid onjuiste informatie die wordt gegeven door personeel vond ik jammer. Daarom een mager zesje.
Officiële reactie van HelloTV 17-11-2020

Beste Mark,

Wat vervelend om te vernemen dat u onjuiste informatie heeft ontvangen, dat is niet de service die u van ons mag verwachten. We zoeken graag uit wat hier mis is gegaan. Zou u een mail willen sturen naar contact@plattetv.nl met daarin wat meer informatie?

Jelske - PlatteTV

Marian 16-11-2020

Vandaag zijn we voor onze hoogbejaarde ouders een TV gaan kopen bij Platte TV in Nijmegen.
De man met de bril heeft ons erg goed geholpen. Mochten we een TV voor onszelf nodig hebben gaan we zeker bij Platte TV kijken.
Is ons prima bevallen. Zeker een aanrader.
Onze ouders zijn er heel blij mee.