HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5186 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Kidogo 24-12-2022

Snelle reactie op vragen en direct een goed aanbod. Jammer dat de aflevering op zich liet wachten omdat de ik een TV wilde inruilen en de afleveringsplanning al vol geboekt was. Daardoor 14 dagen vertraging op de levering. Dus als een TV inruilt houd dan rekening met vertraging in de levering. Mijn ingeleverde TV gaat naar filiaal Den Bosch en levering van de nieuwe ging via Breda.

w. glas 24-12-2022

samsung soundbar hw q930b opgehaald in winkel in Naarden .
keurig geholpen ,netjes te woord gestaan.
medewerker heeft geholpen soundbar in auto te laden .
alle afspraken netjes nagekomen .
wat een geweldig geluid .2 weken terug tv aangeschaft practig beeld , natuurlijk de 65qn93b ook bij hello tv gekocht voor een net bedrag .
heel bij mee met deze set .

Pascal 24-12-2022

Waarom iets anders kiezen als iets goed is.
Ik was vrij snel geholpen, nadat ik me georiënteerd heb in de zaak. Klantvriendelijk is het personeel, en kennis is er genoeg.
Het is nog wel even wachten op mijn nieuwe aankoop.

sander 24-12-2022

Prijs kwaliteit winkel is goed en prettig en kundig geholpen en een grote keuze

Dirk 24-12-2022

Fijne winkel, prettige ervaring en goede service. We werden goed geholpen, kregen duidelijke uitleg over de verschillende types TV zodat we een goede keuze konden maken. Een aanrader om zeker een kijkje te nemen. We kregen zonder erom te vragen een goede aanbieding.

Gert 24-12-2022

In filiaal Amsterdam ZO zeer goed geholpen en oprecht goed advies gekregen.
Zeer mooie ruime winkel waar je goed kan vergelijken. Zeer blij met de nieuwe aanwinst.

Peter 24-12-2022

Super leuk geholpen door *** de verkoper. Nam de tijd om goed te informeren waarmee ik het beste geholpen zou zijn. Leuke jonge vent die zeker een aanwinst is voor jullie bedrijf. Was al zeer tevreden over Hellotv. Paar weken geleden ook tv aangeschaft en ook zeer blij mee

Sandra 24-12-2022

Nette rustige winkel, vriendelijke medewerkers die meedenken om tot een oplossing komen.

Wouter 24-12-2022

De online bestelling was heel vriendelijk met een mooi persoonlijk aanbod, en snel en duidelijk antwoord.
De afspraak via Whatsapp was erg vrolijk en ook hier wordt de vraag over de afvoer van de oude tv erg leuk beantwoord.
Maar het leukste was de monteur die onze televisie kwam ophangen: wat een leuke en vriendelijke man. Ook de defecte tv steun kon de pret niet drukken. De installatie was snel en effectief, met al mijn handigheid had ik dat nooit zo goed kunnen doen!

Wil Robbe 24-12-2022

Een prachtige winkel met vlotte bediening en een mooie geluidskaart om uit te proberen

Gerd 24-12-2022

September 2022 tv gekocht bij Hello Tv, nu afstandsbediening die niet meer werkte. Na een telefoontje en een ritje van 16 km een nieuwe gekregen. Super service.

ELISE 24-12-2022

hello tv breda vriendelijke mensen. ik wilde graag tv van panasonic, had thuis al uitgezocht welke ik wilde. helaas verkoopt Hello tv geen panasonic wat ik heel jammer vindt. kon wel berstellen bij coolblue en bezorgen binnen 24 uur maar dan pas half januari personeel om hier op te hangen. dus 6 weken wachten en dat was mij te lang. uit nood dus nu ander merk tv gekocht. na 4 1/2 week wachten afgeleverd en opgehangen . Een aardige man. maar mijn plankje aan de muur voor dvd speler mocht hij niet ophangen en koppelen aan nieuwe tv . wist ik niet van te voren en baal verschrikkelijk hiervan omdat ik geen mensen ken die dat voor mij kunnen doen. LG prima tv verder maar voor woonkamer wil ik echt toch panasonic dus moet dan andere winkel gaan zoeken. jammert. ga nog eens langs om te vragen of zij iemand weten die mijn plankje op te hangen kan dat helaas niet zelf. zodat ik ook dvd,s kan kijken in de slaapkamer. ook zwart snoer bengelt ergens lelijk langs de muur. dus moet ook nog netjes worden weggewerkt, ben dus gematigd blij .

Marcel 24-12-2022

Ik ben uitgebreid te woord gestaan en heb alle informatie kunnen krijgen om een goede keus te kunnen maken. Verschil tussen OLED en QLED gedemonstreerd en verschillende kabels toegelicht, en soundbar gedemonstreerd, helder uitgelegd hoe de installatie uit te voeren. Helaas bleek de afstandsbediening defect, maar gelukkig werd deze onmiddellijk geruild voor een goed exemplaar, dus ik kon alsnog snel genieten van mijn aanschaf. Alle personeel bleek zeer behulpzaam en vakkundig, zeer gewaardeerd!

michel 24-12-2022

ik ben bij hello tv gekomen via reclame op tv jullie hebben een mooie showroom de verkoper was goed had telkens goed verhaal en verkocht er ons ook nog een soundbar bij

Barry 24-12-2022

De levering was prima. Wat ik minder kan waarderen is het telefonisch aanbieden van een andere TV terwijl het model gewoon leverbaar is.

Patrick de Graaf 24-12-2022

Mijn tv van 1,5 jaar oud ging defect.
Dat kan altijd gebeuren natuurlijk.
De tv werd netjes bij me opgehaald.
binnen een dag kreeg ik een leen tv van Hello tv.
Zodat ik niet zonder tv zou zitten.
Deze werd gratis bezorgd.
Mijn tv was helaas niet meer te maken.
Dus mocht ik een nieuwe uitzoeken.
Dus een nieuwe uitgezocht.
Die werd netjes afgeleverd en de leen toestel opgehaald.

Ik werd steeds netjes op de hoogte gehouden.
Uitstekende service.

Bedankt Hello tv

M 24-12-2022

Aardig personeel, goeie prijs en prima service ook via de chat. Goed advies, heel tevreden.

J. Stukart 24-12-2022

Vandaag TV geïnstalleerd door installateur DK. Heel netjes geholpen en naar volle tevredenheid geïnstalleerd. Tevens zeer goede uitleg over de TV gehad.

Angelo 24-12-2022

Ik en me opa zijn geweldig geholpen. Er is goed geluisterd naar de behoefte, goed advies gegeven en vooral veel geduld voor de klant getoond.
Echt een aanrader voor iedereen die een nieuw tv wilt kopen of iets wilt weten over een tv.

Ronnie 24-12-2022

Mooi winkel gevonden via de reclame. Goede medewerkers redelijk snel geholpen

Rodney 24-12-2022

Een Hele fijne shop in Amsterdam na drie bakken koffie en veel twijfel toch tot een keuze gekomen.
X heel erg bedankt voor je vriendelijkheid en geduld en je goede adviezen en verstand van zaken.
Echt een fijne zaak, ga er heen!

Annelies 24-12-2022

Tijdens de blackfriday een samsungtv gekocht ,aangezien ze hem pas 20december konden installeren hadden we toch nog 1week later besloten er de bijpassende q990b bij te kopen,over de tv zeer tevreden ,alleen over de service niet,de tv had hij opgehangen,geinstalleerd maar de soundbar en toebehoren deed hij niet installeren want dat stond niet op de bon,hmmmm,alles stond voor hem klaar, ZEER teleurstellend,

Rool 23-12-2022

Het persoonlijke advies en de service hulp was oprecht en gaf mij de juiste info om mn nieuwe tv te kiezen.
Ook de bezorging was snel (dank Medewerker👍🏻) en afspraken werden nagekomen: top!

G.Bas 23-12-2022

Zoals eerder doorgegeven is er van te voren gebeld, voordat de installateur langskwam. Installateur hield rekening met onze wensen mbt ophangen en installatie van de tv. Alles is vlot en soepel verlopen. Onze dank is groot. Dank Pepijn.

Mevr. Theunissen 23-12-2022

Goede winkel met een fijne website.

Via de chat met R een Samsung tv gekocht. Ik kreeg een mooie korting! Erg blij mee.

Ik wilde de tv graag aan de muur. Dit werd ook door Hellotv aangeboden. Een goede service vind ik dat.

Dit is gedaan door een vakkundige medewerker DH.  Ook een vriendelijke medewerker. DH heeft de tv zorgvuldig opgehangen en ook nog mijn mediabox aangesloten. Daarna met veel geduld goed uitleg gegeven hoe de tv werkt.

Kortom ik ben een tevreden klant en ik kan hellotv zeker aanbevelen. Een goede winkel met goede service! Top!