HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5185 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Jos Evers 18-02-2022

LS, Te laat voor de BTW vrije dagen. Zeer goede monteur.

Nu nog een draadloze koptelefoon en een optisch kebeltje.

Met vriendelijke groeten,

Niels Reijnen 18-02-2022

Perfect geholpen een goed en eerlijk verhaal. Goede prijs gekregen. En ze zijn eerlijk. We waren de winkel uit hadden ze 2x de verzekering erop staan op de factuur. Werd netjes gebeld dat ze dat ontdekt hadden en kregen 1x direct contant terug. Keurig.

Jan van Doorn 18-02-2022

Mijn ervaring met PlatteTV was al goed. Toen er een winkel werd geopend in Rotterdam was en ben ik zeer gecharmeerd van deze zaak. Zeer vakkundig personeel van bestellen tot het leveren.
Vriendelijk en behulpzaam met niet alleen de juiste keuze maar ook de nazorg. De levering van mijn TV ging perfect. Ik beveel PlatteTV dan ook zeer aan.

Jan van Doorn
Rotterdam

G.zwijgers 17-02-2022

Geeft als er om gevraagd word advies! Blijft vriendelijk en rustig wachten ,als je even met je zoon wil overleggen..geeft je de tijd om te beslissen.

Fais 17-02-2022

Super goed geholpen door de zeer gemotiveerde en aardige Bjurn kwam aan op locatie Amsterdam rond 18:30 en liep tegen een gesloten deur aan. Toch kwam de verkoper mij netjes te woord staan en legde uit dat door corona rotzooi helaas geen koopavond meer is. En ondanks de late aankomst was die toch bereid moeite te nemen om voor me te kijken of hetgeen ik wou op voorraad was en zo heeft ie op de valreep toch nog een mooie bedrag weten te verkopen na sluitingstijd mijn complimenten voor deze motivatie. Een topper in dienst dus 👍

Willy 17-02-2022

Een heel geweldig winkel, vriendelijke en hulpzaam mensen. Duidelijke uitleg over verschillend televisie merken/modellen. Ooit hier in 2018 een televisie bestleld en ik heb geen spijt van gekregen en nu weer. Ik zou iedereen deze winkel aanraden

Bettina B 17-02-2022

De leveranciers hebben vandaag mijn televisie geleverd en aangesloten! Top ervaring! Ze hebben effectief en snel gewerkt en ik ben super tevreden! Zou het altijd zo doen! Top team! Dank jullie! :)

Jst 17-02-2022

Zeer goed geholpen door Pim van filiaal Breda.
Mijn nieuw geleverde Samsung TV had een defect scherm vanaf fabriek. Deze werd netjes thuis bij mij omgeruild door Pim van PlatteTV. Helaas bleek de door Samsung als vervanging geleverde TV beschadigd te zijn. Pim is direct naar ons teruggekomen en heeft dezelfde dag nog een nieuwe TV gebracht. Echt fijne service van PlatteTV aangezien wij meer dan een uur van Breda wonen. Al met al een klantvriendelijk bedrijf wat duidelijk service hoog in het vaandel heeft staan!

utrecht 17-02-2022

goede uitleg over de tv en het garantiepakket gehad
een aanrader
tv is zelfs keurig in de auto gelegd
TOP zaak

Fred 17-02-2022

Men reageerde eerst via de mail zo duidelijk op mijn vragen over de LG55 van mijn voorkeur dat ik dacht dat een bezoek nog nauwelijks nodig was. Toch werd mij nog veel extra duidelijk bij een demonstratie in de winkel in Groningen waar men adequaat en uitvoerig inging op mijn wensen. Voorbeeldig. En een sympathieke inruil- en cashback actie helpt natuurlijk ook.

Lucien 17-02-2022

Goed geholpen, verstand en goede uitleg.. Ook de service is snel en zeker betrouwbaar.. Ga zo door

Dave 17-02-2022

Erg vriendelijk personeel.
Ben goed en snel geholpen met de juiste uitleg. Fijn dat er veel voorraad is in de winkel. En heel belangrijk de beste prijs.

Mitch 17-02-2022

Prettige service zowel in de winkel en tijdens de installatie. Mij werd afgeraden om een OLED TV te kopen in verband met de grote raampartijen in mijn appartement, dit zou voor teveel reflecties zorgen. Uiteindelijk toch voor de Samsung gekozen. Na installatie hangt de TV strak aan de muur. Tevens was de planningsafdeling heel flexibel met het omplannen van onze afspraak ivm ziekte.

A. Eveleens 17-02-2022

Goed, fijn en vriendelijk geholpen. De vragen die ik had werden door de verkoper beantwoord. Goede uitleg gekregen over het product. Fijne winkel kom er al jaren.

Mathijs 17-02-2022

Perfecte shop met alle modellen tv's goed zichtbaar evenals soundbars. Goede deals en duidelijke uitleg. Transparantie ook over de pixels bij 4k en de extra garantie. Top service

Liliane 17-02-2022

Ik kan alleen maar positieve dingen zeggen over PlatteTV:
-contact per e-mail: efficiënt, correct en veel info,
-superprijs voor het toestel, mooie korting gekregen.
-Ik heb de TV laten installeren aan mijn holle wand ( met een beetje schrik ) maar het was totaal geen probleem: enorm vriendelijke installateur: alles correct gehangen zoals ik het wou, perfecte installatie, het toestel was volledig gebruiksklaar.
Niks dan lof voor deze professionele en aangename mensen.

Daan Polimeris 17-02-2022

Keurig geholpen door Naveen in deze prachtige winkel! Na enkele tips het juiste product gevonden.

Ufong 17-02-2022

Super goed geholpen door Danny. Goed uitleg geven hoe de garantie werkt en goed advies gegeven … super blij met Danny. Een top vent

Walther van de Langenberg 17-02-2022

rustige omgeving ,goed geholpen door Liam Vlek. correcte uitleg omtrent het aangekochte product.
durft zich kwetsbaar op te stellen als het gaat over goede duidelijke uitleg over de extra verzekering (vroeg aan medewerker of deze de voorwwarde van de verzekering uit wilde leggen) omdat hij pas een maand in dienst was. waarom een beoordeling van een 9 , omdat er altijd nog ruimte moet zijn voor verbetering!

G.Buntsma 16-02-2022

Soundbar gekocht met een aparte speakerset.Medewerker was ontzettend behulpzaam.Alles was op voorraad, dus een uurtje later kon ik al genieten thuis!

Niek 16-02-2022

Fantastische service DK is een topper, mn zoontje zat er geinteresseerd naast en mocht 'meehelpen'. Rielekste peer en topservice!

Patrick De vries 16-02-2022

Bij binnenkomst in Utrecht werden we al heel vriendelijk begroet door de verkopers, eenmaal een rondje gelopen en bij Samsung tv’s aangekomen, kwam er een jongen (z’n naam is **) op ons aflopen om mijn vragen te beantwoorden en advies te geven.

Dit advies was heel professioneel en van Hoge klasse, dit heb ik nooit eerder gehad in soort gelijke winkels.

Het meedenken van ** over mijn tv setup en schoonmaak advies voor de tv waardeer ik zeer, en zal ik zeker gebruiken.

Ook zal ik bij eventuele volgende aankopen om Dax vragen in deze winkel en ook aanraden aan andere mensen,

Blijleven 16-02-2022

Fijne winkel waar je goed geholpen wordt .Die ons als leek alle verschillen lieten zien tussen beeldschermen .Goede service .Wij zijn zeer tevreden

Martijn 16-02-2022

Super goed geholpen en eerlijk advies gekregen
Wat een top team !! vestiging Breda

Elisabeth 16-02-2022

Na een wat moeilijk aanloop en communicatie met PlatteTV is vandaag de nieuwe TV bezorgd en heeft *** geholpen met uitpakken en ophangen van de nieuwe TV.
Super fijn en zeer attent geholpen
Erg fijn dat je even met iemand kan praten en dat alles is opgelost! Een dikke 10!
Dank je wel!