HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

Toos en Jack 09-03-2021

We zijn goed na binnenkomst ontvangen
Er is duidelijk uitgelegd door ..... wat de voor en nadelen van OLED en Qled Tv zijn
Uiteindelijk hebben we een goede keus kunnen maken
Prima service en echt aan te raden
Super
Jack&Toos

Bert 09-03-2021

Een paar weken geleden een high-end OLED tv via plattetv.nl gekocht.
Lang gechat met ..... in verband met twijfel over correcte afhandeling van eventuele klachten. Naar aanleiding van zijn geruststellende woorden de TV besteld.
TV bleek niet goed te zijn, contact opgenomen met plattetv.nl, waarna de TV binnen een paar dagen werd omgeruild.
Helaas, ook deze TV was niet naar mijn zin. Weer contact opgenomen met ...., en binnen een week werd een ander merk TV geleverd.
Deze tv is helemaal in orde...

Fantastische service van plattetv, die zonder problemen twee keer de TV omruilde. Perfect!
Ook fijn dat ik steeds contact had met dezelfde adviseur.
Hij heeft er in ieder geval voor gezorgd dat plattetv er weer een tevreden klant bij heeft...

Rapportcijfer 9 omdat contact voornamelijk via chat of mail verloopt. (ik ben nog een ouderwetse telefoongesprek liefhebber)

Ed 09-03-2021

Nette afhandeling keurig op tijd prima zaak.
Mijn tweede Tv bij hun goede service

Piet Hoekwater 09-03-2021

Het is een hele duidelijke shop met heel veel keuzes , en een persoonlijke chat ,

Als iets niet duidelijk is kun je met Whatsapp ook gelijk een berichtje sturen , dit wordt binnen 5 minuten beantwoordt.
Aflevering is Perfect .Niet ruw mee gedaan .
En belangrijk je wordt vriendelijke te woord gestaan , Met kennis van zaken

B. Weterings 09-03-2021

Gisteren in Utrecht gastvrij geholpen door (*).
Na zijn duidelijke uitleg en demonstratie gekozen voor de Philps 55OLED805 in combinatie met de Sonos Arc. Mooie prijs, prachtige producten!

Leon 09-03-2021

Gisteren geholpen door Installateur (*).
Heel vriendelijk en kennis van zaken.
Bedankt voor het meedenken!
Zeker een aanrader!

Nick 09-03-2021

Super goed geholpen door (*) uit Breda!
Hij heeft me van het begin tot het eind geholpen met de juiste keuze te maken.

Tiny v Korven 09-03-2021

Gekozen voor platte tv omdat inruilen oude tv mogelijk is. De artikelen zijn scherp geprijsd en men beschikt over de laatste nieuwe artikelen.
(*) heeft ons vakkundig geholpen en hij heeft een brede kennis van zaken. Geeft een eerlijk advies en is bereid extra info te verstrekken.

Marc nooijens 08-03-2021

Super geholpen,fijn de directe vragen van wat zoek je, wat kijk je en wat verwacht je...totaal niet opdringerig of sturend. Min puntje vind ik dat mij niet is verteld over de Ziggo C1 module....heel weekend aan t proberen geweest..en dan kun je na 2500 euro nog 51 euro bij betalen.

fred 08-03-2021

Wij hebben ons tevoren georiënteerd via internet en zijn toen langsgegaan in de winkel te Zoeterwoude. We zijn aldaar prima geholpen zodra we binnen waren. Mensen waren vriendelijk en we kregen goed advies.
De opmerking 'zodra we binnen waren' is tegelijkertijd het enige minpunt. Er wordt gewerkt in tijdblokken vanwege de coronaregels. Wij hadden om 12.30 een afspraak maar konden pas 13.15 naar binnen. Gelukkig was het mooi weer, maar dit kan beter..

André Luijten 08-03-2021

Gebruiksvriendelijkheid van de site is prima.
De medewerkers aan de telefoon zijn allemaal erg vriendelijk en staan je goed te woord.
Er wordt een leuke prijs afgegeven voor de aanschaf van 'n nieuwe TV, ook wordt er een leuke prijs gegeven voor eventuele inruil TV of audio.
Het afleveren en instaleren van mijn TV is perfect verlopen.
Alleen maar lof voor deze Firma.

Henny 08-03-2021

Overzichtelijke winkel, gemotiveerd vriendelijk en vakkundig personeel.
Nemen de tijd geven een eerlijk advies en proberen je niet iets aan te smeren.
Kom hier zeker terug.

Richard 08-03-2021

Ik werd weer uitstekend geholpen. Eerst advies via de chatbox, daarna in de winkel. Geen opdringerige verkooppraatjes, en over de prijs valt altijd te praten. Vakkundig personeel! Kunnen veel retailers van leren. Chapeau!

Nico 08-03-2021

Wederom uitermate vriendelijk met de goede service geholpen door xxx en zzz in Zoeterwoude.
Ook de geldende maatregelen worden goed geregeld.
Voor de volgende aankopen gaan we zeker weer naar PlatteTV in Zoeterwoude.
Met dank en vriendelijke groet,
Nico

Richard Scheerman 08-03-2021

Ben super vriendelijk geholpen en heel sociaal en beleefd en mensen die verstand hebben wat ze verkopen ben super blij met mij klipsch rp 6000f en zelfs heeft een verkoper mee geholpen me speakers in de auto te zetten Top super bedankt platte TV
Officiële reactie van HelloTV 10-03-2021

Beste Richard,

Bedankt voor de 10 en de mooie complimenten, erg fijn om te lezen dat u zo vriendelijk en deskundig geholpen bent. We helpen u van begin tot eind, dus we lopen inderdaad graag even mee naar de auto om uw aankopen daarin te zetten. Heel veel plezier van uw Klipsch rp 6000f en hopelijk tot de volgende keer.

Jelske - PlatteTV

Bjorn 08-03-2021

ik ben goed geholpen. Ik had via de mail een afspraak gemaakt om te komen winkelen, eenmaal daar aangekomen stond er niets in het systeem, en toch werd ik geholpen. Top service

Vlg 08-03-2021

Goed advies gekregen op basis van wensen. Goed bereikbaar en snelle levering.

Dianne 08-03-2021

Uiterst vriendelijk, geduldig en kundig geholpen door Thijs. Ondanks dat de winkel maar heel beperkt open mag zijn, snelle reactie op het maken van een afspraak.

Femke 07-03-2021

Na een telefonische afspraak te hebben gemaakt vanwege de huidige maatregelen werden wij netjes op afgesproken tijd binnen gelaten door een vriendelijke medewerker (NH). Wij hadden onze afspraak bij filiaal Eindhoven. De medewerker (NH) stelde zich netjes voor, bood ons iets te drinken aan en vroeg wat hij voor ons kon betekenen. We hadden online al wat opgezocht wat onze nieuwe tv voor ons in petto moest hebben op de website van www.plattetv.nl die overigens erg overzichtelijk en duidelijk is. Graag wilden wij het verschil zien tussen Oled en Led, want dat kan je onmogelijk zien op een computerscherm. Dat moet je gewoon ZIEN! En dat kregen we ook te zien. Wat een prachtig beeld geeft dat! Wij waren meteen overtuigd, voor ons werd het Oled. De grootte van de tv was nog even een discussie puntje tussen mij en mijn partner....maar ook daar waren we vrij snel uit. Graag wilden wij ook nog een soundbar erbij. Medewerker (NH) nam de tijd voor ons om te laten horen wat het verschil in geluid is van de verschillende soundbars....wij kozen voor een Sonos Beam...want een bass moet je niet alleen horen maar die moet je VOELEN! En die voelden we...wat een geluid komt daaruit! Fantastisch! Ook vinden wij het feit dat we de Sonos set later uit kunnen breiden met meerdere speakers erg fijn. NH gaf ons hier alle uitleg over. We hadden ons oudje meegenomen naar Eindhoven en kregen daar nog €50 voor terug. Alles wat wij uitgezocht hadden was op voorraad en konden we dus meteen meenemen. Geen weken wachten tot het geleverd wordt , maar lekker de bank van onze auto plat...en onze nieuwe vriend in de kofferbak. Een dikke pluim voor de vriendelijke, geduldige en behulpzame medewerker (NH). Heb je een nieuwe tv nodig of een soundbar....ga naar Eindhoven, daar staat een topteam klaar!
Officiële reactie van HelloTV 10-03-2021

Beste Femke,

Bedankt voor het schrijven van uw review. We zijn uiteraard heel erg blij dat we onze klanten eindelijk weer, op afspraak, mogen verwelkomen in onze winkels. We worden nog blijer van het lezen van een review zoals de uwe, dit is waarvoor we het doen! Heel veel plezier gewenst van uw nieuwe OLED TV en Sonos Beam en hopelijk tot de volgende keer.

Jelske - PlatteTV

Olga 07-03-2021

Zeer duidelijke uitleg zonder enige verkoopdrang.
Alle tijd en ruimte gekregen om vragen te stellen, samen te overleggen , demo’s te krijgen en door dit goede gevoel ook tot koop over te gaan.
Zeer prettig geholpen! 😃

Zefanja Leasa 07-03-2021

Erg prettig geholpen door de medewerkers van PlatteTV. Ik had online een samsung frame besteld. Op de website stond dat die uit 2020 kwam, ik als leek ging daar van uit. Echter bleek dat de tv uit 2019 kwam en PlatteTV kwam de dag er na met een ander voorstel. Ik kreeg een nieuwere tv wel uit 2020! Ik kon hem dezelfde dag ophalen in Zoeterwoude. Daar ook meer dan prettig geholpen.

M vd Berg 07-03-2021

Super geholpen, eerst via whatsapp , daarna telefonische . Goed en vakkundig advies gekregen, om uiteindelijk mijn keuze te kunnen maken met de aanschaf van een super tv met soundbar. Platte tv breda echt een aanrader als je een ander tv zoekt .

Joopmen 07-03-2021

Vanwege de huidige maatregelen moesten we op afspraak komen. Wij zijn optijd gaan rijden zodat we netjes optijd waren. Helaas hebben ze ons ruim 30 min buiten laten wachten. En werd er eerst nog iemand geholpen die geen afspraak had gemaakt. De rest van de service was wel netjes.

Ruud Zwaan 07-03-2021

Via website alvast gezocht en was aardig voorbereid. Al gelijk weer meer informatie gekregen tijdens afspraak, we konden al snel langs komen. Fijne ontvangst met kopje thee en gelijk vragen gehad over huidige situatie ï. v. m. aansluitingen randapparatuur. Sony heeft HDMI 2.1. Alle vragen en opmerkingen rustig besproken tijdens het kijken naar de televisie. Uitleg gehad over verschil 50 en 100 Hz. Daarom gekozen voor Sony met 100Hz. Ik kan iedereen aanraden om te gaan kijken bij Platte tv. Goede kennis van zaken aanwezig.

ruud 07-03-2021

helaas was de tv welke ik besteld had niet meer leverbaar en werd mij een andere tv aangeboden met een vriendelijke bijbetaling.
netjes opgelost.