HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5171 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Peter 28-01-2023

Verkoper was niet opdringerig, maar wel zeer behulpzaam toen wij zover waren een keuze te maken. Heeft goed geluisterd naar ons gebruik, eisen en wensen en op basis daarvan enkele voorstellen gedaan en tv's vergeleken. Uiteindelijk zijn we met een nieuwe OLED TV en een nieuwe receiver en bijbehorende nieuw HDMI kabel vertrokken.

Ben 28-01-2023

We zijn in Duiven heel prettig geholpen. Het aanbod voldeed aan de verwachting om de juiste keuze te maken.

Ron 28-01-2023

Goed geholpen met duidelijke adviezen, ruime keus en nemen echt de tijd voor je

Mark G 28-01-2023

Wij zijn erg goed geholpen door Marco bij HelloTV Duiven! Maandag komt onze Philips 77oled807 binnen. We zijn erg benieuwd! Bedankt voor de goede service.

Sander 28-01-2023

We hebben onze TV gekocht in Rotterdam en zijn daar door Ralf enorm goed geholpen. Zowel goed advies gekregen maar ook goed geholpen toen we onze bestelling nog wilden aanpassen. De tv werd gisteren bezorgd en opgehangen door Pepijn. Hij heeft heel mooi werk geleverd, de tv hangt perfect! Hij dacht ook goed mee over de beste plek en we zijn er erg blij mee. Veel dank voor de goede service! Dit was de eerste keer dat we bij Hello tv iets hebben gekocht, maar we zijn meer dan tevreden.

Ryan 28-01-2023

Zeer vakkundig en met goede expertise geholpen met het uitzoeken van een Samsung neo qled 8K tv.

Brenda de Reus 28-01-2023

Ik had al beslist wat voor TV het zou worden dus alleen maar bestellen in de winkel , de prijs was goed alleen jammer dat het waarschijnlijk nog 2 weken duurt wanneer de TV bezorgd en geplaatst wordt.

John 28-01-2023

Masie heeft ons goed geholpen, hij is een topper, weet waar die over praat, leuke korting gehad en nog een usb kabel kado gehad.

Ria 28-01-2023

Mooie winkel, goed personeel. Men informeert de klant goed over het door jou uitgekozen product.

Lamkin 28-01-2023

Ontzettend goed geholpen door Danny in Utrecht. Doordat hij alles duidelijk uitlegde hebben wij de goede keuze kunnen maken om een goede tv te kopen, volgende dag gratis geleverd op het afgesproken tijdstip. Perfect allemaal!

Henk 28-01-2023

We hebben Hello TV uitgekozen voor de aankoop van een Denon Heos 350 omdat we al een prima ervaring hadden met Platte Tv. Destijds een tv gekocht en nu dus een speaker. Omdat in Duiven de zaak nieuw is hebben we hen met een bezoek vereerd. Is prima bevallen. Fijn geholpen met een goed en eerlijk advies. Kortom een fijne zaak en niet duur.

EH 28-01-2023

Top geholpen door de medewerker XX goed advies, veel kennis van vak , Vriendelijk en beste prijs voor de beste kwaliteit
Dus aanrader om bij hello tv te gaan kijken

Stephan Otter 28-01-2023

Zeer fijne winkel, eerlijke prijzen, fysieke winkels en gekwalificeerd personeel. In het bijzonder wil ik XX bedanken.

Eric den Nieuwenboer 28-01-2023

Goed geholpen door XX in de vestiging in Den Bosch, deskundig advies. Natuurlijk van tevoren gekeken op internet op de site en een goede deal gekregen.

Jan 28-01-2023

Het betreft de winkel in Doetinchem.
Verkoper was vriendelijk en behulpzaam.
Hierdoor een goede keuze kunnen maken

Chrysantje 28-01-2023

Je hebt snel contact en antwoord. Men denkt goed mee. Snelle behandeling. Deskundig personeel. Duidelijke uitleg.
Vriendelijk personeel

Martijn 28-01-2023

Grote winkel, tv's zijn ruim opgezet. Medewerker nam de tijd en fijne uitleg. Voor herhaling vatbaar. Het verplichte praatje over verzekering en onderhoud kan ook per email of brief. Dit deed afbreuk aan de kop ervaring.

chris 28-01-2023

Snelle service, goede communicatie
Tweedekans product was goedkoop en eigenlijk identiek als nieuw

Rien 28-01-2023

Wij hebben vandaag een nieuwe tv gekocht.
Zijn daar fantastisch geholpen door XX.
Alles goed uitgelegd, zodat installeren thuis een makkie was

Gerald 27-01-2023

Fijne shop overzichtelijk en goede omschrijving van de producten.
Goede prijzen en ook nog korting gekregen.
Snel antwoord op vragen en snelle bezorging.

Sanne 27-01-2023

Onwijs goed geholpen door xx in Naarden. Duidelijk advies gekregen voor het maken van de juiste keuze. Blij met mijn aankoop van zowel de tv als soundbar

John 27-01-2023

Wederom in Groningen voor een goede prijs een Sonos sub kunnen aanschaffen. Deze keer mijn oude tv en soundbar ingeruild en daar ook nog een leuk bedrag voor terug gekregen. Mijn ingeruilde spullen werden gelijk even gecheckt, zodat er later geen problemen door ontstaan. Super!

R.A.Drewes 27-01-2023

Vriendelijk , behulpzaam en kreeg zelfs de korting van deze week terwijl tv vorige week gekocht was, maar nog b niet geleverd. Top

Lotje 27-01-2023

Vandaag onze nieuwe TV geïnstalleerd door Skip. In de winkel al goed geholpen, maar ook thuis. Behulpzaam, netjes, rustig en goed uitleg gekregen.
Erg blij met het resultaat. Top service van Hello tv mannen.

Koekoek 27-01-2023

Je wil monteurs zoals medewerker! Vriendelijk, beleefd en meedenkend. Tv hing in een mum, voor het boren vroeg hij al om een stofzuiger.